Zobacz wątek - GSX-R 600 SRAD Przerywa przy 5tyś

GSX-R 600 SRAD Przerywa przy 5tyś

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

GSX-R 600 SRAD Przerywa przy 5tyś

Postprzez stilacz » 12/4/2009, 21:23

Witam, pojawił mi się problem z wchodzeniem na obroty.
Moto na wolnych ładnie pracuje, do 5tyś obrotów się wkręca normalnie i na 5tys przerywa a potem dalej idzie aż do końca.Sprawdzone gaźniki, świece,
cewki też działają.Może kompresje ma nierówna bo już nic mi do głowy nie przychodzi.Proszę o jakąś podpowiedź, może ktoś miał podobny problem.
CBR 954
Avatar użytkownika
stilacz
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
Lokalizacja: Kraków


Postprzez hugo2003 » 12/4/2009, 21:54

nie napisales jaki rok tego srad-a i zalezy co rozumiesz pod pojeciem sprawdzone.. jesli np wykrecenie i wkrecenie swiec to porazka .... najlepeiej wymiana nanowe jesli naja np kulniete 15000-20000km przyczyn moze bys wiele od luznych klem na aku przez uszkodzenia np cewek do bledow w kompie.... ale obstawialbym gazniki ........
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez stilacz » 12/4/2009, 22:11

Rocznik 2000,klemy przykręcone,myślałem że to gaźniki zostały wyjęte,wyczyszczone i zsynchronizowane, świece wymienione na nowe, ciekawi mnie dlaczego to występuje tylko przy 5 tys, potem śmiga normalnie.Jest to wkurzające w mieście gdzie trzeba ciągle ruszać, potem trzymam ponad 5tyś i da się latać, ale tego nie powinno być.
CBR 954
Avatar użytkownika
stilacz
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez macs » 12/4/2009, 22:33

Wtam
about31216.html Przeczytaj moj problem,bo tez mam srada tylo,ze 97r.
Do przyczyny jeszcze nie doszedlem bo czekam na komplet innych uzywanych cewkofajek.Mozliwe,ze w Twoim przypadku jest inna przyczyna ale jak przeczytasz to Ci sie nic nie stanie:wink:
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez jedrzej56 » 13/4/2009, 08:11

masz moze zainstalowany alarm?jesli jest zle zamontowany-odciecie to tak sie bedzie dzialo.mialem podobny problem tylko u mnie odcinalo przy 9 tys
jedrzej56
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 24/5/2008, 21:12
Lokalizacja: słupsk

Postprzez fred19 » 13/4/2009, 08:17

znajomy mial w sixerku 750 olejaku tak samo przy danym zakresi obrotow nie wiem czy bylo to 5 akurat ale cos w tych granicach moto tak jak by strzela, prychal przez chilke jakies 2 3 s i potem juz znowu normalnie a wina to byla gaznikow
fred19
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/11/2008, 10:55

Postprzez stilacz » 13/4/2009, 08:39

jedrzej56 napisał(a):masz moze zainstalowany alarm?jesli jest zle zamontowany-odciecie to tak sie bedzie dzialo.mialem podobny problem tylko u mnie odcinalo przy 9 tys


nie, alarmu brak, ale dzięki za zainteresowanie.

fred19 gaźniki zawiozłem do serwisu , tam wyczyścili i brakowało jednego małego oringu, ale po jego założeniu nic się nie zmieniło.
Jest jeszcze jedna sprawa, jak kolo synchronizował gaźniki po paru chwilach
lekko się zmienia, powiedział że to na przerywanie nie mam wpływu, i zasugerował pomiar sprężania :( , ale tez nie jest pewny że to to.
Więc we wtorek zrobię pomiar i się zobaczy, oby było wszystko ok, bo remont mi się nie uśmiecha.
CBR 954
Avatar użytkownika
stilacz
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Raczek_6 » 13/4/2009, 19:55

Moim zdaniem jest to kwestia poprawnego ustawienia gaźników - dawka paliwa za uboga lub za bogata.
zaciągnij lekko ssanie w momencie przyspieszania i zobacz czy efekt będzie występował.

Jeśli nie będzie to trzeba wzbogacić mieszankę.

Jeśli pogłębi się trzeba zubożyć mieszankę.

Po za tym prawidłowa synchronizacja to podstawa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez LukasBST » 13/4/2009, 22:13

A ja ci powiem ze ten typ chyba tak ma bo u mnie jest bardzo podobnie,z tym ze nie jest to niewiadomo jakie szarpanie,poprostu takie prychanie w okolicach 5tys obr.Ogolnie znajomy ktory mial srada powiedzial ze te silniki lubia obroty i tyle ;)
Sracz 600
Avatar użytkownika
LukasBST
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8/4/2007, 10:04

Postprzez stilacz » 14/4/2009, 20:57

Meches zmierzył sprężanie, jest ok walczył z regulacją i synchronizacją gaźników, po 3 godz poddał się , wszystko wygląda dobrze a problem dalej ten sam.Jedno co się poprawiło to jak wchodzi na obroty powili to niema dziury, mieszankę raz dawał ubogą, raz bogatą ale to nic nie zmieniało.
CBR 954
Avatar użytkownika
stilacz
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
Lokalizacja: Kraków

GSX-R 600 SRAD Przerywa przy 5tyś

Postprzez maestro10 » 7/10/2012, 20:17

Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem. Mój SRAD ma te same objawy. Próbowałem wszystkiego począwszy od czyszczenia gazników, synchro, pomiar kompresji, świece, sprawdzenie cewkofajek, regulatora napięcia. Nawet podniesieni iglic nic nie dało. Dodam, iż jeżeli zastawię dolot i gazniki nie dostają ile powietrza ile powinny jest ok. Może mi podpowiecie jak mogę wzbogacić mieszankę na wysokich obrotach ew proszę o jakiś nowy pomysł. Ewidentnie SRAD dostaje za mało paliwa.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Robert
Avatar użytkownika
maestro10
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:07

Postprzez Invi » 7/10/2012, 20:47

Na jakiej zasadzie było to "czyszczenie" gaźników?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Adek89 » 7/10/2012, 21:01

ja mam podobnie w susuzki RF900r ale wydaje mi sie ze to jest normalne. Silnik ma tak zwana turbo dziure, popatrz jak wtgladaja wykresy z hamowni, w pewnych momentach jest taki przystanek mocy, moim zdaniem nie powinienes sie tym martwic, jesli pali Ci dobrze i nie sprawia ci klopotow to jezdzic. Mozliwe ze na tych obrotach bedziesz mial najoszczedniejsza jazde... Zaznaczam ze to jest tylko moje stwierdzenie, moge sie myslic jesli tak to poprosze o poprawke sam jestem ciekaw :) Narazie nic nie psuj tylko jezdzij puki jest pogoda, mechanika martw sie jak spadnie snieg :)
Avatar użytkownika
Adek89
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 4/8/2012, 06:42

Postprzez Invi » 7/10/2012, 21:17

Dupa tam, a nie normalne. Lepiej w końcu napraw tego uturbionego RF'a :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez maestro10 » 8/10/2012, 05:41

Witam ponownie, czyszczenie gazników odbyło się na zasadzie rozebraniach ich na czesci pierwsze. Wymienione zostały również 2 membrany, które wydawały mi się podejrzane. Wymieniłem również oringi. Dziekuje za opd. Nie mniej jednak w sprawnie działającym SRADZIE nie powinno być raczej takiego efektu. Ewidentnie jest problem z mieszanką. Cóż mogę jeszcze dodać. Motocykl jeździł cały czas w Itali. Nie wiem co było dokładnie przy nim robione. Jednak było zauważalne iż gazniki były kilkukrotnie wyciągane. Wymieniłem również rozrząd, napinacz oraz filtr powietrza. Na chwile obecną zostało zrobione wszystko poza napędem, który to odkładam na przyszły sezon. Proszę kolegę Invinciblee o dodatkową pomoc.
pozdr
GSX-R 600 SRAD 2000r
Avatar użytkownika
maestro10
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:07

Postprzez Invi » 8/10/2012, 18:00

Nie no, ze mnie żaden mechanik. Nawet nie bardzo mi przychodzi do głowy co to może być, może ktoś bawił się dyszami?

W sradach był jeszcze cyrki jak któraś z cewkofajek niedomagała, może akurat jest coś na rzeczy i nie da rady zapalić niewzbogaconej mieszanki?


Ale to domysły i teorie grubymi nićmi szyte, niech lepiej wypowie się ktoś kto ma większe pojęcie ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez maestro10 » 8/10/2012, 20:39

Poddaje się, spróbowałem już wszystkiego. chyba najwyższy czas wstawić SRADA na serwis. Jedyne co mi nie pasuje to numery na gaznikach (oznaczenia) nie zgadzają się z serwisówką, dysze są OK, swiecofajki również. Natomiast adek 89 proponuje również wstawić RF na serwis:)) nie powinni być turbodziury tak samo jak i u mnie nie powinno być momentu zawachania podczas przejscia z wolnych na wysokie.

usunąłem Ci dwa posty,zgadnij dla czego :?
jeszcze raz napiszesz post pod swoim postem to już bez taryfy ulgowej :? ostrzeżenie.
przeczytaj jeszcze raz regulamin


senekkorzenna
GSX-R 600 SRAD 2000r
Avatar użytkownika
maestro10
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/10/2012, 20:07



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr