Zobacz wÄ…tek - Problem z Bandit 400 93r - filmik !!
NAS Analytics TAG

Problem z Bandit 400 93r - filmik !!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Bandit 400 93r - filmik !!

Postprzez racesupport » 19/10/2009, 17:29

Witam, zakupiłem a raczej jeszcze testuje Suzuki Bandit 400 93r, silnik teoretycznie chodzi cicho, delikatnie klekocze ale słyszałem, że to normalne w tych silnikach, nie znam się na tym, ale nagrałem filmik jak silnik pracuje, może ktoś kto ma dobry słuch wysnuje jakąś diagnoze, kiedy daje gazu delikatnie to szybciej reaguje, kiedy odkręcam nagle manetke to z opóźnieniem wchodzi na obroty pozatym nie równo, obroty lubią skakać, motor gaśnie i takie różnie dziwne rzeczy sie dzieją, nie wymieniałem fajek ani świecy, może to tylko synchronizacja albo nie chodzi na jeden garnek ? podczas jazdy niby idzie normalnie ale kręci najczęściej jakby miał blokade do ok 8tyś a zdarza się że wykręci do 12tyś np. na 2 biegu, więc na blokade to nie wygląda. Mam nadzieje, że po osłuchaniu ktoś mi pomoże. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź i wszelaką pomoc :)

Link do filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=_TsDgMvxzuQ
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16


Postprzez Artur 666 » 19/10/2009, 17:50

postawowe pytanie kiedy tam jakiekolwiek regulacje byly robione ?
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola


Postprzez racesupport » 19/10/2009, 17:58

Nie mam pojęcia, nie wiem nawet czy po zmianie wydechu coś regulowano, dlatego pytam czy jechać z tym na regulejszyn czy jak ?
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez Artur 666 » 19/10/2009, 18:52

zawory gazniki swiece filtr powietrza olej filtr oleju ja bym to zrobil oczywisice w serwisie cie cena zabije wiec lepiej poszukac jakiegos mechanika poza ale dobrego
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez racesupport » 19/10/2009, 19:01

takie rzeczy moge sam sobie zrobić oprócz regulacji zaworów i synchro czy tam regulacji gaźników, jutro wyciągne gaźniki, przeczyszcze i zobacze czy coś da, sprawdze także filtr powietrza.
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez macs » 19/10/2009, 21:08

Wez sie za te gazniki,sciagnij manuala ustaw chociaz mieszanke ,zerknij na membrany,poziom na iglicy.Ja bym od razu sprawdzic zawory ,masz szczelinomierz to zaden problem ,przynajmniej bedziesz pewien ze zawory sa ok.
A podczas jazdy nie czujesz jak by moto slabo szlo na niskich obrotach??
Obroty na wolnych dosc mocno szaleja i slabo schodza w zakresie 3-1.5tys.obr.
Sprawdz króćce ,moze lapac lewe powietrze i zapewne bedzie trzeba zrobic synchro
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez racesupport » 19/10/2009, 21:12

Szczerze powiem, że nie mam porównania do innych Banditów 400 ale od dołu dość dobrego ma kopa...
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez Landryss25 » 19/10/2009, 21:53

W Bandziorze 400 jest chyba regulacja śrubowa więc wielkich umiejętności nie trzeba. Jedyne ,,specjalistyczne" narzędzie to szczelinomierz. Poszukaj artykułów o regulacji zaworów i bez problemu zrobisz sam.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez macs » 19/10/2009, 22:04

No to wez sie za gazniki ,przeczysc i ustaw sruby od mieszanki jak w manualau to podstawa
No i bez synchro raczej sie nie obedzie jak chcesz by rowno chodzil na wolnych
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

???

Postprzez kargulvmax » 20/10/2009, 07:19

Witam i swiece wymień bo słychac że raz pali na wszystkie a raz nie. Ale regulacja wszystkiego wita.Niektórzy jeżdzą do upadłego bo przeciez to japonia tam nic nie trzeba robic,chociaz to juz rzadkośc.Pozdr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez racesupport » 21/10/2009, 09:05

Po przeczyszczeniu gaźników, filtra powietrza oraz ustawieniu mieszanki jak w manualu działa tak:

http://www.youtube.com/watch?v=TMcK4fr1gIM

5 min po napisaniu tego posta powinien działać już film.
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Zadowolony

Postprzez kargulvmax » 21/10/2009, 10:12

No i co Ty jestes z tego zadowolony? Przeciez ten motocykl chodzi jak stara ku.....Człowieku zawory wyreguluj ,synchro zrób i wymien swiece bo Toto ani sie nie wkreca ani nie schodzi z obrotów i ogólnie chodzi jak sieczkarnia na wolnych.Pozdr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez racesupport » 21/10/2009, 11:24

lol... a czy ja gdziekolwiek napisałem że jestem zadowolony ? oczywiście że nie jestem, spokojnie, zawioze go na regulacje, narazie zrobiłem tyle ile umiałem sam...
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez mbied1 » 22/10/2009, 06:58

Sprawdź przede wszystkim zawory a jeśli to nie pomoże to zmierz kompresje, głównie stawiałbym na te dwie rzeczy z powodu długiego schodzenia z obrotów.
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez macs » 22/10/2009, 19:00

Sprawdz zawory,jak wygladaly membrany w gaznikach?
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez racesupport » 23/10/2009, 10:04

Gaźniki raczej czyste ale wszystko przedmuchałem spręzonym powietrzem i przestawiłem iglice z 2poz od dołu na środek, czyli o jedno oczko w góre.
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez racesupport » 12/2/2010, 21:55

motorek już zrobiony, a raczej dopiero... w każdym razie przygotowany do sezonu :) w gaźnikach nowe oringi, wyregulowane, zsynchronizowane, luzy zaworowe usunięte i ogólnie wszystko ładnie działa :)
racesupport
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/10/2009, 17:16

Postprzez Dzesiu10 » 13/2/2010, 00:16

to zarzuć filmik zobaczymy
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez maciek.046 » 13/2/2010, 02:42

racesupport napisał(a):...luzy zaworowe usunięte...


luzy musza byc...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez adamRS » 13/2/2010, 10:04

Ja tam słyszę również ładne zużycie łańcuszka rozrządu :wink:
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê