Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F
Posty: 64
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Jako iż czeka mnie troszkę prac przy tym moto to troszkę to potrwa, ale będę na bieżąco relacjonował
w planach:
- pomalowanie na czarno uchwytu do trzymania z tyłu,
- odnowa tłumików i osłon,
- pomalowanie na czarno osłony łańcucha - może i plastików przy
stopkach (osłona silnika)
- odnowa stopek i stojaków,
- pomalowanie felg na czarno,
- pomalowanie wewnętrznych obręczy tarcz hamulcowych na czerwono,
- odnowienie lakieru + cały bak na czerwono,
to tak z grubsza
A ma ktoś może patent na pomalowanie gumowych osłon lusterek składanych? Oryginalnie gumy są białe i były pryśnięte zwykłym lakierem czarnym. Wszystko było by OK ale ja wjeżdżając do garażu musze składać lusterka i wszystko obłazi i szpeci
a kolor biały niestety jest nie do przyjęcia
--------------
dodano:
Tak sobie pomyślałem iż na tą gumę to pasta od butów będzie OK
Wypastowałem te gumy i naprawdę był to dobry pomysł. Pasta po nałożeniu okazała się elastyczna i nie złazi
--------------
Jako iż wszystko będę robił sam to nie pochłonie to dużych nakładów finansowych - sprzęt i narzędzia do renowacji posiadam.
a tutaj fotka z czarnym siedzeniem
Wszystko po to aby uzyskać taki efekt
http://www.jedenastka.com.pl/pasja/remont/rem/57.jpg

w planach:
- pomalowanie na czarno uchwytu do trzymania z tyłu,
- odnowa tłumików i osłon,
- pomalowanie na czarno osłony łańcucha - może i plastików przy
stopkach (osłona silnika)
- odnowa stopek i stojaków,
- pomalowanie felg na czarno,
- pomalowanie wewnętrznych obręczy tarcz hamulcowych na czerwono,
- odnowienie lakieru + cały bak na czerwono,
to tak z grubsza

A ma ktoś może patent na pomalowanie gumowych osłon lusterek składanych? Oryginalnie gumy są białe i były pryśnięte zwykłym lakierem czarnym. Wszystko było by OK ale ja wjeżdżając do garażu musze składać lusterka i wszystko obłazi i szpeci


--------------
dodano:
Tak sobie pomyślałem iż na tą gumę to pasta od butów będzie OK

Wypastowałem te gumy i naprawdę był to dobry pomysł. Pasta po nałożeniu okazała się elastyczna i nie złazi

--------------
Jako iż wszystko będę robił sam to nie pochłonie to dużych nakładów finansowych - sprzęt i narzędzia do renowacji posiadam.
a tutaj fotka z czarnym siedzeniem

Wszystko po to aby uzyskać taki efekt

http://www.jedenastka.com.pl/pasja/remont/rem/57.jpg
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:37 przez Tomekjan, łącznie edytowano 2 razy
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
te moto z linka wygląda fajnie. powodzenia w realizacji. co do samych tłumików może je wymienić na coś akcesoryjnego. wtedy dobierzesz sobie wygląd, kształt i kolor wedle potrzeby, bez kombinowania ze szpachlówką...
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Co do tłumików to sprawa wygląda banalnie prosto
Na końcowy tłumik nasunę dopasowaną rurę z nierdzewki + polerowanie. Oryginalne uchwyty końcowego wydechu zostaną odcięte i zastąpię je obejmami (jak na foto z linka). Natomiast osłony wydechu, jako iż są wgniecione to je naprostuje i pomaluje - ot cały kłopot z tłumikami
Koszt odnowienia tłumików to ok 50zł - w zasadzie dwa kawałki rury, kilka nitów, obejmy i malowanie
nie liczÄ…c swojej pracy 




- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
No faktycznie fajna maszyna ta w załączonym linku
Pozdrawiam i powodzenia życzę
Pozdrawiam i powodzenia życzę
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Ta z linka fajna faktycznie . Powodzenia stary
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Tłumiki już prawie obłożone. Jako rurę zastosowałem rurę z OBI za 29zł gdyż w firmie produkującej rury do kominów kawałek kosztowałby ok 100zł - ponoć całkowicie nierdzewny nawet po obrabianiu szlifierką kątową. Ale że nie planuje ładować pieniędzy w to moto dlatego zastosowałem tańszą rurkę. Nacięcia planuję zabezpieczyć i na jeden sezon wystarczy spokojnie. Biorąc pod uwagę iż moto będzie jeździło w ładną pogodę to nie będzie dostawała się tam woda. A w zasadzie to może ten wkład z OBI tez będzie nierdzewny - nie mam pojęcia.
Teraz trochę o tłumiku
Zeszlifowałem do gołej blachy i okazało się iż jest to oryginalny tłumik Hondy - tylko troszkę poobijany. W zasadzie na upartego mogłem go wypolerować i zostawić. Jednak efekt nie byłby taki jak po obłożeniu. Cały tłumik pomalowałem czarną farbą do tłumików. Blacha została nacięta w Z-ke jako iż postanowiłem zostawić oryginalne uchwyty. Dorobienie uchwytów wiązałoby się z kolejnymi sporymi wydatkami (sporymi jak na tą inwestycję). Cięcie blachy jest od wewnętrznej strony i pozostanie niewidoczne. Jedynego zonka jakiego walnąłem to mogłem wziąć blachę fi 130mm a mam 120mm. Wtedy dałbym na zakładkę a tak to mam ok 5mm przerwy (od wewnętrznej strony i tak jest niewidoczne) - trudno
. Całość znitowałem nitami stalowymi. Efekt jak dla mnie jest super - koszt/wykonanie
Dojdzie jeszcze wypolerowanie i zabezpieczenie blachy.
resztę widać na zdjęciach
tłumik przed obłożeniem
na tym zdjęciu stary tłumik i już po obłożeniu
Postanowiłem zrobić przymiarkę i dodaję jeszcze jedną fotkę
i dla porównania wersja przed zmianami
Teraz trochę o tłumiku

Zeszlifowałem do gołej blachy i okazało się iż jest to oryginalny tłumik Hondy - tylko troszkę poobijany. W zasadzie na upartego mogłem go wypolerować i zostawić. Jednak efekt nie byłby taki jak po obłożeniu. Cały tłumik pomalowałem czarną farbą do tłumików. Blacha została nacięta w Z-ke jako iż postanowiłem zostawić oryginalne uchwyty. Dorobienie uchwytów wiązałoby się z kolejnymi sporymi wydatkami (sporymi jak na tą inwestycję). Cięcie blachy jest od wewnętrznej strony i pozostanie niewidoczne. Jedynego zonka jakiego walnąłem to mogłem wziąć blachę fi 130mm a mam 120mm. Wtedy dałbym na zakładkę a tak to mam ok 5mm przerwy (od wewnętrznej strony i tak jest niewidoczne) - trudno


Dojdzie jeszcze wypolerowanie i zabezpieczenie blachy.
resztę widać na zdjęciach

tłumik przed obłożeniem
na tym zdjęciu stary tłumik i już po obłożeniu
Postanowiłem zrobić przymiarkę i dodaję jeszcze jedną fotkę

i dla porównania wersja przed zmianami
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:38 przez Tomekjan, łącznie edytowano 3 razy
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Pozwolę sobie na taki mały Off Topic
Dzisiaj właśnie zdałem egzamin na kategorie "A"
oczywiście nie chwaląc się zbytnio za pierwszym razem
Wracając do tematu, fotki częściowo złożonego moto już niedługo. Wszystko się przedłużyło bo zdecydowałem się na piaskowanie tylnego wahacza i pomalowanie go. Jakbym tego nie zrobił to całe odnawianie nie miało by zbytnio sensu, szpecił by cały efekt...

Dzisiaj właśnie zdałem egzamin na kategorie "A"


Wracając do tematu, fotki częściowo złożonego moto już niedługo. Wszystko się przedłużyło bo zdecydowałem się na piaskowanie tylnego wahacza i pomalowanie go. Jakbym tego nie zrobił to całe odnawianie nie miało by zbytnio sensu, szpecił by cały efekt...
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 64
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości