Zobacz wątek - Honda v Suzuki

Honda v Suzuki

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda v Suzuki

Postprzez marcin927 » 19/11/2008, 15:53

Witam ponownie,
Niestety, pojawił się nowy dylemat w którym mam nadzieję
pomożecie mi ... ;/

Mój dylemat wygląda tak:
Honda Hornet 600 2007r. vs Suzuki GSR600A 2007r.

Proszę opisać wasze poglądy nt. w/w motocykli. (wady, zalety itp.)

PS. Hornet 2007 ma ramę aluminiowa czy stalową? (słyszałem, że starsze wersje z ramami stalowymi są 'bardzo delikatne')

Z góry dziękuję.
marcin927
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/8/2007, 21:14


Postprzez YZF R1 » 19/11/2008, 16:03

Hornet ma aluminiową ramę.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Lone » 19/11/2008, 17:05

YZF R1 napisał(a):Hornet ma aluminiową ramę.


Aleś mu doradził. Gsr też ma aluminiową rame :P. btw hornet i gsr to prawie to same motorki jedyne różnice to : twardsze zawieszenie w hornecie ( w gsr zaś bardziej komfortowe) no i gsr w średnich obrotach ma większego kopa zaś hornet na wysokich. I w zasadzie suzuki jest wygodniejsze przynajmniej dla mnie :P. PS wiem co mówię bo horneta ma kolega a gsr-ke sam miałem przez 2 lata
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Movi » 19/11/2008, 19:30

Ja się skłaniam ku Suzi, ale to tylko i wyłącznie jakieś taki osobiste odczucia, nie mogę tego poprzeć żadnymi racjonalnymi argumentami :wink:
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez spazz » 19/11/2008, 19:55

ale chąda to chąda a gsrach pekaly ramy :D
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez wgp » 19/11/2008, 20:36

a gsr ma dwa wydechy
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez Flow » 19/11/2008, 21:11

wgp napisał(a):a gsr ma dwa wydechy

tak szesnascie -_- btw kolejny twoj post gdzie gadasz ze jak cos ma dwa wydechy to jest lepsze ...

z tych dwóch wybralbym honde bo mi osobiscie bardziej przypada do gustu wyglad
reszta apropo jazdy zostala napisana, hornet twardszy i oba maja juz aluminiowa rame, w koncu to nowe konstrukcje.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Lone » 19/11/2008, 22:01

flow z 750 to też nowa konstrukcja a ma stalową rame :P w sumie ciekawe czemu ? :P
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez PavloRBR » 19/11/2008, 22:01

z tych dwóch to wybrałbym i tak Jamahe 8)8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez spazz » 19/11/2008, 22:42

no ale ze ma dwa wydechy to sie zgodze i to jest atut. ale poza tym hornet fajniejszy
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kedar-88 » 20/11/2008, 00:29

gsr wygląda jak mały b-king 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez CalibraHunter » 20/11/2008, 07:55

racja, ja sposrod tej dwojki bez zastanowienia bralabym GSR.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez Wombat » 20/11/2008, 09:30

Lone napisał(a):flow z 750 to też nowa konstrukcja a ma stalową rame :P w sumie ciekawe czemu ? :P


Bo stal ma znacznie większą wytrzymałość zmęczeniową.... i jest tańsza w produkcji.
Nie wiadomo tylko czy wygrały względy ekonomiczne czy wytrzymałościowe.
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Hornet

Postprzez WENICJUSZ » 20/11/2008, 09:56

Wybrałbym horneta - dlaczego hm
1 Pewnośc że Ci rama nie pęknie
2 Silnik hondy pozwala jeździć też mniej doświadczonym kierowcom, wystarczy trzymać go do 10 000 przez co jest bardziej uniwersalny
3 Trardsze zawieszenie w tego typu motorach to chyba raczej zaleta?
4 Zdołowany silnik z CBR 600RR gwarantuje dłuuuuugą żywotność

5 Tylko moje... podoba mi się bardziej hornet
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez wgp » 20/11/2008, 11:55

1. Pewności nigdy nie masz, równie dobrze pęknie Ci rama w Hornecie ale że jest to model nowszy jeszcze takich przypadków nie odnotowano/nie są one rozpowszechnione.
2. Nie jeździłem GSRem, nie wypowiadam się.
3. Zależnie od gustu. Jedni preferują turystykę nakedem inni tor czy stunt. Naked jest raczej uniwersalny.
4. Zdołowany silnik gsx-r 600 również gwarantuje dłuugą żywotność.
5. Bardziej mi się podoba Hornet :wink: zgadzam się.

Dodałbym jeszcze pkt. 6 : GSR jest lepszy dla wysokich niż Hornet (to jest to na co zawsze zwracam uwagę (192cm)) - siedziałem na obu chociaż GSRem nie jechałem (nadrobię to na dniach otwartych na 100% :wink:).

Pozdrawiam :wink: nie tylko o wydechach piszę :P
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez spazz » 20/11/2008, 12:46

ja jechalem gsr i jakos wykoniania powiem ze jest susukowa. klama od sprzegla latala sobie swobodnie plastiki jakies nie tego...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Jakubzw » 20/11/2008, 13:50

Hey!

Podjedź do salonu suzuki potem hondy, obejrzyj obydwa modele, przymierz się, poduś na klakson, kopnij w oponkę , w razie lepszej pogody przejedź się każdym moto i kup to co Tobie bardziej odpowiada.

Technicznie motocykle bardzo podobne, wizualnie bardziej odpowiada mi Suzuki i dlatego ją bym wziął.

Pozdrawiam i udanych zakupów!!!!!!!
Jakubzw
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 9/6/2008, 09:21
Lokalizacja: Czerwonak

Postprzez PavloRBR » 20/11/2008, 17:13

Spazz ale GSR ma dwa wydechy i jest fajnieszy ;) 8)8)8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez sebastian9 » 20/11/2008, 20:31

Witam.

Posiadam Gsr rocznik 2007 i odpukać rama mi jeszcze nie pęka.
Chodzi taka fama po różnych forach, że ramy w GSR i GSX - r pękają - nawet są zdjęcia takich moto z pękniętą główką ramy - tylko w większości te zdjęcia pochodzą z USA a z tego co się orientuję to motocykliści za wielką kałużą dość ostro użytkują swoje moto.
Gdyby te ramy pękały tak same z siebie podczas normalnej eksploatacji ( wada materiału, mikropęknięcia ) to wydaje mi się że już by było głośno na ten temat.

Ogólnie moto spoko - mi odpowiada - do latania po mieście super, trochę gorzej w trasę - powyżej 130 km/h huragan staje się trochę nieznośny i męczący.

Ma jeszcze jedną wadę - trochę tandetne plastiki i w dodatku mocowane na rzepy :shock: trochę to tandetne jak na moto za dwadzieścia parę tysi.
Avatar użytkownika
sebastian9
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26/10/2008, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez spazz » 20/11/2008, 20:59

juz poruszalismy temat dwoch wydechow u suzuki
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr