Zobacz wątek - Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F

Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F

Postprzez Tomekjan » 6/5/2009, 13:03

Witam, mam taką CBR jak na zdjęciu - chciałbym ją gruntownie odnowić wizualnie na coś "nowszego" Chciałbym abyście mi coś zaproponowali albo podpowiedzieli przy tym wyzwaniu. Generalnie chodzi o malowanie, ale zastanawiam się też nad zmianą tyłu (z włókna sklecić jakiś nowszy "nosek" pod siedzeniem) Chciałbym aby moto przypominało rasowego ścigacza :wink:






(dodano po jakimś czasie :wink: )

Koncepcja się zmieniła i postanowiłem jedynie odnowić poszczególne części
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:34 przez Tomekjan, łącznie edytowano 3 razy
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie


Postprzez devxx » 6/5/2009, 13:46

Mógłbyś jeszcze troszkę wyprofilować bak, bo widzę, że ledwo sięgasz do kierownicy ;)

Sorry nie mogłem się powstrzymać. ;)
devxx
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
Lokalizacja: się biorą tacy debile...?

Postprzez Tomekjan » 6/5/2009, 14:03

taaaa... - to syn, lat 8 8)

przeglądam różne fotki ale nie mogę się na nic zdecydować :? Może jakiś właściciel takiej Hondy dokonał modyfikacji i mógłby podzielić sie efektami...
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez Theo » 6/5/2009, 14:09

to chyba tylko nowego kupic :D bo jak sie zacznie kombinowac to pozniej rozne efekty wychodza ;D a i sprzedac ciezej
Theo
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17/4/2009, 12:27

Postprzez malyzck » 6/5/2009, 15:18

Ja bym nie kombinowal z plastikami ewentualnie kolorem odswiezyc moze cos jak Repsol
malyzck
Bywalec
 
Posty: 512
Dołączył(a): 31/3/2008, 08:52
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Raczek_6 » 6/5/2009, 21:36

To kultowe model mający swój specyficzny styl, moim zdaniem po za ładnym lakierem i małymi dodatkami nie ma co kombinować. Lepiej tą kasę co masz władować w CBR odłożyć na coś nowszego i fajniejszego.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez elco » 6/5/2009, 22:02

Ja mysle, ze jezeli masz czas, jakis konkretny pomysl i troche kasy to warto sprobowac. Przeszukaj zagraniczne fora tego motocykla, strony aerografu - na pewno znajdzie sie jakis ciekawy pomysl.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 6/5/2009, 23:21

Ja bym zostawił owiewki oryginalne :). Tylko bym wszystko odnowił :) i fele też i ładne aero bym zarzucił. Po co robić z motoru coś czym nie jest a CBR 1000F jest bardzo ładnym motorem i jak zadbany to na pewno ludzie będą się oglądać. Grunt by z gustem robić. Ja w Wawie z 2 lata temu iwdziałem F w oryginale cud miód :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez WeWonItThreeTimes » 7/5/2009, 11:33

Fajne moto, lepiej nie kombinowac bo mozna zwalic. Tylko lakier nowy polozyc i bedzie gitnio
Obrazek
Avatar użytkownika
WeWonItThreeTimes
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
Lokalizacja: Miasto W/Oss

Postprzez Tomekjan » 7/5/2009, 13:58

W sumie może macie rację, położę nowy lakier i powinno być OK. W tej chwili dołożyłem wstępnie naklejkę CBR z tyłu - docelowo będzie troszkę większa (ta jakaś taka mała). Mam tylko pytanie do znawców blacharki - jak odnowić tłumiki z zewnątrz? Położyć na ubytkach szpachlę? A może coś innego? I jaką farbę zakupić do tłumików? Kupiłem jakiś sprey do tłumików - ale czarny a wolałbym coś srebrnego jak w tej chwili.
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:35 przez Tomekjan, łącznie edytowano 1 raz
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2009, 14:05

Są firmy co się zajmują tłumikami dają nowe wnętrze i blachę. Często można znaleźć odnowione tłumiki na allegro. Pewnie odnowią też na zamówienie. Na pewno będzie to lepiej wyglądać jak zrobi to pro :). Widziałem kiedys na allegro odnawiane tlumiki.
A moze polerke machnać poprostu?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kosta » 7/5/2009, 14:07

też tak myslę że jeśli tyłumiki są jedynie nagryzione zembem czasu to może tylko da sie je wypolerować i nadal będą piękne 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Tomekjan » 7/5/2009, 14:25

Tłumiki to już chyba ktoś jakąś szpachlą potraktował wcześniej... więc polerowanie raczej odpada... Muszę zaingerować w nie bardziej inwazyjnie :wink:
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez Jaworro » 7/5/2009, 14:34

Jak nie ma duzych wrzerow to mozna ladnie wypolerowac. Ja w swoim poprzednim moto oddalem wydech to pomalowania farba piecową. Inna nie utrzyma sie przy duzej temperaturze. Do tego byla dolozona chromowana nakladka i caly wydech wygladal cudnie.
Jaworro
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Tomekjan » 7/5/2009, 14:47

Do tłumików kupiłem szpachlę firmy - Holts, Gun Gum - farbę też dostałem żaroodporną srebrną. Teraz tylko trochę wolnego czasu i zobaczymy co mi z tego wyjdzie. 8) O efektach poinformuję w tym wątku.




podczas poszukiwań odnalazłem ciekawą stronkę o remoncie CBR-ki. Ostatnie fotki wpadły mi w oko (chyba ktoś malując moją Hondę nabierał inspiracji z tej strony) :wink:

http://www.jedenastka.com.pl/pasja/remont.htm
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:35 przez Tomekjan, łącznie edytowano 2 razy
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez kosta » 8/5/2009, 10:32

trzymamy kciuki :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Raczek_6 » 8/5/2009, 21:59

Do tłumików polecam :
http://motowydech.eu/

Możesz odnowić oryginał lub zrobić coś co będzie przyjemniej brzmiało :-)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez elco » 8/5/2009, 22:14

Kolega w zeszlym sezonie przetarte i wgniecione tlumiki ladnie owinal blacha aluminiowa (o ile sie nie myle 2mm), ktora przynitowal do starych tlumikow i pozniej wypolerowal. Latwy i tani sposob naprawy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Tomekjan » 13/5/2009, 15:06

W pierwszej kolejności postanowiłem zmienić skaj na siedzeniu na czarny. Zajrzałem pod spód starego obicia i jest ono "domową" metodą mocowane na zszywki tapicerskie do plastiku. Dziś odebrałem skaj zakupiony na aukcji, dość gruby do obić tapicerek. Teraz mam pytanie - zdjąć stare poszycie czy nałożyć na obecne? Jak ktoś ma jakieś doświadczenie praktyczne to proszę o poradę. Ja planuję zdjąć stare poszycie, wyczyścić gąbkę, dopasować nowe poszycie, posmarować butaprenem (nie mam kleju "Tapicer"), nałożyć poszycie, naciągnąć i zapodać zszywki. Czy tak będzie dobrze? Skaj posiadam z fizeliną białą pod spodem.

no i siedzenie już zrobione :P - z racji iż robiłem to pierwszy raz to trwało to ok dwóch godzin, myślę iż teraz zrobił bym to w pół godzinki :)


W załącznikach zdjęcia starego i nowego obicia. Stare jest niebieskie, nowe zaś czarne. Powiem szczerze że efekt jak dla mnie super :) - lepiej jak fabryka :wink: Dla zainteresowanych techniką obicia powiem iż należy zacząć naciągać od środka do przodu a następnie zacząć naciągać koniec. W tej kolejności udało mi się równomiernie naciągnąć całość bez fałd. Naciągałem na sucho, jedynie z przodu od spodu dałem troszkę kleju "kamaszniczego". Pozbyłem się też tego szpetnego otworu od kranika paliwa gdyż i tak go nie używam a w ostateczności mogę zdjąć siedzenie i zmienić jego położenie (zostawiłem na rezerwie - bo i tak było cały czas).

stare siedzenie


nowe siedzenie
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:36 przez Tomekjan, łącznie edytowano 2 razy
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Postprzez YZF R1 » 15/5/2009, 02:21

i dzień do nocy...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr