Zobacz wątek - Honda F2 czy F3

Honda F2 czy F3

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda F2 czy F3

Postprzez OPI » 30/10/2009, 19:50

Witam, stoje przed dosc trudnym wyborem. Zdecydowalem sie kupic cbr'ke ale zastanawiam sie nad f2 i f3. Jak uwazacie f3 jest duzo lepszy od f2? bo f2 kupie taniej a mam ograniczona kase na moto. czym roznia sie te 2 modele? Kupic tansza f2 czy raczej skusic sie na f3?
OPI
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6/10/2009, 15:17


Postprzez Lukasz1234 » 30/10/2009, 20:17

tak na chłodno Jak mnie pamięc nie myli to F3 ma 5KM wiecej czyli 105KM.Napewno róznią sie zegarami, F2 miala wbudowane przednie kierunki w owiewki.cos napewno jeszcze pominołem..ogolnie to rewolucji nie było..ale mnie nie słuchaj ja wpaadłem w kompleksy K1 :wink:


______________________

www.moto-fanatics.com
Ostatnio edytowano 30/10/2009, 20:53 przez Lukasz1234, łącznie edytowano 3 razy
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez Leg1oN » 30/10/2009, 20:20

http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html
tu masz opisane wszystkie zmiany jakie zachodzily w F-kach..

ja bralbym F3..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Invi » 30/10/2009, 20:46

Zależy jak stoisz z kasą. Ale ja wolał bym totalnie się spłukać (najwyżej będzie kilka sobót bez picia) niż później żałować że kupiłem słabsze moto.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez limak14 » 30/10/2009, 22:17

No i F3 zawsze młodsze.
W F2 nie było pompy paliwa, która poźniej w nowszym modelu się pojawiła.
Przeanalizuj artykuł podesłany przez jedengo z kolegów.
Były zmiany wizualne, malowania i inne.
Ja kupiłbym F3-ke.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez wasil1993p » 30/10/2009, 23:09

jak masz np 6k na moto to lepiej poszukaj f2 w ładnym stanie niż razwaloną i zajeżdżoną f3.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez elco » 30/10/2009, 23:30

Ja takze uwazam, ze jezeli dysponujemy kwota na starszy, aczkolwiek sprawniejszy technicznie i wizualnie model to zawsze lepiej jest kupic wlasnie taki. Nowszy model w nieciekawym stanie przysporzy tylko problemow.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Leg1oN » 30/10/2009, 23:36

swieta prawda.. jezeli decydowac sie no nowsze moto to oczywiscie bedzie ono wiecej kosztowac.. jezeli nie masz zamiaru nic dokladac.. to f2 w lepszym stanie na pewno bedzie lepszym rozwiazaniem..

btw.
elco.. gdyby nie twoj avek to bym cie nie poznal.. nawet nie widzialem zmiany twojego username-u..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez elco » 30/10/2009, 23:40

ucialem co nieco :)
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Leg1oN » 30/10/2009, 23:47

heh.. no troche.. odkad sie pojawiles na forum.. kojarzylem cie z twoja ksywa..
ale tez czesto do ciebie zwracano sie elco.. wiec moze i byc tak tez.. w sumie to jak tobie pasuje to najwazniejsze..

co do tematu, ja wolalbym poczekac troche dolozyc i szukac ladnego f3..
sam jestem userem takiego moto..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez OPI » 1/11/2009, 11:50

Artykul i niektore wasze wypowiedzi nastawily mnie bardziej wlasnie na F3 ale wlasnie chodzi o ta kase... Bo za kase ktora kupie przecietna F3 mam F2 w lepszym stanie...
OPI
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6/10/2009, 15:17

Postprzez SzpiceR » 1/11/2009, 11:52

ja mam na sprzedaz F2 z silnikiem od F3 jak cos xD
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez kosta » 1/11/2009, 11:58

fy3
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez SzpiceR » 1/11/2009, 12:05

z praktyki wiem ze f2 i f3 jesli chodzi o mechanike to to samo... ja zmienilme w swojej piec i gazniki od f2 mam swoje i wszystko jest git to jest ten sam piec tlyko podgrzewania czegos tam niema i predkosciomierz jest z inneog zrodla...
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Leg1oN » 1/11/2009, 12:37

kup od szpicera.. bedziesz mial problem z glowy.. on ma F2,5 heh..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez deyna » 1/11/2009, 22:15

Od szpica lepiej nie brać bo więcej będzie stać u Zenka w warsztacie niż się nią najeździsz.
Ja jestem za F2. Użytkowałem ją przez 3 sezony i wszystko było super. Zero problemów mimo tego, że było to rocznik '92. I tak poza tym jak już inni wyżej pisali lepiej kupić starszy w lepszym stanie niż młodszy w gorszym.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Raczek_6 » 1/11/2009, 23:44

F2 był rewelacyjny po za kilkoma usterkami:
- regulator napięcia
- napinacz hydrauliczny
- gorsze hamulce niż w F3

ale za 6kPLN dobrej F3 raczej nie kupisz, a F2 można znaleźć w miarę ładną.
Najlepiej F2 93 - 94 ma już inne zawieszenie z przodu.

Najlepiej kupić tą która jest w miarę ładna i zadbana mechanicznie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez SzpiceR » 2/11/2009, 09:18

deyna naucz sie czytac trollu

jak jezdizles jak przykładny motocyklista i niesluchales silnika to rzeczywiscie zero problemu :lol: juz ja znam takihc jezdzcow co na odkreocnym zbiorniku rozciagnietym napedzie i wyregulowanych gaznikach jezdizli i mowili "pali niema problmow panie igla" a mechanik u mnei w miescie dostaje sprzety do naprawy nawet z Łodzi wiec jak sie nieznasz to siedz cicho
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Dandi93 » 2/11/2009, 14:57

Podłącze się do tematu i zapytam, w Sobotę jadę oglądać Cbr F2 i jeśli jej stan będzie dobry to biorę. Mam tylko pytanie, czy żywotność silnika jest porównywalna z f4i, czy zadbanym modelem f2 zrobię ponad 100tyś km? Mój wybrany ma 65tyś przebiegu, sprzedawca mówi że silnik igła. Sprzedaje bo żona jest w ciąży i potrzebny samochód, tak twierdzi. Ogólnie stan na fotach jest ok. Rok 93. SzpiceR jak ci się sprawowała F2?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Leg1oN » 2/11/2009, 15:03

zywotnosc jest lepsza jak w f4.. (czesto spotykam sie z taka opinia.. ale i zdazaja sie inne)
prawda jest taka ze zalezy ona od tego jak moto jest uzytkowane i jak sie o nie dba.. wiec jak trafi sie na dobra sztuke to bedzie ona dlugo sluzyc..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr