Zobacz wÄ…tek - Rejestracja Honda NSR 125 na motorower.
NAS Analytics TAG

Rejestracja Honda NSR 125 na motorower.

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Fenek16 » 24/2/2008, 19:30

A1 jest od 16stu lat....

Orientuje się ktoś, czy te blokady CDI do skuterów zmniejszające obroty spełniają swoje działanie w motorkach 125 Typu Rs, Nsr itd? Konkretnie to pytam o Af1

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez driver92 » 24/2/2008, 19:54

w skuterkach dziala ale w af1 to niewiem bo nikt ze znajomych niema...a prawko A1 jest jak najbardziej od 16tki...chocdzilo mi ze za rok poczekasz kolejny i dopiero prako A1..takie cus kosztuje od 500zł w zwyz przynajmniej w wawie
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy


Postprzez xxxkendekxxx » 24/2/2008, 21:07

no a teraz chciałbym zmienić na chwilkę temat czy idzie w skuterach coś zrobić żeby szybciej jechał bez wymiany części???????????
xxxkendekxxx
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/2/2008, 22:50

Postprzez driver92 » 25/2/2008, 08:08

to juz bylo w inncyh tematach...poczukaj sobie bo to temat baaaardzo dlugi
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Fenek16 » 25/2/2008, 20:46

No tak, ale w sumie jakby ograniczał obroty do jakiś 4tys to by było dobrze 8)

Pytanie, czy technika lat AF1 pozwala na stosowanie takich bajerów...

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez driver92 » 26/2/2008, 16:02

no w sumie CDI w AF1 to CHYBA raczej nie..a Ty z tego co widze to chcesz ja zalozyc tak???
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Fenek16 » 26/2/2008, 20:27

Tak, bo mam 125/50 i nie mam chyba już innego pomysłu, na zabezpiecznie sie przed niebieskimi :?

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez flinston-91 » 26/2/2008, 20:32

ja myslalem nad zmajstrowaniem sąsiedniego ukladu(przewodu) miedzy cewką a fajka w ktorym znajdowalby sie opornik, i przelacznik ktory przełączałby z przewodu bez opornika na ten z opornikiem wczasie kontroli niebieskich,nie wiem jak to bedzie praktyce ale moze jakis lektryk coś powie na ten temat?
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23

Postprzez Fenek16 » 26/2/2008, 20:40

Opornik Ci zmniejszy przecież tylko moc iskry a nie obroty, i moto może nawet wogóle nie zapalić, bo go zaleje... Czyż nie tak?

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez flinston-91 » 26/2/2008, 20:45

w motorowerach chyba zmniejszenie iskry prowadzi do obnizenia obrotów? jak jest inaczej to mnie popraw
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23

Postprzez marcio » 26/2/2008, 20:59

detonacja to detonacja, to chyba nie zależne od mocy iskry
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez flinston-91 » 26/2/2008, 21:06

moja droga dedukcji byla taka,że jesli jest duza iskra=duza moc motoru=duze napiecie to moze byc i tak zmniejszona iskra=mala moc motoru=male napiecie na stykach
po to masz w motorze cewke,żeby zwiekszala napiecie np.romet jechal 50km/h bo nie mial cewki a simson wyposażony w cewke 80km/h
chyba bzdur nie napisałem?poprawcie jak coś poprzekrecane
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23

Postprzez igor46 » 26/2/2008, 21:22

Wracając do tematu to... sam mam 16 lat, i teraz chodzę na prawo jazdy. Wszystko sie dowiadywałem na taki temat o jaki ty pytasz, i po dłuższym zastanowieniu się zdecydowałem się zrobic A1 + rejestracja na 125 (Mam Cagive Mito). Sam pomyśl: A1 ok. 600zł + rejestracja motorka 700zł wychodzi 1300zł. A jak cie złapie policja i sie dopatrzą ze to 125 na 50 to motorkowi mówisz Dowidzenia (zabieraja Ci go). Dochodzą kto Ci to zarejestrował, wychodzi łapówka, twój stary idzie do pierdla + spora grzywna. Rozumiem ze twoi bracia tez chcą jeździc na moto. Za bardzo wyjscia niema. Brat w wieku 21 lat, pewnie już pracuje, więc mógł by zapracować sobie już nie na A1 ale na A. Drugi brat w wieku 17 lat jest w najgorszej sytuacji. Albo by uzbierał, albo musi sie pogodzić i jeździc na motorowerze. Jak ty zdecydujesz (albo już zdecydowałes) to juz sam przemyśl to wszystko. Poźniej same negatywne opinie na zachodzie że w Polsce sami kanciarze, złodzieje i oszuści.
igor46
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 11/11/2007, 12:45
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Fenek16 » 26/2/2008, 23:16

flinston-91 napisał(a):moja droga dedukcji byla taka,że jesli jest duza iskra=duza moc motoru=duze napiecie to moze byc i tak zmniejszona iskra=mala moc motoru=male napiecie na stykach
po to masz w motorze cewke,żeby zwiekszala napiecie np.romet jechal 50km/h bo nie mial cewki a simson wyposażony w cewke 80km/h
chyba bzdur nie napisałem?poprawcie jak coś poprzekrecane


Jesli jest mała iskra to mieszanka tylko gorzej się spali i motor bedzie mulił i ciężko palił. A z tym simsonem to troche źle rozumiesz :lol: :lol: Gdyby tyle od iskry zalezało to hoho, chyba bym dbał o nią wiecej niż o wszystko inne :P

Simson ma inne kanały w cylindrez, inną skrzynie itd itd, wiec o czym tu gadać?

Pozdro
Ps:Kto wogóle z naszego forum jeźdi na 125/50 ?
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez martin6230i » 27/2/2008, 17:26

fenek a gdzie takie coś można kupić? jakiś link? Sam bym to zamontował bo troche się obawiam (w NSR)
martin6230i
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
Lokalizacja: Walbrzych

Postprzez Fenek16 » 27/2/2008, 20:43

Na skuter-doctor widziałem...

To jak to jest do NSR wejdzie a do Rotaxa nie wejdzie? :shock:

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Nie warto rejestrowac NSR lub RS 125 na 50 !

Postprzez bodziak3 » 27/2/2008, 20:50

Powiem tyle ze , czytajac wiele tematow , wypowiedzi i co po niektorych sie troche dziwie a dlaczego ?!
15 lub 16-latkowie pisza ze chca zarejestrowac 125 na 50 , tylko czy aby napewno wiecie co to jest motocykl(bo tak mozna go nazwac) o poj. 125 ccm? to nie jest juz to co skuter : gaz , hamulec i cieszyc sie z predkosci 60 km/h , tutaj mowa a maszynie ktora posiada juz swoja moc i przekrecenie matenki nie jest porownywalne z tym jak to robilo sie na skuterach tutaj przy wiekszej predkosci 3ba myslec racjonalnie a nie podniesc rece i czekac na smierc(bo tak wlasnie robia niedoswiadczeni).
Motory sa jak bron , niby latwa w obsludze ale jesli wpadnie w niepowolane rece stworzy klopotow nie tylko posiadaczowi.
Uwazam ze jesli masz 16- lat nie powinienes lapac sie za 125 ccm , pobaw sie na 50 ccm i pocwicz , wyczuj maszyne tak abys wiedzial na przyszlosc jak zachowywa sie maszyna w niektorych mometach bo w jednosladach wiekszosc reaguje podobnie.
Masz 16 lub mnie lat ? ! Na razie popatrz na starszych jak wiedza co robia a sam zajmij sie 50 ccm , NIE SPIESZ SIE DO SMIERCI a łapowka dla osoby pracujacej w stacji diagnozowej to tak jakbys placil juz za swoj pogrzeb.
Avatar użytkownika
bodziak3
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27/2/2008, 20:40
Lokalizacja: katowice

Postprzez martin6230i » 27/2/2008, 21:05

bodziak masz racje, zgadzam się w zupełności, ale jeżeli np: ja miałem już 4razy motorek o poj. 50ccm oraz niedawno sprzedałem Yamahe DT 80ccm i bez problemu radze sobie z większymi pojemnościami to nie widzę powodu aby nie kupić 125ccm :) Ale to są wyjątki......



fenek przeskanowałem neta i nie mogę takiego czegoś znaleźć, a też o tym słyszałem.... Jak byś gdzieś to widział to daj znać...
martin6230i
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
Lokalizacja: Walbrzych

Postprzez kravec » 27/2/2008, 22:24

taaa jak rok pojedzisz na 50 to Cie juz strzyka na cos wiekszego.... przesadzasz Bodziak... mocno przesadzasz....

a te wyjatki to sa raczej w druga strone
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Fenek16 » 27/2/2008, 22:58

Jeden bedzie miał 15lat i bedzie odpowiedzialnie i dobrze jeździł, a drugiemu nawet po 30stce nikt do rozumu nie przemówi...

Ale tu zgadzam się z jednym - 125 na ulice (teren to mniejsza z tym) jako pierwszy motocykl dla 15latka to za dużo, jeśli miał coś wczesniej to raczej nie jest zadużo :wink:

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê