Kupno suzuki gs500e
Mam regulacje ale jak kupiłem go to było przestawione na 5 poziomie a ze nie wygodnie się jeździło to dałem jeszcze na 6 poziom i tak pojeździłem trochę z 500km i aż padło a mam 6 stopniowa regulacje i to już nie pomaga mi. A wiec co mam robić co mam uszkodzone i co mam wymienić co odpowiada za to. Amortyzator jest oki to coś z zawieszeniem wahacz owym jest na pewno.
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
wiem ze pytalem sie juz o to ale nie moge nigdzie poszukac serwisówki do gs 500e .ile sie wlewa oleju do lag?? prosze o pomoc i z gory dzieki
Aerox'99->GS 500e'94 -> SV650S'06-> R6'00-> GSXR600'03
-
fil17go - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]
jesli łatwiej jest wysłac niz napisac nie ma problemu fil_99@wp.pl czekam ipozdrawiam
Aerox'99->GS 500e'94 -> SV650S'06-> R6'00-> GSXR600'03
-
fil17go - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]
Powierzchownie przejrzałem ją i nie znalazłem nic o oleju do lag... dla Ciebie jest to ważne, więc pewnie będziesz dokładnie szukał
Jutro wyśle, bo dzisiaj już nie mam siły
Jutro wyśle, bo dzisiaj już nie mam siły
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
A ja też moge prosic o serwisówkę do gs?? Mój E-mail: pietrek18@op.pl
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
Może mi ktoś doradzić co mam zrobić? W moim suzuki z tyłu w zawieszeniu posypały się 3 łożyska igiełkowe (4 tez jest zalecane do wymiany) One znajdują się pod amortyzatorem na tylnym 3punktowym wahaczu. I tak za ostatnie 2 dni zrobiłem samochodem grubo ponad 500km w poszukiwaniu części. Efekt? w kilku serwisach motocyklowych zalecili mi bym udał się do jakiegoś dobrego warsztatu gdzie dorobią mi mosiężne tulejki i je wprasują do środka do tego wkręca smarowniczkę i jedynie ben de musiał co jakiś czas smarować ale to rozwiązanie będzie mnie kosztowało ok 150zł i na jeden sezon. No i zalecili mi sprzedaż motoru po takiej naprawie. Jedynie w oryginalnym serwisie suzuki w Białymstoku odważyli mi się to zrobić i wstawić oryginalne części wraz z montażem czyli koszt 4 łożysk igiełkowych to 680zł do tego 3 śruby zalecane są (te mam tez wybite) To następne 120zł i wymiana, wprasowanie nowych łożysk do wahacza to 80 do 100zł. Czyli 900zł jak nic do wyłożenia by spokojnie jeździć można było aż do następnej usterki. jak nie to to zostaje mi jeszcze sprzedaż moto w całości lub na części ale czy jest sens tego rozwiązania jak dałem już za nie w sumie 4500zł a tak sprzedając dostane góra 3 tyś zł wiec nie wiem co mam robić dodam ze po allegro szukałem tego wahacza to tam są inne od gsów z nowszych roczników i wyglądają inaczej jak u mnie i raczej ten sam wahacz z rocznika 1994 do rocznika 1989 nie będzie pasował chociaż mogę się mylić w tym. Może mi ktoś coś doradzić co by zrobił na moim miejscu???
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości