Zobacz wątek - cos na miasto z sportowym zacieciem:D

cos na miasto z sportowym zacieciem:D

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

cos na miasto z sportowym zacieciem:D

Postprzez wcinek » 2/12/2009, 22:41

Witam
Aktulalnie mam sv 650 n a chcial bym zmienic na cos mocniejszego oraz mlodszego. Wiekszosc czasu na moto spedzam w miescie (uzywam go na codzien) bo tylko gdy pogoda dopisuje wybieram sie w niedlugie trasy. Myslalem na Kawasaki zx6r rocznik 2003-2005 lub w tej nowszej budzie 2005 i wyzej. Patrzylem takze nad cbr lub gsxr lecz padlo na kawe :D :D Jestem tylko troche zaniepokojony faktem iz moze troszke sie ta kawa nie sprawdzac po miescie. Wiem ze to moj wybor i ze bede musial sie przemeczyc ale powinienem czerpac przyjemnosc z jazdy a sie nie meczyc. Tak wiec czy nie bylo lepiej zakupic takiego nastepnego golasa ja kawasaki Z750(nastepna kawa sa the best :lol:). Nie mialem wiekszej stycznosci z sportowymi moto wiec chcial bym sie dowiedziec czy to jest dobry wybor zeby zakupic zx6 na jazde z przeciwiestwem po miescie. Dodaje ze nie mam duzego doswiaczenia wiec stad moj problem oraz ze mam wzrost 185 wiec czy pozycja jak na moj wzrost byla by ok(wiem ze niebedzie zbyt komfortowa). Zgory dzieki pozdro
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58


Postprzez Raczek_6 » 2/12/2009, 22:54

Cześć, ja też mam 185cm, ZX6 model 05-06 jest bardzo fajny ale raczej do szaleństw i na tor niż do codziennej jazdy po mieście.
Jak na 600 jest dość agresywny i rewelacyjnie hamuje (dzięki promieniowej pompie hamulcowej i promieniowym zaciskom).
Egzemplarz którym jeździłem miał filtr K&N, krótki wydech montowany z prawej strony (styl wydechów Moto GP), oraz PCIIIUSB.

Z750 będzie zdecydowanie lepszym wyborem na miasto i do turystyki - występuje w nakedzie i w wersji z owiewką.

A tak szczerze pisząc musiał byś sam spróbować żeby ocenić czy będzie pasował Tobie ZX6.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez schwarz » 2/12/2009, 23:27

Do miasta i coś co będzie szło lepiej od sv650 to może z1000 lub Hornet 900. Tak proponuje bo mnie by wykończyła jazda po dziurawych miastach na plastiku.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pawulon03 » 3/12/2009, 00:14

fazer. amen
Avatar użytkownika
pawulon03
Świeżak
 
Posty: 344
Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
Lokalizacja: Kielce

Postprzez przeme » 3/12/2009, 00:27

636 będzie ok, poręczna, a jak trzeba odkręcić to idzie. Przyzwyczaisz się do pozycji to nie będziesz chciał już na turystyka wsiadać.
Avatar użytkownika
przeme
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 7/11/2008, 14:52
Lokalizacja: warszawa-wpr

Postprzez miki1406 » 3/12/2009, 08:28

Do miasta osobiście kupiłbym sobie 600RR z supersport'ów, albo Bandita 1200 z nakedów
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez wcinek » 3/12/2009, 16:10

Jak narazie to poszukuje ale jak cos znajde fajnego przed koncem roku to bedzie niezly prezet na swieta :D Nio mam taki zamiar przymiezyc sie do jakiejs zx6r i zadecydowac czy bedzie mi pasowalo. A co do dziur na drogach to nie jest tak zle w UK(bo tu mieszkam). Takze myslalem nad jakims wiekszym golasie jak z1000 fz1 czy nawet sv1000. Ale nadal chcial bym cos w sporcie i pewnym plastiku. Bo te wiatry i deszcze to mnie dobijaja a zwlaszcza ma golasie.TAk wiec jak jeszcze ktos ma jakies spostrzezenia na temat jazdy zx6r po miescie itd to prosze o komentarze. Podziekowal Pozdro 8)
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez miki1406 » 4/12/2009, 08:35

To może VTRke SP2??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez kostekw » 4/12/2009, 10:01

Łoł chłopie chcesz zmienić vkę na sportową rzędówkę do jazdy po mieście!!! krok w tył. Jeżeli chcesz coś większego to bierz SV1000, sprawdzi się idealnie
kostek
kostekw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/8/2008, 14:01
Lokalizacja: Poznań / Toruń

Postprzez Trop » 4/12/2009, 14:41

Hornet 900 dobrze się w mieście spisuje...
... i z pewnością nie jest to krok w tył po SV 650
Trop
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/12/2009, 13:58

Postprzez kosta » 4/12/2009, 14:44

triumph speed/street triple
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez miki1406 » 4/12/2009, 15:07

Gold Wing ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez wcinek » 4/12/2009, 15:39

Moze i krok w tyl ale chcialem sprobowac cos w sporcie i tak padlo na zx6. Chociaz mam teraz coraz wieksze wachania co do tego zakupu :? Wiec musze to przetrawic :? Bardzo mi sie podoba Z1000 a zreszta to kawal sprzeta (bo co do tej wygody na mojej sv to nic specjalnego bo mam 185 i moje dlugie raciczki tak dobrze sie nie skladaj przy siedzeniu niezbyt sie mieszcza w profilowaniach to nie tak jak powinna byc i nadgarstki mnie bola po dluzszej jezdzie)Tak wiec chcial bym cos w pelnym plastikui i cos zebym nie wygladal jak na kucyku:D :D
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez wasil1993p » 4/12/2009, 18:45

VFR 800
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez C-bool » 4/12/2009, 20:52

VFR na miasto?? OMG :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kris2k » 4/12/2009, 21:03

C-bool napisał(a):VFR na miasto?? OMG :lol:


Fakt... trafil jak kula w plot :shock: 8)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez falconiforme » 4/12/2009, 22:49

Z1000 lub Speed Triple na moje są idealne do pokazywania pazurów, jednak radziłbym duże doświadczenie posiąść.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez leff » 4/12/2009, 22:52

street treeple bardziej poreczny na miasto ale IMO i street i speed sa brzydkie jak kupa
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez wcinek » 5/12/2009, 00:24

Ta VFR to sie na da hehe :D A co do Speed/Street Triple to mi jakos nie pasi, zas Z1000 to i owszemnawet tez i moze bys Z750. Ale nadal bezwzglednie ciagnie mnie do tej zx6 nawet nie wiem sam dlaczego. Ubzdoralem sobie cos ze tza sprobowas sporta i juz hehe Tylko nie chcial bym sie rozczarowac :?
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez rat » 5/12/2009, 00:30

to moje posty z innego tematu :
majac doswiadczenie kup Z1000, jeszcze bardziej wyrazista stylistyk, silnik tez od ninji 900 rozwiecony, wtrysk, bezawaryjny z doswiadczenia. ma lesze zawieszenie, hamulce, aluminiowy wahacz, i w wch... wystarczajacy moment obrotowy w porownaniu do Z750. na kazdym biegu sobie jedziesz. zapinasz 6tke przy 40 i rozpedzasz sie bez szarpniec do 260 Razz takze polezam Z. szpicu moze sie wypowiedziec. pozatym fajnie ciagnie z dolu. moze 130 koni nie powala, ale za to jakie sa to konie !! Very Happy
nizej 7 tys Z1000 jedzie wg mnie bardzo dobrze, w okolicach 6-7 tys pojawiaja sie charakterystyczne drgania i wibrujaca klamka sprzegla to norma, ten typ tak ma (spowodowane to jest tym ze nie ma walka wyrownowazajacego) ale pow 8 tys to zaczyna sie prawdziwa zabawa, mozna rzecz petarda, i moto wtedy chetnie wchodzi na gume. ja Ci powiem ze dynamiczna jazda dla mnie jest w zakresie do tych 7 tys.obr. wiec nie moge powiedziaec aby jazda nalezala do nieprzyjemnych. wrecz przeciwnie. co do awaryjnosci to ja nie wiem jak to jest, bo nic mi sie nie psuje hehe, ogolnie nie przypominam sobie aby znajomi w Z1000 rowneiz mieli jakies powazne awarie
o spalanie nie jest male, to nie jest jego mocna strona. ale ja na to nie patrze Very Happy spokojna jazda na trasie z predoscia 120- nie pamietam ile to obrotow ale mniej niz 7 tys. to wychodzi tak 6-6,5 litra. dynamiczna jazda w miescie i troche poza miastem to 7,5-8 litrow. a przy pałowaniu na bank 10 bierze. choc nie wiem bo takiego pomiaru nie robilem. Very Happy no ale litr to litr, wiec spalanie mnie nie dziwi. rok temu mialem ZR-7 to max w miescie bral 6 a na trasie 4,7 wiec spalanie jest odczowalne
dnak bym bral Z1000, V2 co prawda mocny dol maja, ale kiszka u gory sie robi. co do horneta 900- jak to moj kolega powiedzial "toz to wogle nie jedzie" (tez lata z1000)
oim zdaniem Z1ooo dobrze sie nadaje w miasto. fakt jest wiekszy i ciezszy, ale jak posmigasz na nim tydzien to juz wgole nie bedzie Ci to przeszkadzac, poprostu sie wczuejesz w niego. w sumie jak w kazde inne moto. co do Z 750. wcale nie jest lzejszy i zwrotniejszy od litra. wiec po co sie rozdrabniac Very Happy co do ABS- faktycznie sam bym nie pogardzil tum systemem u mnie.
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr