Zobacz wÄ…tek - Najwieksze gabarytowo przecinaki
NAS Analytics TAG

Najwieksze gabarytowo przecinaki

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez C-bool » 29/9/2009, 13:25

Tyle że odkręcenie manetki do końca na 250cc nie spowoduje oderwania przedniego koła od asfaltu jak i nagłego przyśpieszania do prędkości pod 300 km/h licznikowych.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Invi » 29/9/2009, 13:27

Drifte napisał(a):Ale mnie naprawde śmiesza te głosy. Jak ktoś chce odkręcić manetke do konca to i na 250ccm się zabije, nie ma różnicy. Dla mnie motor ma być tanim środkiem transportu i po prostu nie chce mi sie go kręcić gdzieś nie wiadomo gdzie albo i wyżej.


:lol: :lol: :lol:

Ja tam odkręcam i o dziwo żyję! I to w 600c a nie w 250 :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Cezarjusz » 29/9/2009, 23:24

Ja tez odkrecam do konca, ale tylko kiedy silnik jest wylaczony :lol:
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Leg1oN » 30/9/2009, 02:02

no przy 12-stce chyba wiekszosc userow tego moto ma tak samo jak ty cezarjusz..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Koval135 » 30/9/2009, 15:06

Drifte napisał(a):Ale mnie naprawde śmiesza te głosy. Jak ktoś chce odkręcić manetke do konca to i na 250ccm się zabije, nie ma różnicy. Dla mnie motor ma być tanim środkiem transportu i po prostu nie chce mi sie go kręcić gdzieś nie wiadomo gdzie albo i wyżej.


Tym zdaniem mnie rozsmiesyzles do lez,nie wiem czy twoja glupota czy niewiedza mnie tak rozbawila no ale ja nie o tym.Pomijajac ze litr nie jest do nauki i ewentualna gleba to naprawde spore koszty,to nawet przy normalnej jeździe sportowy litr nie bedzie TANIM środkiem transportu i tyle.Jak kupisz litra zapomnij ze tanio pojeździsz xD Chcesz tani srodek transportu to kup skuter xD
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Drifte » 30/9/2009, 16:02

Spali mi mniej niż M3, więc dla mnie jest tani.
Drifte
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 13/9/2009, 13:21

Postprzez Artur 666 » 30/9/2009, 16:45

nieraz litr jest tanszy w uzytkowaniu niz 600
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Wilku111 » 30/9/2009, 16:46

Dajcie spokój, jak chce to niech kupi :D

A wogole to chciałem napisać, że teksty typu

kupuje litra bo nie trzeba machać lewą nogą


są śmieszne :lol:

Już mi sie nie chce tłumaczyć dlaczego :lol:
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Koval135 » 30/9/2009, 16:52

Artur 666 napisał(a):nieraz litr jest tanszy w uzytkowaniu niz 600

Zależy jaki,sportowy nie bardzo.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Dandi93 » 30/9/2009, 17:15

Supersport jest drogi w utrzymaniu, nawet 600ccm. A litr, opony, napęd, olej i zawsze jeszcze jakieś kosztu dodatkowe
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez wojtek1303 » 30/9/2009, 17:24

Boze gosciu pyta o gabarytowe moto a tu sam smietnik i zadnych prawie konkretnych odpowiedzi. Ja latalem na k4 600 i kupil go ode mnie kumpel majacu cos pod ten wzrost co pytasz i powiem ze nie bedzie narzekal :) pozdrawiam i polecam k4 600 750 :) pion i lewa w gore
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kondraxk » 30/9/2009, 20:32

Faktycznie temat odrobine sie zmienil, ale nie przeszkadzam w dyskusji, gdyz dla mnie sprawa juz zdezaktualizowana. Przebywam w republice plesni i grzyba i jak dowiedzialem sie ile kosztuje tu ubezpieczenie sporta/szybkiego turystyka, zdecydowalem sie na sv.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez Artur 666 » 30/9/2009, 21:08

grzyb i plesn rozgladam sie po mym mieszkaniu i jakos cie nie widze to gdzie ty do licha jestes??

w usa na miech auto 250$ ubezmieczenie osobowe, nie jak w pl na auto
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez blackbird1200 » 1/10/2009, 23:38

binio napisał(a):
Ale napiszcie chlopakowi, ktory sie pyta co i jak w ten sposob:

"Sluchaj, mozesz kupic litra, ale musisz liczyc sie z tym, ze powyzej XX obr/min to moto staje sie wsciekle i ciezko je opanowac, wiec jak nie masz doswiadczenia kup to i to, zeby podszkolic swoje umiejetnosci. Jak kupisz litra bedziesz sie na nim meczyl i nie wykorzystasz go, a nauka zajmie ci wiecej czasu niz na 600"

A nie: idioto, kupisz litra to sie zabijesz; tylko debile kupuja litra na 1. moto; albo na cmentarzach pelno jest ludzi co zaczynali od litra.



Po wypadku wzial ode mnie ksiazke "Motocyklista doskonaly" i pierwsza uwaga: "Tu jest blad, pisza ze aby skrecic w lewo trzeba pchnac lewa raczke kierownicy - przeciez wtedy moto skreci w prawo"...

Ty chyba sam siebie nie rozumiesz !skoro moto ,które jest silne powyżej XX obrotów staje się ciężkie do ogarnięcia to logiczne jest ,że niedoświadczonemu kierowcy z owego powodu przydarzy się dzwon prędzej niżeli na sprzecie,który jest słabszy i nie zachowuje się tak agresywnie,a nie sprawi mu problem.

Drugą sprawą jest to,że większość tego co napisałeś jest dla Ciebie jedynie teorią,której nigdy nie praktykowałeś.Inaczej wiedziałbyś,że owy przeciwskręt o,którym wspomniał autor książki przez Ciebie przytoczonej właśnie w ten sposób działa.Wiedziałbyś to gdybyś kiedykolwiek tego próbował.
A hajkę to Ty widziałeś jak świnia niebo.Hajka staje z gazu na pierwszym i drugim biegu a na trzecim ze sprzęgłem !!i ty chcesz promować to moto na pierwsze dla kogoś kto nie miał wcześniej styczności z jakimkolwiek moto :?: iloraz inteligencji to chyba nie wielki u Ciebie.Przepraszam,nie chcę nikogo obrażać ale ktoś kto rzeczywiście szuka moto na pierwszy raz przeczyta twoje wywody i kupi hajke bo go będzie stać.Weźmiesz wówczas odpowiedzialnośc za jego dalsze przygody na tym moto ?? Czy nie wolałbyś jednak aby na spokojnie zaczął od słabszych sprzętów i nabrał doświadczenia.NIE MOŻNA podsówać takich pomysłów ludziom ,którzy szukają podpowiedzi.To tak jak wrzucić kogoś na głęboką wode,tylko,że tu wchodzi w gre życie :!:
Kolejny przykład pewnego siebie co się naczytał na forum i myśli,że jeżdzić umie.Książki są istotne,dają Ci bowiem informacje jak szlifować umiejętności jeżdzieckie,ale to tylko teoria.Najważniejsza jest praktyka.

BTW.Bo o tym temat.
XX :twisted: to jest zajebis*ty sprzęcik.Duży,wygodny w dalekie trasy.Zapas mocy bardzo fajny no i leci.
-Jechałem 90 ...
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
Avatar użytkownika
blackbird1200
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 20/10/2008, 18:38

Postprzez kondraxk » 2/10/2009, 10:08

Artur 666 napisał(a):grzyb i plesn rozgladam sie po mym mieszkaniu i jakos cie nie widze to gdzie ty do licha jestes??

w usa na miech auto 250$ ubezmieczenie osobowe, nie jak w pl na auto


Irolandia. Spodobalo mi sie moto (otwórz link), z ciekawosci tyrknalem do ubezpieczalni ile za takie cudo sobie krzycza. Niestety nie mam zadnych znizek, place 100%. 4 firmy nie chcialy ze mna w ogole gadac, jedna sie zgodzila - 4700€ rocznie. Kurde mysle, sporo. Wiec moze to (otwórz link)? Znowu dzwonie, juz tylko do jednej firmy:3700€. Hmmm, niby troche lepiej, ale za 3700 mozna super sprzeta kupic. Pytam sie o roczniki 00 i mniej - 2300-2500€. Tym sposobem zapalalem zarliwa miloscia do sv, ktora inna firma wg irlandzkich norm najwyrazniej ryzykujaca do granic szalenstwa, zgodzila sie ubezpieczyc za 1400€. Ale szalenstwo tez ma swoje granice, o sv 1000 nie ma mowy... :shock:

przy okazji:
koles kupil tu sobie bmw m3, nikt kompletnie nie chcial tego ubezpieczyc. Zeby bylo lepiej, w salonie w ktorym kupowal byla firma zajmujaca sie ubezpieczeniami bmw. Oddzielna firma w tym samym budynku. Tez nie chcieli ubezpieczyc, bo ... to 'high performance car' :shock: :shock: :shock: Sprawa oparla sie o dyrektora sprzedazy bmw na europe, wtedy dopiero sie udalo. Tego juz chyba nie trzeba komentowac.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez Artur 666 » 2/10/2009, 11:04

dobrze ze unas ubezpieczenia kosztuja normalnie tamtym to juz chyba ze w dupach przewraca w dodatku nie chca ubezpieczyc he
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości




na górê