Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F
Posty: 64
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Wizualne odnowienie Hondy CBR 1000F
Witam, mam taką CBR jak na zdjęciu - chciałbym ją gruntownie odnowić wizualnie na coś "nowszego" Chciałbym abyście mi coś zaproponowali albo podpowiedzieli przy tym wyzwaniu. Generalnie chodzi o malowanie, ale zastanawiam się też nad zmianą tyłu (z włókna sklecić jakiś nowszy "nosek" pod siedzeniem) Chciałbym aby moto przypominało rasowego ścigacza
(dodano po jakimś czasie )
Koncepcja się zmieniła i postanowiłem jedynie odnowić poszczególne części
(dodano po jakimś czasie )
Koncepcja się zmieniła i postanowiłem jedynie odnowić poszczególne części
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:34 przez Tomekjan, łącznie edytowano 3 razy
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Mógłbyś jeszcze troszkę wyprofilować bak, bo widzę, że ledwo sięgasz do kierownicy
Sorry nie mogłem się powstrzymać.
Sorry nie mogłem się powstrzymać.
- devxx
- Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
- Lokalizacja: się biorą tacy debile...?
To kultowe model mający swój specyficzny styl, moim zdaniem po za ładnym lakierem i małymi dodatkami nie ma co kombinować. Lepiej tą kasę co masz władować w CBR odłożyć na coś nowszego i fajniejszego.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja mysle, ze jezeli masz czas, jakis konkretny pomysl i troche kasy to warto sprobowac. Przeszukaj zagraniczne fora tego motocykla, strony aerografu - na pewno znajdzie sie jakis ciekawy pomysl.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Ja bym zostawił owiewki oryginalne . Tylko bym wszystko odnowił i fele też i ładne aero bym zarzucił. Po co robić z motoru coś czym nie jest a CBR 1000F jest bardzo ładnym motorem i jak zadbany to na pewno ludzie będą się oglądać. Grunt by z gustem robić. Ja w Wawie z 2 lata temu iwdziałem F w oryginale cud miód .
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
W sumie może macie rację, położę nowy lakier i powinno być OK. W tej chwili dołożyłem wstępnie naklejkę CBR z tyłu - docelowo będzie troszkę większa (ta jakaś taka mała). Mam tylko pytanie do znawców blacharki - jak odnowić tłumiki z zewnątrz? Położyć na ubytkach szpachlę? A może coś innego? I jaką farbę zakupić do tłumików? Kupiłem jakiś sprey do tłumików - ale czarny a wolałbym coś srebrnego jak w tej chwili.
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:35 przez Tomekjan, łącznie edytowano 1 raz
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Są firmy co się zajmują tłumikami dają nowe wnętrze i blachę. Często można znaleźć odnowione tłumiki na allegro. Pewnie odnowią też na zamówienie. Na pewno będzie to lepiej wyglądać jak zrobi to pro . Widziałem kiedys na allegro odnawiane tlumiki.
A moze polerke machnać poprostu?
A moze polerke machnać poprostu?
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak nie ma duzych wrzerow to mozna ladnie wypolerowac. Ja w swoim poprzednim moto oddalem wydech to pomalowania farba piecową. Inna nie utrzyma sie przy duzej temperaturze. Do tego byla dolozona chromowana nakladka i caly wydech wygladal cudnie.
- Jaworro
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 24/5/2008, 14:33
- Lokalizacja: Łódź
Do tłumików kupiłem szpachlę firmy - Holts, Gun Gum - farbę też dostałem żaroodporną srebrną. Teraz tylko trochę wolnego czasu i zobaczymy co mi z tego wyjdzie. O efektach poinformuję w tym wątku.
podczas poszukiwań odnalazłem ciekawą stronkę o remoncie CBR-ki. Ostatnie fotki wpadły mi w oko (chyba ktoś malując moją Hondę nabierał inspiracji z tej strony)
http://www.jedenastka.com.pl/pasja/remont.htm
podczas poszukiwań odnalazłem ciekawą stronkę o remoncie CBR-ki. Ostatnie fotki wpadły mi w oko (chyba ktoś malując moją Hondę nabierał inspiracji z tej strony)
http://www.jedenastka.com.pl/pasja/remont.htm
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:35 przez Tomekjan, łącznie edytowano 2 razy
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Do tłumików polecam :
http://motowydech.eu/
Możesz odnowić oryginał lub zrobić coś co będzie przyjemniej brzmiało
http://motowydech.eu/
Możesz odnowić oryginał lub zrobić coś co będzie przyjemniej brzmiało
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Kolega w zeszlym sezonie przetarte i wgniecione tlumiki ladnie owinal blacha aluminiowa (o ile sie nie myle 2mm), ktora przynitowal do starych tlumikow i pozniej wypolerowal. Latwy i tani sposob naprawy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
W pierwszej kolejności postanowiłem zmienić skaj na siedzeniu na czarny. Zajrzałem pod spód starego obicia i jest ono "domową" metodą mocowane na zszywki tapicerskie do plastiku. Dziś odebrałem skaj zakupiony na aukcji, dość gruby do obić tapicerek. Teraz mam pytanie - zdjąć stare poszycie czy nałożyć na obecne? Jak ktoś ma jakieś doświadczenie praktyczne to proszę o poradę. Ja planuję zdjąć stare poszycie, wyczyścić gąbkę, dopasować nowe poszycie, posmarować butaprenem (nie mam kleju "Tapicer"), nałożyć poszycie, naciągnąć i zapodać zszywki. Czy tak będzie dobrze? Skaj posiadam z fizeliną białą pod spodem.
no i siedzenie już zrobione - z racji iż robiłem to pierwszy raz to trwało to ok dwóch godzin, myślę iż teraz zrobił bym to w pół godzinki
W załącznikach zdjęcia starego i nowego obicia. Stare jest niebieskie, nowe zaś czarne. Powiem szczerze że efekt jak dla mnie super - lepiej jak fabryka Dla zainteresowanych techniką obicia powiem iż należy zacząć naciągać od środka do przodu a następnie zacząć naciągać koniec. W tej kolejności udało mi się równomiernie naciągnąć całość bez fałd. Naciągałem na sucho, jedynie z przodu od spodu dałem troszkę kleju "kamaszniczego". Pozbyłem się też tego szpetnego otworu od kranika paliwa gdyż i tak go nie używam a w ostateczności mogę zdjąć siedzenie i zmienić jego położenie (zostawiłem na rezerwie - bo i tak było cały czas).
stare siedzenie
nowe siedzenie
no i siedzenie już zrobione - z racji iż robiłem to pierwszy raz to trwało to ok dwóch godzin, myślę iż teraz zrobił bym to w pół godzinki
W załącznikach zdjęcia starego i nowego obicia. Stare jest niebieskie, nowe zaś czarne. Powiem szczerze że efekt jak dla mnie super - lepiej jak fabryka Dla zainteresowanych techniką obicia powiem iż należy zacząć naciągać od środka do przodu a następnie zacząć naciągać koniec. W tej kolejności udało mi się równomiernie naciągnąć całość bez fałd. Naciągałem na sucho, jedynie z przodu od spodu dałem troszkę kleju "kamaszniczego". Pozbyłem się też tego szpetnego otworu od kranika paliwa gdyż i tak go nie używam a w ostateczności mogę zdjąć siedzenie i zmienić jego położenie (zostawiłem na rezerwie - bo i tak było cały czas).
stare siedzenie
nowe siedzenie
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 04:36 przez Tomekjan, łącznie edytowano 2 razy
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Posty: 64
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości