Zobacz wÄ…tek - Przerobienie crossa na enduro??
NAS Analytics TAG

Przerobienie crossa na enduro??

Enduro, Cross
_________

Postprzez ktm07 » 6/8/2009, 09:27

ja muzie cały czas o 4 t i crossie
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
Avatar użytkownika
ktm07
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
Lokalizacja: Małopolska


Postprzez ktm07 » 6/8/2009, 09:30

Bystry napisał(a):
miras-ka napisał(a):KTM SX 125 !!!!W czasie jazdy po lasku i redukcji z 5 na 4


więc te 4 biegi to chyba daleko dystansowe uprawiasz KTM znawca z Ciebie taki jak ze mnie babka ^^ :D

Pokaż mi źródło gdzie jest napisane przez normalnego człowieka który ma pojęcie, że KTM na 4 biegi .... może zmień fora na brawo.pl


moich 6 kolegów mają ktm każdy ma crossa 450 i mają 4 biegi i nie pier... mi tu głupot tylko poczytaj o 4 t
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
Avatar użytkownika
ktm07
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
Lokalizacja: Małopolska


Postprzez ktm07 » 6/8/2009, 09:32

aha i mowie o 450
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
Avatar użytkownika
ktm07
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Manhatan » 6/8/2009, 10:05

Zluzuj koleÅ› na zwieraczach, bo masz bardzo okrojonÄ… wiedzÄ™ i ograniczasz siÄ™ tylko do tego jednego modelu...

Różne sprzęty mają różne skrzynie biegów i w żaden sposób nie wpływa to na problemy z otrzymaniem homologacji. Nie ma nad tym co dyskutować. Wystarczy iść do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i oni Ci wszystko powiedzą co musisz zmienić, żeby móc otrzymać homologację i na jej podstawie starać się o możliwość zarejestrowania motocykla.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bostorn » 6/8/2009, 15:41

a moich 10 jeździ na przednim kole pod górkę.. zapinając wsteczny bieg..

naucz się chłopie edytowac posty w górnym rogu masz takie cos jak edytuj chcesz cos dopisac... klikasz w to, piszesz a później klikasz zapisz w dole powinien byc :)


KTM 450 EXC Racing
Przeniesienie napędu
Silnik - sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: 6-biegowa

KTM 450 SMR
silnik Jednocylindrowy
poj. 449.3 ccm
moment obr. 95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) przy 6500 RPM
skrzynia biegow 5 biegowa

jak chcesz coś powiedziec, udowodnic komuś to wpierw podajesz przyczyne dla której chcesz naprowadzic kogos na odpowiednią drogę a następnie podajesz przykłąd aby udowodnic swoją rację młody kolego ;] chyba że masz parcie na szkło i ni jak nie wbije Ci się tego do twojej główki
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez klaudia01111 » 6/8/2009, 23:55

Panowie wszyscy macie racje jak to czytam wnioskuję że najmądrzej iść do stacji kontroli pojazdów i tam się dowiedzieć ale kto ile ma biegów (nie tędy droga!). Ale czy jest sens kupujesz cross nowa yz 250 f 32000 tys.pln a z homologacją ok 39000 tys.. Dokładasz lampa ,wydech itd... wszystko moim zdaniem lekko ponad 40000 tyś pln . Czyli jak cross to cross a jak enduro to enduro
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez Miodzik » 7/8/2009, 00:10

Może już jakiś moderator zamknie temat.Autor otrzymał masę prawidłowych odpowiedzi.WYNIK...lepiej kupić hard enduro :).Proszę o usunięcie mojego posta jeśli zostanie on uznany za Spam.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Miodzik
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 2/5/2009, 23:27
Lokalizacja: Pińczów

Postprzez ktm07 » 7/8/2009, 13:34

Bosdtorn czy jakos tak Je.ie mnie twoje zdanie śmieciu
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
Avatar użytkownika
ktm07
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez bartexo » 7/8/2009, 13:52

Nie przeginaj bo przed monitorem to każdy frajer umie zgrywac kozaka... Ciekawe jak by bylo naprawde?
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Bostorn » 8/8/2009, 15:18

jak sie ma 12 lat to ma się jeszcze różowo przed oczami :) pewne dzieci powinny grac w tibie bez monitora..

klawiatury chyba też nie mają bo kilku wyrazów złożyć poprawnie nie umią ;]

śmiecia znajdź w swojej rodzinie kalego..

Klaudia ale jeżeli kogoś stac na full krosa nowego z salonu to na pewno stac go również na nowego endurasa

mogę się założyć że autorowi tematu zależało na informacjach co do używki

ale po kiego czorta kupowac krosa i przerabiac na enduro?? wystarczy kupic enduro, zmienic w nim dyszki paliwowe ;d i masz silnik krosowy w budzie eenduro, zawieszenie ustawic jak się należy i ot mi cała filozofia

noo i wydech wymienic ;d

temat uważam do zamknięcia
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 8/8/2009, 19:55

bostorn niekoniecznie :P ja tez myslałem nad przeróbką mojej CR na ulice. gdybym mieszkał w duzym miescie juz bym cos kombinował a że mieszkam na wsi to mi na miasto z reguły full/ enduro jest zbędne. endurakiem cięzej w terenie sie lata :P bo ma mase niepotzrebych rzeczy. a z silnika i tak nie wycisniesz tego co wyciskają z fullów :P jedyna wada spalanie i padające tłoki :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez klaudia01111 » 12/8/2009, 22:08

Cześć chłopaki będę miał przerwę w taplaniu się w błocie lewy obojczyk pękł i prawe ramie wypadło zwolnienie do 06.11.2009. (jak boli !!!).Ale do tematu to co mówiłem WR250 F ma 5 zaworów i 41 KM a WR 250 R 4 zawory i tylko 31 KM i to nie wszystkie różnice wejdźcie sobie na yamaha polska tam można porównać. A z endura choć byś chciał nie dołożysz 10 KM. Pozdrawiam uważajcie na siebie .P.S miałem wszystko na sobie (buzer,itd...)
ale jak wyleciałem przy ok 50 km/h nic ci nie pomoże!!!PAMIĘTAJCIE
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark

Re: Nie da sie

Postprzez Duriv » 13/8/2009, 19:19

ktm07 napisał(a):NIe przerobisz z crossa na enduro
Po 1.Brak w crossach homologacji
Po 2.Cross ma za głośny wydech
Po 3.W endurach jest 6-stopniowa skrzynia
Po 4.Światła Jest duzy problem bo cross nie ma akumlatora
Po 5.Zawieszenie w crosie jest twardsze
Tyle powino ci wystarczyć jak chcesz to bym mugł znalezc inne problemy

Ad 1. Do wyrobienia
Ad 2. Do zmienienia
Ad 3. A co to ma do tego ?.. Może mieć przełożenia krótsze.. Jedno i drugie do podobnych celów..
Ad 4. Podpiąć pod alternator.
Ad 5. Reguluje siÄ™..

Zgasiłem ? Daj reputa <33.
A tak szczerze.. Wszystko jest do zrobienia, tylko potrzebne są chęci. Homologację się wyrabia..
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê