Zobacz wątek - KONDYCJA UZYWANYCH R1

KONDYCJA UZYWANYCH R1

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

KONDYCJA UZYWANYCH R1

Postprzez mattR1 » 4/2/2009, 14:42

Pytaniue do uzytkowników r1 z lat 98-2001 jakie obecnie sa osiagi tych maszyn w jakiej kondycji sa wasze silniki???Posiadam model 2001 i swego czasu zastanawialem sie czy nie mam jakiejs blokady...jeszce na dlugo przed tym jak go kupilem znalem na pamiec chyba wszystkie filmy w internecie widok liczby 300 na predkosciomierzu nie był rzadkoscia, (nawet jesli rozni sie znacznie od zeczywistej predkosci, takie wskazania byly...)kiedy pierwszy raz odkrecilem do konca ledwie doszedlem do 265...o co chodzi? po kilkunastu probach doszedlem z ledwoscia do 291 roznilo sie to znacznie od tego co widzialem w necie... kupilem ten motocykl z przebiegiem 15 tys co jest dla mnie do tej pory dobrym zartem zeczywiscie bedzie mial jakies 50 tys czy osiagi R1tak bardzo spadly od tamtych lat???Czy takie rozbieznosci zawsze mialy miejsce??dla porownania gsx-r1000 z tych lat jak szedl 299 tak idzie do teraz... jak to wiec jest z tymi naszymi R jedynkami???
mattR1
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
Lokalizacja: Nysa


Postprzez Konio » 4/2/2009, 14:53

Z tego co ja wiem to full seria R1 wlasnie okolo 290 leci ale to tak tylko ze sluchu. Ponoc na wydechu zmienionym mozna juz ponad 300 cyknac
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez mattR1 » 4/2/2009, 15:01

no pierwsze slysze ale to sie dobrze sklada bo nie dawno zmienilem wydech;)bede wiec mial okazje sprobowac...
mattR1
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
Lokalizacja: Nysa

Postprzez falconiforme » 4/2/2009, 15:15

300 to tylko na liczniuku, w realu za pomocą GPS-a pewnie będzie coś ponad 270km/h.

Jedyny sposób to sprawdzić na hamowni moc. Inne metody będą niewiarygodne. Z tego co wiem na kole w R1 powinno być około 136KM.

http://www.sportrider.com/bikes/sportbi ... o_128.html

http://yzf-r1forum.net/old/Dyno.html

Seria
Obrazek

Full AKRAPOVIĆ
Obrazek
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez mattR1 » 4/2/2009, 15:31

tak wiem ze licznik pokazuje z duzym bledem zreszta jak w innych sprzetach...w realu powinno to byc 260-270 ale jesli licznik pokazyje 260 i wezmiemy pod uwage blad to wyjdzie jakies 230 w realu...a to juz jest lipka...a 136 km na kole ma r1 z roku 2002 z wtryskiem paliwa gaznikowe modele z lat98-2001 beda mialy chyba troche mniej
mattR1
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Kurt » 4/2/2009, 15:50

No tu może jednoznacznie pomóc tylko badanie na hamowni i sprawdzenie mocy tego konkretnego egzemplarza. Jeśli moto było od początku ostro katowane to mogło się źle dotrzeć i stąd teraz taki ubytek mocy. Myślę, że wiek i przebieg nie będzie główną przyczyną. Czasem silnik po przebiegu np 30kkm ma większą moc niż fabrycznie nowy ale to zasługa odpowiedniego traktowania, zwłaszcza na początku kiedy wszystkie elementy muszą się dotrzeć. Teoretycznie dzisiejsze motocykle i samochody nie wymagają docierania ale napewno im ono nie zaszkodzi.

No i napewno ma też znaczenie to czy ktoś dawał na maksa na zimnym silniku, dbał zawsze o terminowe wymiany oleju. Jeśli ktoś tego zaniechał to teraz może nie być pełnej mocy. Możesz też zabrać moto do mechanika, rozebrać silnik sprawdzić jak wyglądają gładzie cylindrów. Może wystarczyłaby wymiana pierścieni tłokowych.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez kosta » 4/2/2009, 18:48

moja babinka poleciała na serii jakieś +/- 290
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez YZF R1 » 4/2/2009, 19:05

witam moja na Yoshimurze 299 i odcina zapłon z tym ze na wtrysku.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Konio » 4/2/2009, 19:50

Czyli jednak cos racji mialem :D
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez dr.artur » 4/2/2009, 20:53

kumpel banditem 600 z gory zapierniczal 250 tak ze sie nie chwalcie :)
dr.artur
 

Postprzez Kedar-88 » 4/2/2009, 21:25

kurcze to ja mam, a raczej miałem cienkiego tego b12 bo on tylko 240 i zaczynał wymiękać, a tu wicze że b6 więcej latają 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez pablomotors » 4/2/2009, 21:42

Zblokowany kiłej lepiej pójdzie.

Fazerki 600 latają ładnie ponad 200km/h licznikowo. Co do R1 nie wiem ale po filmach w internecie twierdzę, że może masz dokładniejszy licznik skoro nie idzie ci 300 :wink:
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez dambandit » 4/2/2009, 23:09

dr.artur napisał(a):kumpel banditem 600 z gory zapierniczal 250 tak ze sie nie chwalcie :)



To ciekawe co to za bandit bo mój 210 i stoi więcej nie pójdzie . Ale chyba mam zmienioną zębatkę z tyłu bo na przyspieszenie gsx-f spokojnie odstawie .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez s_extrem* » 4/2/2009, 23:33

dambandit napisał(a):
dr.artur napisał(a):kumpel banditem 600 z gory zapierniczal 250 tak ze sie nie chwalcie :)



To ciekawe co to za bandit bo mój 210 i stoi więcej nie pójdzie . Ale chyba mam zmienioną zębatkę z tyłu bo na przyspieszenie gsx-f spokojnie odstawie .


Moze ta gorka miala kąt 90 stopni xD
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez dr.artur » 5/2/2009, 01:07

he chcecie to sie smiejcie ja lecialem swoim 225 i mnie minął na protej tak ze z 235 to mial obwodnica kielecka plasko ( ja wtedy wazylem 105 i spory opor aerodynamiczny byl :) )

mamy taka gorke usiebie baranoska sie nazywa jest z 1km podjazdu potem z 1 km zjazdu ( podaje 1km mysle ze wiecej nie mierzylem ) i pod gore ile da poszedl, potem z pod zrobilo sie z i dobil do odciecia na 6
dr.artur
 

Postprzez dambandit » 5/2/2009, 12:23

Ciekawe jak to zmierzył , bo w b6 jest licznik do 240 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Pawcio415 » 5/2/2009, 12:36

Jedynie hamownia lub podpiecie GPSu pozwoli Ci poznac rzeczywiste osiagi motocykla...
Ja swojego Bladego 97 cwiczylem na autostradzie w Niemczech.Mialem duzy plecak i z tylu przypiety siatka drugi kask wiec aerodynamika nie byla najlepsza i tak:
Na liczniku 100 na nawigacji 100
na liczniku 180 na nawigacji 170
na liczniku 280 na nawigacji 260 km/h

Ucieszylem sie wtedy :)
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez mattR1 » 5/2/2009, 12:37

YZF R1 napisał(a):witam moja na Yoshimurze 299 i odcina zapłon z tym ze na wtrysku.

299 w roczniku 2002 no z tym sie zgodze:)tak powinn tam pokazywac ale ze cie odcina to juz naprawde nie zle...tym bardzie jestem ciekaw jak moja bedzie latac po zmianie tlumika i wszystkich regulacjach...a propos banditow ja kiedys swoja xj600 z 93 r pocislem prawie 210 z malej gorki co prawda ale jednak! :D zamykajac licznik na prostej razem z cb1000 prawie nie bylo roznicy:D
mattR1
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
Lokalizacja: Nysa

Postprzez mattR1 » 5/2/2009, 12:40

Pawcio415 napisał(a):Jedynie hamownia lub podpiecie GPSu pozwoli Ci poznac rzeczywiste osiagi motocykla...
Ja swojego Bladego 97 cwiczylem na autostradzie w Niemczech.Mialem duzy plecak i z tylu przypiety siatka drugi kask wiec aerodynamika nie byla najlepsza i tak:
Na liczniku 100 na nawigacji 100
na liczniku 180 na nawigacji 170
na liczniku 280 na nawigacji 260 km/h

Ucieszylem sie wtedy :)


no to gratuluje wyniku bo jest naprade dobry!!!
mattR1
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
Lokalizacja: Nysa

Postprzez kosta » 5/2/2009, 12:53

dambandit napisał(a):Ciekawe jak to zmierzył , bo w b6 jest licznik do 240 .
też sie nad tym zastanawiam, normalnie komedia 8) to moja r1 na prostej miała koło 290 to z górki proporcjonalnie powinienem mieć jakieś 320 :lol: :P :wink: hahaha
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr