Zobacz wątek - GS500 czy GPZ 500s? Pomóżcie!!
NAS Analytics TAG

GS500 czy GPZ 500s? Pomóżcie!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez adam_89 » 21/4/2009, 11:48

Rebo2 napisał(a):PANOWIE a jaka jest wasza opinia na temat
HONDA CBF 500? bo własnie coś takiego mi się widzi. Klasyk, ale z nutką sportu, jednak bardzo spokojny i po prostu ładny wg. mnie


Mam CBF 500, więc powiem kilka słów: silnik ten sam co w CB 500 tylko zmieniony wydech, dosyć dobre hamulce, pojemny zbiornik ( mierzyłem ok 21 litrów, spalanie od 4,5 do 5,7), ładny wygląd (kwestia gustu), wygodna pozycja. Mam jakies 179 cm i waże ok 90 kg naprawde wygodnie sie jedzie, dwa tyg temu robiłem trase 480 km i taka odległość nie zrobiła na kręgosłupie i nogach większego wrażenia, a po przejechaniu 200-250 km nawet nie czułem, że jechałem motocyklem. Do swojego mam założony kufer, dokupiłem sakwy tekstylne więc na jakiś weekendowy wyjazd z plecaczkiem jest się w co spakować. Naprawde polecam ten motocykl, z tym że ceny dobrych egzemplarzy zaczynają się od 10 tys.
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez grzybol » 21/4/2009, 14:01

też mam cbf 500, dość szybki, ładny i bezawaryjny, ogólnie daje radę. Z tym że jest drogi i niełatwo o części do niego
781228 <3
grzybol
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
Lokalizacja: Poznań


Postprzez cb1000r » 21/4/2009, 15:35

mam cbf500 z 2007 roku do sprzedania, przebieg 11200 km, wymieniony tłumik na loevince, dwie szyby (duża givi i mała hondy), centralny podnóżek i gmol, motocykl w kolorze czarnym, do grudnia tego roku na gwarancji, po pełnym przeglądzie i wymianie wszystkich płynów

pzdr
cb1000r
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
Lokalizacja: warszawa

Postprzez JÄ™drekZDW » 21/4/2009, 15:54

Rebo2 napisał(a):PANOWIE a jaka jest wasza opinia na temat
HONDA CBF 500? bo własnie coś takiego mi się widzi. Klasyk, ale z nutką sportu, jednak bardzo spokojny i po prostu ładny wg. mnie




CBF 500 to kontynuacja udanego CB 500 :) Wiec nie pozostaje nic innego jak tylko polecic Ci ten sprzęt
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez best motoring » 4/11/2013, 16:48

ja ci napisze tak sam tez sie szykuje do kupienia jakiegos moto i tez mysle nad któras z 2 garówych 500 niepotrzebuje atomowych przyspieszen stad tez wybór padł na te moto a wczesniej tez jezdziłem róznymi najmocniejsza cbr 1100 xx na wtrysku 150 hp wracajac do tematu niestety niemam zadnego realnego dosiwadczenia wjezdzie tymi motocyklami siedzałem jedyne na gpz 500 i to w tym 1 wydaniu i musze powiedziez ze bardzo mi ten motocykl pasuje zarówno ta gpz jak i reszta 500 w welu krajach jest uzywana przez kurierów listonoszy itp maja przydomek woła roboczego lub osiołka roboczego te motocykle z tego co udało mi sie wygrzebac zjednego testu to tak er5 jest bardzo poreczny ma 50 km na wale i według testujacego dośsć jak to okreslł "tepy "hamulec , gs 500 ma ledwie 43 km na wale ma wyzej podnózki co wymusza wieksze ugiecie w stawie kolanowym ,gpz 500 ma z grubsza ten sam piec co er5 z tym ze w gpz pare rzeczy jest zmienionych i ma 60 km na wale co do cb nic niewiem natomiast cbf ma 50 km na wale najlepszy zawias bo ten sam ma bodajze cbf 600 z rama chyba razem ,ogólnie koszty eksploatacji wsyztkich tych moto sa bardzo niskie i zblizone do siebie starsze egzempalrze gs lubia se grzac w korkach jak jest bardzo goraco ponadto ma bardzo mała tolerancje luzu zaworowego i o to trzeba dbac gs z 100 do 140 km/h potrzebuje około 7.5 sekundy gdzie er5 potrzebuje 6 cbf podobnie gpz ma zdecydowanie najlepszegp buta z 100 do 140 potrzebuje 4.6 sek vmax takiego gs nieobudowanego to około realne mierzone gps 165 km/h gdzie gpz idzie prawie 190 km/h myśle ze kazdy z tych motocykli da sporo zabawy i do kazdego bedzie trzeba podejsc indywidualnie pod własne preferencje jak np gestszy olej w laagach twardsze sprezyny stalowy oplot ewentualnie wedle potrzeb w miescie moc kazdego z nich jest wystarczajaca w tym najsłabszego gs napsales jednak ze niechcesz miec strachu podczas wyprzedzania np tira lecacego 90 km/h na trasie i w tym momencie zdecydowanie wygrywa gpz zdecydowanie najdynamiczniejszy motocykl w tej klasie gs wcale niema 50 km jak wielu pisze czasem ,starsze gezemplarze maja 35 km na kole około nowe niewiele wiecej co odpowiada około 43 max 45 km na wale ,gdzie gpz ma 50 km na kole i 60 na wale róznice bardzo duza pogłebia sie tym bardziej im predkosc staje sie wyzsza ja kupie gpz wlasnie ze wzgledu na swietny silnik ale reszta niech jej niekupuje reszt ama miec gs i cbf tak zebym ja mial szybszy ;)
best motoring
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/11/2013, 16:18
Lokalizacja: leszno

Postprzez Boshi » 4/11/2013, 17:43

Dobrze wiedzieć, ale autora już zapewne nie interesuje twoja wypowiedź.. bo temat ma 4 lata...
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê