Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
W każdym motocyklu mogą być różne grubości, Podaj motocykl to możliwe że znajdę serwisówkę.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kristofsx.com masz serwisówke i sobie poszukaj 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
albo xle ustawiony rozrząd, albo jak to w kawasaki bywa - tam może sie obrócic zebatka względem krzywki, jakies narmierne luzy np na prowadnicach też mogły sie przyczynić tylko tak musiało byc mocno kiepsko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mam pytanie co do dźwigni zmiany biegów, bo mam na niej spore luzy bo jest obrobiona, mam pytanie czy taka http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biego ... 36036.html podejdzie? Czy lepiej kupić oryginalke, jeśli tak to jest to numerek 54 z tego schematu? http://ktmsklep.pl/schemat/11845/skrzyn ... es_heading
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
oryginał strasznie drogi, nie wiem czy opłacalny. ja kupiłem sunline trzyma juz 2 sezon i jest spoko. za 1 oryginalna kupisz kilka sunline. team 10 średnio polecam.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
oryginał strasznie drogi, nie wiem czy opłacalny. ja kupiłem sunline trzyma juz 2 sezon i jest spoko. za 1 oryginalna kupisz kilka sunline. team 10 średnio polecam.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie chce mi sie szukać, ja z allegro brałem chyba 79 zł. moze juz ich nie ma. do tego fajne bo kolorowe i nieźle wyglądały
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak dokładnie taki sam, aby był motocyklowy a nie samochodowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mam pytanie czy to łożysko jak się odkręci wysprzęglik ma mieć to uszczelnienie czy mam je wydlubac? Bo gdzieś przeczytałem ze powinno być widać te kulki a jak nie to trzeba wywalić to uszczelnienie łożyska? Tak to wygląda u mnie, chyba wszystko ok, czy to wywalić? Bo zalałem nowy olej do sprzęgła, odpowietrzylem, wyczyscilem i dalej biegi ciężko schodzą niżej i rusza pomału na sprzegle.... Więc czekam na odpowiedz przed rozkładaniem sprzęgła.
exc 520 02r
https://www.imageshack.us/my/images

https://www.imageshack.us/my/images
- Pola1213
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24
wydłubać. olej sie przelewa do wysprzeglika i potem moze sprzęgło ciągnąć.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
skoro to pisze to nic sie nie stanie, fabrycznie tam nie ma, ktoś niepotrzebnie to zamontował z tym wypełnieniem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Odebrałem dziś cylinder z honowania i chciałem też żeby mi pomierzyli jaki tłok, napisali mi że średnica to 54.03-54.05, więc jaki rozmiar tłoka powinienem kupić? Ile mniejsza powinna być średnica tłoka od cylindra? Największy do mojego rocznika chyba jest 53.98mm a najmniejszy 53.94mm.
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
Witam mam pare krotkich pytan
1.Jaka mieszanke lać do KTM EXC 300? poprzendi wlasciciel lał 1:40, lecz kopci, na wolnych i na gazowaniu, jak sie zagrzeje jest troche lepiej
2.moj pierwszy 2T wiec mam pytanie czy podczas np. jazdy z gory i hamowaniem silnikiem, tlok dostaje smarowanie ? czy lepiej wcisnac sprzeglo i zjezdzac na jalowych?
3. Musze wyremontowac dyfuzor, wali olejem na silnik, bo jest nieszczelne łączenie miedzy glowica a dyfuzorem. mam go lekkiego powgniecanego, jak on jest zbudowane w srodku? bo mialem mysl zeby dospawac do wgnieceń jakies śrubki, ktore moglbym zlapać i wyciagnac wgniecenia, spelni to swoje zadanie ?

1.Jaka mieszanke lać do KTM EXC 300? poprzendi wlasciciel lał 1:40, lecz kopci, na wolnych i na gazowaniu, jak sie zagrzeje jest troche lepiej
2.moj pierwszy 2T wiec mam pytanie czy podczas np. jazdy z gory i hamowaniem silnikiem, tlok dostaje smarowanie ? czy lepiej wcisnac sprzeglo i zjezdzac na jalowych?
3. Musze wyremontowac dyfuzor, wali olejem na silnik, bo jest nieszczelne łączenie miedzy glowica a dyfuzorem. mam go lekkiego powgniecanego, jak on jest zbudowane w srodku? bo mialem mysl zeby dospawac do wgnieceń jakies śrubki, ktore moglbym zlapać i wyciagnac wgniecenia, spelni to swoje zadanie ?
- promek
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54
Czyli cylinder nie jest zbyt dobry. Dopasuj tłok do najmniejszej średnicy czyli 54.03 Zobacz pasowanie tłoka do Twojego motocykla (5-6 setek) i dobierz o tyle mniejszy tłok.
2t zawsze kopci.
lepiej zjeżdżać na jałowych
dyfuzor jest pusty w środku
2t zawsze kopci.
lepiej zjeżdżać na jałowych
dyfuzor jest pusty w środku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dawko - powinno sie dobierać pod najmniejszy wymiar cylindra, a dobierasz na tyle ile zaleca producent tłoka.
jak masz pasowanie np 0.05 to powinno byc 53,98
ale jakby było np 53,99 to też by nie wybuchło 0,01 to błąd pomiaru
1) mozesz lać troche mniej oleju, albo lej lepszy który sie dokładniej wypala
2) trzeba wyczuć kiedy dostaje w tyłek a kiedy nie, jak zjeżdzasz wolno bez sprzęgła to czujesz że silnik nie wyje to jest spoko, ale jak jedziesz z górki 50 km /h h na jedynce bez sprzegła to po jednym dłuzszym zjeździe mozesz zatrzeć silnik. trzeba to na wyczucie dobierać, na sprzęgle jest bezpiecznie dla silnika, ale bieg jednak nieco stabilizuje motocykl
3) jeżeli nie jest podziurawiony to najlepiej jest zatkać konce, nabić powietrzem i grzać palnikiem wgniecenia
a jak wali przy wejsciu to zobacz w jakim stanie są oringi ( zakłądaj tylko oryginalne chyba że dorwiesz tego typu gdzies w sklepie, zwykłe czarne sie nienadają ) zobacz w jakim stanie jest flansza wydechowa - cyzli czyu nie jest wybita, no i czy dyfuzor nie jest pogięty na wejsciu bo wtedy ciezko bedzie go naprostować
jak masz pasowanie np 0.05 to powinno byc 53,98
ale jakby było np 53,99 to też by nie wybuchło 0,01 to błąd pomiaru
1) mozesz lać troche mniej oleju, albo lej lepszy który sie dokładniej wypala
2) trzeba wyczuć kiedy dostaje w tyłek a kiedy nie, jak zjeżdzasz wolno bez sprzęgła to czujesz że silnik nie wyje to jest spoko, ale jak jedziesz z górki 50 km /h h na jedynce bez sprzegła to po jednym dłuzszym zjeździe mozesz zatrzeć silnik. trzeba to na wyczucie dobierać, na sprzęgle jest bezpiecznie dla silnika, ale bieg jednak nieco stabilizuje motocykl
3) jeżeli nie jest podziurawiony to najlepiej jest zatkać konce, nabić powietrzem i grzać palnikiem wgniecenia
a jak wali przy wejsciu to zobacz w jakim stanie są oringi ( zakłądaj tylko oryginalne chyba że dorwiesz tego typu gdzies w sklepie, zwykłe czarne sie nienadają ) zobacz w jakim stanie jest flansza wydechowa - cyzli czyu nie jest wybita, no i czy dyfuzor nie jest pogięty na wejsciu bo wtedy ciezko bedzie go naprostować
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości