Zobacz wątek - porownanie gsxr 750 k6 a gsxr 1000 k6

porownanie gsxr 750 k6 a gsxr 1000 k6

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

porownanie gsxr 750 k6 a gsxr 1000 k6

Postprzez dominiks18 » 30/8/2009, 20:44

witam ,mam pytanie czy znaczne sa rozniece miedzy innymi w masie tych motocykli ,wielkosci bo na stronach podaj ze prawie sa identyczne ,co lepiej kupic 750 czy 1000 , potrzebny motorek raczej do zabawy jakas jazda na kole i takie tam, chodzi mi o to ktory jest zwinniejszy??, wczesniej jezdzilem na sradzie 98 750 ,

z gory dzieki za odp pozdrawiam
dominiks18
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Przemu1616 » 30/8/2009, 20:48

zwinniejszy będzie 750 mniejszy lżejszy... itp
Przemu1616
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/8/2009, 16:08
Lokalizacja: Ostrowiec

Postprzez Hellrider » 30/8/2009, 20:57

Mistrzu, jak mogłeś jeździć na SRADzie, jak masz 18 lat (domyśliłem się po nicku i nie mów, że to jest Twój numer buta albo długość penisa - nie uwierzę).

Chyba, że jeżdżeniem nazywasz to, że kumpel Ci się dał karnąć wokół bloku.
Bierz Lytra i domontuj turbosprężarki, bo Ci nie pójdzie na koło, a wtedy to i penis nie stanie :)

Ach ta dzisiejsza młodzież.

Dzisiaj objechałem we Wrocku na Hallera (wtajemniczeni wiedzą) mistrza prostej na R1. Mistrza prostej - nawet nie, bo na prostej też wymiękł.. :P Powiem tylko tyle, że jeżdżę F4i.. :P Nie dość, że koleś nie miał pojęcia o zmianie biegów bez sprzęgła, to jeszcze przeciwskręt chyba był mu obcy, bo na lekkim łuku zwolnił masakrycznie (myślę, że do około 80, nie wiem dokładnie bo dość daleko w lusterku był, ulica szeroka i dwupasmowa). ;) Potem chyba się popłakał, bo nawet już na mnie nie patrzył jak się z niego śmiałem na następnych światłach :P

A jeśli chodzi o motocykle - 750 jest zwinniejsze, 1000 jest bardziej "torowy" niż do stuntu ;)

Nie chce się chwalić, ale wszyscy mówią, że najlepsze do stuntu są Hondy CBR F3 i F4.. ;) I pochwalę się, że wiele można na nich zrobić (wreszcie nauczyłem się zmieniać biegi na kole!)
Avatar użytkownika
Hellrider
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31

Postprzez dominiks18 » 3/9/2009, 20:56

Hellrider napisał(a):Mistrzu, jak mogłeś jeździć na SRADzie, jak masz 18 lat (domyśliłem się po nicku i nie mów, że to jest Twój numer buta albo długość penisa - nie uwierzę).

Chyba, że jeżdżeniem nazywasz to, że kumpel Ci się dał karnąć wokół bloku.
Bierz Lytra i domontuj turbosprężarki, bo Ci nie pójdzie na koło, a wtedy to i penis nie stanie :)

Ach ta dzisiejsza młodzież.

Dzisiaj objechałem we Wrocku na Hallera (wtajemniczeni wiedzą) mistrza prostej na R1. Mistrza prostej - nawet nie, bo na prostej też wymiękł.. :P Powiem tylko tyle, że jeżdżę F4i.. :P Nie dość, że koleś nie miał pojęcia o zmianie biegów bez sprzęgła, to jeszcze przeciwskręt chyba był mu obcy, bo na lekkim łuku zwolnił masakrycznie (myślę, że do około 80, nie wiem dokładnie bo dość daleko w lusterku był, ulica szeroka i dwupasmowa). ;) Potem chyba się popłakał, bo nawet już na mnie nie patrzył jak się z niego śmiałem na następnych światłach :P

A jeśli chodzi o motocykle - 750 jest zwinniejsze, 1000 jest bardziej "torowy" niż do stuntu ;)

Nie chce się chwalić, ale wszyscy mówią, że najlepsze do stuntu są Hondy CBR F3 i F4.. ;) I pochwalę się, że wiele można na nich zrobić (wreszcie nauczyłem się zmieniać biegi na kole!)










to troszke sie MISTRZU pomyliles,chcialbym miec tyle lat co napisales,ja mysle ze w mlodszym wieku zaczolem przygode z plastikami jak Ty,ale nie o to mi chodzilo w moim poscie, Ty sobie mozesz myslec co chcesz, chcialem sie dowiedziec czy jest duza roznica w gabarytach i wadze tych modeli, wiem ze oba sa lzejsze od srada ,moze posiadal ktos z was te motorki , pozdrawiam
dominiks18
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Seba_ER5 » 4/9/2009, 10:05

brat ma k4 750 znajomy k4 1000 gabarytowo juz jest lekka roznica. Ale porownuja k2 do k3k4 to sa one juz mniejszsze. Z rocznikami robia sie coraz mniejsz i zblizone gabarytowo do 600. Jakby nie patrzec technologia idzie do przodu.

Co do k5-6 cos tu kwekali o ramach hehe ja tam nie wieme ;p. Ale motorki te wygladaja juz fajnie :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Meciek » 4/9/2009, 13:37

750 to 600 z moca litra.Niestety moment obrotowy i elastyczność bardzo przypomina 600, nadal trzeba mieszać biegami.
Na początku tego roku kupiłem k7 750 i teraz po przejechaniu prawie 10tys stwierdziłem ,że lepiej trzeba było wziąść 1000 chociaż nie miałem okazji nim jeździć.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez dominiks18 » 4/9/2009, 19:46

bede chcial jednak przejechac sie tym litrem i zobaczyc ,porownac najlepiej dwa naraz 750 i 1000 wszedzie w danych technicznych podaja bardzo zblizone parametry czyli wage ,wys siedzenia,dl,szerokos ,rostaw nie wiem jak to jest w rzeczywistoci dzieki za opd pozdrawiam
dominiks18
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr