porownanie gsxr 750 k6 a gsxr 1000 k6
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
porownanie gsxr 750 k6 a gsxr 1000 k6
witam ,mam pytanie czy znaczne sa rozniece miedzy innymi w masie tych motocykli ,wielkosci bo na stronach podaj ze prawie sa identyczne ,co lepiej kupic 750 czy 1000 , potrzebny motorek raczej do zabawy jakas jazda na kole i takie tam, chodzi mi o to ktory jest zwinniejszy??, wczesniej jezdzilem na sradzie 98 750 ,
z gory dzieki za odp pozdrawiam
				
			z gory dzieki za odp pozdrawiam
- dominiks18
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Przemu1616
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 30/8/2009, 16:08
 - Lokalizacja: Ostrowiec
 
Mistrzu, jak mogłeś jeździć na SRADzie, jak masz 18 lat (domyśliłem się po nicku i nie mów, że to jest Twój numer buta albo długość penisa - nie uwierzę). 
Chyba, że jeżdżeniem nazywasz to, że kumpel Ci się dał karnąć wokół bloku.
Bierz Lytra i domontuj turbosprężarki, bo Ci nie pójdzie na koło, a wtedy to i penis nie stanie
 
Ach ta dzisiejsza młodzież.
Dzisiaj objechałem we Wrocku na Hallera (wtajemniczeni wiedzą) mistrza prostej na R1. Mistrza prostej - nawet nie, bo na prostej też wymiękł..
 Powiem tylko tyle, że jeżdżę F4i.. 
 Nie dość, że koleś nie miał pojęcia o zmianie biegów bez sprzęgła, to jeszcze przeciwskręt chyba był mu obcy, bo na lekkim łuku zwolnił masakrycznie (myślę, że do około 80, nie wiem dokładnie bo dość daleko w lusterku był, ulica szeroka i dwupasmowa). 
 Potem chyba się popłakał, bo nawet już na mnie nie patrzył jak się z niego śmiałem na następnych światłach 
 
A jeśli chodzi o motocykle - 750 jest zwinniejsze, 1000 jest bardziej "torowy" niż do stuntu
 
Nie chce się chwalić, ale wszyscy mówią, że najlepsze do stuntu są Hondy CBR F3 i F4..
 I pochwalę się, że wiele można na nich zrobić (wreszcie nauczyłem się zmieniać biegi na kole!)
				
			Chyba, że jeżdżeniem nazywasz to, że kumpel Ci się dał karnąć wokół bloku.
Bierz Lytra i domontuj turbosprężarki, bo Ci nie pójdzie na koło, a wtedy to i penis nie stanie
Ach ta dzisiejsza młodzież.
Dzisiaj objechałem we Wrocku na Hallera (wtajemniczeni wiedzą) mistrza prostej na R1. Mistrza prostej - nawet nie, bo na prostej też wymiękł..
A jeśli chodzi o motocykle - 750 jest zwinniejsze, 1000 jest bardziej "torowy" niż do stuntu
Nie chce się chwalić, ale wszyscy mówią, że najlepsze do stuntu są Hondy CBR F3 i F4..
- 
				

Hellrider - Świeżak
 - Posty: 98
 - Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31
 
Hellrider napisał(a):Mistrzu, jak mogłeś jeździć na SRADzie, jak masz 18 lat (domyśliłem się po nicku i nie mów, że to jest Twój numer buta albo długość penisa - nie uwierzę).
Chyba, że jeżdżeniem nazywasz to, że kumpel Ci się dał karnąć wokół bloku.
Bierz Lytra i domontuj turbosprężarki, bo Ci nie pójdzie na koło, a wtedy to i penis nie stanie![]()
Ach ta dzisiejsza młodzież.
Dzisiaj objechałem we Wrocku na Hallera (wtajemniczeni wiedzą) mistrza prostej na R1. Mistrza prostej - nawet nie, bo na prostej też wymiękł..Powiem tylko tyle, że jeżdżę F4i..
Nie dość, że koleś nie miał pojęcia o zmianie biegów bez sprzęgła, to jeszcze przeciwskręt chyba był mu obcy, bo na lekkim łuku zwolnił masakrycznie (myślę, że do około 80, nie wiem dokładnie bo dość daleko w lusterku był, ulica szeroka i dwupasmowa).
Potem chyba się popłakał, bo nawet już na mnie nie patrzył jak się z niego śmiałem na następnych światłach
![]()
A jeśli chodzi o motocykle - 750 jest zwinniejsze, 1000 jest bardziej "torowy" niż do stuntu![]()
Nie chce się chwalić, ale wszyscy mówią, że najlepsze do stuntu są Hondy CBR F3 i F4..I pochwalę się, że wiele można na nich zrobić (wreszcie nauczyłem się zmieniać biegi na kole!)
to troszke sie MISTRZU pomyliles,chcialbym miec tyle lat co napisales,ja mysle ze w mlodszym wieku zaczolem przygode z plastikami jak Ty,ale nie o to mi chodzilo w moim poscie, Ty sobie mozesz myslec co chcesz, chcialem sie dowiedziec czy jest duza roznica w gabarytach i wadze tych modeli, wiem ze oba sa lzejsze od srada ,moze posiadal ktos z was te motorki , pozdrawiam
- dominiks18
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
 - Lokalizacja: Kraków
 
brat ma k4 750 znajomy k4 1000 gabarytowo juz jest lekka roznica. Ale porownuja k2 do k3k4 to sa one juz mniejszsze. Z rocznikami robia sie coraz mniejsz i zblizone gabarytowo do 600. Jakby nie patrzec technologia idzie do przodu. 
Co do k5-6 cos tu kwekali o ramach hehe ja tam nie wieme ;p. Ale motorki te wygladaja juz fajnie
.
				
			Co do k5-6 cos tu kwekali o ramach hehe ja tam nie wieme ;p. Ale motorki te wygladaja juz fajnie
- 
				

Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 5225
 - Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
 
750 to 600 z moca litra.Niestety moment obrotowy i elastyczność bardzo przypomina 600, nadal trzeba mieszać biegami. 
Na początku tego roku kupiłem k7 750 i teraz po przejechaniu prawie 10tys stwierdziłem ,że lepiej trzeba było wziąść 1000 chociaż nie miałem okazji nim jeździć.
				
			Na początku tego roku kupiłem k7 750 i teraz po przejechaniu prawie 10tys stwierdziłem ,że lepiej trzeba było wziąść 1000 chociaż nie miałem okazji nim jeździć.
- 
				

Meciek - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1935
 - Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
 - Lokalizacja: z Wrocka
 
bede chcial jednak przejechac sie tym litrem  i zobaczyc ,porownac najlepiej dwa naraz 750 i 1000 wszedzie w danych technicznych podaja bardzo zblizone parametry czyli wage ,wys siedzenia,dl,szerokos ,rostaw nie wiem jak to jest w rzeczywistoci  dzieki za opd   pozdrawiam
				
			- dominiks18
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 29/4/2008, 20:45
 - Lokalizacja: Kraków
 
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości