Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykliści kontra Polityka pogardy
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykliści kontra Polityka pogardy

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Motocykliści kontra Polityka pogardy

Postprzez Åšcigacz » 29/9/2009, 16:56

Dyskusja na temat: Motocykliści kontra Polityka pogardy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykliści kontra Polityka pogardy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 29/9/2009, 16:56

<a href="http://www.scigacz.pl/Motocyklisci,kontra,Polityka,pogardy,10771.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Motocyklisci,kontra,Polityka,pogardy,10771.html</a>
Zapraszam wszystkich na debatę 2października w siedzibie polityki.<br><hr>raper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 29/9/2009, 17:06

... w środowisku zawrzało, ..... głosy oburzenia, ... a ja zgadzam się z autorką tekstu w Polityce. Jeżdżę motocyklem od kilku lat, samochodem od kilkunastu. Większość czasu na drodze spędzam z konieczności w samochodzie. Niestety widząc czasami (podkreślam - czasami) co wyprawiają motocykliści (zakładam, że młodzi i jeszcze niedoświadczeni, bo innego wytłumaczenia chyba nie ma), zdecydowałem się, że nie nakleję na samochód naklejki "motocykliści są wszędzie", chociaż popieram tą akcję w 200%. Dlaczego? A no dlatego, że widzę takie sytuacje na drodze, w których jadąc samochodem byłbym bez szans na "trafienie" motocyklisty, pomimo tego, że mam oczy dookoła i jestem szczególnie wyczulony na motocyklistów. Gdyby to się nie daj Boże stało, moje sumienie nie dałoby mi nigdy spokoju.......<br><hr>kleofas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum

Postprzez Komentatorzy » 29/9/2009, 17:41

Komentatorzy napisał(a):<a href="http://www.scigacz.pl/Motocyklisci,kontra,Polityka,pogardy,10771.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Motocyklisci,kontra,Polityka,pogardy,10771.html</a>
Zapraszam wszystkich na debatę 2października w siedzibie polityki.<br><hr>raper<br>