Honda CBF 500
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
kiep napisał(a):1. Do jakich przebiegów starać się szukać CBF'ki? Przy ilu km (mniej więcej) trzeba już wymieniać jakieś kosztowe części?
przebieg nie gra większej roli, i tak wszystko jest kręcone. Co do wymiany części, fabryczny napęd i przednią oponę wymieniałem przy 30 kkm.
kiep napisał(a):2. Jak z wytrzymałością silnika (jeśli był zadbany to ile ok. można przelcieć)?
jeżeli właściciel dba o motór, silnik spokojnie zrobi >100 kkm
kiep napisał(a):3. Co ile należy robić jakieś przeglądy i wymieniać olej (i co trzeba wlewać: pełen syntetyk czy pół)?
Honda ustaliła wymiany oleju w tym modelu co 12 kkm, jednak mechanicy zalecają zmieniać co 6 kkm. Ja wymieniam co 6 kkm - polskie drogi to jednak ekstremalne warunki eksploatacji. Co do oleju to nie pamiętam jaki mam u siebie, musiałbym iść sprawdzić, bodajże Motul 10W40.
kiep napisał(a):4. Czy ktoś może serwisuje swój motor w ASO Hondy? Czy jest dużo drożej?
dużo drożej od czego? Wierz mi że są mechanicy którzy cenią się bardziej niż ASO.
781228 <3
- grzybol
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
- Lokalizacja: Poznań
Posiadam hondÄ™ CBF 500 od 5 lat i bardzo sobie niÄ… chwalÄ™
. Mam takie pytanie: jak dbacie o taką rzecz jak łańcuch??
Np ja smaruję go delikatnie co 200-300 km smarem, a co 1000 km czyszczę go naftą żeby zmyć ten cały syf z niego (piasek, kurz .. itp) i nakładam smar na niego.
A wy jak robicie w swoich?

Np ja smaruję go delikatnie co 200-300 km smarem, a co 1000 km czyszczę go naftą żeby zmyć ten cały syf z niego (piasek, kurz .. itp) i nakładam smar na niego.
A wy jak robicie w swoich?
- d4ni3l
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/4/2011, 23:53
myje go 2 razy w roku w ropie przy okazji wymiany tylnej gumy. smaruje jak sobie przypomnę co 400-800km nie ma co się spuszczać. pamiętaj aby nie był zbyt napięty łańcuch bo go wyciągnie i będzie dupa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
na 17 tys zrobione tl przód 1, tyły 5 żeby było jasne przód turówka soft tyły turówki lub zwykle zużyte troszkę lub prawie nowe, tyły rożnie się kupuje wszystko roczniki bierzace
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
problem
Panowie Panie Problem !!!!!!!!!
Prosze o pomoc !!!
Rok temu kupilem motocykl honda cbf 500 z 2004 roku .
Sprzedajacy zapewnial mnie ze motocykl jest sprawny w 100% (kupilem z zepsutym predkosciomierzem i tu cytuje sprzedajacego ' jak przywiozlem go z angli dzialal , cos pewnie w
srodku w zegarach sie cos obluzowalo ........
Niestety jednak po trudach znalazlem dobrego mechanika ktory powiedzial mi :
Licznik nie mógl dzialac poniewaz silnik jest od hondy cb 500 . Roznia sie tym ze predkosc mierzona jest z czujnika mowa o hondzie cbf 500 a z cb 500 chyba z kola .....
Czujnika oczywiscie niema ........
moje Pytanie brzmi czy trzeba wymieniac silnik ??? czy da rade przerobic stary silnik(od hondy cb 500 ) tak aby bral predkosc z silnika ?
pozdrawiam i dziekuje
Prosze o pomoc !!!
Rok temu kupilem motocykl honda cbf 500 z 2004 roku .
Sprzedajacy zapewnial mnie ze motocykl jest sprawny w 100% (kupilem z zepsutym predkosciomierzem i tu cytuje sprzedajacego ' jak przywiozlem go z angli dzialal , cos pewnie w
srodku w zegarach sie cos obluzowalo ........
Niestety jednak po trudach znalazlem dobrego mechanika ktory powiedzial mi :
Licznik nie mógl dzialac poniewaz silnik jest od hondy cb 500 . Roznia sie tym ze predkosc mierzona jest z czujnika mowa o hondzie cbf 500 a z cb 500 chyba z kola .....
Czujnika oczywiscie niema ........
moje Pytanie brzmi czy trzeba wymieniac silnik ??? czy da rade przerobic stary silnik(od hondy cb 500 ) tak aby bral predkosc z silnika ?
pozdrawiam i dziekuje
- piotr honda cbf 500 a
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/1/2012, 12:23
O CBF to mogę Ci opowiedzieć historię bo też miałem dylemat z wyborem motocykla.. Osobiście mam wersję z ABS.. już trzeci sezon.. W głowie jest plan na wymianę ale właśnie(i tutaj nie będę pierwszy pisząc) do końca trudno powiedzieć na co..dlaczego? no bo CBF posiada więcej niż na początek się wydaje.
Motocykl ma 58KM i 44Nm, ale w zupełności wystarczą na jazdę codzienną i wypady.. A więcej to Ci niepotrzeba bo niewykorzystasz tego potencjału no chyba, że jeździsz co tydzień po 4000km. Spalanie nie przekracza 4,5-5 l chyba, że mocno ciśniesz do czerwonej kreski.. Silnik jest bardzo elastyczny. Z racji że wykorzystuję moją wersję do turystyki do została mocno doposażona poczynając od szyby a na kufrach kończąc.. Nigdy mnie nie zawiodła i świetnie się spisuje..
Najważniejsze to fakt, że masz motocykl prawdziwych rozmiarów jak cbf600 za naprawdę dobre pieniądze.
Możesz na wielu forach poczytać, że chodź wielu wybiera cbf 500 na 1wszy motocykl, to często pozostaje on już jako motocykl docelowy,bo jest to po prostu mały twardziel o bardzo dużych możliwościach.
Motocykl ma 58KM i 44Nm, ale w zupełności wystarczą na jazdę codzienną i wypady.. A więcej to Ci niepotrzeba bo niewykorzystasz tego potencjału no chyba, że jeździsz co tydzień po 4000km. Spalanie nie przekracza 4,5-5 l chyba, że mocno ciśniesz do czerwonej kreski.. Silnik jest bardzo elastyczny. Z racji że wykorzystuję moją wersję do turystyki do została mocno doposażona poczynając od szyby a na kufrach kończąc.. Nigdy mnie nie zawiodła i świetnie się spisuje..
Najważniejsze to fakt, że masz motocykl prawdziwych rozmiarów jak cbf600 za naprawdę dobre pieniądze.
Możesz na wielu forach poczytać, że chodź wielu wybiera cbf 500 na 1wszy motocykl, to często pozostaje on już jako motocykl docelowy,bo jest to po prostu mały twardziel o bardzo dużych możliwościach.
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości