Przerobienie crossa na enduro??
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Przerobienie crossa na enduro??
Witam
Pytanie jak w temacie.
Czy da sie to zrobic jesli tak to jak sie do tego zabrac odczego zaczac, czy wystarczy dorobic swiatła, kierunkowskazy,licznik(rowerowy?).
Pytanie jak w temacie.
Czy da sie to zrobic jesli tak to jak sie do tego zabrac odczego zaczac, czy wystarczy dorobic swiatła, kierunkowskazy,licznik(rowerowy?).
- piopiopio
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/6/2008, 17:59
po 1 musisz miec homologacje zeby mozna go bylo zarejestrowaz
2 licznik nie no tum mnie rozwaliles. musisz miec taki jak w prawdziwym moto
3 musisz dorobic swiatla itd
4 czasami jest tez problem bo maja tlumiki za głósne
2 licznik nie no tum mnie rozwaliles. musisz miec taki jak w prawdziwym moto
3 musisz dorobic swiatla itd
4 czasami jest tez problem bo maja tlumiki za głósne
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
swirus. ja tez tak chciałem
na przeglądzie nikogo nie obchodzi jaki masz licznik. mozesz miec nawet od rometa aby wskazywał prędkosc. i tu nie wiem bo chyba nawet licznik nie musi byc tylko musisz jechac przepisowo. bo w sumie przy kontroli nikt ci na licznik nie patrzy czy działa. swiatła mozna podpiąc pod wyłacznik silnika. lub jeżeli ma cewke na swiatełka to pod nią. dokładnie. jezeli to ma byc motocykl. to jest jakas norma i nie moze byc za głosny. ale u nas kumpel miał ktm 640 lc4 i był słyszalny w promieniu kilku km
jeszcze mogą sie przyczepic oponek. kierunku prawdopodobnie nie są wymagane. z tego co widze to albo mozna nie miec ich wcale bo jak załozysz to muszą działac. no i homologacja trzeba ją jakos podbic


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
napisz mi na gg to ci moge powiedziec co i jak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no bo do wydechu mogÄ… sie tylko przyczepic jak ktos na ciebie szczeli bo bedziesz jezdzil po 22 w jakimÅ› miescie
na głosnosc wydechu nikt nie zwraca uwagi nawet przy kontroli
na głosnosc wydechu nikt nie zwraca uwagi nawet przy kontroli
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
1 sprawa jest taka czy chcesz przerobic crossa na enduro w tym sensie że chcesz go zarejestrowac czy w tym sensie żeby przystosowac go do jazdy enduro?
w tym 1 przypadku musisz zdobyc homologację czyli żeby moto przeszło przegląd techniczny czyli musi miec swiatła przód, tył i stopu. Z tego co się orientuje lusterek i kierunków nie musisz miec licznika chyba nawet też.
Jeżeli zaś chciałbyś go przerobic do jazdy enduro to napewno przydadzą się światła przynajmniej z przodu, inne zawiasy, przełożenia no i jest problem ze skrzynią biegów bo w crossówkach zwykle masz 4 biegi w enduro zaś 6:) także jeżeli chcesz jeździc enduro lepiej kup enduro niz przerabiaj crossa pozdro
w tym 1 przypadku musisz zdobyc homologację czyli żeby moto przeszło przegląd techniczny czyli musi miec swiatła przód, tył i stopu. Z tego co się orientuje lusterek i kierunków nie musisz miec licznika chyba nawet też.
Jeżeli zaś chciałbyś go przerobic do jazdy enduro to napewno przydadzą się światła przynajmniej z przodu, inne zawiasy, przełożenia no i jest problem ze skrzynią biegów bo w crossówkach zwykle masz 4 biegi w enduro zaś 6:) także jeżeli chcesz jeździc enduro lepiej kup enduro niz przerabiaj crossa pozdro
- Argons
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
- Lokalizacja: Sandomierz
zrobic wszystko się daa nawet mam na sprzedaż kit enduro do każdego krosa
jedynie czego nie będziesz mogł zrobic to go zarejestrowac
ale mając kit enduro można śmiałej śmigać po drogach polnych, wioskowych itp
jak masz swiatla nie będą az tak bardzo zwracac na Ciebie uwagę
jedynie czego nie będziesz mogł zrobic to go zarejestrowac
ale mając kit enduro można śmiałej śmigać po drogach polnych, wioskowych itp
jak masz swiatla nie będą az tak bardzo zwracac na Ciebie uwagę
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Nie da sie
NIe przerobisz z crossa na enduro
Po 1.Brak w crossach homologacji
Po 2.Cross ma za głośny wydech
Po 3.W endurach jest 6-stopniowa skrzynia
Po 4.Światła Jest duzy problem bo cross nie ma akumlatora
Po 5.Zawieszenie w crosie jest twardsze
Tyle powino ci wystarczyć jak chcesz to bym mugł znalezc inne problemy
Po 1.Brak w crossach homologacji
Po 2.Cross ma za głośny wydech
Po 3.W endurach jest 6-stopniowa skrzynia
Po 4.Światła Jest duzy problem bo cross nie ma akumlatora
Po 5.Zawieszenie w crosie jest twardsze
Tyle powino ci wystarczyć jak chcesz to bym mugł znalezc inne problemy
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
-
ktm07 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
- Lokalizacja: Małopolska
Panowie najważniejsze NIE ZAREJESTRUJESZ crossa co go definitywnie wykreśla a więc nie masz tablicy a więc nie masz OC a więc nie możesz poruszać się po drogach publicznych a więc jeśli chcesz enduro to sprzedaj crossa i kup enduro PROSTE !!! prawda pozdrawiam gdybaczy
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
po 1
homologacje mozna zrobic po 2 wydech mozna zmienic albo nikt sie nie bedzie czepiał w sumie tego nie sprawdzają. po 3 zalezy jak kto chce latac, enduro mają skrzynie z długimi przełozeniami w trasy ale na miasto np warszawa lepiej by sie smigało fullem
lepszy duł i nie trzeba mieszac biegami. po 4 aku mozna załozyc pod owiewką z przodu lub załozyc oporniki/regulatory napięcia i miec stałe napięcie u mnie jest stałe 30V. wiec moge załozyc zaróweczki 24V i nie powinny sie palic. co do 5 to nie koniecznie twardsze
spoko da sie jeździc. pozatym czasem zawieha z fulla pasuje do enduraka nie wiem czy nie w WR jest zawieszenie np z yzf.



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
KTM07 wszystko co napisales da sie zrobic oprócz skrzyni biegow. I nie wciskajcie kitu ze sie nie da crossa zarejestrowac bo sie da i nawet na allegro nie raz widzialem zarejestrowane tylko trzeba w to kupe kasy wlozyc bo trzeba motor przystosowac do ruchu i zrobic homologacje.
- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
dokładnie popieram
wszystko sie da ale to zalezy od kasy. chociaż da sie i mniejszym kosztem np tłumik jak ktos ma umiejętnosci to mozna cos samemu pokombinowac
co do skrzyni mozna po prostu zmienic przełozenia dopasowac zębatki na prędkosc


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):dokładnie popieramwszystko sie da ale to zalezy od kasy. chociaż da sie i mniejszym kosztem np tłumik jak ktos ma umiejętnosci to mozna cos samemu pokombinowac
co do skrzyni mozna po prostu zmienic przełozenia dopasowac zębatki na prędkosc
wydech z akrapovica kosztuje 3 tys
zresztą rób co chcesz alee najlepiej kup enduro a nie kombinuj dolozysz z 5 tys do crossa a moze kupisz lepsze enduro
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
-
ktm07 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
- Lokalizacja: Małopolska
Re: Nie da sie
ktm07 napisał(a):NIe przerobisz z crossa na enduro
Po 1.Brak w crossach homologacji
Po 2.Cross ma za głośny wydech
Po 3.W endurach jest 6-stopniowa skrzynia
Po 4.Światła Jest duzy problem bo cross nie ma akumlatora
Po 5.Zawieszenie w crosie jest twardsze
Tyle powino ci wystarczyć jak chcesz to bym mugł znalezc inne problemy
a wlaśnie że pitolisz głupoty... i ze skrzynią da się ;d moj ma 5 biegów niestety... ale nowsze katy i większosc krosów ma 6 biegów
zresztą kogo to obchodzi kto ile ma biegów?? najważniejsza jest przekładnia napędowa i tyle..
brak akumulatora?? mam na sprzedaż kit enduro w którym jest stojak na aku i to dosłownie schowasz go pod siodłem ;d wszystko jak należy i przypomina rasowego endurasa ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
a wlaśnie że pitolisz głupoty... i ze skrzynią da się ;d moj ma 5 biegów niestety... ale nowsze katy i większosc krosów ma 6 biegów
Zal mi cie
Suzuki ma 5 biegów
Ktm ma 4 biegi
Zal mi cie
Suzuki ma 5 biegów
Ktm ma 4 biegi
Wiele serc jedno bicie Motocross ponad życie
-
ktm07 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 4/8/2009, 09:28
- Lokalizacja: Małopolska
jak ktm ma 4 biegi to ty masz krzywe nogi i grasz w csa bez monitora....
^_^ buhaha nie no chłopie ;d rozsadziłeś mnieee ;d
może i te 4 biegi miały w latach 60 bo co jak coo ale już mój ma 5 i to rok 03
rocznikowe 02,01 i tak dalej miały 6, nowsze od 04 znowu mają 6
Suzuki RM 125 2002, 124.80 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Suzuki RM 125 2005, 124 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Suzuki RM 125 2006, 124 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Yamaha YZ 125 2004, 124 ccm, skrzynia 87 kg
Yamaha YZ 125 2006, 124 ccm, skrzynia 5-biegów, 86 kg
Yamaha YZ 125 2005, 124 ccm, skrzynia 5-biegów
Honda CR 125 R 2003, 124.80 ccm, skrzynia 5-biegów, 87.5 kg
Honda CR 125 R 2004, 249 ccm, skrzynia 5-biegów
Honda CR 125 R 2005, 125 ccm, skrzynia 5-biegów, 87.5 kg
KTM 125 SX model 2008 - podstawowe dane:
silnik Jednocylindrowy
poj. 124.8 ccm
skrzynia biegow 6 biegowa
i więcej ktmów http://www.scigacz.pl/KTM,125,SX,6206.html
nie chce mi się wiecej smiecic, lepiej by było abyś te dziwaczne bajki odłożył na bok i zajął się tym co trzeba
i ps: nie zaśmiecaj tak forum...
^_^ buhaha nie no chłopie ;d rozsadziłeś mnieee ;d
może i te 4 biegi miały w latach 60 bo co jak coo ale już mój ma 5 i to rok 03
rocznikowe 02,01 i tak dalej miały 6, nowsze od 04 znowu mają 6
Suzuki RM 125 2002, 124.80 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Suzuki RM 125 2005, 124 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Suzuki RM 125 2006, 124 ccm, skrzynia 6-biegów, 87 kg
Yamaha YZ 125 2004, 124 ccm, skrzynia 87 kg
Yamaha YZ 125 2006, 124 ccm, skrzynia 5-biegów, 86 kg
Yamaha YZ 125 2005, 124 ccm, skrzynia 5-biegów
Honda CR 125 R 2003, 124.80 ccm, skrzynia 5-biegów, 87.5 kg
Honda CR 125 R 2004, 249 ccm, skrzynia 5-biegów
Honda CR 125 R 2005, 125 ccm, skrzynia 5-biegów, 87.5 kg
KTM 125 SX model 2008 - podstawowe dane:
silnik Jednocylindrowy
poj. 124.8 ccm
skrzynia biegow 6 biegowa
i więcej ktmów http://www.scigacz.pl/KTM,125,SX,6206.html
nie chce mi się wiecej smiecic, lepiej by było abyś te dziwaczne bajki odłożył na bok i zajął się tym co trzeba
i ps: nie zaśmiecaj tak forum...
Ostatnio edytowano 5/8/2009, 20:42 przez Bostorn, łącznie edytowano 1 raz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
miras-ka napisał(a):KTM SX 125 !!!!W czasie jazdy po lasku i redukcji z 5 na 4
więc te 4 biegi to chyba daleko dystansowe uprawiasz KTM znawca z Ciebie taki jak ze mnie babka ^^

Pokaż mi źródło gdzie jest napisane przez normalnego człowieka który ma pojęcie, że KTM na 4 biegi .... może zmień fora na brawo.pl
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." |indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować


-
Bystry - Stały bywalec
- Posty: 1017
- Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości