Zobacz wątek - Motocykl elektryczny, który jest lepszy od najlepszych?
NAS Analytics TAG

Motocykl elektryczny, który jest lepszy od najlepszych?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Koval135 » 7/2/2009, 16:36

W koncu ktos sensownie doje*al :twisted:

Ja tam dalej podtrzymuje swoje zdanie ze elektryki to do suszarek i sokowirówek.Wolalbym juz jeździc moto z dieslem (zaleje kujawskim i sral zielonych :lol: :lol: :lol: )
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez ZooL » 7/2/2009, 16:47

Invinciblee w duzym skrocie Moment obrotowy jest to sila w ruchu obrotowym, Sila to masa * przyspieszenie, wiec to wlasnie moment obrotowy silnika okresla jakie przyspieszenie mozemy osiagnac. Moc jest to mozliwa do wykonania praca w jednostce czasu, co nam okresla jakie tarcie mozemy danym sprzetem pokonac, a to z kolei mowi nam jakie do dyspozycji mamy V-max. To tak w mega skrocie. Wiec najwiekszy moment mamy od poczatku obrotow, i co z tego pytasz ? Ano to ze przy niskich obrotach nie pojedziemy z jakas gigantyczna predkoscia (bo jak sam zauwazyles moc tam jest dosc mala), natomiast przyspieszenie bedzie o niebo lepsze niz przy silniku spalinowym. Co do zakretow, owszem mozna trzymac optymalne obroty, tyle ze no wlasnie... trzeba to robic, a przy silniku elektrycznym nie, co jest sporym uproszczeniem i tu jest jego przewaga. Zostaje jeszcze jeszcze tylko kwestia w jakiej kategorii by tego elektryka wystawic, moca podchodzi do 600 a momentem do litrow... ale w ostrych lukach i tak pewnie bedzie lepszy od konkurencji niezaleznie od kategorii.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32


Postprzez Qba_Zeus » 7/2/2009, 17:09

Groh007 to jakiś żart prawda? :)
Strona ufoinfo jako wiarygodne źródło informacji o nowych technologiach? Eksperyment Filadelfia jako dowód na cokolwiek?
SV 650 N
Avatar użytkownika
Qba_Zeus
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez herbatkowy » 7/2/2009, 17:23

Wiecie Psy szczekaja karawana jedzie dalej. Jesli prawda jest ze predzej czy pozniej ropa ZNIKNIE, a tak chyba zakladamy, to niestety bedziemy musieli sie przesiasc na "alternatywne srodki lokomocji". Nie mowie o latajach deskorolkach tylko cos co dalej bedzie przypominac samochod, lub analogicznie motocykl. Nic nie poradzimy, pozostaje nam wierzyc, ze ktos stworzy silnik korzystajacy z takiej energii ktora pozwoli nam czuc ten niepowtarzalny zapaszek, przepraszam nie "ten" tylko jakis inny. A nasza maszyna nadal bedzie drzec sie jak szatan w dzien wszystkich swietych. A teraz pozostaje nam czekac na pogode i lapac chwile :D
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Invi » 7/2/2009, 18:12

ZooL napisał(a):Invinciblee w duzym skrocie Moment obrotowy jest to sila w ruchu obrotowym, Sila to masa * przyspieszenie, wiec to wlasnie moment obrotowy silnika okresla jakie przyspieszenie mozemy osiagnac. Moc jest to mozliwa do wykonania praca w jednostce czasu, co nam okresla jakie tarcie mozemy danym sprzetem pokonac, a to z kolei mowi nam jakie do dyspozycji mamy V-max. To tak w mega skrocie. Wiec najwiekszy moment mamy od poczatku obrotow, i co z tego pytasz ? Ano to ze przy niskich obrotach nie pojedziemy z jakas gigantyczna predkoscia (bo jak sam zauwazyles moc tam jest dosc mala), natomiast przyspieszenie bedzie o niebo lepsze niz przy silniku spalinowym. Co do zakretow, owszem mozna trzymac optymalne obroty, tyle ze no wlasnie... trzeba to robic, a przy silniku elektrycznym nie, co jest sporym uproszczeniem i tu jest jego przewaga. Zostaje jeszcze jeszcze tylko kwestia w jakiej kategorii by tego elektryka wystawic, moca podchodzi do 600 a momentem do litrow... ale w ostrych lukach i tak pewnie bedzie lepszy od konkurencji niezaleznie od kategorii.


ale w ostrych lukach i tak pewnie bedzie gorszy od konkurencji niezaleznie od kategorii. Naprawdę myślisz że taki prototypowy motocykl jest w stanie w jakikolwiek sposób pokonać na torze jakiegoś dopieszczanego od lat japońca?

No i w takim razie czemu na torach nie szalejÄ… motocykle na ropÄ™?

A co do alternatywnych źródeł energii to chętnie się przesiądę ale jak będą faktycznie lepszy od starego, dobrego, wysilonego, wysokoobrotowego, benzyniaka.
Ostatnio edytowano 7/2/2009, 18:18 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Enter » 7/2/2009, 18:16

Groh007 napisał(a):W jakim ty swiecie zyjesz.. inne drogi sa, i to grubo ponad 50 lat, z tym, ze swiatlo dzienne zobacza pewnie podczas konfliktu swiatowego. Przyklad silnik grawitacyjny napedzany energia z otoczenia czy energia prozniowa. Jezdzisz na bene tylko dlatego ze to najbardziej oplacalna galez gospodarki na swiecie, koncerny blokuja wszystkie nowe technologie, przyklad zderzak pochlaniajacy energie kinetyczna stworzony przez Kaszuba, w ubieglbym roku, gosc dostal gory hajsu i o projekcie cicho. Technologie ? 1943r - http://www.ufoinfo.pl/index.php?id=331. Silniki grawitacyjne GES - http://www.ufoinfo.pl/index.php?id=182. Jedna wielka propaganda co rok wypuszczanych "nowinek" technologicznych. Prawdziwe technologie leza w sejfie. Rosyjski naukowiec-zasilajacy dom z próżni, energia z absolutu. Skazany za konflikt z elektorownia. Wiec nie mow ze to jedyne drogi. Bo to zacofanie a nie jedyna droga.

LOL. Wybacz gościu, ale chyba pomyliłeś fora. UFO, wiara i wynalazki, których nikt nie widział, a które są tak rewelacyjne, że gdyby je ktoś dostał do ręki to by oszalał należy opisywać na innych forach. Tu rozmawiamy o motocyklach spalinowych i o tym, że różne firmy zaczynają wdrażać do produkcji motocykle elektryczne. Rozmawiamy o rzeczach, które już są.

ZooL napisał(a):Oj Enter proponuje sie douczyc...

ZooL. Przecież chyba widzisz różnicę między baterią, akumulatorem, a kondensatorem, czy superkondensatorem? Jeśli traktujesz to wszystko tak samo to Twoja sprawa. Ja wiem, że każda z tych rzeczy ma inne parametry. Naprawdę mam Ci je wytłumaczyć? Bateria po wyczerpaniu idzie do utylizacji. Akumulator ma od kilkuset do kilku tysięcy cykli i dużą gęstość energii, z czasem i z cyklami spada jego pojemność. Superkondensatory mają dużo mniejsze gęstości energii, nie ogranicza ich liczba cykli (mogą być miliony cykli) i nie starzeją się. Za 15 lat wciąż będzie prawie idealny, podczas gdy akumulator już trzeba było 2-3 razy wymienić. No. No widzisz na jaki poziom sprowadzasz dyskusję.

Poza tym jeśli włączysz jeden motocykl do gniazdka to rzeczywiście elektrownia tego nie odczuje, ale masz mylne wyobrażenie, że ktoś coś dosypuje. Tam jest automatyka, która wszystko reguluje. Przecież nie będziemy rozważać, co się stanie z jednym motocyklem i jedną żarówką, bo i po co?

Moim zdaniem ładowanie akumulatorów w 2,5h to nie jest długo jeśli mam zasięg 240 km. Mógłbym co dzień jechać do pracy i w 15-20 minut się doładować w garażu. Na dalszą wycieczkę bym nie pojechał to jest jasne. Statystyki mówią (zaraz mi zarzucą że kłamię), że większość pokonuje co najwyżej kilkadziesiąt km dziennie. No podejrzewam, że za około 5 - 10 lat ten czas ładowania znacznie spadnie.

Podważasz sprawności silników elektrycznych? Przykład pierwszego z brzegu silnika, który będzie napędza partie 100 sztuk prototypowych samochodów elektrycznych (podaję specyfikację):
http://www.tm4.com/2/8629_TM4_Fiche_Tec ... 3_v3_1.pdf
Sprawność do 96%, w prawie całym zakresie prędkości w okolicy 90%. Do tego nie zużywa energii na postoju tak jak spalinowy. Jeśli kłamią to kup silnik i weź ich zaskarż, na pewno żeby Cię uciszyć dadzą Ci wuchte kasy i będziesz bogaty. A jak nie to siedź cicho i nie opowiadaj bajek.
Takich specyfikacji jest pełno w Internecie, jeśli jest tam kłamstwo to zaskarż ich. Wszyscy wrogowie motocykli elektrycznych złóżcie pozwy i kasujcie po milione od firmy. No dalej, jeszcze tu jesteście?

Invinciblee napisał(a):

Są tutaj różni ludzie na forum. Wielu osobom nie podoba się idea motocykli elektrycznych, ale to normalne. Natomiast kogoś tak głupiego, fałszywego jeszcze nie było. Każdy kto przeczyta to co piszę, a później to co ty zobaczy i wyrobi sobie zdanie.

Pytasz mi się o jakieś ceny w Argentynie, idź sobie sprawdź skąd - ja wkleiłem tylko link.

Mówiłem o zaletach ropy żeby pokazać, że jest to paliwo tak wysokoenergetyczne, że można je używać w nawet bardzo mało wydajnych maszynach, jakimi są silniki spalinowe. Ale ropa się kończy. Jeśli ropa się nie kończy tylko jej przybywa to dlaczego w USA zaczynają zezwalać na wydobycie w obszarach, na których wcześniej zabronili ze względu na bliskość parków narodowych? Dlaczego zaczynają wydobywać ropę w piaskach roponośnych w Kanadzie i na coraz głębszych akwenach? Dlatego, że nie chce im się kopać blisko na powierzchni za miastem? LOL.

Nie naciągam żadnych danych. Podaje je rzetelnie frajerze i mnie nie denerwuj. 3,5 zł za litr razy 8 litrów = 28 zł. 5 kWh razy 0,4 zł = 2 zł. Co naciągnąłem? Tacy ludzie jak ty to dno.

Skąd wziąłem dane o sprawności elektrowni? Napisałem, że dochodzą do 50%. Dlaczego? Bo zazwyczaj z węgla, czy gazu oprócz energii elektrycznej odbiera się ciepło i ogrzewa okolicę. To się nazywa Elektrociepłownia głąbie. A w silniku spalinowym w aucie bierzesz tylko moc mechaniczną i ciepła tyle co nic na ogrzanie. Ponadto elektrownia pracuje prawie ze stałą mocą (w optymalnym zakresie), a auto nie.

Każesz mi liczyć przesył energii przewodami? A liczysz, że cysterna musi zawieść paliwo z rafinerii na stację? Że tam musi być paru pracowników, którzy to obsłużą i sprzedadzą? Rozumiem, że to pomijasz, paliwo za darmo dostaje się do baku od rafinerii w odróżnieniu od prądu który grzeje przewody? No tak, co frajer to frajer.

Normy czystości paliw nie są chore. Czasem zdarzyło mi się stać na światłach z otwartym oknem obok starej ciężarówki. Myślałem, że się uduszę. Jak ją budowali nie było norm, tylko czarny dym leciał prosto pod ryj.


Samochody elektryczne były pierwsze i były naprawdę fajne. Nie traktuje ludzi jak motłoch i nie kłamię. Taka była historia. Dopiero później przyszły spalinowe.
Wikipedia, cytat:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pojazd_elektryczny
"Do 1900 r., przed wielkim rozkwitem silników spalinowych zanieczyszczających środowisko, pojazdy elektryczne biły wiele rekordów prędkości i długości przebytych tras. Jednym z najbardziej godnych uwagi wydarzeń tamtych czasów było przekroczenie bariery prędkości 100 km/h przez Camille Jenatzy 29 kwietnia 1899. Natomiast pojazd elektryczny La Jamais Contente osiągnął maksymalną szybkość 105.88 km/h."

1916 Detroit Electric car - samochód firmy Edisona! Zobaczcie jak jeździł 100 lat temu, podczas gdy bez rozruszników elektrycznych silniki spalinowe uruchamiane na korbe łamały ludziom ręce.
http://www.youtube.com/watch?v=cS10U79B8bk

Sam jesteś oszołomem. Zero konkretów tylko negujesz wszystko, ceny ropy, sprawności, normy itd.

Fakty do zdania, że uranu zabraknie w ciągu 20 lat, jeśli elektrownie go używające miałyby napędzać wszystkie samochody na świecie przerobione na elektryczne wziąłem z filmu. Podaję link poniżej. Materiał jest długi i niezwykle interesujący. Zobaczcie sami. To jest jeden z absolutnie najlepszych filmów dokumentalnych jaki w życiu widziałem.
:arrow: A CRUDE AWAKENING - THE OIL CRASH (napisy pl)
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... a%22&hl=pl
Eksperci mówili że potrzeba zbudować 10 000 elektrowni atomowych, które zużyją wszystkie znane zasoby uranu w ciągu 20 lat, żeby uzyskać tą energię.

Proszę, obejrzyjcie film. Jestem pewien, że co najmniej kilka wartościowych osób obejrzy go. To jest naprawdę coś.
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Postprzez ZooL » 7/2/2009, 23:50

Invinciblee no wlasnie tak mi sie wydaje, pewnosci nie mam bo nie jest to sprawdzone, ale biorac pod uwage to co robia prototypowe samochody elektryczne z Carrerami s4 i 911 na torach, to jest to prawdopodobne.

Enter ano widze roznice, co nei zmienia faktu ze wszystkie wymienione przez ciebie rzeczy SA KONDENSATORAMI niezaleznie czy anzwiesz to bateria czy akumulatorem(kondensator - element ukaldu elektrycznego badz mechanicznego ktorego cecha pierwszorzedna (dominujaca) jest gromadzenie energii). I jako takie podlegaja tym samym ogolnym zasadom, neizaleznie od tego jaki im przedrostek dopiszesz (moze byc nawet mega hiper extra, a i tak z czasem zdechnie).

Btw. jesli twoim zdaniem superkondensator sie nei starzeje to czemu bedzie "prawie idealny" co? Dla scislosci on tez sie oczywiscie starzeje, jak KAZDY kondensator, jedynie wolniej. Zeby bylo smieszniej to nawet wikipedia o tym wspomina, nie trzeba zagladac do literatury tematycznej :/

Co do tych elektrowni, powiedz mi, co mnie jako pojedynczego uzytkownika obchodzi o ile wzrosnie im obciazenie jesli bedzie takich sprzetow milion na rynku? Mnie jako pojedynczego uzytkownika interesuje wlasnie POJEDYNCZY egzemplarz, stad pisze ze nie ma to wplywu na nic(dla scislosci - ma znikomy wplyw).

A z ta sprawnoscia silnikow elektrycznych jest mniej wiecej tak jak z czasem reakcji matryc LCD, napisane w danych fabrycznych ilestam (bo teoretycznie przy jakichstam warunkach jest to w ogole mozliwe do osiagniecia, i nic innego to nie oznacza), a w praktyce nijak ma sie to do rzeczywistosci, nei wierzysz? Kup pomierz i policz. Gwarantuje ze wyniki nie beda w 100% pokrywaly sie z parametrami podawanymi przez producenta.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez Enter » 8/2/2009, 00:17

ZooL nie pisz nie na temat. Fizycy też mówią, że wszystko jest przewodnikiem, ale elektrycy rozróżniają izolator, półprzewodnik i przewodnik. Być może to samo jest z kondensatorem i co? Czemu ty drążysz takie rzeczy stary?
Wiadomo, że wszystko się starzeje, bo nie jest idealne, ale jeśli coś się starzeje wolno to się tym nie zajmuję. Co ty mi chcesz udowodnić?
Że wszystko jest kondensatorem i że popełniam błąd jak pomijam starzenie kondensatora w stosunku do akumulatora i że jeden odbiornik nie ma wpływu na system elektroenergetyczny, że sprawność silnika elektryczne nie jest taka jak w specyfikacji?
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Postprzez bast » 8/2/2009, 00:35

Enter napisał(a):... Niektórzy nawet ubarwiają swoje wypowiedzi kłamstwami, że 12 h trzeba się ładować. Też mogę powiedzieć, że paliwo do baku wlewa się 40 minut skoro wy kłamiecie.


jakie klamstwa, pokaz mi akumulator ktory laduje sie tak szybko jak 20 litrow i paliwa i daje taki zasieg. nawet glupi tel komorkowy ladujesz ponad godzine

do twojej pozniejszej wypowiedzi:
"moto z silinkiem spalinowym jest ciezsze od elektryka" ?
baterie i zwoje w elektryku waza bardzo duzo. Np samochod hybrydowy jest ciezszy tego samego modelu konwencjonalnego o jakies 15-20%(masa akumulatorow, silnikow i innego gowna)

i wez pod uwage ze jest malo uzytkownikow motocykli ktorzy wybieraja te farme transportu bo jest tansza i ekologiczna, poprostu daje fun, wiec argumenty ze nie ma dzwieku, zapachu i zmiany biegow sa w tym przypadku najwazniejsze.

poz tym to cale oszczedzanie srdowiska to jedna wielka bujda, twor marketingu i politykow zeby powoli zaczac zarabiac na nowych technologiach. globalne ocieplenie spowodowanie przez czlowieka to slogan dla idiotow. ziemia jest w naturalnym cyklu i teraz akurat nadchodzi ocieplenie. czesto jedna erupcja wulkanu daje wieksze zanieczyszczenie atmosfery niz lata ludzkiej dzialalnosci
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Enter » 8/2/2009, 16:56

bast napisał(a):
Enter napisał(a):... Niektórzy nawet ubarwiają swoje wypowiedzi kłamstwami, że 12 h trzeba się ładować. Też mogę powiedzieć, że paliwo do baku wlewa się 40 minut skoro wy kłamiecie.


jakie klamstwa, pokaz mi akumulator ktory laduje sie tak szybko jak 20 litrow i paliwa i daje taki zasieg. nawet glupi tel komorkowy ladujesz ponad godzine

Pokaż mi akumulator, który ładuje się 12h.

bast napisał(a):poz tym to cale oszczedzanie srdowiska to jedna wielka bujda, twor marketingu i politykow zeby powoli zaczac zarabiac na nowych technologiach. globalne ocieplenie spowodowanie przez czlowieka to slogan dla idiotow. ziemia jest w naturalnym cyklu i teraz akurat nadchodzi ocieplenie. czesto jedna erupcja wulkanu daje wieksze zanieczyszczenie atmosfery niz lata ludzkiej dzialalnosci

Nie chodzi o środowisko tylko, że:
1) kończy się ropa
2) technologia akumulatorów pozwala budować coraz lepsze pojazdy elektryczne, które powoli wchodzą na rynek

Obejrzyj film (nie jest o środowisku, ani o ociepleniu):
:arrow: A CRUDE AWAKENING - THE OIL CRASH (napisy pl)
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... a%22&hl=pl
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Postprzez talta » 8/2/2009, 20:30

co to za moto z 1 biegiem? i bez dzwieku? i jeszcze za tyle kasy kto to kupi? chyba jakis glupi :D wydaje mi sie ze na tym gownie beda jezdzic tylko ekolodzy z duza kasa
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Leitho » 8/2/2009, 20:55

normalnie kazdy jak jeden wielki przykładny motocyklista - moto be, brak dzieku be, brak wachy be, a ja tam bardzo chetnie pojezdzilbym tym cudenkiem
moment taki sam przy kazdych obrotach no i badz co badz jedna ruchoma czesc w silniku
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez ZooL » 9/2/2009, 09:24

Enter napisał(a):ZooL nie pisz nie na temat. Fizycy też mówią, że wszystko jest przewodnikiem, ale elektrycy rozróżniają izolator, półprzewodnik i przewodnik. Być może to samo jest z kondensatorem i co? Czemu ty drążysz takie rzeczy stary?
Wiadomo, że wszystko się starzeje, bo nie jest idealne, ale jeśli coś się starzeje wolno to się tym nie zajmuję. Co ty mi chcesz udowodnić?
Że wszystko jest kondensatorem i że popełniam błąd jak pomijam starzenie kondensatora w stosunku do akumulatora i że jeden odbiornik nie ma wpływu na system elektroenergetyczny, że sprawność silnika elektryczne nie jest taka jak w specyfikacji?


coz... to ty mi zarzucasz klamstwo/naciaganie faktow, wiec ci pokazuje ze nie masz racji.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez Sumek » 9/2/2009, 16:58

i po co komu takie coś? białe kołnierzyki chyba nie wiedzą po co jest motocykl... a i gdzie tu ekologia? to co bym normalnie spalil w cylindrach to zuzyje elektrownia do wyprodukowania pradu potrzebnego do ladowania :!: strach pomyslec co dalej wymysla :?:
silnik, rama, dwa koła i mina wesoła ;)
Avatar użytkownika
Sumek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/12/2008, 16:36
Lokalizacja: Åšroda Wielkopolska

Postprzez Enter » 9/2/2009, 17:52

Sumek napisał(a):i po co komu takie coś? białe kołnierzyki chyba nie wiedzą po co jest motocykl... a i gdzie tu ekologia? to co bym normalnie spalil w cylindrach to zuzyje elektrownia do wyprodukowania pradu potrzebnego do ladowania :!: strach pomyslec co dalej wymysla :?:

Właśnie dlatego na forach trudno jest rozmawiać o czymś poważnie. Bo przyjdzie taki ktoś jak ty i napisze bzdurę.
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Postprzez kosta » 10/2/2009, 10:15

Enter napisał(a):
Sumek napisał(a):i po co komu takie coś? białe kołnierzyki chyba nie wiedzą po co jest motocykl... a i gdzie tu ekologia? [b]to co bym normalnie spalil w cylindrach to zuzyje elektrownia do wyprodukowania

Właśnie dlatego na forach trudno jest rozmawiać o czymś poważnie. Bo przyjdzie taki ktoś jak ty i napisze bzdurę.
tu akurat ma racje, to jest forum o motocyklach a nie o sprzęcie AGD :twisted:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Enter » 10/2/2009, 15:21

kosta napisał(a):
Enter napisał(a):
Sumek napisał(a):i po co komu takie coś? białe kołnierzyki chyba nie wiedzą po co jest motocykl... a i gdzie tu ekologia? [b]to co bym normalnie spalil w cylindrach to zuzyje elektrownia do wyprodukowania

Właśnie dlatego na forach trudno jest rozmawiać o czymś poważnie. Bo przyjdzie taki ktoś jak ty i napisze bzdurę.
tu akurat ma racje, to jest forum o motocyklach a nie o sprzęcie AGD :twisted:

To masz problem stary, bo niedługo będziesz jeździł albo na sprzęcie AGD albo na żadnym, gdyż "motocykle" będą tylko w muzeach.
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Postprzez Koval135 » 10/2/2009, 15:30

**** o szopenie.To co pokazales to nie motocykl.Tyle w temacie :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez bast » 10/2/2009, 15:49

Enter napisał(a):
kosta napisał(a):
Enter napisał(a):
Sumek napisał(a):i po co komu takie coś? białe kołnierzyki chyba nie wiedzą po co jest motocykl... a i gdzie tu ekologia? [b]to co bym normalnie spalil w cylindrach to zuzyje elektrownia do wyprodukowania

Właśnie dlatego na forach trudno jest rozmawiać o czymś poważnie. Bo przyjdzie taki ktoś jak ty i napisze bzdurę.
tu akurat ma racje, to jest forum o motocyklach a nie o sprzęcie AGD :twisted:

To masz problem stary, bo niedługo będziesz jeździł albo na sprzęcie AGD albo na żadnym, gdyż "motocykle" będą tylko w muzeach.


ty strasznie agresywnie podchodzisz do temtu, niczym jakis akwizytor,
I TAK TEGO NIE KUPIMY, :twisted:
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Enter » 10/2/2009, 15:56

bast napisał(a):I TAK TEGO NIE KUPIMY, :twisted:
Gdyby to od ciebie zależało to byś nie kupił, ale obawiam się, że nie będziesz miał wyboru i któregoś dnia wsiądziesz na swój pierwszy AGD. 8)
Enter
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/2/2009, 20:21

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości




na górê