Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 3/3/2012, 01:05

lukas90MX napisał(a):albo slepy jestem albo nie widzę o zawieszeniu nic ;/
Ok, jutro sprawdzę jak wygladaja lagi, moze od razu taki zestaw kupic +uszczelniacze : http://www.trmotor.pl/sklep/?2383,pl_39.160054-prox (otwórz link) i miec pewnosc ze jest wymienione


ten zestaw który podałeś nie zawiera uszczelniaczy olejowych ani pyłowych
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


PrzeglÄ…d

Postprzez mlody90.90 » 3/3/2012, 10:48

Witam mam skuter z blokadami i jedzie 50km/h i jak byłem na pierwszym przeglądzie to mie sie pytał ile wyciąga i sam sie przejechał a moje pytanie jest take jak zmienie tłok na 80cm zeby jechał szypciej to jak wtedy bedzie z przeglądem poniewaz nie mam prawke tylko jezdze na dowód czy mi przejdzie wtedy jako motorower?
mlody90.90
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/4/2011, 07:07


Postprzez kris514 » 3/3/2012, 12:14

jak chcesz jezdzic szybciej to mozesz zdjac blokade (powinien jechac jakies 70-85) i w tedy nie musisz ruszac cylindra. A tak po za tym to nie ten dział
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lukas90MX » 3/3/2012, 13:24

Bostorn napisał(a):
lukas90MX napisał(a):albo slepy jestem albo nie widzę o zawieszeniu nic ;/
Ok, jutro sprawdzę jak wygladaja lagi, moze od razu taki zestaw kupic +uszczelniacze : http://www.trmotor.pl/sklep/?2383,pl_39.160054-prox (otwórz link) i miec pewnosc ze jest wymienione


ten zestaw który podałeś nie zawiera uszczelniaczy olejowych ani pyłowych


no wiem, napisalem "+uszczelniacze" ;)
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez lukas90MX » 6/3/2012, 10:20

Jak to jest z różnicą rocznika 2002 a 2003 w exc450? Czy części do nich się różnią, czy to jest jeszcze to samo? Bo wszędzie jak szukam jakichś części (teraz uszczelniacze) to jest napisane, że 2003-2006 a '02 nie ma.
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez barek253 » 6/3/2012, 10:33

no jakies tam są do lag uszczelniacze nie spasza ci od nowszych bo lagi u cb sa węższe od 03 już grubsze
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 6/3/2012, 14:26

róznie są minimalne, silniki są te same, róznia sie detalami dosłownie. tak jak barek mówi 03 toi nowy zawias , nowa rama inne plastiki. ale silnik dalej to samo, wydech ten sam. jakich uszczelniaczy potrzebujesz ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 6/3/2012, 15:56

uszczelniaczy lag- kurzowe i olejowe. nie znalazłem nigdzie do 2002

dziwne to jest- jakby nie bylo exc 450 w 2002 :roll: do sx'a są 2001-'06 . Znalazłem jakiś katalog uszczelniaczy i ni ma:
http://www.lantis.pl/allegro/ariete.pdf (otwórz link)
jak myslicie?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez kris514 » 6/3/2012, 17:39

Raczej będziesz mieć 43 X 52,9 X 9,5 takie wymiary tego symeryngu (sprawdź grubość szklanki)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 6/3/2012, 20:59

dokładnie, kolega wyzej podał teraz zmierz średnice chromowanej rury i powinna mieć 43. po 2 nie kupuj uszczelniaczy byle jakich w sklepie z uszczelniaczami. kup normalne na allegro / w sklepie motocyklowym. ja dałem za swoje chyba niecałe 30 zł ( tylko że ja mam rure 48 mm nie 43) i trzymaja cały sezon katowania ;D i jeszcze mam nadzieje kolejny polataja. SX rózni sie tym od EXC że czasami wczesniej wprowadza modyfikacje. np EXC dopiero w 2007 dostał dzielony dekiel sprzegła, a SX miał od zawsze chyba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 8/3/2012, 15:21

http://allegro.pl/yamaha-yz-250-2004r-i2165151371.html co o tym sadzicie coś mi tu smierdzi zeby moduł zwiekszył tak moc ?? ja uważam ze raczej nie...
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Bostorn » 8/3/2012, 16:58

po 1 :D od kiedy sportowe motocykle fabrycznie nie mają sportowych modułów?
po 2 cena zaniżona co do wartości tego rocznika
po 3 żeby się zesrał nie miał by nawer 65km z nowym modułem, taki bajer kosztuje ok 2-3 tysi i wymienia się dysze, wydech, membrany itp, i mapy zapłonowe, wtedy może te 70km by było
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez lukas90MX » 9/3/2012, 20:11

Jak wygląda sprawa z 'rozebraniem' gaznika w exc450? Czy zabierać się samemu za czyszczenie? Bo to gaznik sterowany elektronicznie wiec sam go raczej nie wyreguluję? Jak będę rozkręcał to nic tam nie poprzestawiam?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez Bostorn » 9/3/2012, 20:40

heniek Ci opisze, ale tak czy siak mechanizmu nie tykasz, wyjmujesz go, i do dysz sie dobierasz, dmuchasz co sie da gdzie, czyscisz i tyle :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 9/3/2012, 22:24

poprzestawiasz i bedzie troche zabawy z ponownym ustawieniem czujnika TPS. aczkolwiek do zwykłego czyszczenia gaźnika nie musisz tego czujnika demontowac - wiec regulacji nie bedziesz musiał zadnych wykonywac.

budowa jest dosyc skomplikowana w porównaniu z gaźniczkiem do 2T. ale nie jest jakas niemozliwa do rozłozenia i złozenia :P bardziej bym powiedział mozolna. nie ma zadnych dziwnych dzwigienek czy czegos żeby był problem z montażem jak np ma to sie to w przypadku przepustnic do małych dellorciaków ;/

odkrecasz normalnie dół, jak w kazdym gaxniku, odkręcasz flansze dolotową (plastikową ) która łączy sie z airboxem pod nią są 2 dysze do wykręcenia, od góry pod pokrywką odkręcasz srubke na śrubokręt krzyżak, i przepustnica wychodzi do góry ( nie zgub jednego kółeczka :P ) przy okazji dobrze sprawdź tą blaszke czy nie ma pękniec, i czy rożki zaraz sie nie urwą - bo jak wpadnie do silnika to robi sie nieciekawie ;D i standardowo myjesz wszystko i dmuchasz spręzarką. od dołu w wanience masz jeszcze membranke pompki przyspieszacza, przy rozbieraniu nie pogub oringów małych, a przy składaniu przesmaruj np smarem silikonowym w spraju membranke. najlepiej jest wypucować wszystko w myjce ultradzwiękowej, gaźnik ma sporo zakamarków i kanałów w srodku wiec trzeba sie troche pobawic zeb y sama spręzarką dobrze wymyć. ja kupiłem sobie myjke za pare groszy i sie sprawdza swietnie przy takiej robocie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 10/3/2012, 09:56

dzieki za opis, pobawie sie ;)
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez lukas90MX » 10/3/2012, 12:29

po wymianie uszczelniaczy nie mogę złożyć lag. Wszystko po kolei wkładam tak jak na zdjęciu:
Obrazek (otwórz link)

Pierwszy wchodzi ten pierścień z prawej i tulejka.. Na środku rury jest zgrubienie na którym się zatrzymują. Pozniej wkładam ten kolejny pierścień i on powienien chyba wejść w to drugie zwężenie ze zdjęcia:
Obrazek (otwórz link)
A wejść nie chce.. Wystaje tak, że zostaje centymetr miejsca. nie widac dobrze ale:
Obrazek (otwórz link)

Powie mi ktoś jak to ma być poprawnie złożone?
przed uszczelniaczem olejowym jest cienki pierścień, który powienien się oprzeć w tym pierwszym zwężeniu, dobrze mowie?
Tylko wlasnie problem jest z tym wystającym pierścieniem, który nie chce się schować. Nie wiem, czy coś pokręciłem ;/
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 10/3/2012, 12:51

nie mam pojecia co źle skłądasz, wszystko wygląda jakby miało byc ok. popatrz w serwisówce co i jak ma byc. moze cos odwrotnie wkładasz. przyuwaz ze ta cienka podkładka pod uszczelniaczem olejowym jest stozkowa i odwrotne jej załozenie to na 99% luzy na lagach. wiec z serwisówką krok po kroku rób. ew na YT poszukaj filmików jak to składają
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 10/3/2012, 12:54

no wlasnie szukalem na YT ale nie ma takich jak moje.
Uszczelniacze to swoja droga, bo narazie to nie mam gdzie ich wcisnac. ta podkladka nie dochodzi tam gdzie powinna bo wystaje pierscien.
w serwisowce nie ma obrazkowo pokazanych lag
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez lukas90MX » 10/3/2012, 17:37

mam jeszcze jeden problem. W serwisówce jest napisane, że "długosc komory powietrznej" 110mm .. Wlałem w jedną lagę litr oleju i jak sprawdzam to 14-15cm jest ;/
Jak to siÄ™ patrzy? bo w tej dziurce co wchodzi w niÄ… rurka jest jakieÅ› 5cm a na boku 15..
Stary olej jak wylewałem to było ok litra w dwoch lagach.. O co chodzi?
I mierzyć ze sprężyną w srodku?
Rura 48mm
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê