Zobacz wątek - Porada Motocross

Porada Motocross

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Porada Motocross

Postprzez masterlw » 15/9/2009, 19:53

Mam taki problem, dotychczas jezdziłem tylko po "ulicach" lecz chciałbym przerzucic się na motocross, lecz nie wiem czy jest sens poniewaz mam 16 lat na motocrossie jezdzilem moze z 4 razy mam 192 cm wzrostu oraz waze 85 kg. Nie wiem czy się za to brac, jestem wysoki i nie mam doswiadczenia, a bardzo podoba mi sie taki sport. Moglby mi ktos doradzic? Z gory dzieki i czekam na odpowiedz!
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez Bostorn » 15/9/2009, 20:31

wszystko zalezy od twoich funduszy

z twoim wzrostem nic innego nie polecił bym jak jakiegoś 2t o pojemnosci 125cm3 cos typu mojego ktma


nie powiem ale bierz pod uwagę że jeżeli chcesz dobry motor będziesz musiał wywalic troszkę kasy

po więcej info zgłoś się na gg a powiem Ci więcej :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 15/9/2009, 20:46

jasne tylko 125 2T albo 250 4t :P to podobna klasa i podobny stosunek mocy do masy i tak dalej. moto są dosyc duze a to że jestes wysoki pomoże ci opanowac szybciej motor. ja musze swój obnizac bo na podwyzszonym ledwo co dostaje do ziemi :P ty nie bd miałtakich problemów wiec w mig poczujesz jak sie jeździ :D i w razie czego masz czym sie podeprzeć :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 15/9/2009, 20:54

hahah kurdupel ;d

ja przy 179 mam problem z zawracaniem na palcach ^_^


czym jesteś wyższy tym lepiej ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 15/9/2009, 22:10

haha le wyższy jestem od ciebie mam 182 :P xd 250 są większe niz 125 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mattktm » 16/9/2009, 14:16

ja powiem tak z twoim wzrostem dobrym rozwiazaniem bedzie 250 w 4paku. 2suwy to dobre motory jednak ze wiecej kasy trzeba w nie pakowac.
mattktm
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/9/2009, 14:12
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez henio12323 » 16/9/2009, 14:34

nie jest to prawdą :P bo remont w 2t to wymiana co sezon tłoka i co 3 tłoki korba tak mniej więcej. w 4T jasne robi sie remonty rzadziej tłoki są tansze ale koszty remonty głowicy są większe niz remonnt w 2t dla porównania remont tłoka głowicy to koszt około 2 tysięcy to tyle co prawie kompletny remont silnika w 2t :P z korbą łozyskami uszczelkami i tak dalej :D cena jednego jak i drugiego jest praktycznie taka sama w utrzymaniu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez masterlw » 16/9/2009, 14:38

Chciałbym by odpisal ktos z seniorow albo ktos kto jezdzi juz X lat w mx, jak nie mam doswiadczenia mam szanse osiagnac jakies sukcesy? mam 16 lat.
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez xxxMatii13 » 16/9/2009, 14:38

Ja mam 172 cm wzrostu i spokojnie dostaje do ziemi ale to zasluga tego ze mam dlugie nogi xD
xxxMatii13
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19/4/2009, 10:07
Lokalizacja: Polska

Postprzez masterlw » 16/9/2009, 14:40

nie chodzi o to czy mam wystarczajacy wzrost, tylko o to czy z takim wzrostem moge cos osiagnac i nie bd wygladal jak idiota na tym motorze.
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Bostorn » 16/9/2009, 17:04

henio12323 napisał(a):nie jest to prawdą :P bo remont w 2t to wymiana co sezon tłoka i co 3 tłoki korba tak mniej więcej. w 4T jasne robi sie remonty rzadziej tłoki są tansze ale koszty remonty głowicy są większe niz remonnt w 2t dla porównania remont tłoka głowicy to koszt około 2 tysięcy to tyle co prawie kompletny remont silnika w 2t :P z korbą łozyskami uszczelkami i tak dalej :D cena jednego jak i drugiego jest praktycznie taka sama w utrzymaniu



że tak powiem pier.. jak potłuczony ziomek ;d

w 2t szybko tłoki sie konczą, 30 mth i do kasacji tłoczek leci

co jakieś 2 tłoki idzie korba

w 2t tłoki kosztują od 350 do 400zł w 4t od 500 do 600 650

korbowody w podobnych cenach

tak więc jeżdząc na gwizdku licz się że w sezonie wymienisz ze 2 tłoki
ale jako amator bo zawodnik jakoś raz w miesiącu wymienia tłoka itp
i nie wymyślam bo znam gościa który musiał tak robic :)

nie zapominajmy że co kilkanaście mth wymieniamy olej w skrzyni

okazało się że nieźle zaś migałem skrzynię ;p dużo syfów było ;p bo za długo olej był stary a przeciez w maju był wymieniany i mało co najeździłem,a jednak naśmigałem co nieco tak więc tego też trzeba pilnowac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez masterlw » 16/9/2009, 18:17

Czekam na inne wypowiedzi!
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Hamulec » 16/9/2009, 20:02

masterlw - do boju, ostro. Tyle Ci powiem. Zapomnij o swoich nie prawdziwych kompleksach i realizuj swoje marzenia. Popatrz sobie na zawody startuja tam zawodnicy różnego wzrostu. Antonio Cairioli mistrz świata MX nie jest wielkoludem.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez laser » 16/9/2009, 20:06

ja odbiegnę od tematu i powien ze nauczyłem sie skakac rowerem bo na początku od razu walił na przód w przeciwienstwie do crossa :) ale chodzi o to ze jak ja dałem rade to ty tez dasz :) POWODZENIA
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez masterlw » 16/9/2009, 20:40

Kiedys uprawiałem amotorsko downhill, ale czy moje wymiary nie sa minusem do jazdy w mx? Jak kolega napisal wyzej mistrz swiata mx przeciez nie jest wielkoludem.
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez laser » 16/9/2009, 20:55

nie nie jest przeszkodą
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez mattktm » 17/9/2009, 13:43

zawodnik jakoś raz w miesiącu wymienia tłoka itp
i nie wymyślam bo znam gościa który musiał tak robic :)

Bostorn dobrze napisal, ja osobicie znam Marcina Małka jezdzi on na ktmie exc 250 co kazdy kto interesuje sie enduro pwiniem wiedziec. Malek jako zawodowiec tlok wymienia co 20mth a to daje ok. tydz. treningu. Natomist Andrzej Szic zawodowy jezdziec w motocrossie jezdzi na yamaha yz 250f i tlok wymienia co 60mth. Tak wiec zastanowil bym sie nad kupnem. A to ze jestes wysoki masterlw to twoj atut i wykorzystajgo.
mattktm
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/9/2009, 14:12
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez henio12323 » 17/9/2009, 14:00

hahaha nie wiem chyba że to był jakis super PRO który jeździł codziennie po kilka godzin po torze :P kumpel wyjeździł 6 litrów oleju (kto wie ile wyjeździł poprzedni własciciel) i mówi że jeszcze nie czuje spadku mocy. wie że niedługo wymiana no ale wyjeździc 6 litrów oleju to jest pół sezonu oooostrej jazdy. to są zawodowcy początkujący po 5 latach na jednym moto moze im dorównac :P wiec nie da rady żeby zwykły smiertelnik wymieniał tłok co miesiąc xD no chyba że tak jak powiedziałęm jeździ codziennie po kilka godzin :P ale master ma 16 lat wiec chodzi do szkoły na tygodniu nie polata a na weekend niech spali 2 baki paliwa :P choc mysle że i tak na początku prędzej ręce mu odpadną niz wypali chociażby bak dziennie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mattktm » 17/9/2009, 14:20

hahaha bak dziennie, nie ma szans po godz bedzie lezal obolaly w lozku.
mattktm
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/9/2009, 14:12
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez masterlw » 17/9/2009, 14:48

Jezeli chodzi o jazde to tylko w weekend po godzince albo po 2 w pon -piatku czasami gdy by mial luzny dzien. Wypowiadajcie sie jaki motor mam kupic i jaki polecacie! szukam dobrego buzera!
masterlw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15/9/2009, 19:49
Lokalizacja: Olsztyn

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr