Zobacz wÄ…tek - Kupno suzuki gs500e
NAS Analytics TAG

Kupno suzuki gs500e

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Redd » 3/3/2009, 10:58

Konig napisał(a):co to http://a.fotka.pl/003/653/3653153_640.j ... bSrwtZs%3D zdjęcie robi w Twoim profilu?

To jest tył od suzuki GS R1 500 - pewnie od niego te liczniki :D

Będziesz musiał zdjąć tę obudowę i dokładnie w miejscu gdzie zaznaczył kolega powinien wystawać bolec który musisz przekręcić...
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
Redd
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez fil17go » 7/3/2009, 09:13

siema Powiedzcie mi chlopaki ile majster moze zabrac za przygotowanie motoru do sezonu? chodzi mi tylko o sprawdzenie bo moto pali na dotyk. mam na mysli ile weznie za sama robocizne , bez czesci. Pozdro;] i nie wyzywajcie mnie:)
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]


Postprzez Kris2k » 7/3/2009, 10:09

fil17go napisał(a):siema Powiedzcie mi chlopaki ile majster moze zabrac za przygotowanie motoru do sezonu? chodzi mi tylko o sprawdzenie bo moto pali na dotyk. mam na mysli ile weznie za sama robocizne , bez czesci. Pozdro;] i nie wyzywajcie mnie:)


w odpowiedzi zacytuje sam siebie

Kris2k napisał(a):Za zawory biora jakies 250pln a za gazniki ja wiem, 80pln.
Zawory moga wyjsc drozej jesli trzebabedzie wymieniac plytki zaworowe jakby luzy sie nie zgadzaly.
Ceny plytek to tak na oko 15-20pln za sztuke.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez maruder07 » 7/3/2009, 19:16

Kris2k napisał(a):Chlopcy, ogarnijcie sie... wystarczy zerknac w sklepie lub na allegro.
4 litry oleju jakies 120pln
1 litr oleju jakies 35pln
filtr oleju jakies 15-25pln


Plus zawory gazniki czyli podstawa to wyniesie nam jakie¶ oko³o 480zl do 600z³ zalezy od mechanika i warsztatu który nam to zrobi. Tyle powinno kosztowaæ przygotowanie moto do sezonu na 6ty¶ km. Moim zdaniem troche drogo, ale widocznie tak musi byæ. :D
maruder07
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
Lokalizacja: Michałowo

Postprzez Silent » 9/3/2009, 11:02

witam. dziś usłyszałem od kolegi, ze istnieje Gska w innej wersji. czy słyszał ktoś o wzmocnionej wersji z 1990 roku. Ma mieć podobno 57 KM czy jest możliwe aby istniała taka seryjna produkcja,?
Rzeczą ważniejszą od rozumu jest wyobraźnia.
2oo ... in love to freedom...

Logicznie? To gdyby ciężka praca prowadziła do bogactwa, najbogatsi byliby niewolnicy.
Avatar użytkownika
Silent
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26/6/2008, 16:29
Lokalizacja: K-na

Postprzez jordan23 » 9/3/2009, 13:02

JA nic takiego nie słyszałem:/
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez Kris2k » 9/3/2009, 14:04

Nie, nie jest to mozliwe.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Redd » 9/3/2009, 20:49

Hmm.. Jest wzmocniona wersja gs'a: Slingshot ale nie wiem czy to o to chodzi...
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
Redd
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Kris2k » 10/3/2009, 00:07

Redd napisał(a):Hmm.. Jest wzmocniona wersja gs'a: Slingshot ale nie wiem czy to o to chodzi...

Zapewne. Ale to nie jest wzmocniona wersja tylko przydomek jaki byl dodawany do nazwy w pierwszych latach produkcji.
Tak jak Kawasaki ER-5 "Twister"
Honda VFR "Interceptor"
i multum innych motocykli wraz z ich przydomkami.
Nie ma to nic wspolnego z zadnymi wersjami wzmocnionymi/specjalnymi/itd. a to ze ktos na allegro w aukcji wpisze taka bzdure i ktos w to w dodatku uwierzy to inna bajka.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Silent » 10/3/2009, 08:51

Właśnie dlatego sie pytam bo czytałem, czytałem i nie mogłem tego nigdzie znaleść. Dzięki za odp. Pozdro.
Rzeczą ważniejszą od rozumu jest wyobraźnia.
2oo ... in love to freedom...

Logicznie? To gdyby ciężka praca prowadziła do bogactwa, najbogatsi byliby niewolnicy.
Avatar użytkownika
Silent
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26/6/2008, 16:29
Lokalizacja: K-na

Postprzez maruder07 » 10/3/2009, 20:17

Dzisiaj zajecha³em do serwisu jednego ko³o Bia³egostoku by siê dowiedzieæ ile bêdzie mnie kosztowa³a serwisów ka mej suzi. I to co siê dowiedzia³em to tak: olej za 1 litr 35z³ filtr 30z³ wymiana 30z³ czyli daje nam 200z³. Zawory sprawdzenie regulacja 400z³ plus koszt p³ytki ewentualnej 40z³ za jedna. Regulacja i czyszczenie ga¼ników 150z³ i to po zsumowaniu daje nam ok 750z³ do 900z³. Nie ma³o dla porównania pó¼niej by³em u znajomego w profesjonalnym serwisie suzuki, tam powiedzia³ mi ze jak przyjadê na wymianê oleju z filtrem 120z³ olej 30z³ filtr to zawory i ga¼niki mi sprawdzi gratis. Mechanik odrazu mnie zapyta³ jak je¼dzi czy mam problemy z uruchamianiem na zimno i na gor±co jak nie to w zasadzie tylko przegl±d jest potrzebny bez rozbieranai nawet. Z mojego opisu moto powiedzia³ ze max 300z³ wydam na przygotowanie go do sezonu czyli jest ró¿nica no nie???
maruder07
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
Lokalizacja: Michałowo

Postprzez Kris2k » 10/3/2009, 20:22

zaworow i gaznikow napewno nie sprawdzi Ci gratis, ze za zmiane oleju 120+30pln to tanio... ale zaworow i gaznikow gratis napewno nie zrobia bo to wymaga w przypadku GS'a rozebrania 1/3 motocykla a zmiana oleju z filtrem to odkrecenie 4 srub, tak wiec niemozliwym jest aby ktokolwiek robil gruba robote gratis przy zmianie oleju :)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez maruder07 » 10/3/2009, 20:54

No ja nie mówi³em o zrobieniu tego tylko o sprawdzeniu czy jest oki i ewentualnym poprawieniu. Tak po za tym to i tak to trzeba zrobiæ by wymieniæ uszczelkê pod kopu³k± g³owicy trochê puszcza i z prawej strony silnik jest wilgotny od oleju. Zreszt± nie ma co mówiæ na zapas o tym za 2 tyg pojadê i mechanik sam zobaczy i oceni to co tam trzeba zrobiæ. Kris2k jak my¶lisz 400z³ za przegl±d zaworów to nie za du¿o???
maruder07
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
Lokalizacja: Michałowo

Postprzez fil17go » 10/3/2009, 21:29

Chlopaki powiedzcie mi jak mam wymienic olej. Tzn. wiem ze najlepiej robi sie to na cieplym silniku z prawej strony jest spust no wiec odkrecam olej wylatuje i miedzy korektorami jest filtr ja rozumiem to tak ze wyjmuje filtr, wkladam nowy przykrecam i dolewam oleju wlewem i to wszystko?? Heh nie smiejcie sie ze zadaje takie pytania ale bede t orobil 1szy raz wiec chyba mnie rozumiecie Pozdro
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]

Postprzez Kris2k » 10/3/2009, 22:47

maruder07... 400pln za zawory to duzo, druga sprawa, dalej mnie nie zrozumiales, zeby skontrolowac czy luzy sa w normie i tak trzeba te 1/3 motocykla rozebrac, wiec kontrola luzow czy ich regulacja kosztuje tyle samo plus ewentualnie zmiana plytek jesli trzeba... nikt za friko Ci tego nie zrobi!
to samo sie tyczy gaznikow, zeby sprawdzic czy sa zsynchronizowane to i tak trzeba sie do nich dostac i pod nie podpiac, a czy trzeba je wyregulowac to sprawa krecenia jedna srubka dodakowo, czyli ta sama sytuacja co z zaworami, swoje trzeba za to zaplacic

fil17go... na milosc boska, sciagnij serwisowke, tam jest krok po kroku opisane co sie robi wlacznie z obrazkami, generalnie opis skrotowy podales prawidlowy
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Konig » 11/3/2009, 13:55

Nie przesadzasz? 1/3 motocykla żeby do zaworów się dostać? Jeżeli ma golasa to wystarczy zdjąć bak i odkręcić pokrywę zaworów, i już mamy dostęp... nawet wężyków nie musimy odłączać (no może 1)
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez Kris2k » 11/3/2009, 14:52

no w golasie jakby nie bylo, zdemontowanie zbiornika paliwa to kwestia rozebrania 1/3 motocykla, biore pod uwage jednoczesne wyciagniecie gaznikow do wyczyszczenia bo zawsze wg. serisowki robi sie to jednoczesnie, wiec zdecydowanie tak, jest to rozebranie 1/3 motocykla w przypadku GS'a
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez fil17go » 13/3/2009, 15:58

co zrobic gdy przy wymianie filtra oleju za mocna przykrecilem nakredke i ukrecilem gwint??
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]

Postprzez Kris2k » 13/3/2009, 16:27

co za dramat :/ ...oddac do jakiegos warsztatu ktory sie tym zajmie,
1. moze da sie zmienic ten zagwintowany bolec wychodzacy z silnika na nowy
2. moze sie okazac ze trzebabedzie usunac ta szpilke i w jej miejsce wywiercic i zagwintowac otwor, tak zeby ta jedna nakretka byla zastapiona przez srube
3. zmienic karter silnika co sprowadza sie do kupna nowego? ...nie, to chyba nie przejdzie

prosze, powiedz ze sciagnales ta serwisowke i zapoznales sie z jej trescia?
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez fil17go » 13/3/2009, 18:49

serwisowke sciaglem ale nie mialem czasu sie zapoznac:P heh a ukrecenie sroby wynika z nie nie wiedzy tylko tego ze chcialem dosyc dokrecic no i dokrecilem ;/
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê