CBR 125 czY TZR 125
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
I znowu dyskusja bez sensu. Jedni wolą mułowate i oszczędne 125 w 4t a inni wściekłe 2t które moc oddaje tylko na wysokich obrotach a żeby jechało musi spalić. Coś kosztem czegoś. To już kwestia naszego gustu a o tym się nie dyskutuje. I nie chodzi tu o V-max bo dla mnie RS mogłaby jechać tyle samo co R125 a i tak wziąłbym Aprilke bo inna frajda z jazdy. A że nie każdy się z tym zgadza to jego problem ale nie ma prawa nikogo nazywać debilem tylko dlatego że on woli 4t.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Tylko kolego takie cudenko spotkasz raz na 1000 

Provehito in altum ^^ | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... e,SM/41281
-
Goolas - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58
Jest! Znalazłem
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... ,125/25443

Ostatnio edytowano 24/11/2008, 21:26 przez Landryss25, łącznie edytowano 1 raz
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
heh tak gdzies od 600 - 1800 tak gdzies zalezy jaki chcesz 

Provehito in altum ^^ | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Der ... e,SM/41281
-
Goolas - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58
Landryss25 napisał(a):Jest! Znalazłemhttp://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... ,125/25443
dokładnie o tym mówiłem, jak komuś zależy to znajdzie. a jak się zna, albo ma dużo siana to sam sobie przerobi

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
autostradzie przy 110-115 (czyli bez żyłowania) do 3 litrów można zejść
bez zylowania? przeciez to prawie vmax.
ale jak lubisz byc brany przez wiejskie golfy z pod swiatel to kupuj...[/code]
Prawie robi wielką różnicę. Seryjna leci 133 km/h. Wystarczy że zmienisz wydech w którym jest blokada i jedzie ponad 140 km/h. Na dodatek znacznie lepiej wtedy przyspiesza. Jakbyś jechał kiedykolwiek na YZF R125 to byś wiedział, że przy 110 są takie średnie obroty. A utrzymywanie stałej prękości, jak to ma miejsce na autostradzie sprzyja niskiemu spalaniu. Przyspieszając masz często odkręconą mocno manetkę. Tylko że w mieście manetka odkręcona jest na 3-4 biegu, a w trasie na 6 biegu. Na 3-ce jedziesz 70, a na 6-ce 110 km/h. A spalanie jest jednakowe, bo przepustnica podaje tyle paliwa, jak mocno odkręcona jest manetka.
Ollie, trafiłem w sedno z moją opinią na temat części wielbiciel RS125 - waszym jedynym problemem jest to, czy was koleś Golfem na światłach weżmie

Jechałeś kiedyś autostradą? Masz dziewczynę? Bo ja mam, i jeżdżę z nią na wakacje motorem. Powyżej 150 już tak pizga, że dziewczyna ledwo się trzyma - i owiewki niewiele tu dają, bo pasażer z tyłu siedzi wyżej niż kierowca. Wygodna prędkość podróżna to właśnie dozwolone 120 - 130 km/h. I przy okazji nie musze się oglądać nerwowo w lusterka czy mnie nic nie goni.
Taka jest róznica między szpanerami a motocyklistami - motocyklista kocha jazdę motorem, nawet gdy jedzie 70 po mieście - ja tyle jeżdżę, mimo że v-max mojego motoru to trochę poniżej 200 km/h.
Choćby w zeszły czwartek wzięło mnie na światłach BMW 2.0. Mógłbym go ośmieszyć, ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nie zniżam się do poziomu dresiarni i nie robię przegazówki na światłach prowokując innych.
A co do tematu - bierz YZF R125. Będziesz się chociaż wyróżniał. A RSek i NSRek to jeździ po Polsce bez liku.
Chciałeś chyba napisać 5,5l w trasie
Nie, 5,5 litra w mieście. Czasami w lecie z klimą spali 6l w mieście. W zimie ostatnio także musze przyznać że 6 litrów, ale są korki i na dodatek ogrzewanie chodzi. W trasie jak się jeździ bez klimy to udaje się spalić 4 - 4,5 litra ON. Możesz mi nie wierzyć, ja wiem, że na 60 litrowym zbiorniku robię ponad 1000 km

Moderatorzy, wybaczcie tyle edycji, ale ja zawsze mam coś do dodania, a jak pisze pierwszy raz to zapominam ;P
-
Hellrider - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 2/9/2008, 15:31
Coż nie moge zaprzeczyc iż 4ro suw jakboby byłby lepszy od 2 suwa (jesli chodzi o wzglad technologiczny) ale Olaboga jedni wola 2t a drudzy wola 4t. Jedni wola zeby ich maszynka wiecej palila "darła ryja" mówiac kolokwialnie ale odwidzieczala sie im dość duzą moca oraz dosc przyzwoitym V-maxem. Drudzy pragna ekonomicznej i przyjemnej jazdy przy ladnym dziweku aczkolwiek nie z tak duza moca i V-max. Ale nie widze sensu zeby sie klucic co jest lepsze - kazdy bedzie zachwalac to co ma albo co zamierza miec
... Ja jestem po stronie 2t i znam takich co wola 4t i jakos zyjemy w przyjazni xP...
Ps. Do Pana Hellrider'a wypraszam sobie - osobiscie nie uwazam sie za owego " szpanera " i jestem "motocyklista" aczkoliwek 2t posiadam i posiadac bede...
Oczywiscie wiem ze wielu mezczyzn uwaza motor o duzej mocy za naturalnego przedluzacza (Wiemy czego...) aczkolwiek prosze nie wrzucac wszystkich posiadaczy Aprili rs czy tzr 125 badz tez innych właścicieli miare silnych 2t do tego samego worka
pozdrawiam

Ps. Do Pana Hellrider'a wypraszam sobie - osobiscie nie uwazam sie za owego " szpanera " i jestem "motocyklista" aczkoliwek 2t posiadam i posiadac bede...


pozdrawiam

-
Goolas - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 29/10/2008, 17:58
wikples dałem autorowi konkretna odpowiedz na dany motocykl... a ty co zes napisał ??? ze 2 czy 4 t... tyle to on tez e moze znaleźć w necie ale nie licza sie dane techniczne tylko opinie na dany temat. jesli nie mialem innych pojazdów z jego interesujacych to co mam sie wypowiadac ?
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
Chciałbym odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie... Otóż jeśli chcesz, aby mało palił, a osiągi miał średnie to weź CBR-ke, ale jeśli chcesz jechać 160km/h to TZR ale licz się z tym ze to jest 2T i będzie sporo palił
Nic nowego, ale gratulacje dla Ciebie, że nie dostajesz za tego posta warna... Fenek16
[b]Chyba rekordzista? 5 postów 5 warnów[/b]- Movi

Nic nowego, ale gratulacje dla Ciebie, że nie dostajesz za tego posta warna... Fenek16
[b]Chyba rekordzista? 5 postów 5 warnów[/b]- Movi

- kreto
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 1/12/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łomianki
Re: CBR 125 czY TZR 125
Arus0095 napisał(a):Witam wszystkich
Mam dylemat w przyszlym roku mam zamir kupic jaka 125. Zastanawialem sie nad cbr'ka ale przerazaja mnie te waskie kola ( ja mam 185cm. wzrostu ) i zastanawiam sie czy niebedzie zamala.
Ale na + sa:
-male spalanie
-fajny wyglad
A na temat TZR'ti prosze o opinie.
Moze polecicie mi jakies inne moto, jestem otwarty na propozycje![]()
PS. jezeli taki temat juz byl to przepraszam lae szukalem i niemoglem znalesc ...
Pozdrawaim.
co do CBR 125 to nie zbyt "fajnie" wygladają koła o takiej szerokości(oczywiscie to kwestja gustu a jak wiadomo o takich rzeczach sie nie rozmawia) i ogolnie cała CBR jest dosyć waska...
a TZR... hmm jest dosyc "masywna" jak na 125, osiągi nie są takie złe.. jeżeli moto jest w dobrym stanie, spalanie.. no coz ok. 7l/100km to nie tak mało.. co do pozycji za kierownica skoro jestes wysoki to TZR wydaje mi sie ze bedzie odpowiedznia.,,.. ale wybór nalezy do Ciebie...
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
No szersze nie zawsze się zmieści, ale jak się popieści to się wszystko zmieści...
Rozsądek mówi "bierz CBR", lecz cichy głos podpowiada TZR.
Cebra jest wąska :<
Rozsądek mówi "bierz CBR", lecz cichy głos podpowiada TZR.
Cebra jest wąska :<

Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...
-
Kvj - Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 14/12/2008, 13:38
- Lokalizacja: tu i ówdzie| lubelskie Rekord: Najdłuższy afk
dlatego jesli bym miał wybrac pomiedzy TZR a CBR (oczywiscie o poj 125
) to wzioł bym TZR bo duzo lepiej sie prezentuje....

CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Kvj napisał(a):
Cebra jest wąska :<
No i co wz. z tym? Ja widzę same plusy, tego, że CBR jest wąska ;]
trzeba jeździć, a nie oglądać na obrazkach w necie, żeby się wypowiadać (nie do Cb Kvj akurat, tylko ogólnie do tego tematu

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
wiklples ;/ To tylko jego zdanie .. Ale wielu ludzi z nim to dzieli, osobiscie przyznaje mu racje ze to bardzo oszpeca motorek ;/ Jezdze Aprilia Rs50 i jest szersza niz Cebr'A wiec troche to dziwnie wyglada. Jego szeroskosc mozna porownywac z komerkiem ;/
A jakie plusy w tym widzisZ ?
A jakie plusy w tym widzisZ ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
chyba jesli już kupowac cos co kształetem ma przypominać ścigacza.... to już zeby miało to jakiś wygląd a nie jak tu Kolega wyżej napisał zeby wygladało to jak komarek...ale to tylko nasze zdanie (i wielu tysiecy innych uzytkownikow moto) ale kazdy ma prawo do wyboru...pozdrawiam
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości