[Skutery Romet] Romet Ogar 900 R Racing
a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>Komentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
<br><hr>dawid
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42<br><hr>good masakryczie mnie to wpieniaKomentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
<br><hr>dawid<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mi się wydaj że to będzie dobre <a href="http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html</a>Komentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
<br><hr>dawid<br>Komentatorzy napisał(a):oczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
. Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mi się wydaj że to będzie dobre <a href="http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html</a>Komentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
<br><hr>dawid<br>Komentatorzy napisał(a):oczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
. Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mi się wydaj że to będzie dobre <a href="http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html</a>Komentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
<br><hr>dawid<br>Komentatorzy napisał(a):oczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
. Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zobaczymy obadamy jeżeli podniesienie iglicy coś dało ale jest zbyt czuły i płynnie się nie wkręca pewnie będzie lepiej na dyszy a co do kruśca to jak go powiększyć znaczy czym zwiększyć otwór<br><hr>nadzieja matka głupichKomentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):a moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
<br><hr>dawid<br>Komentatorzy napisał(a):oczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):mi się wydaj że to będzie dobre <a href="http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html</a>
. Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem<br><hr>DAWID<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobra powie ktoś wreszcie czy to ma jakąś blokadę oprócz tego modułu??<br><hr>kfm1997Komentatorzy napisał(a):Zaje....e Cacucho<br><hr>Bialy<br>Komentatorzy napisał(a):a czy ten tłumik coś zmienia<br><hr>mania<br>Komentatorzy napisał(a):nie wlasnie xD
tlumnik nic nie daje on jest tak dla wygladu.
to tylko zmieniona obudowaxD
wiem bo mam taki<br><hr>maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):w srodku tej obudowy jest taki sam tlumnik jak w poprzednimklasyku<br><hr>maciek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak zmieniłeś modół i leci ponad 70 kmh to więcej nie uzyskaż . tylko przy zmianie pojemności na początek radze 72ccm potem możesz coś pomyśleć nad 110 koszt 72ccm to jakieś 200pln v max 80 90 koszt 110ccm jakieś 350pln vmax 90 110 kmh i tyle w temacie blokad.<br><hr>Jak dbasz tak maszKomentatorzy napisał(a):Zaje....e Cacucho<br><hr>Bialy<br>Komentatorzy napisał(a):a czy ten tłumik coś zmienia<br><hr>mania<br>Komentatorzy napisał(a):nie wlasnie xD
tlumnik nic nie daje on jest tak dla wygladu.
to tylko zmieniona obudowaxD
wiem bo mam taki<br><hr>maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):w srodku tej obudowy jest taki sam tlumnik jak w poprzednimklasyku<br><hr>maciek<br>
Komentatorzy napisał(a):Dobra powie ktoś wreszcie czy to ma jakąś blokadę oprócz tego modułu??<br><hr>kfm1997<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kto ma na sprzedaż przednią felge <br><hr>good masakryczie mnie to wpieniaKomentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kwestia obrotów po prostu ogi nie wkręca sie na wyzsze obroty. Albo trzeba wyregulować gazik albo kupic moduł z mapą zapłonową dostosowaną do 110cm ( ogar powinien osiągac o 10 -25km/h. Jak pomogłem napisz e-maila.Komentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>
<br><hr>eeetaksięniebawie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale jak taki moduł kupić jak tego jest pełno <br><hr>good masakryczie mnie to wpieniaKomentatorzy napisał(a):witam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu<br><hr>good masakryczie mnie to wpienia<br>Komentatorzy napisał(a):kwestia obrotów po prostu ogi nie wkręca sie na wyzsze obroty. Albo trzeba wyregulować gazik albo kupic moduł z mapą zapłonową dostosowaną do 110cm ( ogar powinien osiągac o 10 -25km/h. Jak pomogłem napisz e-maila.
<br><hr>eeetaksięniebawie<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
znajdź forum na ten temat albo szukaj na allegroszu <br><hr>good masakryczie mnie to wpieniaKomentatorzy napisał(a):kto ma moduł do mz etz 150 orginalny
<br><hr>asdd xd<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witajcie wszyscy posiadacze romet ogar 900 racing . Mam do was pare pytań ! A więc mam teraz skuterek i planuje go sprzedać a następnie zakupić właśnie ogarka 900 racing i teraz moje pytania :
Czy ogar sie psuje ?
Czy blokada jest tylko na module?
Jaka minimalna prędkość maksymalna powinna być przeze mnie osiagnięta po zdjęciu blokad ?
Jeśli go kupie to jak go docierać czy go cisnąć żeby nie zamulał czy jeździć powoli ?
Jak zmieniać biegi nie wiem czy macie jakieś propozycje poprostu umiem je zmieniać ale poradźcie jak to robic przy jakiej prędkosci itp?
Jakiego ogara kupic 2009 czy 2010r? zauważyłem , że 2010r ma 4km a 2009 bodajże 3,4
Bardzo bym prosił o odpowiedzi na te pare pytań
Czy ogar sie psuje ?
Czy blokada jest tylko na module?
Jaka minimalna prędkość maksymalna powinna być przeze mnie osiagnięta po zdjęciu blokad ?
Jeśli go kupie to jak go docierać czy go cisnąć żeby nie zamulał czy jeździć powoli ?
Jak zmieniać biegi nie wiem czy macie jakieś propozycje poprostu umiem je zmieniać ale poradźcie jak to robic przy jakiej prędkosci itp?
Jakiego ogara kupic 2009 czy 2010r? zauważyłem , że 2010r ma 4km a 2009 bodajże 3,4
Bardzo bym prosił o odpowiedzi na te pare pytań

- klarok123
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/6/2011, 18:16
wart swojej ceny przy 50ccm zmiana biegów to 1, 10kmh 2 , 20 km h 3,30kmh 4, 40kmk , 50kmh docieranie to pierwszy rozruch i to wazne 10 minut niech ochodzi na jałowym biegu potem poczekaj z 20minut pierwsze 200 km to 30kmh potem troszke szybciej 40 45 ale nie dugotrwale zmieniaj predkości co chwile i broń boże nie przegrzać machiny czyli te pierwsze km to tak do 2, 4 km max <br><hr>good masakryczie mnie to wpieniaKomentatorzy napisał(a):Witajcie wszyscy posiadacze romet ogar 900 racing . Mam do was pare pytań ! A więc mam teraz skuterek i planuje go sprzedać a następnie zakupić właśnie ogarka 900 racing i teraz moje pytania : Czy ogar sie psuje ? Czy blokada jest tylko na module? Jaka minimalna prędkość maksymalna powinna być przeze mnie osiagnięta po zdjęciu blokad ? Jeśli go kupie to jak go docierać czy go cisnąć żeby nie zamulał czy jeździć powoli ? Jak zmieniać biegi nie wiem czy macie jakieś propozycje poprostu umiem je zmieniać ale poradźcie jak to robic przy jakiej prędkosci itp? Jakiego ogara kupic 2009 czy 2010r? zauważyłem , że 2010r ma 4km a 2009 bodajże 3,4 Bardzo bym prosił o odpowiedzi na te pare pytań<br><hr>klarok123<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mógłby mi ktoś podać stronkę z odblokowanymi modułami pasującymi do rometa ogara 900 racinga ? Z góry bardzo dziękuję.<br><hr>Marcin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie są takie same, różnią się tylko ceną .Komentatorzy napisał(a):Mógłby mi ktoś podać stronkę z odblokowanymi modułami pasującymi do rometa ogara 900 racinga ? Z góry bardzo dziękuję.<br><hr>Marcin<br>
<a href="http://allegro.pl/modul-zaplonowy-odblokowany-skuter-skutery-4t-prom-i1780972645.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/modul-zaplonowy-odblokowany-skuter-skutery-4t-prom-i1780972645.html</a><br><hr>Zdanek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
proponuje NARAKU mam taki jest dość drogi 115 złoty ale moja 110ccm za to lata ponad 100kmh <br><hr>Jak dbasz tak maszKomentatorzy napisał(a):Mógłby mi ktoś podać stronkę z odblokowanymi modułami pasującymi do rometa ogara 900 racinga ? Z góry bardzo dziękuję.<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości