Suzuki GS500 nie pali
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Suzuki GS500 nie pali
Czy ktoś może mi pomóc od kilku dni posiadam suzuki GS500 z 1992 roku, motocykl ma problemy ze startem. Rozrusznik kręci ale silnik najpierw ciężko zaskakiwał a teraz już wogóle. W instrukcji wyczytałem że kranik powinien być ustawiony w pozycji primary tylko na start (gdyż może to spowodować niekontrolowany przepływ paliwa przez cylindry i uszkodzenie mechaniczne) a ja miałem tak cały czas czy to może być tego powód? Poza tym od spod zbiornika paliwa wystają dwie czarne rurki pcv jedna iczym nie zakończona a druga zakończona takim czarnym kapturkiem który u mnie jest pęknięty i po wyłączeniu silnika (jak jeszcze palił) cieknie z niego paliwo około pół litra i przestaje, to chyba nie jest normalne. Czy ktoś mógłby mi napisać czy to może być coś poważnego. Z góry dziekuje za wszystkie uwagi.
- benek2000
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/4/2009, 17:07
- Lokalizacja: Poznań
Rurki to odpowietrzacze. Odkrec kranik na on albo priary. Wczesniej wyjmi moze swiece i przeczyść bądz sprobuj na pych. Podladuj aku. Zrob regulacje i czyszczenie gaznikwo.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Dziękuje za odpowiedź
Dzięki, przeczyściłem świece i gada,dzisiaj wymienie dla spokojności świece i filtr powietrza na nowe.
- benek2000
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/4/2009, 17:07
- Lokalizacja: Poznań
Re: Suzuki GS500 nie pali
benek2000 napisał(a):Czy ktoś może mi pomóc od kilku dni posiadam suzuki GS500 z 1992 roku, motocykl ma problemy ze startem. Rozrusznik kręci ale silnik najpierw ciężko zaskakiwał a teraz już wogóle. W instrukcji wyczytałem że kranik powinien być ustawiony w pozycji primary tylko na start (gdyż może to spowodować niekontrolowany przepływ paliwa przez cylindry i uszkodzenie mechaniczne) a ja miałem tak cały czas czy to może być tego powód? Poza tym od spod zbiornika paliwa wystają dwie czarne rurki pcv jedna iczym nie zakończona a druga zakończona takim czarnym kapturkiem który u mnie jest pęknięty i po wyłączeniu silnika (jak jeszcze palił) cieknie z niego paliwo około pół litra i przestaje, to chyba nie jest normalne. Czy ktoś mógłby mi napisać czy to może być coś poważnego. Z góry dziekuje za wszystkie uwagi.
Co do pozycji PRI, to fakt, służy do zalewania gaźników, ale nie spowoduje to uszkodzenia mechanicznego w motocyklu. Na bank.
- animal
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 30/4/2009, 22:19
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości