Zobacz wÄ…tek - Suzuki GS500 nie pali
NAS Analytics TAG

Suzuki GS500 nie pali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GS500 nie pali

Postprzez benek2000 » 24/4/2009, 21:16

Czy ktoś może mi pomóc od kilku dni posiadam suzuki GS500 z 1992 roku, motocykl ma problemy ze startem. Rozrusznik kręci ale silnik najpierw ciężko zaskakiwał a teraz już wogóle. W instrukcji wyczytałem że kranik powinien być ustawiony w pozycji primary tylko na start (gdyż może to spowodować niekontrolowany przepływ paliwa przez cylindry i uszkodzenie mechaniczne) a ja miałem tak cały czas czy to może być tego powód? Poza tym od spod zbiornika paliwa wystają dwie czarne rurki pcv jedna iczym nie zakończona a druga zakończona takim czarnym kapturkiem który u mnie jest pęknięty i po wyłączeniu silnika (jak jeszcze palił) cieknie z niego paliwo około pół litra i przestaje, to chyba nie jest normalne. Czy ktoś mógłby mi napisać czy to może być coś poważnego. Z góry dziekuje za wszystkie uwagi.
benek2000
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2009, 17:07
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Seba_ER5 » 24/4/2009, 21:20

Rurki to odpowietrzacze. Odkrec kranik na on albo priary. Wczesniej wyjmi moze swiece i przeczyść bądz sprobuj na pych. Podladuj aku. Zrob regulacje i czyszczenie gaznikwo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Dziękuje za odpowiedź

Postprzez benek2000 » 27/4/2009, 09:17

Dzięki, przeczyściłem świece i gada,dzisiaj wymienie dla spokojności świece i filtr powietrza na nowe.
benek2000
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/4/2009, 17:07
Lokalizacja: Poznań

Re: Suzuki GS500 nie pali

Postprzez animal » 1/5/2009, 00:05

benek2000 napisał(a):Czy ktoś może mi pomóc od kilku dni posiadam suzuki GS500 z 1992 roku, motocykl ma problemy ze startem. Rozrusznik kręci ale silnik najpierw ciężko zaskakiwał a teraz już wogóle. W instrukcji wyczytałem że kranik powinien być ustawiony w pozycji primary tylko na start (gdyż może to spowodować niekontrolowany przepływ paliwa przez cylindry i uszkodzenie mechaniczne) a ja miałem tak cały czas czy to może być tego powód? Poza tym od spod zbiornika paliwa wystają dwie czarne rurki pcv jedna iczym nie zakończona a druga zakończona takim czarnym kapturkiem który u mnie jest pęknięty i po wyłączeniu silnika (jak jeszcze palił) cieknie z niego paliwo około pół litra i przestaje, to chyba nie jest normalne. Czy ktoś mógłby mi napisać czy to może być coś poważnego. Z góry dziekuje za wszystkie uwagi.



Co do pozycji PRI, to fakt, służy do zalewania gaźników, ale nie spowoduje to uszkodzenia mechanicznego w motocyklu. Na bank.
animal
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê