Zobacz wątek - GSXR 1000 K3 PILNIE - FALUJĄCE OBROTY
NAS Analytics TAG

GSXR 1000 K3 PILNIE - FALUJĄCE OBROTY

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSXR 1000 K3 PILNIE - FALUJĄCE OBROTY

Postprzez Fireman » 14/5/2009, 13:10

Witam!
Jak w temacie - po odpaleniu falują obroty w GSXR 1000 k3 2003r., wymieniłem świece, filtr powietrza i dalej to samo. Zaznaczam ze jest to nowy nabytek i nie wiem jak sie wczesniej zachowywał moto. Czy odłączenie akumulatora i styk klem cos pomoze i niczego nie poprzestawiam? Po odpaleniu obroty są dosyc wysokie bo ponad 1000 gdzie je obnizyc bo z wtryskami jeszcze do czynienia nie miałem.
DZIEKI I POZDRO
GSXR750--->HONDA CBR600 F4---> chwila nieuwagi zony GSXR 1000 K3;)



PER ASPERA AD ASTRA
Fireman
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:34
Lokalizacja: Sopot


Postprzez zomodj » 14/5/2009, 21:25

powiem szczerze że raczej teoretyzuję - objawy jak uszkodzenie(i/lub zabrudzenie) silniczka krokowego (masz wtryski więc domyślam się ze silnik krokowy steruje obrotami jałowymi) albo uszkodzenie sondy lambda (lub zamontowany masz jej emulator - często tak się robi jak ECU wariuje po zamontowaniu sportowego wydechu). Druga rzecz to uroda GSX-Ra, który jak przystało na sporta spod znaku Sandacza nie grzeszy równą pracą na niskich obrotach.
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33


Postprzez Majkel22 » 14/5/2009, 22:27

nie przejmuj sie bardzo falowaniem, jak masz sportowy wydech i wywalony exup to bedą lekko falowac, taka uroda juz gixa, jake zestroisz wydech ładnie to mozna lekko to poprawic ale ten typ tak ma juz. u mnie w gixie mam wydech przelotowy po zestrojeniu nawet tak bardzo nie faluje, ale na wolnych słychac zaraz po uruchomieniu lekkie falowanie. u moich kumpli jest tak samo, jedynie na seryjnym wydechu nie faluje.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
Avatar użytkownika
Majkel22
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
Lokalizacja: LBN

Postprzez Fireman » 15/5/2009, 08:14

A odłączenie akumulatora i zetkniecie klem powoduje reser kompa, moze to cos poprawi. Bo szczerze mowiąc przejechalem 300km wczoraj i sie troche obroty poprawiły. Tłumik mam sportowy. POZDRAWIAM
GSXR750--->HONDA CBR600 F4---> chwila nieuwagi zony GSXR 1000 K3;)



PER ASPERA AD ASTRA
Fireman
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:34
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Majkel22 » 15/5/2009, 15:08

nic nie kombinuj ze zwarciem klem, podjedz do serwisu na synchro wtrysków i tyle.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
Avatar użytkownika
Majkel22
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
Lokalizacja: LBN

Postprzez zunmen » 15/5/2009, 16:17

Moim zdaniem powiniennes pojechac na hamownie i zgrac kompa z wydechem . Kazda ingerencja w uklad wydechowy powinna miec swoje odbiecie w zmianie ustawien kompa . Ostatnio znajomy mial taki sam problem z zx10r po wymienie koncowek na nieseryjne . Po wizycie na hamowni problem znikł
Kawasaki ZX10r 06`
zunmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
Lokalizacja: kraśnik

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2009, 20:11

do przodu pewnie ;p...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Fireman » 19/5/2009, 09:41

WITAM!
Problem z obrotami sam sie rozwiazal przejechalem prawie 1500km i problem znikł. Mysle ze byla to wina filtra i swiec bo poprzedni właściciel za specjalnie nie dbał o to.
Ale SUZA skasowana;( Przejechalem tyle km-ów a pod samym domem wyjechala kobita i szlif konkretny naszczescie nic mi sie nie stalo a zeby nie policja to babeczke bym chyba .......!!! :evil: Wiec Koledzy uwazajcie bo motor fajna sprawa ale po naszych drogach jezdzi jeszcze za duzo niedzielnych kierowców. POZDRAWIAM I SZEROKOSCI
GSXR750--->HONDA CBR600 F4---> chwila nieuwagi zony GSXR 1000 K3;)



PER ASPERA AD ASTRA
Fireman
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:34
Lokalizacja: Sopot



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê