Zobacz wątek - cbr 125 vs nsr125
NAS Analytics TAG

cbr 125 vs nsr125

i inne małe pojemności
_________

cbr 125 vs nsr125

Postprzez przemas0926 » 8/11/2008, 18:48

witam mam ogromny problem konkretnie nie wiem co wziąść już tyle rożnych tematów się naczytałem ze zamiast coś wiedzieć to jestem zielony .mam wiec parę takich małych pytań.

1)Czy jest problem z częściami NOWYMI do nsr jeśli nie ma to jak cenowo i gdzie je można kupić?
2)Co wy byście wybrali na swój pierwszy motor
3)co ile km trzeba robić remont
i ostatnie moje pytanie
4)Co najczęściej psuje się w tych motorach(wiem ze większość z was pewnie odpowie ze nic bo to japońskie)

nie zależy mi zbytnio na ogromnych prędkościach bo normalnie to chciałem wziasc cbr ale jej wyglad nie przypada mi do gustu i chce się jakoś przekonać do któregoś z nich
przemas0926
Świeżak

Postprzez Movi » 8/11/2008, 18:53

Coś nie chce mi się wierzyć że przeczytałeś tyle tych tematów i biedny dalej nie wiesz, bo było ich na prawdę mnóstwo.. no ale niech będzie po twojemu i zostawimy temat na jakieś 2 dni żeby Ci ktoś dał odpowiedź.

P.S: jak Ci nie zależy na prędkościach to bierz CBR. Pewnie większość fanów NSR'ek mnie zlinczuje za to co powiem, ale tak na prawdę w tych pojemnościach wygląd nie ma znaczenia, bo chyba nikt mi nie powie że NSR może konkurować wyglądem z "dorosłymi" sprzętami. No ale żeby już być do końca obiektywnym, rzeczywiście NSR przypada mi bardziej do gustu.
Movi
Moderator

Postprzez przemas0926 » 8/11/2008, 19:02

tak przeczytalem ich duzo i moze gdybym ich nie czytal moze bym nie mial takiego problemu bo jak zaczolem czytac to wedlug fanow cbr to nsr pali tyle samo oleju co paliwa (ale wiem ze tak nie jest) i ma pierdzacy glos a fani nsr ze cbr wyglada jak rower z plastikami (osobiscie tez tak sadze) i ze jest slaba

Dowiedzialem sie tylko tyle ze kazdy chwali swoja maszyne
przemas0926
Świeżak

Postprzez Movi » 8/11/2008, 19:21