Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CB1000R]</i> Honda CB1000R – drogowy oksymor
NAS Analytics TAG

[Honda CB1000R] Honda CB1000R – drogowy oksymor

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CB1000R] Honda CB1000R – drogowy oksymor

Postprzez Åšcigacz » 2/6/2009, 21:05

Dyskusja na temat: Honda CB1000R – drogowy oksymoron
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB1000R – drogowy oksymoron
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 2/6/2009, 21:05

Czyli robimy przeszczep silnika z poprzedniego modelu CBR i śmigamy jak trzeba ;]<br><hr>W
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/6/2009, 07:03

Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2009, 07:31

Komentatorzy napisał(a):Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z<br>
To akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.<br><hr>Gra
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2009, 07:58

Komentatorzy napisał(a):Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z<br>
Komentatorzy napisał(a):To akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.<br><hr>Gra<br>
Nie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2009, 10:42

Komentatorzy napisał(a):Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z<br>
Komentatorzy napisał(a):To akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.<br><hr>Gnypek<br>
To sie zgadza. Akurat ten sprzęt bardzo dobrze nadaje sie do codziennego użytkowania i na dojazdy do pracy. <br><hr>lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2009, 16:41

Komentatorzy napisał(a):Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z<br>
Komentatorzy napisał(a):To akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.<br><hr>Gnypek<br>
Komentatorzy napisał(a):To sie zgadza. Akurat ten sprzęt bardzo dobrze nadaje sie do codziennego użytkowania i na dojazdy do pracy. <br><hr>lovtza<br>
Nie do końca bym się zgodził, hornet 600 tak - poręczny, zwinny w mieście nie do pobicia. A liter to wyraźna dedykacja w stronę dłuższych przelotów, gdzie faktycznie można polecieć na wysokim biegu i niskich obrotach nie narażając się na zajechanie drogi przez puszkę. Tylko dlaczego nie ma choćby szyby, o owiewce nie wspominając ??? GSR 600 jest świetny w mieście a w akcesoriach mamy szybę z deflektorem (!!!) więc na trasę też da radę. Jeśli macie jakieś przełożenia na Hondę - poproszę o wersję z owiewką.<br><hr>raper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2009, 14:01

Nie rozumiem czemu Simpsonowi nie daliście wersji bez ABS, CBS'u? Przecież taka jest?
No chyba że wersja bez ABS ma wciąż CBS. Tak?<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2009, 09:41

mam taki motocykl, i jestem bardzo zadowolony, jasne są gusta i gusciska, ale jedno pytanie - skoro oczekiwaliście po nim "street'owych" wrażeń, dlaczego do testu wzięliście model z ABS-CBS???? ... przecież Honda oferuje w PL model lżejszy i i bez tych wydumanych rozwiązań, z radialnymi zaciskami... ba, ten "bez" jest o 1000PLN tańszy... co do jazdy - trudno mi wskazać lepiej skręcający motocykl, a jeździłem już nie jednym modelem...<br><hr>heh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2009, 09:58

Komentatorzy napisał(a):mam taki motocykl, i jestem bardzo zadowolony, jasne są gusta i gusciska, ale jedno pytanie - skoro oczekiwaliście po nim "street'owych" wrażeń, dlaczego do testu wzięliście model z ABS-CBS???? ... przecież Honda oferuje w PL model lżejszy i i bez tych wydumanych rozwiązań, z radialnymi zaciskami... ba, ten "bez" jest o 1000PLN tańszy... co do jazdy - trudno mi wskazać lepiej skręcający motocykl, a jeździłem już nie jednym modelem...<br><hr>heh<br>
i jeszcze jedna uwaga... moc? charakter? pazur?... ten fantazyjny tłumik z boku waży prawie 8kg, proponuję przejechać się takim motocyklem z akcesoryjnym wydechem, który nie dość że będzie 3x lżejszy, to jeszcze baaaaaardzo skutecznie "odtyka" potencjał tego silnika... natomiast do zastosowań typu "uliczne awantury" amortyzator skrętu jest w przypadku CB1000R bardzo pomocny... fajny ten Was test, ale jakiś taki bardzo powierzchowny...<br><hr>heh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2009, 10:30

Komentatorzy napisał(a):Nie rozumiem czemu Simpsonowi nie daliście wersji bez ABS, CBS'u? Przecież taka jest?
No chyba że wersja bez ABS ma wciąż CBS. Tak?<br><hr>Misio<br>
Bo Pan Simpson zrobiłby sobie kuku bez ABS-u i CBS-u, tak jak pewien "tester" czarnego FZ1... Kwintesencja sportu w nakedzie bez pewnych systemów bezpieczeństwa może czasem wyjść bokiem :-)
Tak czy siak - motocykl polecam, systemy Hondy zostały pomyślane na prawdę dobrze i w niczym nie przeszkadzają. Aha, i jeszcze jedno - to nie prawda że z CBS-em opada się z wheelie ze zblokowanym przednim kołem - panowie Autorzy powinni to wiedzieć ... ;-)<br><hr>Nakedtruth
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2009, 09:33

jak juz macie w tradycji artykuł słaby, widac honda nie smaruje wam jak suzuki, które mimo tak naprawde słabych szpejów wychwalacie.
ja sie przyzwyczailem.
a i najlepsze to opinia gówniarza simsona..
gratuluje .. <br><hr>zwierz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2009, 14:29

Komentatorzy napisał(a):mam taki motocykl, i jestem bardzo zadowolony, jasne są gusta i gusciska, ale jedno pytanie - skoro oczekiwaliście po nim "street'owych" wrażeń, dlaczego do testu wzięliście model z ABS-CBS???? ... przecież Honda oferuje w PL model lżejszy i i bez tych wydumanych rozwiązań, z radialnymi zaciskami... ba, ten "bez" jest o 1000PLN tańszy... co do jazdy - trudno mi wskazać lepiej skręcający motocykl, a jeździłem już nie jednym modelem...<br><hr>heh<br>
Komentatorzy napisał(a): i jeszcze jedna uwaga... moc? charakter? pazur?... ten fantazyjny tłumik z boku waży prawie 8kg, proponuję przejechać się takim motocyklem z akcesoryjnym wydechem, który nie dość że będzie 3x lżejszy, to jeszcze baaaaaardzo skutecznie "odtyka" potencjał tego silnika... natomiast do zastosowań typu "uliczne awantury" amortyzator skrętu jest w przypadku CB1000R bardzo pomocny... fajny ten Was test, ale jakiś taki bardzo powierzchowny...<br><hr>heh<br>
Chcesz aby ktoś opisywał wrażenia na temat tego czym mógłby być sprzęt którym jeździ, a nie tym którym rzeczywiście jeździ? Jakby babcia stanęła do góry nogami to byłby stojak na rower. Ale w teście jest dany egzemplarz z danym tłumikiem i danymi wadami/zaletami. Zastanów się zanim coś powiesz mądrego...<br><hr>Gibon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/6/2009, 23:01

ja mam taki biały, chyba nawet ten, którego widział S :) mam wersję bez abs-u (ABSurd) i jestem w niebo wzięty :)<br><hr>cb1000r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2009, 22:20

Witam jestem urzytkownikem CB z 2009 roku. czytajac ten artykul zauwarzylem wiele niescislosci... najbardziej mnie ciekawi ten teks o tym ze brak mu tej dzikosci itp... czytalem ost. Test w "Motocyklu" i pisali tam o Kawasaki Z1000 Ze ma taki zajebisty silnik o wiele lepszy od Cb... Akurat tak sie sklada ze mialem okazje zmierzyc sie z nowym Z1000 I jakos robilem z nim co chcialem na kazdym biegu ... wiec stweirdzile mze to co piszecie w necie i w gazetach ni jak sie ma co d otego jak jest naprawde i uwarzam ze tylko dobry kierowca potrafi odkryc w kazdym motorze tÄ… dzikosc jakiej tak czesto szukacie.. Pozdro<br><hr>Dawid
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/6/2009, 20:10

Komentatorzy napisał(a):Do czego nadaje się ten motocykl? Przede wszystkim do lansu i do szybkich przejażdżek po mieście. Ale jak na miasto to i tak jest za mocny.<br><hr>z<br>
Komentatorzy napisał(a):To akurat typowe dla golych litrow i wiekszych. FZ1, Z1000, BKing itd. To sie nie nadaje do normalnej jazdy dla normalnych ludzi.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie jestem właścicielem tej hondy, ba nawet nią nie jeździłem, ale myślę, że bez problemu nadaje się do "normalnej jazdy, dla normalnych ludzi". Swoją drogą uważam, że o to właśnie chodzi, że każdy wybiera taki sprzęt jaki jemu pasuje. Jedni wolą ścigacze, drudzy cruisery i na tym właśnie polega cały fun.<br><hr>Gnypek<br>
Komentatorzy napisał(a):To sie zgadza. Akurat ten sprzęt bardzo dobrze nadaje sie do codziennego użytkowania i na dojazdy do pracy. <br><hr>lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie do końca bym się zgodził, hornet 600 tak - poręczny, zwinny w mieście nie do pobicia. A liter to wyraźna dedykacja w stronę dłuższych przelotów, gdzie faktycznie można polecieć na wysokim biegu i niskich obrotach nie narażając się na zajechanie drogi przez puszkę. Tylko dlaczego nie ma choćby szyby, o owiewce nie wspominając ??? GSR 600 jest świetny w mieście a w akcesoriach mamy szybę z deflektorem (!!!) więc na trasę też da radę. Jeśli macie jakieś przełożenia na Hondę - poproszę o wersję z owiewką.<br><hr>raper<br>
mam takiego litra i nie ma problemów z jazda po mieści i na trasę bez owiewek się nadaje, po co szyba ma popsuć linię. Nie tylko 600 składa się w winkle i na miasto po linii pojedzie. Bardzo dobry sprzęt. Polecam <br><hr>Artur147
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/6/2009, 20:22

Koledzy, testujcie jak wam się podoba lecz taki tekst "...Honda dała ciała po całości montując CBS, ABS..." jest nie na miejscu, możecie brać bez dodatków, jest taniej i lżej, jak kto woli. Bądźcie obiektywni. Mam z ABS i nie włącza się bez potrzeby, czeka na ten właściwy moment.<br><hr>Artur147
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pumabit » 31/8/2009, 08:51

Witam braci którzy posiadają ten wspaniały motocykl jakim jest CB1000R! Mam takiego ponad rok i spisuje się doskonale.
pumabit
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/8/2007, 12:17

Postprzez Komentatorzy » 25/10/2009, 18:28

Od dwóch dni jestem posiadaczem takiej Hondy z ABS-em.Wcześniej czternaście lat jezdziłem MZ-etką 150.Motocykl jest wspaniały,a ja jestem załamany,bo nie potrafie nim jezdzić i kochani w tej Hondzie dla mnie drugi bieg wystarczy.A gdzie jeszcze cztery?Potężna moc,fantastyczne przyśpieszenie.To nie jest motor dla takich amatorów jak ja,oj nie.Siadając na niego trzeba mieć doświadczenie w prowadzeniu takiego sprzętu.Jak te 125 kobył wymknie sie spod kontroli to może być nieciekawie.<br><hr>Jacho
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2009, 14:17

Komentatorzy napisał(a):jak juz macie w tradycji artykuł słaby, widac honda nie smaruje wam jak suzuki, które mimo tak naprawde słabych szpejów wychwalacie.
ja sie przyzwyczailem.
a i najlepsze to opinia gówniarza simsona..
gratuluje .. <br><hr>zwierz<br>
no tez tak zauwazylem.....ze niezle pierdza -sprzedajne k....<br><hr>bomwlajarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê