Prostowanie lagów, skuteczność, trwałość itp
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Prostowanie lagów, skuteczność, trwałość itp
Witam
Oddałem ostatnio lagi do prostowania, okazało się że były mocno uderzone, i skrzywienie (prawie nie dostrzegalne), ale mechanicznie duże, da się wyprostować, do tego okazało się, że półka też jest do prostowania...
Elementy były prostowane pod maszyną specjalnie do tego stworzoną. Łączny koszt prostowania 250 złotych [
]
Moje pytanie. Motocykl nie jechał po puszczeniu kiery idealnie prosto, znosiło go i to sporo. Teraz jest dużo lepiej, jednak ma tendencje do znoszenia - niewielkie ale jednak. Mimo to mam wątpliwości, czy prostowanie lagów powinno przynieść idealny rezultat, czy motocykl powinien jechać po takim zabiegu idealnie prosto? Może po prostu, skoro był stuknięty kiedyś tam, to jeszcze mogą istnieć inne powody takiego zachowania motocykla. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam!
Oddałem ostatnio lagi do prostowania, okazało się że były mocno uderzone, i skrzywienie (prawie nie dostrzegalne), ale mechanicznie duże, da się wyprostować, do tego okazało się, że półka też jest do prostowania...
Elementy były prostowane pod maszyną specjalnie do tego stworzoną. Łączny koszt prostowania 250 złotych [

Moje pytanie. Motocykl nie jechał po puszczeniu kiery idealnie prosto, znosiło go i to sporo. Teraz jest dużo lepiej, jednak ma tendencje do znoszenia - niewielkie ale jednak. Mimo to mam wątpliwości, czy prostowanie lagów powinno przynieść idealny rezultat, czy motocykl powinien jechać po takim zabiegu idealnie prosto? Może po prostu, skoro był stuknięty kiedyś tam, to jeszcze mogą istnieć inne powody takiego zachowania motocykla. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam!
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Właśnie, takiej pewności nigdy nie ma. Niemniej jednak, mechanik sprawdzał, czy wszystko jest okej. [ skoro uderzenie, było w przód, to najpierw ucierpiały by okolice główki ramy, a tam wszystko jest okej ] Jednak rama nie była sprawdzana, jakimś tam przyrządem...
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Traperoso napisał(a):Właśnie, takiej pewności nigdy nie ma. Niemniej jednak, mechanik sprawdzał, czy wszystko jest okej. [ skoro uderzenie, było w przód, to najpierw ucierpiały by okolice główki ramy, a tam wszystko jest okej ] Jednak rama nie była sprawdzana, jakimś tam przyrządem...
Musisz wybrac sie na laserowa geometrie ramy. To fakt ze po dzwonie powinna dostac okolica glowki ramy ale nie tylko. Moze i wachacz ma jakies uszkodzenie, moze sie rama lekko skrzywila?! Dopoki nie zrobisz pomiarow ramy nie bedziesz mial pewnosci. Poza tym tak jak pisza inni forumowicze musisz sprawdzic stan opony stan oleju w lagach no i lozyska w glowce ramy!pozdrawiam.
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości