Zobacz wątek - prędkość ładowania się w zakręt
NAS Analytics TAG

prędkość ładowania się w zakręt

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

prędkość ładowania się w zakręt

Postprzez pan_blancik 15 » 25/6/2009, 15:04

Śledząc forum zauważyłem że królują tutaj teorie książkowe np. jak wrzucić na koło, gdzie najlepiej trzymać przyrodzenie w trakcie jazdy na moto :D -mniejsza o to ciekaw jestem jak dobieracie prędkość w trakcie złożenia się w zakręt, czy są na to jakieś wzory? :)oczywiście mowa tutaj o jeździe po drogach publicznych których nie znamy i po których można się wszystkiego spodziewać, a my chcemy trochę poszaleć, a raczej pozapi******* do granic możliwości i przyczepności. Ja tam pakuję się na dzikusa zawsze improwizując, ledwo wyjeżdżam z tego zakrętu na 2 kołach i pluję sobie w brodę że można było szybciej. Nie mówcie tylko że temat już był i jest do zamknięcia... oraz nie traktujcie tego jako prowokacji :) pozdro
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz


Postprzez neuro » 25/6/2009, 15:46

Na drogi publiczne nie znajdziesz wzorów, recept ani żadnych takich. Dlaczego? Bo skoro nie wiesz czego się spodziewać na wyjciu z winkla, to zawsze powinieneś zakładac najgorsze (dziurę, zawalidrogę, plamę oleju, piach, etc.) W końcu to nie tor.

Pozdr,
p.
SV650S K3
Avatar użytkownika
neuro
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2006, 14:31
Lokalizacja: KRK


Postprzez Grubas » 25/6/2009, 21:04

Cieniasy takie jak ja robią tak:
Złożenie na oko
i przyspieszasz na ile warunki pozwolą i ile wyszło zapasu.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez MadboY » 25/6/2009, 21:34

Sorry, ale jesli ktos jezdzi na granicy swoich możliwości i przyczepności opon po drogach publicznych, ktorych w dodatku nie zna to jest.. glupi - i to malo powiedziane.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez griso » 25/6/2009, 22:57

MadboY napisał(a):Sorry, ale jesli ktos jezdzi na granicy swoich możliwości i przyczepności opon po drogach publicznych, ktorych w dodatku nie zna to jest.. glupi - i to malo powiedziane.


dokladnie !

sa jednak rzczy w ktorych sie zgadzamy :)


pozdro
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
griso
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15

Postprzez ahenobarbus85 » 25/6/2009, 23:14

popieram w 100% jazda na granicy przyczepności po drogach publicznych TOTALNA GŁUPOTA I DEBILIZM inaczej sie tego nie da określić!!!
ahenobarbus85
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31/3/2009, 14:24
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez pan_blancik 15 » 26/6/2009, 11:19

ja w ten sposób się rozładowywuję, zapomina się o Bożym świecie i problemach, bo skupiasz się w 100% na jeździe. zresztą kocham adrenalinę, a nic jej tak nie dostarcza jak ostra jazda motorem. ostatnio po takiej jeździe gdy zsiadłem z moto nogi nie mogłem zgiąć bo mnie złapał skurcz i mi zesztywniała właśnie od adrenaliny. Czy to nie jest piękne? :) trochę offtopowo a jakie wy macie sposoby na rozładowanie się??
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez patryk83 » 26/6/2009, 12:08

Prędkość w zakręcie - bezpieczna - żadnego sprawdzania motocykla, życie ma się tylko jedno i trzeba je szanować.

Adrenalina adrenaliną ale czy nie myślałeś, że jak kiedyś stracisz przyczepność na takim zakręcie to możesz się zabić siebie albo kogoś, chyba, że to dodaje Ci adrelnaliny własnie?
Takie rzeczy to tylko na terenie zamkniętym albo w miejscu gzie nie wystepuje możliwość spowodowania życia innych ludzi.
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez karolr » 26/6/2009, 12:38

patryk83 napisał(a):nie wystepuje możliwość spowodowania życia innych ludzi.

Patryk spowodować życie ludzkie to można w sypialni ;)
A co do zakrętów to trzeba z głową, nie jesteś sam na drodze i tak jak poprzednicy pisali trzeba być skończonym kretynem, zeby po nieznanych zakrętach zap***dalać na granicy przyczepności



PS
Patryk nie czepiam się tylko nie mogłem się powstrzymać :D[/quote]
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Invi » 26/6/2009, 12:45

Ech te wakacje. Jeśli już znasz zakręt to wiesz jak możesz go przejechać, jak nie to jedziesz jak ci się wydaje (z jakąś rezerwą na wypadek jak by ci się źle wydawało) ewentualnie wcześniej dasz w palnik. Jak jedziesz samochodem to też się zastanawiasz nad wzorami na prędkość wejścia w zakręt?

I co to za teksty z "książkową teorią"? Po prostu wybiera się najlepsze metody na "coś tam", a że pewnych osób bez solidnego podparcia wzorami nie przekonasz (nawet jeśli tydzień temu kupił moto i przekonuje go ktoś kto kręci niezłe czasy na torze) to i w tematach zazwyczaj lecą wzory. Inna sprawa że osób które naprawdę umieją jeździć to jest tu może kilka.

Co do jazdy na "granicy" możliwości. Coś mi się widzi że należysz do osób które myślą że nie wiem jak zap****lają a tak naprawdę wychylają moto na jakieś 15 stopni :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pan_blancik 15 » 26/6/2009, 12:49

w takim razie co powiecie o jeżdżeniu na kole też bardzo niebezpieczne a wielu z tego forum nawet zakładało posty jak to robić i wy jeszcze w tym im pomagacie radząc co i jak mają robić żeby postawić na gumę. podsumowując przyczyniacie się do stwarzania niebezpiecznych sytuacji na drodze bo w żadnym poście dotyczącym jazdy na kole nie było nic o drogach zamkniętych. Co do torów- bardzo chętnie o ile będą w promieniu 200km
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Czester » 26/6/2009, 13:10

Przed każdym wejściem w zakręt musisz sobie rozpisać skomplikowany wzór matematyczny zawierając w nim prędkość, przyspieszenie, kąt nachylenia nawierzchni, opór powietrza oraz jego wilgotność, ciśnienie atmosferyczne, temperaturę asfaltu, ciśnienie powietrza w oponie oraz gęstość gumy, nr buta sąsiadki i orientację sexualną Twojego chomika.
A zastrzyki z adrenaliną podają w szpitalach...
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez MadboY » 26/6/2009, 13:14

Adrenalina jak najbardziej tak. Najlepiej jeszcze w duzych dawkach, ale podawanych na torze ;) Tam jestes naprawde tylko Ty, moto i zakret.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Przemo_rene » 26/6/2009, 13:20

mało kto jeździ za każdym razem w 100% przepisowo - wiec adrenalina w zastrzykach tylko to ja dziękuje ;) Całość rozgrywa się na cieńkiej lini miedzy dynamiczną jazdą z miejscowym przyje***iem w palnik, a totalnym debilizmem i brakiem wyczucia. Później głowy odpadają bo drzewa takie miękkie jak podczas rycia w korze "I love XXX" już nie są...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez pan_blancik 15 » 26/6/2009, 14:10

CzesterTX napisał(a):Przed każdym wejściem w zakręt musisz sobie rozpisać skomplikowany wzór matematyczny zawierając w nim prędkość, przyspieszenie, kąt nachylenia nawierzchni, opór powietrza oraz jego wilgotność, ciśnienie atmosferyczne, temperaturę asfaltu, ciśnienie powietrza w oponie oraz gęstość gumy, nr buta sąsiadki i orientację sexualną Twojego chomika.
A zastrzyki z adrenaliną podają w szpitalach...
to więc jest Twój sposób na zakręty, tak własnie przypuszczałem czytając Twoje poprzednie posty. a nie wiecie gdzie znajdują się jakieś tory ew. miejsca do pozapierdzielania w mazowieckim?
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Czester » 26/6/2009, 14:18

Tak MISZCZU, to jest właśnie mój sposób i już doszedłem do takiej wprawy, że obliczam w pamięci bez rozpisywania :evil:
A w ostrych winklach robię jeszcze stopala bo dopiero wtedy czuję prawdziwy przypływ adrenaliny :?
Zakładasz debilny temat i oczekujesz sensownych odpowiedzi?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez pan_blancik 15 » 26/6/2009, 14:54

Invinciblee napisał(a):Ech te wakacje. Jeśli już znasz zakręt to wiesz jak możesz go przejechać, jak nie to jedziesz jak ci się wydaje (z jakąś rezerwą na wypadek jak by ci się źle wydawało) ewentualnie wcześniej dasz w palnik. Jak jedziesz samochodem to też się zastanawiasz nad wzorami na prędkość wejścia w zakręt?

I co to za teksty z "książkową teorią"? Po prostu wybiera się najlepsze metody na "coś tam", a że pewnych osób bez solidnego podparcia wzorami nie przekonasz (nawet jeśli tydzień temu kupił moto i przekonuje go ktoś kto kręci niezłe czasy na torze) to i w tematach zazwyczaj lecą wzory. Inna sprawa że osób które naprawdę umieją jeździć to jest tu może kilka.

Co do jazdy na "granicy" możliwości. Coś mi się widzi że należysz do osób które myślą że nie wiem jak zap****lają a tak naprawdę wychylają moto na jakieś 15 stopni :P
ja nie szukałem rad chciałem tylko się dowiedzieć jak to robią "książkowi motocykliści" których jest pełno na forum, w sumie temat jest trochę nie trafiony gdyż "książkowi motocykliści" jezdżą zgodnie z przepisami by nie stwarzać zagrożenia na drodze a z predkością 90km/h to w każdy zakręt się da wejść :) jak jeżdżę samochodem to tym bardziej nie "obliczam żadnych wzorów" bo mam napęd quatro. pozdro ludzie
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez navi » 26/6/2009, 17:02

pan_blancik 15 napisał(a): ja nie szukałem rad chciałem tylko się dowiedzieć jak to robią "książkowi motocykliści" których jest pełno na forum, w sumie temat jest trochę nie trafiony gdyż "książkowi motocykliści" jezdżą zgodnie z przepisami by nie stwarzać zagrożenia na drodze a z predkością 90km/h to w każdy zakręt się da wejść :) jak jeżdżę samochodem to tym bardziej nie "obliczam żadnych wzorów" bo mam napęd quatro. pozdro ludzie


Temat z d..py. Prędkość dobierasz do tego co widzisz i tyle. Widzisz że za zakrętem nic nie ma to wtedy możesz pocisnąć.

Poza tym pamiętaj jedno: w zakręt można WEJŚĆ z każdą prędkością (max moto) ale WYJŚĆ nie koniecznie...

A zastrzyk adrenaliny to daostaniesz jak się pomylisz w zakręcie lub spotkasz coś niespodziewanego: troszkę żwiru, dziurę w jezdni lub kupę gówna. Wtedy się zastanowisz czy ta adrenalina jest aż tyle warta...

a napęd quattro nie gwarantuje Ci tego że jesteś nieśmiertelny :)
VFR 02'
Avatar użytkownika
navi
Świeżak
 
Posty: 459
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Demotywatrrro » 26/6/2009, 17:51

Ja podobnie jak blancik, widzę zakręt zwalniam, wchodzę w zakręt i myślę, że było można szybciej. Ale tak jest bezpieczniej.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez Lordzik » 26/6/2009, 21:35

wszyscy jacys tacy grzeczni nikt nie zapierdziela , malo kto sie w winkle lamie poza torem , heh sami sportowcy-torowcy to moze przasiadka na skutery ? :lol:
jezdze i widze, normalnie jezdzacych ale turystykami i czoperami . Prawie kazdy kto ma szlifiera odkreca manetke jak widzi kawalek prostej , a jak jest fajny winkiel to wiecie sami , świety nie jestem i sam tak robie. I jak czytam te porady aniołow to smiech mnie ogarnia :lol:


Ogolnie wszystko z głowa :wink:
Ja będę wierzyć, będę grzeszyć
Będę cudze dusze leczyć i kaleczyć.
klickklick! (otwórz link)
Avatar użytkownika
Lordzik
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 26/3/2009, 17:47
Lokalizacja: Modlin

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr