Zobacz wątek - CBR 125 czY TZR 125
NAS Analytics TAG

CBR 125 czY TZR 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Landryss25 » 24/11/2008, 18:24

I znowu dyskusja bez sensu. Jedni wolą mułowate i oszczędne 125 w 4t a inni wściekłe 2t które moc oddaje tylko na wysokich obrotach a żeby jechało musi spalić. Coś kosztem czegoś. To już kwestia naszego gustu a o tym się nie dyskutuje. I nie chodzi tu o V-max bo dla mnie RS mogłaby jechać tyle samo co R125 a i tak wziąłbym Aprilke bo inna frajda z jazdy. A że nie każdy się z tym zgadza to jego problem ale nie ma prawa nikogo nazywać debilem tylko dlatego że on woli 4t.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez wikples » 24/11/2008, 19:45

Widziałem kiedyś kompromis na allegro. Aprilia RS 125 (kit 160ccm) w najnowszej budzie R6. Ktoś przerbił na własną rękę, ale efekt ze zdjęć imponujący. Jak r6 tylko na A1. Zawsze można poszukać takich okazji.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Goolas » 24/11/2008, 20:22

Tylko kolego takie cudenko spotkasz raz na 1000 :)
Avatar użytkownika
Goolas
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58

Postprzez Arus0095 » 24/11/2008, 20:24

A jak sie nazywa ten sportowy tlumik do R125??
i ile koszkuje ( +/- ) :D
narazie TGB r50x :PP
Arus0095
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/11/2008, 21:21

Postprzez Landryss25 » 24/11/2008, 21:05

Ostatnio edytowano 24/11/2008, 21:26 przez Landryss25, łącznie edytowano 1 raz
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Goolas » 24/11/2008, 21:13

heh tak gdzies od 600 - 1800 tak gdzies zalezy jaki chcesz :)
Avatar użytkownika
Goolas
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58

Postprzez wikples » 24/11/2008, 21:36

Landryss25 napisał(a):Jest! Znalazłem :D http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... ,125/25443

dokładnie o tym mówiłem, jak komuś zależy to znajdzie. a jak się zna, albo ma dużo siana to sam sobie przerobi ;)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Hellrider » 25/11/2008, 15:34

autostradzie przy 110-115 (czyli bez żyłowania) do 3 litrów można zejść

bez zylowania? przeciez to prawie vmax.
ale jak lubisz byc brany przez wiejskie golfy z pod swiatel to kupuj...[/code]


Prawie robi wielką różnicę. Seryjna leci 133 km/h. Wystarczy że zmienisz wydech w którym jest blokada i jedzie ponad 140 km/h. Na dodatek znacznie lepiej wtedy przyspiesza. Jakbyś jechał kiedykolwiek na YZF R125 to byś wiedział, że przy 110 są takie średnie obroty. A utrzymywanie stałej prękości, jak to ma miejsce na autostradzie sprzyja niskiemu spalaniu. Przyspieszając masz często odkręconą mocno manetkę. Tylko że w mieście manetka odkręcona jest na 3-4 biegu, a w trasie na 6 biegu. Na 3-ce jedziesz 70, a na 6-ce 110 km/h. A spalanie jest jednakowe, bo przepustnica podaje tyle paliwa, jak mocno odkręcona jest manetka.

Ollie, trafiłem w sedno z moją opinią na temat części wielbiciel RS125 - waszym jedynym problemem jest to, czy was koleś Golfem na światłach weżmie ;) Boli Cię to ? Bo mnie to wcale nie rusza. Za to potem z satysfakcją patrzę jak takiego zatrzymuje na poboczu policyjna Vectra z Video - a we Wrocławiu już 2 takie widziałem.

Jechałeś kiedyś autostradą? Masz dziewczynę? Bo ja mam, i jeżdżę z nią na wakacje motorem. Powyżej 150 już tak pizga, że dziewczyna ledwo się trzyma - i owiewki niewiele tu dają, bo pasażer z tyłu siedzi wyżej niż kierowca. Wygodna prędkość podróżna to właśnie dozwolone 120 - 130 km/h. I przy okazji nie musze się oglądać nerwowo w lusterka czy mnie nic nie goni.

Taka jest róznica między szpanerami a motocyklistami - motocyklista kocha jazdę motorem, nawet gdy jedzie 70 po mieście - ja tyle jeżdżę, mimo że v-max mojego motoru to trochę poniżej 200 km/h.

Choćby w zeszły czwartek wzięło mnie na światłach BMW 2.0. Mógłbym go ośmieszyć, ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nie zniżam się do poziomu dresiarni i nie robię przegazówki na światłach prowokując innych.

A co do tematu - bierz YZF R125. Będziesz się chociaż wyróżniał. A RSek i NSRek to jeździ po Polsce bez liku.

Chciałeś chyba napisać 5,5l w trasie


Nie, 5,5 litra w mieście. Czasami w lecie z klimą spali 6l w mieście. W zimie ostatnio także musze przyznać że 6 litrów, ale są korki i na dodatek ogrzewanie chodzi. W trasie jak się jeździ bez klimy to udaje się spalić 4 - 4,5 litra ON. Możesz mi nie wierzyć, ja wiem, że na 60 litrowym zbiorniku robię ponad 1000 km :) A jeżdżę kawałek (15 km) autostradą i około 15 km w mieście (droga do szkoły).

Moderatorzy, wybaczcie tyle edycji, ale ja zawsze mam coś do dodania, a jak pisze pierwszy raz to zapominam ;P
Avatar użytkownika
Hellrider
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31

Postprzez Movi » 25/11/2008, 17:04

Nic tu do wybaczania, dobrze jakby wszyscy brali z Ciebie przykład to by mniej biletów na Bananowca szło...
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Goolas » 26/11/2008, 22:30

Coż nie moge zaprzeczyc iż 4ro suw jakboby byłby lepszy od 2 suwa (jesli chodzi o wzglad technologiczny) ale Olaboga jedni wola 2t a drudzy wola 4t. Jedni wola zeby ich maszynka wiecej palila "darła ryja" mówiac kolokwialnie ale odwidzieczala sie im dość duzą moca oraz dosc przyzwoitym V-maxem. Drudzy pragna ekonomicznej i przyjemnej jazdy przy ladnym dziweku aczkolwiek nie z tak duza moca i V-max. Ale nie widze sensu zeby sie klucic co jest lepsze - kazdy bedzie zachwalac to co ma albo co zamierza miec :)... Ja jestem po stronie 2t i znam takich co wola 4t i jakos zyjemy w przyjazni xP...


Ps. Do Pana Hellrider'a wypraszam sobie - osobiscie nie uwazam sie za owego " szpanera " i jestem "motocyklista" aczkoliwek 2t posiadam i posiadac bede... :) Oczywiscie wiem ze wielu mezczyzn uwaza motor o duzej mocy za naturalnego przedluzacza (Wiemy czego...) aczkolwiek prosze nie wrzucac wszystkich posiadaczy Aprili rs czy tzr 125 badz tez innych właścicieli miare silnych 2t do tego samego worka :)

pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Goolas
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58

Postprzez MECHA-MOT » 30/11/2008, 03:19

wikples dałem autorowi konkretna odpowiedz na dany motocykl... a ty co zes napisał ??? ze 2 czy 4 t... tyle to on tez e moze znaleźć w necie ale nie licza sie dane techniczne tylko opinie na dany temat. jesli nie mialem innych pojazdów z jego interesujacych to co mam sie wypowiadac ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez kreto » 1/12/2008, 20:36

Chciałbym odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie... Otóż jeśli chcesz, aby mało palił, a osiągi miał średnie to weź CBR-ke, ale jeśli chcesz jechać 160km/h to TZR ale licz się z tym ze to jest 2T i będzie sporo palił :)

Nic nowego, ale gratulacje dla Ciebie, że nie dostajesz za tego posta warna... Fenek16


[b]Chyba rekordzista? 5 postów 5 warnów[/b]- Movi :twisted:
kreto
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/12/2008, 20:15
Lokalizacja: Łomianki

Re: CBR 125 czY TZR 125

Postprzez Grzesiek467 » 14/12/2008, 12:18

Arus0095 napisał(a):Witam wszystkich
Mam dylemat w przyszlym roku mam zamir kupic jaka 125. Zastanawialem sie nad cbr'ka ale przerazaja mnie te waskie kola ( ja mam 185cm. wzrostu ) i zastanawiam sie czy niebedzie zamala.
Ale na + sa:
-male spalanie
-fajny wyglad

A na temat TZR'ti prosze o opinie.

Moze polecicie mi jakies inne moto, jestem otwarty na propozycje :D

PS. jezeli taki temat juz byl to przepraszam lae szukalem i niemoglem znalesc ...

Pozdrawaim.

co do CBR 125 to nie zbyt "fajnie" wygladają koła o takiej szerokości(oczywiscie to kwestja gustu a jak wiadomo o takich rzeczach sie nie rozmawia) i ogolnie cała CBR jest dosyć waska...
a TZR... hmm jest dosyc "masywna" jak na 125, osiągi nie są takie złe.. jeżeli moto jest w dobrym stanie, spalanie.. no coz ok. 7l/100km to nie tak mało.. co do pozycji za kierownica skoro jestes wysoki to TZR wydaje mi sie ze bedzie odpowiedznia.,,.. ale wybór nalezy do Ciebie...
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Herbi NSR » 14/12/2008, 13:11

Koła zawsze mozna wsadzić troche szersze
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Kvj » 14/12/2008, 14:36

No szersze nie zawsze się zmieści, ale jak się popieści to się wszystko zmieści...

Rozsądek mówi "bierz CBR", lecz cichy głos podpowiada TZR.

Cebra jest wąska :<
Obrazek
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...
Avatar użytkownika
Kvj
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 14/12/2008, 13:38
Lokalizacja: tu i ówdzie| lubelskie Rekord: Najdłuższy afk

Postprzez Grzesiek467 » 14/12/2008, 15:19

dlatego jesli bym miał wybrac pomiedzy TZR a CBR (oczywiscie o poj 125 :wink: ) to wzioł bym TZR bo duzo lepiej sie prezentuje....
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez wikples » 14/12/2008, 22:07

Kvj napisał(a):
Cebra jest wąska :<

No i co wz. z tym? Ja widzę same plusy, tego, że CBR jest wąska ;]


trzeba jeździć, a nie oglądać na obrazkach w necie, żeby się wypowiadać (nie do Cb Kvj akurat, tylko ogólnie do tego tematu ;))
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mateusz149 » 15/12/2008, 17:31

wiklples ;/ To tylko jego zdanie .. Ale wielu ludzi z nim to dzieli, osobiscie przyznaje mu racje ze to bardzo oszpeca motorek ;/ Jezdze Aprilia Rs50 i jest szersza niz Cebr'A wiec troche to dziwnie wyglada. Jego szeroskosc mozna porownywac z komerkiem ;/
A jakie plusy w tym widzisZ ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Grzesiek467 » 15/12/2008, 17:54

chyba jesli już kupowac cos co kształetem ma przypominać ścigacza.... to już zeby miało to jakiś wygląd a nie jak tu Kolega wyżej napisał zeby wygladało to jak komarek...ale to tylko nasze zdanie (i wielu tysiecy innych uzytkownikow moto) ale kazdy ma prawo do wyboru...pozdrawiam
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez SHVAYA » 15/12/2008, 17:55

latwiej sie przeciska w miescie miedzy puszkami :P
no i pewnie latwiej sie manewruje przy malych predkosciach, jest lzejsza...
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr