Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 29/1/2012, 20:20

kliknij ctrl +f i wpisz piston szukaj az znajdziesz tabelke tam bedzie pisac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez odiro » 29/1/2012, 20:22

robiłem już tak i nie moge znaleść
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez henio12323 » 29/1/2012, 20:36

tłok wytrzyma 100-200 mth zalezy jaka jazda. warto przy około 100 mth rozebrac tłok i cylek i zwymiarować co pozwoli określć stan zuzycia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 29/1/2012, 20:47

wziełeś wziąłeś!! to z ksiązki serwisowej?

Bostorn
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez zbyho222 » 30/1/2012, 17:23

Z życia chłopie..... Na takiej Wr zrobisz przy pomyślnych wiatrach nawet do 400 mth :D

teraz moje pytanko gdzie można kupić wydech akrapa do 2T bo u nas jakoś nie bardzo tego jest a na ebay nie znalazłem/lub źle szukałem :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez MJR128 » 30/1/2012, 20:13

400 mth

No ładnie musiałby wiatr w plecy wiać.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez barek253 » 30/1/2012, 20:24

barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez odiro » 30/1/2012, 20:36

to myślicie że na wr 2 sezony na tłoku da rade ?

http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art18.html

cytuje
,,Nie rzadko może okazać się, że tłok nie będzie trzymał limitów już po 2 sezonach umiarkowanie agresywnej jazdy."
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez zbyho222 » 30/1/2012, 21:47

Kurde Barek dzięki :D ale używki nie chcę poszukuję nowki prawie 3 miesiące nadgodziny ciągłem żeby sobie wymarzony tłumik kupić :D

Moim zdaniem bezproblemu wytrzyma :D a do wierzenia w cud mth tez nikogo nie zmuszam widziałem na własne oczy w WR 450 dobijała do 400 bez kilku i smigała by dalej jak by kumpel olej zmieniał w silniku :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 30/1/2012, 22:40

moze i tyle wytrzyma ale co z tego jak po tym cylinder z tłokiem mogą iść na smietnik. luzy sie takie porobią że nicasil sie wytrze i nie bedzie do czego nowego tłoczka wsadzac ;P lepiej do max 200 pociągnąc i wymienic tłok - taniej wyjdzie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 31/1/2012, 16:43

zbyho a czy przypadkiem nie jest tak że akrapa do 2t masz tylko pod ktma?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez lol1234 » 1/2/2012, 17:19

W ktm exc 125 oprócz tłoka co 120mth (przy spokojnej jeździe) i oleju co trzeba jeszcze wymienić w ciągu sezonu?
lol1234
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1/2/2012, 17:14

Postprzez Bostorn » 1/2/2012, 17:24

wszystko to co się zużyło i wymaga wymiany, 120mth? nie wiem czy 100 doleci, chyba że zamiast 4-6 tłoków na 1 nicasilu wyjeździc, wyjeździsz 2 i cylinder do roboty.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kris514 » 1/2/2012, 17:38

Według serwisówki przy spokojnej jeździe należało by obejrzeć tłoka po 60,90, 120, 180, 240, 270(i wymienić w razie konieczności )
"UWAGA:
Jeśli kontrola wykaże, że dopuszczalne tolerancje zostały przekroczone
, poszczególne komponenty Muszą być wymienione."
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/2/2012, 17:42

wymieniasz to co padnie - np nie ma co wymieniać profilaktycznie np łozysk głowki ramy, jak nie dają zadnych oznak luzów. po prostu co jakis czas robisz przęgląd, łozyska ramy itp. co wymaga wymiany - wymieniasz. co nie wymaga jeszcze wymiany mozna zdemontowac poczyscic, nasmarowac, załozyc i ganiac dalej ( tu mówie np o wahaczu, mało kto jak kolwiek zaczepia łozyska - chyba ze całkiem sie rozsypią ) co do silnika przy remoncie tłoczka sprawdzasz stan korby, najlepiej nie trzymac korby dłuzej niz 2 tłoczki w takim sprzęcie. co jakis czas kontroluj luzy na łozysku wałka zdawczego jak sie pojawią to silnik w niedługim czasie bedzie nadawał sie do remontu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lol1234 » 1/2/2012, 18:13

A ile pali taki sprzęt?
lol1234
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1/2/2012, 17:14

Postprzez henio12323 » 1/2/2012, 18:34

tyle ile wlejesz :D
zalezy od jazdy pewnie od 4 litrów do 10 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 2/2/2012, 11:05

spalanie ma takie jaką ma fantazję kierowca, i nie radził bym się pytac na 100km ile pali tylko co najwyżej na godz na torze, ale to też zależy od kierowcy, zawodnikowi pójdzie bak, a amatorowi 1/2, 1/3 tak więc ile kierowców tyle opinii

krótko mówiąc, w sprzętach tego typu nie patrzy się na spalanie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 2/2/2012, 15:25

nie no gdzie godzina na torze ? przecież to nie sprzęt torowy. w zasadzie serwisówka odradza ostrego orania po torze :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 2/2/2012, 16:52

co ty mi tu wymyślasz? moj ala SX był przeróbką exc i swoje pierwsze kroki na torze robilem, fakt zalałem 5l i smigalem dluugo dlugo i kręciłem wyżej, niżej ale widział przewaznie tylko tor więc nie wiem w czym problem, fakt zawias miał beznadziejny ale to już poza tematem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê