yamaha r1 rn01
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
yamaha r1 rn01
Coś moja yamaha niechce jechać 1. 2 .3 .4 jeszcze sie rozpędza a później coś ją zamula 240 250km/h to max, Cóż to może być ?
R1
- pazdzioch150
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/4/2008, 21:01
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Kolego co do osiagniecia vmax jest kilka warunkow miedzy innymi twoja waga opory powietrza nawierzchnia pozycja technika jazdy stan techniczny,i pewnie cos sie jeszcze znajdzie, z tego co pamietam dane fabryczne co do vmaxu to 275km/h tak wiec 250 to i tak dobry wynik jak na uzywke Pozdrawiam
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
ilespeedygonzales napisał(a):wydaje mi sie ze skoro moj kolezka jechal 260 cbr f3, to r1 powinna troche wiecej. chyba ze jakies przeklamanie licznika wchodzi w gre... sprawdz czy masz seryjne przelozenie i czy ostatni bieg dochodzi do odciecia. jak nie to jakas blokada albo najzwyklej w swiecie nie starczylo ci prostej





AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Na 6 biegu niecieło mi zapłonu bo właśnie coś sie nie wkręcała, a co do prostej to byłem na autostradzie a waże 70 kg i powiem że jestem troche zawiedziony ale jak pogoda sie zmieni spróbuje jeszcze raz.
R1
- pazdzioch150
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/4/2008, 21:01
A ja mam dydola za kolano i 20 cm w obwodzie i mój kumpel ma keewaya co idzie czysta. Takie rzeczy to możesz mówić, kolesiom pod sklepem na swojej wsi. Chyba pomyliłeś lokalizacjespeedygonzales napisał(a):wydaje mi sie ze skoro moj kolezka jechal 260 cbr f3

speedyTROLzales

-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
icid napisał(a):A ja mam dydola za kolano i 20 cm w obwodzie i mój kumpel ma keewaya co idzie czysta. Takie rzeczy to możesz mówić, kolesiom pod sklepem na swojej wsi. Chyba pomyliłeś lokalizacjespeedygonzales napisał(a):wydaje mi sie ze skoro moj kolezka jechal 260 cbr f3
speedyTROLzales
Się czepiasz się

speedygonzales napisał(a):wydaje mi sie
Wydaje się chłopakowi

-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Kumpel jechał 600 F3 wg licznika 250km/h.
A jeśli chodzi o Twoją R1 to może nie masz pełnych 150KM tylko jest zdławiona i ma mniejszą moc.
Przełożenia też mają istotne znaczenie, standardowe 16/43 (przód/tył), zmieniając z tyłu zębatkę na większą tracisz na prędkości ale za to zyskujesz na przyspieszeniu.
A jeśli chodzi o Twoją R1 to może nie masz pełnych 150KM tylko jest zdławiona i ma mniejszą moc.
Przełożenia też mają istotne znaczenie, standardowe 16/43 (przód/tył), zmieniając z tyłu zębatkę na większą tracisz na prędkości ale za to zyskujesz na przyspieszeniu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
icid napisał(a):A ja mam dydola za kolano i 20 cm w obwodzie i mój kumpel ma keewaya co idzie czysta. Takie rzeczy to możesz mówić, kolesiom pod sklepem na swojej wsi. Chyba pomyliłeś lokalizacjespeedygonzales napisał(a):wydaje mi sie ze skoro moj kolezka jechal 260 cbr f3
speedyTROLzales
Icid to jeszcze nic ostatnio ktoś tu pisał ( nie chce mi się szukać, było to w innym temacie ) że leciał banditem 250 .
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Przed końcem przepaści otworzył spadochron, a bandit poleciał dalej. Nie wiem skąd się biorą ci kolesie. W ogóle zegary wyskalowane do 280 czy 300 w niektórych trupach, są chyba tylko po to żeby napędzały wyobraźnie małoletnich troli. Jak ktoś jeździł 600-kami z tych lat to dobrze wie do ilu można je rozpędzić, i jak się ma ich realna prędkość do tego co pokazuje licznik. Nawet mi się nie chce czytać tych bzdur, niektórzy chyba zapomnieli że nie są u siebie w gimnazjum, i tutaj nie znajdą poklasku dla tych bajek co wypisują.dambandit napisał(a):Icid to jeszcze nic ostatnio ktoś tu pisał ( nie chce mi się szukać, było to w innym temacie ) że leciał banditem 250 .
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Tu zawsze znajduje dużą dawke humoru
CBR F3 260:) A tata Marcina powiedział...

CBR F3 260:) A tata Marcina powiedział...
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
latam juz na f3 od 3 lat i jestem pewien ze licznik potrafi pokazac 250 km.. w 260 tez uwierze.. moj brat tez ma f3 i mowil nawet o 270-ciu, tu jest dowod na to jak bardzo liczniki moga sie mylic.. z racji tego ze duzo z nim latam na tych samych motocyklach praktycznie identycznie sie rozpedzamy i te same predkosci osiagamy.. ale przykladowo gdy potem mowa o tym ile lecielismy wedlug jego licznika cos kolo 250- 260 a mojego co moze kolo 230 - 240.. moj licznik nie pokazal mi jeszcze chyba nigdy wiecej jak 250 km/h(mowie chyba bo oczywiscie nie wpatruje sie w niego przy takich predkościach) ale wydaje mi sie ze moze byc cos jeszcze dolozyl.. sam z natury jezdze powoli i dlatego nie mam potrzeby sprawdzac ile potrafi wskazac moj predkosciomierz.. podkreślam chodzi mi o to co zobaczylem na blacie predkosciomierza.. a jak ma sie to do realiów: z doswiadczenia, tego co wyczytalem na forum i z rozmów z bardziej doswiadczonymi motocyklistami - uwazam ze nijak i predkosc realna jest bardzo czesto duzo nizsza od tej licznikowej.. mozna to przykladowo sprawdzic za pomoca GPS-u.. ja sam nie sprawdzalem i nie bede bo nie czuje takiej potrzeby..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
wiadomo ze jak sie czlowiek skupia na jezdzie powyzej 200km/h to nie ma czasu sie przygladac wskazowce, a liczniki niemilosiernie klamia i to jest fakt. Co prawda nigdy do takiej predkosci sie nie zblizylem jeszcze bo moj moto daje rade do 160-180 ale kiedys porownywalem wskazania w samochodzie przy 200 z szafy i z gps. Licznik podawal 200 a gps 165 i kto ma racje ?
Wiec nie dziwcie sie ze komus wydaje sie ze lecial na czyms 250 bo moze mu tak licznik pokazal

Wiec nie dziwcie sie ze komus wydaje sie ze lecial na czyms 250 bo moze mu tak licznik pokazal
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
a ja nie mam cyferblatu i nie mam problemu ile jade
8) jak wyjebie wszystko co sie przedemną rusza tzn ze jest zajebiście szybko
PS w Tych F3 te liczniki chyba rzeczywiśie za duzo pokazuja jak smiagałem na lotnisku z kolegami F2/F3 to w F2 koledze pokazało coś 210 a w F3 ponoć było 235 u mnie to nie wiem powyżej 200 juz ciezko powiedzieć na oko ile to jest 



< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości