kawasaki 250r a aprilia 125 rs
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
kawasaki 250r a aprilia 125 rs
chce porownac wady i zalety obu motocykli i prosze o informacje na temat tych maszyn osoby, ktore mialy okazje nimi jezdzic. Ktory bardziej polecacie. Dodam, ze mam 190 cm wzrostu - czy uda mi sie na nich zmiescic??
- vespkon
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 27/5/2009, 14:31
kawa zx250 r (od 2009 roku) to całkiem przyjemny sprzęt, mam 180 cm wzrostu i nie czułem się na niej jakiś za duży. całkiem wygodna pozycja za kierownicą, silniczek to istne marzenie, wprawdzie był na dotarciu ale do 6 tyś można jeździć nim spokojnie i z małym spalaniem. Powyżej 6 tys silnik pokazuje że nie jest jakąś tam jednostką napędową, ma w sobie charakter małej ninji!!
Aprilia Rs to zupełnie inny sprzęt, wydaje się bardziej masywna od kawy. 125 2t i 250 4t nie ma co porównywać 2t ma mocne wysokie obory i trzeba ją mocno kręcić żeby porządnie przyspieszała, a to wiąże się z duzym spalaniem.
Wizualnie oba sprzęty (aprilia od 2007 i kawa od 2009) mają w sobie to coś co przykuwa oko zwykłego przechodnia, a wybór wg mnie należy tylko i wyłącznie do osoby która będzie jeździła tym sprzętem, jak sie będzie na nim czuć i co będzie bardziej się mu podobać.
Aprilia Rs to zupełnie inny sprzęt, wydaje się bardziej masywna od kawy. 125 2t i 250 4t nie ma co porównywać 2t ma mocne wysokie obory i trzeba ją mocno kręcić żeby porządnie przyspieszała, a to wiąże się z duzym spalaniem.
Wizualnie oba sprzęty (aprilia od 2007 i kawa od 2009) mają w sobie to coś co przykuwa oko zwykłego przechodnia, a wybór wg mnie należy tylko i wyłącznie do osoby która będzie jeździła tym sprzętem, jak sie będzie na nim czuć i co będzie bardziej się mu podobać.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Ja bym się nawet nie zastanawiał. Oczywiście, że wolałbym Kawę. Aprilia to 2T, jeździ normalnie dopiero u góry, trzeba się bawić z mieszankami, dużo pali. Kawa pali mniej, ma ładniejszy dźwięk, większa przyjemność z jady.
-
Frugos - Bywalec
- Posty: 602
- Dołączył(a): 5/11/2008, 17:05
pozostaje tylko kwestia ceny, bo aprilie mozna kupic uzywana, za duzo mniejsze pieniadze. Czy wiecie cos na temat niezawodnosci tych motorow, tzn czy inwestycja w 7 czy 8 letnia maszyne nie skoncyz sie tym,ze bedzie stala caly czas u mechanika?
- vespkon
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 27/5/2009, 14:31
czasem trafisz dobry sprzęt.
Staraj kupić się motor z suchymi lagami, dobrym napędem i dobrymi klockami.
Zawsze możesz kupić dobry tłok i jeździć cały czas na pewnym sprzęcie. Często można kupić motor na dotarciu lecz nie popieram tego ruchu. Lepiej zrobić remont samemu.
tłok to około350 zł więc często w granicach negocjacji ceny takiego motoru.
Frugos w Rs nie musisz robić mieszanki, masz tam dozownik!!
Staraj kupić się motor z suchymi lagami, dobrym napędem i dobrymi klockami.
Zawsze możesz kupić dobry tłok i jeździć cały czas na pewnym sprzęcie. Często można kupić motor na dotarciu lecz nie popieram tego ruchu. Lepiej zrobić remont samemu.
tłok to około350 zł więc często w granicach negocjacji ceny takiego motoru.
Frugos w Rs nie musisz robić mieszanki, masz tam dozownik!!
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
koszta nie są jakieś wielkie bo to max 60 zł za olej... a na 800 km wystarczy więc nie jest to dużo.
Ogólnie 2T wg. mnie ma ładniejszy dźwięk bardziej mnie urzeka, 4T w 250 chodzi troszkę cicho. Nie słychać tego dźwięku z tłumika;)
I najważniejsza rzecz. 125 2T sprzedasz szybciej niż 250 4T nie utopisz się z tym motorem;)
Ogólnie 2T wg. mnie ma ładniejszy dźwięk bardziej mnie urzeka, 4T w 250 chodzi troszkę cicho. Nie słychać tego dźwięku z tłumika;)
I najważniejsza rzecz. 125 2T sprzedasz szybciej niż 250 4T nie utopisz się z tym motorem;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
szybki90 napisał(a):koszta nie są jakieś wielkie bo to max 60 zł za olej... a na 800 km wystarczy więc nie jest to dużo.
Co nie zmienia faktu, że tworzą się dodatkowe koszta.
szybki90 napisał(a):Ogólnie 2T wg. mnie ma ładniejszy dźwięk bardziej mnie urzeka, 4T w 250 chodzi troszkę cicho. Nie słychać tego dźwięku z tłumika;)
Każdy ma swój gust, ale 99,9% ludzi woli poważny dźwięk 4T, niż pierdzący niemiłosiernie i hałasujący 2T.
szybki90 napisał(a):125 2T sprzedasz szybciej niż 250 4T nie utopisz się z tym motorem;)
Z tym to po części prawda... 250cc ludzie rzadko kupują, a jeśli już to najczęściej do nauki jazdy (np. YBR 250). Jednak 125cc też nie jest tak łatwo sprzedać. Za cenę np. RS 125 z 2002 r. można by już mieć GSa... i wiadomo, że nie powinien się on rozwalić szybko, tak jak wyżyłowany 2T. Do sprzedania to w sumie nie ma różnicy, czy coś się lepiej sprzedaje, czy gorzej, potrzebny jest tylko klient.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Ja nie jeżdżę 2T ale z pewnością jak to 2T będzie wymagała remontu silnika.
Ja bym tam wolał Aprilię! Ja ogólnie lubię 2T. Fakt psuje się, wydechem wypluwa część benzyny, trzeba często remontować, brzmi jak romet, ale za to jakie to dzikie!
Szkoda że nikt normalny nie zrobi sportowej 2T 600cc
. R1 była by przy tym jak potulny baranek.
Ja bym tam wolał Aprilię! Ja ogólnie lubię 2T. Fakt psuje się, wydechem wypluwa część benzyny, trzeba często remontować, brzmi jak romet, ale za to jakie to dzikie!
Szkoda że nikt normalny nie zrobi sportowej 2T 600cc

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
A co powiecie o aprili rs 250?? To jest wymiot w 2T;)
A wracając do rs 125 to remontów nie robi się aż tak strasznie często, to nie jest jakiś wyczynowy cross. Masz w niej silinik rotax'a które są bardzo wytrzymałe. Jak wstawisz dobry tłok i będziesz miał dobry olej, to spokojnie pojeździsz na nim cały rok. A nawet dłużej. Kumpel jeździ rs 125 i już od zeszłego sezony nic nie robił, poza zmienianiem klocków, napędu i wymianie oleju w skrzyni.
A wracając do rs 125 to remontów nie robi się aż tak strasznie często, to nie jest jakiś wyczynowy cross. Masz w niej silinik rotax'a które są bardzo wytrzymałe. Jak wstawisz dobry tłok i będziesz miał dobry olej, to spokojnie pojeździsz na nim cały rok. A nawet dłużej. Kumpel jeździ rs 125 i już od zeszłego sezony nic nie robił, poza zmienianiem klocków, napędu i wymianie oleju w skrzyni.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
dr.artur napisał(a):wlasnie tez sie dziwie ze w 2t jest tak malo moto i dlaczego nie ma duzych pojemnosci
Z tego co kiedys czytalem zostala wyprodukowana 600tka w 2T ale tylko na tor wyscigowy i z tego co pamietam lykala literki ;p
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości