Zobacz wątek - "Współczesne motocykle dla szpanu?"

"Współczesne motocykle dla szpanu?"

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

"Współczesne motocykle dla szpanu?"

Postprzez C-bool » 8/2/2009, 15:29

Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez SHVAYA » 8/2/2009, 15:38

bylo na scigaczu kiedys
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez C-bool » 8/2/2009, 15:42

Kiedyś? W sensie, że chyba to kiedyś to najwyżej 3 dni temu, bo artykuł wg tego co piszą jest z 05.02.09.. No chyba, że to jest czas w którym onet pożyczył to od ścigacza. W każdym razie zauważyłem to, to wkleiłem.. ;)
Autor tego artykułu jak na moje to ma jakieś kompleksy.. nic mu się nie podoba..
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Moto_Mysz » 8/2/2009, 16:07

Bylo stare. Teraz to co druga rzecz jest dla szpanu bo prawie kazdy chce sie wyrozniac z szarego tlumu.
Avatar użytkownika
Moto_Mysz
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/1/2009, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bystry » 8/2/2009, 16:18

co fakt to fakt, teraz dużo laserów kupuje moto żeby się po lansować przed jakimiś blacharami i to psuje wizerunek prawdziwych motocyklistów ... co ten typ pisał o chopperach, że teraz nawpieprzali tam tyle techniki żeby łatwiej jeździć, nom wiadomo, bo teraz ludzie wyglądają jak chuchra,a popatrzcie jak parę setek lat temu ludzi biegali w zbrojach, machali toporami, a teraz ? Załóżcie komuś zbroje i dajcie miecz, to albo się złamię w pół albo będzie stal w miejscu. Wiadomo, że teraz nikt nie musi biegać w zbrojach, bo ludzie zaczęli wymyślać broń, żeby sobie ułatwić, ale dobra koniec tych głupot, wracamy do motocykli. A ten typ to po prostu pieprzy ...
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Bostorn » 8/2/2009, 16:38

jak dla mnie jest przestarzałym cepem użalającym się nad sobą i gadającym w kółko że za komuny było lepiej :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Traperoso » 8/2/2009, 16:44

Rezultatem tego absurdu można uznać fabryczne blokowanie motocykli np. dławienie maszyn sportowych do 299 km/h. No to po grzyba te 180 KM i YCC-T i YCC-I i D-MODE? Wygrywa jednak 200-konna Yamaha V-Max na każdym folderze reklamowym prezentowana w nieodłącznej chmurze wygenerowanej paleniem tylnej opony, zablokowana do... prędkości maksymalnej Opla Astry 1.8.


Racja ^^

Czy motocykl wyposażony w podobny system będzie sam umiał „dać na gumę", kiedy system zauważy stojące na przystanku dziewczyny? Może jeszcze masujące siedzenie albo kierownica sama robiąca przeciwskręt?


hehe dobry sarkazm

Mi się tam artykuł podobał, fakt że koleś ma jakieś nadludzko pesymistyczne podejście. Martwi go fakt, że z dawnych czasów kiedy to jazda była totalnie zależna od jeźdźca teraz powoli zostaje przechwytywana przez różne systemy. To trochę tak jak z narciarstwem. Kiedyś ludzie śmigali na drewnianych nartach, dajcie dobrego narciarza który by na tym zjechał... ni h***a, teraz narty np Carvingowe same skręcają praktycznie. Ok koniec z narciarstwem(to przez tą zimę). Reasumując, częściowo koleś ma rację też mnie denerwuje ten wyścig technologii. Wiadomym jest, że potrzeba ulepszeń, ale bez przesady. Sam np nie kupię motocykla z ABS, to "bajer" dla żółtodziobów. Myślcie sobie o tym co chcecie, nawet jak to ma zwiększyć bezpieczeństwo to nie chcę tego. Maszyna i ja to jedność, wszystko musi być zależne odemnie. Nie że jakiś system uzna, że wciskam za mocno, to tak jak z F1, też zrezygnowali z kontroli trakcji.. teraz zależy od ludzi, a przecież o to w tym chodzilo?
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Fikol » 8/2/2009, 18:25

Avatar użytkownika
Fikol
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez Taser » 8/2/2009, 19:31

No wsumie koles ogolnie ma racje, ale troche przejaskrawia sprawe. Jak dla mnie faktycznie nowe moto maja troche za duzo technologi, ktora stara sie przeniesc ta chora moc na droge, ale co z tego, jezeli wystarczy pare kucy mniej, pare systemow mniej i dopracowanie np. zawieszenie itp.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez SzpiceR » 8/2/2009, 20:34

"prawdziwych motocyklistow" hahaha zawsze mnie to smieszy :lol:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Sureal » 8/2/2009, 20:41

Ten artykuł pojawia się cyklicznie w różnych portalach.

Przeczytałem to kiedyś, przeczytałem teraz i moja refleksja jest jedna - nie podoba mi się.

Ktoś się wziął za pas i postarał się streścić 20 lat historii motocykli na stronie A4.
Niestety, jak ktoś zna się na wszystkim to nie zna się na niczym i tu to widać.

Pisałem wiele artykułów do prasy fachowej, tłumaczyłem z języków obcych do naszych wydawnictw i jeżeli chodzi o składnię, argumentację i merytoryczną zawartość to jest to populistyczne dno, skierowane do laików, którzy z motocyklami nie mają kontaktu, as których relacje z światem motocyklistów opierają się głównie na ludowych przekazach o linkach na szyi i zazdrości.

Jest to artykuł sygnowany "naszym" portalem, nie jest on podpisany i sprawia wrażenie niedopracowanego.

Autor powinien liczyć się z krytyką. Do mnie przekaz nie trafia, artykuł jest płytki, a trzymanie się formy felietonu jest w tym przypadku dla mnie nieuzasadnione, gdyż autor nie nawiązuje tu zupełnie kontaktu z czytelnikiem. Samo: "(...) wyobraźmy sobie(...)" nie wystarczy.

Pozdr.
Sureal
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SQ » 8/2/2009, 20:45

wiecie co... to jak poruszanie tematu bmw (samochodów). jednemu się podoba bo szpanerskie, inny je lubi bo to technologiczny majstersztyk i świetnie prowadząca się maszyna.

motywacje są różne, a cechy odróżniające "prawdziwego motocyklistę" od lansa subiektyne. temat bez sensu.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez skwy » 8/2/2009, 21:39

Następne głupoty po to że by zrobić z igły widły.
Osrać taki temat.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez simonw » 8/2/2009, 22:06

A ja akurat uwazam ze ma racje w duzej mierze. Przeciez tak realnie patrzac, niewielki lift oczek i dodanie 2KM wiecej nie zmienia maszyny tak diametralnie a jednak marektingowo ten model nalezy wydac. Podobnie jest z moca - tez nie widze zadneg zastosowania dla motocykla "sportowego" w miescie i prawda jest ze 99% z tych maszyn nie widzialo toru w calym swoim zyciu. Dodalbym ze jakies 40% z nich spotkalo sie z latarniami po zlym zejsciu z gumy ;)

Duzo racji, fajny styl - lekki sarkazm, nieco ironii. Slowem dobry temat, swietny art i bardzo duzo dobrych i trafnych przemyslen.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zadzior » 8/2/2009, 22:14

Dlatego kupie sobie starszy, kanciasty, niezbyt mocny motocykl, by delektowac sie kazdym zwinietym km.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez SQ » 8/2/2009, 22:24

styl autora ok. racja co do użyteczności nowoczesnych bajerów i olbrzymich mocy w użyciu na codzień też. tylko podsumowanie (już chyba tu, na forum) o odróżnianiu "prawdziwego motocyklisty", od lansa jest bez sensu.

jeżeli mam kasę i chcę mieć 100% pewności, że kupuję sprawdzone moto nie mogę kupić nowego?

jeżeli komuś podoba sie b-king (o gustach sie nie dyskutuje) to co poradzić, że ma 180KM. jeżeli ktoś chce sporta i uważa, że 1000 to za dużo, to co poradzi, że do nowej r6 wsadzili YCC-T i YCC-I ? tak już jest.

chdzi raczej o to, żeby nie dać się zamotać markietingowcom. żeby nie zmieniać moto tylko dlatego, że wyszedł nowy model wyposażony w super extra coś tam co daje przytoczone wcześniej 2KM więcej.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez skwy » 8/2/2009, 22:45

A dlaczego by nie?
Jeśli są ludzie których podniecają nowości to co w tym złego?
Czyżby przez was przemawiała zazdrość?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Traperoso » 9/2/2009, 01:45

hahaha panowie widzę co Was najbardziej boli ... moc motocykla wszyscy o tym mówią non stop:P dobrze, że ja o ABS wspomniałem... Generalizujecie trochę, autor z pewnością nie skupił by się tylko na tej mocy mowa o wielu innych rzeczach.

Zgadzam się w dużej mierze z autorem, co nie znaczy, że w przyszłości nie będę mieć motonga z 200KM i to pewnie będzie jakaś Honda Fire Blade litrowa, i h**j bez emocji... czemu? Bo tak chcę, mam taki kaprys ot to przecież bardzo mocny argument ^^
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bystry » 9/2/2009, 06:25

inaczej, każdy kupuje to co mu się podoba i uważa za słuszne, a jak jest na prawdę każdy wie :) jedni kupują dla szpanu drudzy do jazdy codziennej, znowu inny do turystycznej i tak kółko się zamyka ...
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Pawcio415 » 9/2/2009, 10:36

Temat rzeka.
Jedni kupuja motocykle takie jakie potrzebuja,
inni takie na jakie ich stac a jeszcze inni,np.ci,ktorzy maja bogatego tatusia i pusto w glowie kupuja motor do lansu...bo do niczego innego nie jest im potrzebny.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr