Zobacz wątek - Jutro szkola...

Jutro szkola...

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Jutro szkola...

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 31/8/2009, 08:59

ZAPIERDALAC Z TORBAMI !!!
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia


Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:01

Kto idzie ten idzie... :D
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Czester » 31/8/2009, 09:01

W końcu porządek na forum zapanuje jak dzieci neo pójdą do szkoły.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez agniesia » 31/8/2009, 09:02

Tak jest! Już zarzucam teczkę, pakuję patatajki do woreczka i zapierdalam równiutko... :roll:
Avatar użytkownika
agniesia
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/8/2009, 20:50
Lokalizacja: Lublin

Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:08

pata.. co?! :lol:
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez agniesia » 31/8/2009, 09:10

haha patatajki :D też się mocno dziwiłam, jak to pierwszy raz usłyszałam ale wpada w ucho...
Avatar użytkownika
agniesia
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/8/2009, 20:50
Lokalizacja: Lublin

Postprzez patryk83 » 31/8/2009, 09:10

W zasadzie to nie mam nic ciekawego do napisania w tym temacie:) ale, że już jest to sobie coś napisze ;p
Dobra szkoła nie jest zła :>
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 31/8/2009, 09:10

Szczerze to jeszcze miesiac wakacji nuda w cholere :roll: :roll: :roll:

EDIT : Patryk temat sie rozkreci zobaczysz :twisted:
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Łobuz » 31/8/2009, 09:11

Jutro dla jednych szkoła, a dla mnie pierwszy dzień pracy (trzymajta kciuki).

Całe życie kręci się wokół tego, żeby wcześnie wstawać i robić to, co Ci każą. Przyzwyczajają nas do tego od dziecka. Pożera nas system... (cicho, jeszcze mam korbę po imprezie urodzinowej - a propos, nikt mi życzeń nie złożył!)

A później po 20 latach harówy możesz sobie kupić GoldWinga :P
KOCHAM ŻELUSIA :*
Avatar użytkownika
Łobuz
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/7/2009, 17:54
Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań/Bayern

Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:12

kolejny temat z d**y :D


100 lat Łobuzie ;)

Zobaczysz po tygodniu pracy zapomnisz o czymś takim jak spanie do południa, dzień wolny, impreza w środku tygodnia itp ;)
Ostatnio edytowano 31/8/2009, 09:13 przez karolr, łącznie edytowano 1 raz
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 31/8/2009, 09:12

Pierdolisz :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez jordan23 » 31/8/2009, 09:13

A ja mam na to wy.ebkę :D Obroniłem się w czerwcu i teraz tylko odpoczywam i pracuje
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez Fy_Sz » 31/8/2009, 09:36

e tam **** z ta szkoła jakoś bedzie....albo i nie będzie. PRZJEBANE!! :-[
lepiej jechać 80km/h na winklu niż 180km/h po prostej....
Avatar użytkownika
Fy_Sz
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 8/8/2009, 12:51
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:43

do pracy pójdziecie to zobaczycie co to znaczy przeje**ne, 2 tyg urlopu w wakacje, fajnie, no nie? do szkoły to mozna sobie nie pójść do roboty musisz codziennie.. chyba, że atmosfera spoko, ale nie każdy ma tak dobrze...
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez leff » 31/8/2009, 09:43

sie cieszcie, ze macie szkole i od cholery wolnego w roku .......
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez SzpiceR » 31/8/2009, 09:48

pochodzilby jeszcze do sredniej... mmm
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Łobuz » 31/8/2009, 09:49

karolr napisał(a):kolejny temat z d**y :D


100 lat Łobuzie ;)

Zobaczysz po tygodniu pracy zapomnisz o czymś takim jak spanie do południa, dzień wolny, impreza w środku tygodnia itp ;)


Dzięki :P

A jeśli chodzi o pracę - zniosę wszystko, byle na następny sezon kupić dwa kółka. To się nazywa bezwarunkowa miłość ;)
KOCHAM ŻELUSIA :*
Avatar użytkownika
Łobuz
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/7/2009, 17:54
Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań/Bayern

Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:55

Ja tak się zastanawiam czy w ziemie nie przyciągnąć czegoś z UK, kumpel kupił przyczepke na 2 moto a ceny mają zajeb***e

Edit:

A jak postępy w kursie? :>
Ostatnio edytowano 31/8/2009, 09:56 przez karolr, łącznie edytowano 1 raz
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Kserkses » 31/8/2009, 09:55

wybierz prace, ktora kochasz, a nie bedziesz musial pracowac nawet przez jeden dzien w swoim zyciu:D
Kserkses
 

Postprzez karolr » 31/8/2009, 09:56

Powiedzieć łatwo tylko z wykonaniem gorzej :)
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr