CBR 125 czY TZR 125
Posty: 66
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
CBR 125 czY TZR 125
Witam wszystkich
Mam dylemat w przyszlym roku mam zamir kupic jaka 125. Zastanawialem sie nad cbr'ka ale przerazaja mnie te waskie kola ( ja mam 185cm. wzrostu ) i zastanawiam sie czy niebedzie zamala.
Ale na + sa:
-male spalanie
-fajny wyglad
A na temat TZR'ti prosze o opinie.
Moze polecicie mi jakies inne moto, jestem otwarty na propozycje
PS. jezeli taki temat juz byl to przepraszam lae szukalem i niemoglem znalesc ...
Pozdrawaim.
Mam dylemat w przyszlym roku mam zamir kupic jaka 125. Zastanawialem sie nad cbr'ka ale przerazaja mnie te waskie kola ( ja mam 185cm. wzrostu ) i zastanawiam sie czy niebedzie zamala.
Ale na + sa:
-male spalanie
-fajny wyglad
A na temat TZR'ti prosze o opinie.
Moze polecicie mi jakies inne moto, jestem otwarty na propozycje

PS. jezeli taki temat juz byl to przepraszam lae szukalem i niemoglem znalesc ...
Pozdrawaim.
narazie TGB r50x
P

- Arus0095
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:21
TZR, czy YZF? Bo jeśli TZR, to lepiej już RS, bo też w 2T, a jeśli YZF a CBR to oczywiście YZF (ładniejsza, szbsza).
Co do CBR, kółka do wzrostu mało mają wspólnego (też mam 185cm wzroestu
). Jedynie twój gust ma tu dużo do gadania.
Co do CBR, kółka do wzrostu mało mają wspólnego (też mam 185cm wzroestu

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
A dlaczego niby Rs lepsze od TZr ? w czym ? hmm mam osobiscie Tzr i powiem ze w porównaniu z Rs jakos bardziej mi pasi a rs mialem okolo miecha i sprzedalem wlasnie na rzecz TZR
wysoki jestes i mysle ze Tzr bedize dobrym wyborem aaa co do cbr to fakt troche taki "rowerowy" motocykl 


sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
W czym niby RS jest od TZR lepsza?
TZR w wersji Belgarda ma porównywalną moc z RS 125.
TZR jest mniej oklepana, nieco mniej pali, jest też minimalnie wolniejsza, ale różnica jest nikła.
Ja bym brał TZR. Jeździ tego mało na Polskich drogach.
Natomiast 95% 125 których widzę to Honda NSR i Aprilia RS.
TZR w wersji Belgarda ma porównywalną moc z RS 125.
TZR jest mniej oklepana, nieco mniej pali, jest też minimalnie wolniejsza, ale różnica jest nikła.
Ja bym brał TZR. Jeździ tego mało na Polskich drogach.
Natomiast 95% 125 których widzę to Honda NSR i Aprilia RS.
-
Hellrider - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31
z tym wzrostem chodzilo oto ze CBR jest malym motorkiem w porownaniu z innymi
A moze jakis dane techniczne tych motorkow ( ile pala, v-max, ile od 0-100 )
Zalezalo by mi na opiniach ludzi uzywajacych takiego moto, bo jako moj 1 wiekszy motor chcialbym miec cos dobrego
A inne propozycje ? - oczywiscie z danymi lub opiniami ;]

A moze jakis dane techniczne tych motorkow ( ile pala, v-max, ile od 0-100 )
Zalezalo by mi na opiniach ludzi uzywajacych takiego moto, bo jako moj 1 wiekszy motor chcialbym miec cos dobrego

A inne propozycje ? - oczywiscie z danymi lub opiniami ;]
narazie TGB r50x
P

- Arus0095
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:21
Tzr mi spala ponad 5 ale potrafi tez wypic ponad 6 litrów Vmax w granicach 160 km/h dokladnego przyspieszenia nie jestem w stanie podac ale powiem ze jest zadowalające nawet bardzo zadawalające ...
aha jeszcze porównując Tzr z Cbr to Cebra jest troszke "malutenka" przy Tzr róznica jak cbr byloby duuuuzo mniejszej pojemnosci . Aha i wlasnie jak poprzednik napisał 95 % sportowych 125 to RS i NSR troche duzo juz tego 


sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Spokojnie CBR nie wygląda przy TZR jak o duuużo mniejszej pojemności. TO są bzdury stereotypy nie poparte faktami, większość moich znajomych też tak mówiła, nie widząc jej na żywo i nie widząc jak jeździ, teraz zmienili zdanie. 2 RS, a nie TZR dlatego że RS jeszcze produkują i jest włoska, no chyba, że ktoś lubi ten styl z lat 90'tych i bawienie się z częściami. Poza tym jakoś Aprilie i Derbi królują w klasie wyścigowej 125, a yamahy jakoś nie widziałem, dziwne nie? Poza tym już z tych nie produkowanych wolałbym RG 125 albo NSR, do NSR więcej części i moim zdaniem kształty jeszcze ujdą. W TZR drażni mnie jak cholera ta szybka a'la lata 60, okropności. (to tak z wyglądu).
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
A co powiecie na temat YZF 125 ( ja bym chcial jakiegos 4T bo malo pali ) a slyszalem ze on 140km/h leci i niewiem czy to prawda moze jak sie blokady sciagnie to poleci wiecje ( jak myslicie )?
Moze wiecie ile naprawde pali i jakie sa wasze opinie na temat tego moto:D
ale jezeli znacie jakies fajne 2T poza RS , NSR, i TZR to chetnie przeczytam o tym moto ;]
Moze wiecie ile naprawde pali i jakie sa wasze opinie na temat tego moto:D
ale jezeli znacie jakies fajne 2T poza RS , NSR, i TZR to chetnie przeczytam o tym moto ;]
narazie TGB r50x
P

- Arus0095
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:21
No bez przesady YZR-R125 140 kmh i to z blokadami?
130 kmh powinna jechać; jest trochę mocniejsza od CBR z racji nowszej konstrukcji, ale jest też cięższa, więc jedzie podobnie do CBR, czyli nie więcej jak 130 kmh.
Z 2T 125 to jeszcze zostaje najmocniejsza w tej pojemności Cagiva Mito i ewentualnie Cagiva Planet (ten sam silnik co Mito, vmax trochę mniejszy)
No i jeszcze Derbi GPR 125, ale za mocne to ono nie jest...
130 kmh powinna jechać; jest trochę mocniejsza od CBR z racji nowszej konstrukcji, ale jest też cięższa, więc jedzie podobnie do CBR, czyli nie więcej jak 130 kmh.
Z 2T 125 to jeszcze zostaje najmocniejsza w tej pojemności Cagiva Mito i ewentualnie Cagiva Planet (ten sam silnik co Mito, vmax trochę mniejszy)
No i jeszcze Derbi GPR 125, ale za mocne to ono nie jest...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
A ktos myslal nad Hyosung Gt 125?? Albo Varadero??
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Z tego co tu widze zamiast kazdy wypowiedziec sie o tym co ma to gadacie o tym co nie macie i nie znacie prawdziwych faktów na temat danego pojazdu. Pytasz czy CBR.... Mam CBR i odpowiadam ze jest to pojazd całkiem w porządku... Co do innych ie nie wypowiadam bo nie miałem i nie bede gadał bzdetów.
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
MECHA-MOT napisał(a): Pytasz czy CBR.... Mam CBR i odpowiadam ze jest to pojazd całkiem w porządku....
O stary na pewno mu pomogłeś, żeś normalnie esej napisał. <brawo>
Powiem tak, moje typy
-2T Aprilia RS;
-4T (turystyk) Varadero;
-4T (ścigacz) YZF 125 R;
(to tak z tych co jeszcze produkują, bo dla mnie motocykle, które już odeszły ze sprzedaży (jako nowe) nie istnieją

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Varadero mi sie podoba ale drogi bardzo ( jako nowka) a ta Yamah'e bym sobie przyjol
Jakis 2007-2008 rok, prodkosc ( jak wyzej napisane ) okolo 130km/h , a co do 2T to bym przyjol albo RS 125 ( tylko podobno bardzo wadliwa i klopot z czesciami) a ile da Aprilia pali na 100? albo NSR 125 tylko duzo pali.
Dzieki wszystkim za pomoc do wakacji jeszcze troche czasu ale ta YZF raczej sobie zakupie, chyba ze dacie mi powody abym zmienil zdanie i moze jakiegos 2T albo cos innego
A moze jakis chopper ? co o nich myslicie ?
a CBR lub YZF jaka predkosc bez blakad ( albo z jakims sportowym tlumikiem beda mialy ) i jaki mozna wsadzic sportowy tlumik do YZF ? jak bym sobie kupi na wakacje
edytuj... kravec

Jakis 2007-2008 rok, prodkosc ( jak wyzej napisane ) okolo 130km/h , a co do 2T to bym przyjol albo RS 125 ( tylko podobno bardzo wadliwa i klopot z czesciami) a ile da Aprilia pali na 100? albo NSR 125 tylko duzo pali.
Dzieki wszystkim za pomoc do wakacji jeszcze troche czasu ale ta YZF raczej sobie zakupie, chyba ze dacie mi powody abym zmienil zdanie i moze jakiegos 2T albo cos innego

A moze jakis chopper ? co o nich myslicie ?
a CBR lub YZF jaka predkosc bez blakad ( albo z jakims sportowym tlumikiem beda mialy ) i jaki mozna wsadzic sportowy tlumik do YZF ? jak bym sobie kupi na wakacje
edytuj... kravec
narazie TGB r50x
P

- Arus0095
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:21
YZF bez żadnych blokad pójdzie 130 kmh (o ile w ogóle ma blokady). Nie wiem też, czy opłaca się do czegoś takiego kupować tłumik, bo on raczej nic nie da, tylko pogorszy sprawę.
Taka rada na przyszłość - nie pisz kilku postów pod rząd.
Taka rada na przyszłość - nie pisz kilku postów pod rząd.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Po 1: jak nie wiecie, to proszÄ™ siÄ™ nie wypowiadajcie.
Po 2: YZF R125 ma blokady. Jedna jest w wydechu - jeśli ktoś nie wierzy, to niech sobie poczyta, że Leovince bo założeniu dedykowanego do tej Yamaszki wydechu chwali się przyrostem torque (czyli momentu) 30%. Moc także rośnie - spekulanci mówią że do około 20 koni, więc jak na spalanie 4 litry/100 km i dwukrotnie niższe ceny utrzymania motoru (bo w 2T jest jeszcze olej) to jest sporo.
Zresztą jeździłem kiedyś na seryjnej R125 (dni otwarte salonu) , a także na takiej ze zmienionym wydechem u kolegi - jest wyraźna różnica.
Po 3:
Mój kolega miał wychwalaną przez wszystkich RSkę i po roku ją sprzedał, bo po przebiregu 18 tys. km zaczeła spadać kompresja.
No chyba , że jeździcie 3 tys km na sezon
Albo lubicie bardzo robić remonty co 2 lata jeśli dużo jeździcie
Po 4:
Starych RSek też już nie produkują.
RS125 nowa ma ze starą nazwę wspólną. I tyle. Bo silnik to 2T , ale jest to już inna konstrukcja, zrobiona po to , żeby spełniała normy emisji spalin.
Tak więc RS można powiedzieć też nie produkują.
A R125 jest wyraźną następczynią TZR 125 - tylko że w przeciwieństwie do Aprilii, Yamaha podąża za nowymi trendami i stworzyła motocykl nowoczesny. Natomiast Aprlia dalej produkuje motocykle specjalnie stworzone dla debili którym staje, gdy Aprilka jedzie 30 km/h więcej niż YZF lub CBR 125 kolegi.
Acha, i jeśli nie masz dzianych rodziców to nie kupuj RS 125. Bo pali więcej , niż mój samochód o 15 krotnie większej pojemności (Seat Toledo 1,9 Tdi, 5,5 litra ON w mieście) ..
Dla mnie kupowanie RS125 to czysty szpan - zero rozsÄ…dku - tylko lansowanie siÄ™ przed cipkami pod liceum
Edit:
Spalanie RS - niektórym śmiałkom udało się zejść do 5 litrów - ale to na trasie , przy prędkości przelotowej 100km/h.
W mieście przy spokojnej jeździe 6 litrów, jak się będziesz popisywał i żyłował moto to nawet można 7,5 - 8 litrów spalić.
I pamiętaj o oleju - trzeba lać dobry (Castrol, Motul) więc tak naprawdę , nawet gdy Ci spali 6 litrów to koszty które ponosisz masz takie, jakby spaliła 7 ;D
Spalanie YZF :
Trasa - podobno na autostradzie przy 110-115 (czyli bez żyłowania) do 3 litrów można zejść. Na trasie przy 90-100 podobnie.
Miasto - bez wysilania motoru 3,5-4 litry, gdy się wyjątkowo postarasz (czyli system gaz - hamulec - gaz - hamulec) to potrafi 4,5 wchłonąć.
W sumie możesz mi wierzyć, że koszty YZF R125 będzie dwukrotnie tańsza w utrzymaniu, o ile ją spokojnie i dobrze dotrzesz oczywiście.
Bo jeśli nie będziesz dbał i coś chrupnie - no to wtedy naprawy Ci wyjdą tyle samo , albo i drożej niż w RS 125.
Pozdrawiam
Po 2: YZF R125 ma blokady. Jedna jest w wydechu - jeśli ktoś nie wierzy, to niech sobie poczyta, że Leovince bo założeniu dedykowanego do tej Yamaszki wydechu chwali się przyrostem torque (czyli momentu) 30%. Moc także rośnie - spekulanci mówią że do około 20 koni, więc jak na spalanie 4 litry/100 km i dwukrotnie niższe ceny utrzymania motoru (bo w 2T jest jeszcze olej) to jest sporo.
Zresztą jeździłem kiedyś na seryjnej R125 (dni otwarte salonu) , a także na takiej ze zmienionym wydechem u kolegi - jest wyraźna różnica.
Po 3:
Mój kolega miał wychwalaną przez wszystkich RSkę i po roku ją sprzedał, bo po przebiregu 18 tys. km zaczeła spadać kompresja.
No chyba , że jeździcie 3 tys km na sezon


Po 4:
Starych RSek też już nie produkują.

RS125 nowa ma ze starą nazwę wspólną. I tyle. Bo silnik to 2T , ale jest to już inna konstrukcja, zrobiona po to , żeby spełniała normy emisji spalin.
Tak więc RS można powiedzieć też nie produkują.
A R125 jest wyraźną następczynią TZR 125 - tylko że w przeciwieństwie do Aprilii, Yamaha podąża za nowymi trendami i stworzyła motocykl nowoczesny. Natomiast Aprlia dalej produkuje motocykle specjalnie stworzone dla debili którym staje, gdy Aprilka jedzie 30 km/h więcej niż YZF lub CBR 125 kolegi.
Acha, i jeśli nie masz dzianych rodziców to nie kupuj RS 125. Bo pali więcej , niż mój samochód o 15 krotnie większej pojemności (Seat Toledo 1,9 Tdi, 5,5 litra ON w mieście) ..
Dla mnie kupowanie RS125 to czysty szpan - zero rozsÄ…dku - tylko lansowanie siÄ™ przed cipkami pod liceum

Edit:
Spalanie RS - niektórym śmiałkom udało się zejść do 5 litrów - ale to na trasie , przy prędkości przelotowej 100km/h.
W mieście przy spokojnej jeździe 6 litrów, jak się będziesz popisywał i żyłował moto to nawet można 7,5 - 8 litrów spalić.
I pamiętaj o oleju - trzeba lać dobry (Castrol, Motul) więc tak naprawdę , nawet gdy Ci spali 6 litrów to koszty które ponosisz masz takie, jakby spaliła 7 ;D
Spalanie YZF :
Trasa - podobno na autostradzie przy 110-115 (czyli bez żyłowania) do 3 litrów można zejść. Na trasie przy 90-100 podobnie.
Miasto - bez wysilania motoru 3,5-4 litry, gdy się wyjątkowo postarasz (czyli system gaz - hamulec - gaz - hamulec) to potrafi 4,5 wchłonąć.
W sumie możesz mi wierzyć, że koszty YZF R125 będzie dwukrotnie tańsza w utrzymaniu, o ile ją spokojnie i dobrze dotrzesz oczywiście.
Bo jeśli nie będziesz dbał i coś chrupnie - no to wtedy naprawy Ci wyjdą tyle samo , albo i drożej niż w RS 125.
Pozdrawiam
-
Hellrider - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31
Koszty utrzymania R'ki są faktycznie mniejsze, jednak jej cena jest też większa, więc się wyrównuje. Jest to moja obiektywna opinia.
Jakbym miał tyle swoich pieniędzy, żeby kupić jakąś 125cc, to wziąłbym R'ke, ze względu na wygląd i 4T. A jakbym miał mniej do wydania to kupiłbym RS, Mito albo NSR. To ile palą mnie mało interesuje. Niech spalą nawet i 8L.
Chciałeś chyba napisać 5,5L w trasie.
Jakbym miał tyle swoich pieniędzy, żeby kupić jakąś 125cc, to wziąłbym R'ke, ze względu na wygląd i 4T. A jakbym miał mniej do wydania to kupiłbym RS, Mito albo NSR. To ile palą mnie mało interesuje. Niech spalą nawet i 8L.
Hellrider napisał(a):(RS125) pali więcej , niż mój samochód o 15 krotnie większej pojemności (Seat Toledo 1,9 Tdi, 5,5 litra ON w mieście) ..
Chciałeś chyba napisać 5,5L w trasie.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
tak naprawde to co wy porownojecie 2t w 125 a 4t w 125 to dwa inne swiaty 80 cm3 w 2t ma moc podobna do 4 t w 125 a 2t w 125 do 250 w 4t. Zgodze sie Yzf-r125 jest sliczna malo pali itp itd. ale co z tego... Prawdziwy scig ( a pojemnosc wg mnie prawdziwego sciga zaczyna sie od 500cm3 w gore
) jest od tego zeby jednak troche konikow mial w serduszku a nie wlokl sie 130 na autostardzie, jak chcecie miec motor ktory ladnie wyglada i jezdzi wolono to kupcie sobie honde shadow czy kij wie co. Staje stanowoczo po stronie RS bo wiem z wlasnego doswiadczenia że ten motor ma w sobie to cos czego yzf i cbr nie maja razem ;] a koszta jakie generuje jako eksplartacja i tak jest dobrym usprawiedliwieniem jego osiagow
ps. z tego co slyszalem to wg mnie RS nie brzmi tak zle ;]
ps.2 yzf mimo wszystko to dobry moto ale jezeli chodzi o V-max itp itd to raczej cudow nie ma
pozdrawiam


ps. z tego co slyszalem to wg mnie RS nie brzmi tak zle ;]
ps.2 yzf mimo wszystko to dobry moto ale jezeli chodzi o V-max itp itd to raczej cudow nie ma

pozdrawiam

-
Goolas - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58
Natomiast Aprlia dalej produkuje motocykle specjalnie stworzone dla debili którym staje, gdy Aprilka jedzie 30 km/h więcej niż YZF lub CBR 125 kolegi.
jakis uraz psychyczny masz czy co? tylko dlatego ze ktos ma motor ktory jezdzi jak wyglada to jest debilem?
autostradzie przy 110-115 (czyli bez żyłowania) do 3 litrów można zejść
bez zylowania? przeciez to prawie vmax.
Dla mnie kupowanie RS125 to czysty szpan - zero rozsÄ…dku - tylko lansowanie siÄ™ przed cipkami pod liceum
dla mnie kupywanie R125 to idiotyzm, wyglada jakby bylo niewiadomo jak szybkie a prawie nie jedzie... No i co ze malo pali? jak ktos ma hajs na nowa r125 to mialby tez hajs na 2letnia rs125 i paliwo itp. no ale wtedy nie mozesz sie pochwalic kolega ze masz nowke (ahh ten szpan...)ale jak lubisz byc brany przez wiejskie golfy z pod swiatel to kupuj...[/code]
- ollie
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 26/9/2008, 14:19
Posty: 66
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości