honda F4 nie chce odpalić
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
witam no i znowu problem !miałem zmieniane uszczelniacze w przednim zawieszeniu i bylo wszystko ok! przejechalem jakies 300km i i okazalo sie ze uszczelniacze przepuszczaja olej
dzwonilem do tego co mi to robil i powiedzial ze zostaje tylko wymiana RUR bo jest powierzchnia uszkodzona !i teraz nie wiem co dalej czy kupic cale zawieszenie uzywane czy tylko rury nowe czy jeszcze jest jakas inna mozliwosc co radzicie

-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
Czyli raczej moto nie ma tyle przebiegu jak pisze bo niewieze ze po 25tys rury sa do wymiany. Ciekawe co sie stalo.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
ten co mi to robił powiedzial ze jest na jednej ladze jest taka dziurka jak by punktakiem ktos udzerzyl !ale najciekawsze jest to ze jak go przywiozlem to tylko jedna laga byla mokra ta co jest niby ta dziurka a druga byla ok !a teraz obie sa mokre po niby tej naprawie !
-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
Sa tylko te 2 mozliwosci tak jak wyzej pisze Adam, ale sprawdz jeszcze dobrze te uszczelniacze. Moze to jakies podrobki. Wtej chwili podam dosc glupi przyklad ale swego czasu jak remontowalem mz to naprawialem wlasnie przednie zawieszenie i wymienilem tam rozne pierdoly oraz uszczelniacze stare na nowe. I co sie okazalo stare byly w lepszym stanie niz nowe, ale to nie znaczy ze musi to byc tak u ciebie lecz sprawdz to pzdr
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Wg mnie jest jednak jeszcze jedno wyjscie-ktos zle zalozyl te uszczelniacze. W f4i wymienialem uszczelniacze bo sie jeden pocil, po zmianie (oryginal) i kilku dniach jazdy bylo gorzej niz na starym. Kupilem podrobe (bo na oryginal trzeba bylo czekac kilka dni), zalozylem i do tej pory(okolo 2 lata) jest ok.
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
Ale dalje tego nierozumiem jak to jest ze po 25kkm rury sa do wymiany. Tak jak Przemo radzi sprawdz jeszcze te uszczelniacze raz.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
kolejny problem dziś byłem troche posmigac i po przejechaniu jakichs 30km motocykl zacza przerywać miałem takie odczucie jak by kolejno przestawał chodzić na poszczególnych cylindrach ! i po jakichś 500m zgasł i nie chciał zapalić
kolejne proby nie przyniosły efektu dopiero odczekałem jakies 5min i normalnie zapalił i dojechałem do domu bez zadnych problemow ma kto pomysł co moglo byc przyczyna z gory dziekuje za pomoc

-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości