Yamaha R6 serwis
• Strona 1 z 1
Yamaha R6 serwis
Jako że przymierzam się do wymiany kilku części chciałbym się was poradzić co i jak gdyż jestem zielony w sprawach mechaniki.
Motocykl Yamaha R6 rocznik 2006 a więc:
1. Opony wyglądają na oryginalne, ale jak każde w końcu trzeba wymienić, na forum czytałem że Pilot Power są dobre, jeździł ktoś ? może coś więcej o nich powiedzieć ?
2. Chciałbym wymienić wszelkie płyny wiec moje pytanie co lejemy do : lagów, hamulców oraz jaki zalać do niego olej oraz filtr.
3. Klocki hamulcowe jakie najlepsze co założyć ? przód , tył
4. I ostatnie chyba najważniejsze po oponach, zauważyłem że sprzęgło bierze już w końcowej fazie przypuszczam że może być zużyte co proponujecie ? jaki byłby ew koszt wymiany/kupna nowego ?
trochę się tego nazbierało ale będe bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź.
wybaczcie jeśli coś pokręciłem.
pozdrawiam
Motocykl Yamaha R6 rocznik 2006 a więc:
1. Opony wyglądają na oryginalne, ale jak każde w końcu trzeba wymienić, na forum czytałem że Pilot Power są dobre, jeździł ktoś ? może coś więcej o nich powiedzieć ?
2. Chciałbym wymienić wszelkie płyny wiec moje pytanie co lejemy do : lagów, hamulców oraz jaki zalać do niego olej oraz filtr.
3. Klocki hamulcowe jakie najlepsze co założyć ? przód , tył
4. I ostatnie chyba najważniejsze po oponach, zauważyłem że sprzęgło bierze już w końcowej fazie przypuszczam że może być zużyte co proponujecie ? jaki byłby ew koszt wymiany/kupna nowego ?
trochę się tego nazbierało ale będe bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź.
wybaczcie jeśli coś pokręciłem.
pozdrawiam
- darekszc
- Świeżak
Odpowiedź na pytanie nr 1: viewtopic.php?t=4999
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl