Zobacz wątek - <i>[testy]</i> Yamaha MT-01 versus Suzuki B-King -...
NAS Analytics TAG

[testy] Yamaha MT-01 versus Suzuki B-King -...

Komentarze użytkowników
_________

[testy] Yamaha MT-01 versus Suzuki B-King -...

Postprzez Ścigacz » 24/9/2008, 22:13

Dyskusja na temat: Yamaha MT-01 versus Suzuki B-King - urodzie pomaga dobra kondycja!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha MT-01 versus Suzuki B-King - urodzie pomaga dobra kondycja!
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 24/9/2008, 22:13

panie łowczy wychodzi w tym artykule panski brak obiktywizmu spowodowany miloscia do szlifierek. ja to tak odbieram<br><hr>spazz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/9/2008, 11:24

Rewelacyjny tekst Łowca. Aż się wezmę za pisanie zaległych testów :). <br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2008, 09:52

Komentatorzy napisał(a):panie łowczy wychodzi w tym artykule panski brak obiktywizmu spowodowany miloscia do szlifierek. ja to tak odbieram<br><hr>spazz<br>
Ja uważam, że tekst jest b. dobry. Jak odpowiedział autor każdy plebiscyt jest w sumie trochę subiektywny. Autor skupił się jednak na tym, co w tych sprzętach najważniejsze, mianowicie na funie z jazdy i stylu i w ten sposób wyszedł moim zdaniem b. dobry tekst.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 09:05

dosc ciekawy artykul, ale moj znajomy mial przyjemnosc jezdzic i na KODO i na B-KING i stwierdzil, ze B-KING w ogole nei nadaje sie do jazdy, rpzerost formy nad trescia, niewygodna pozycja itp itd Co do KODO i opisanego w tym artykule przyspieszenia byl bardzo zachwycony, twierdzac ze ma to lepsze odejscie niz niejedna H-D. Poza tym porownanie jest totalnei bezpodstawne, bo sa to ta rozne motocykle do B-KINGA mozna porownac nowego V-MAXA i taki powinien byc artykul.<br><hr>hajaja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 09:32

Komentatorzy napisał(a):dosc ciekawy artykul, ale moj znajomy mial przyjemnosc jezdzic i na KODO i na B-KING i stwierdzil, ze B-KING w ogole nei nadaje sie do jazdy, rpzerost formy nad trescia, niewygodna pozycja itp itd Co do KODO i opisanego w tym artykule przyspieszenia byl bardzo zachwycony, twierdzac ze ma to lepsze odejscie niz niejedna H-D. Poza tym porownanie jest totalnei bezpodstawne, bo sa to ta rozne motocykle do B-KINGA mozna porownac nowego V-MAXA i taki powinien byc artykul.<br><hr>hajaja<br>
Według mnie to bardzo ciekawe porównanie pnieważ i b-king i mt-01 nie mają wśród konkurencji swoich odpowiedników i są to jedyne takie motocykle na rynku. Tak podobne a za razem tak różne :). Poza tym myślę że jeśli by ktoś chciał kupić jeden z tych motocykli miałby właśnie taki dylemat czy b-king czy mt-01 <br><hr>Lone
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 19:13

Nie wiem co powiedzieć na temat B-Kinga,ale MT-01 trochę pojeździłem (ok.1000 km.)Uważam ,że jest to naprawdę dobra jednostka a frajda z jazdy jest niesamowita,a do wibracji trzeba się przyzwyczaić albo zacząć pracować jak obsługa zagęszczarki.Co do zużycia paliwa to przy dynamicznej jeździe mieszanej nie przekraczała ona 7 litrów.Pozdrawiam<br><hr>jozeks73
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 22:15

Fajnie że jest porównanie tych maszyn, chociaż faktycznie subiektywne. Widać tutaj zamiłowanie autora do gixów. Jedna rzecz - porównanie bierze pod uwagę ekonomikę, przyspieszenia, prowadzenie ale nie kwestię kluczową - styl i charakter maszyny.

B-KING powstał z zadaniem: chcemy zbudować najmocniejsze naked jaki jeździ. No i jest. Pękate, nowoczesna stylistyka, sportowy silnik.

KODO powstał z założeniem - budujemu ultra mocne moto. Taki quasi custom z klasycznym, wielkim silnikiem w układzie V. Detale, szczegóły, klasyczny piękny wygląd który zwraca uwagę. Nieistotne ile pali. Istone jak brzmi i jak wygląda.

Ehh no co mam powiedziec testowałem B-Kinga, jeżdzę na MT01. Pod wzgledem prowadzenia, także w mieście i hamulców mam zupelnie odmienne zdanie nić autor.

na mt01 naprawde da sie jeździć : <a href="http://www.bikepics.com/members/power997/07mt01" target="blank" class="link">http://www.bikepics.com/members/power997/07mt01</a>/<br><hr>power
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2008, 22:34

Dosluchałem filmy oraz filmową "recenzję" kilka uwag:

- mt01 dojeżdżam do pracy bez problemu i bez problemu przeciskam sie w korkach ;) Kierowcy mnie slyszą i widzą wibrujace lampy z daleka wiec uważaja jak ich dojeżdzam.

- kurde jakie wyprowadzanie z garażu raz na jakiś czas ;) On jest codziennie wyprowadzany z garazu ;)

- na filmach nie slychać tego motoru. Jego dzwięk jest czymś co go różni od typowej szilfiery na sterydach. Polecam te filmy:

<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=srQ4f34ynFU&feature=related" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=srQ4f34ynFU&feature=related</a><br><hr>power
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/9/2008, 10:31

Jesli oba sprzety porównywac w czysto subiektywny sposób, patrzac na to jak wyglądaja po wyprowadzeniu z salonu i czytając tabele danych to biorac za przykład autora i stawiając je w przeciwnych naroznikach mamy takie oto zestawienie.
B-King - Mike Tyson...moze nie przetrenowany, nie idealny i nie wygląda zbyt pieknie ani się tez tak nie porusza ale, kazdy kto staje z nim do walki musi spodziewac się nokautu zadanego jednym, celnym i nieprawdopodobnie silnym uderzeniem.

MT-01 - Troche nasz Gołota. Naprawde super technika i przede wszystkim technologia a wiec zawodnik ekstra przetrenowany, który niestety przez własną bezmyslność nie potrafi korzystać ze swego potencjału i nawet specjalnie nie rwie sie do walki, gdy staje przed zdecydowanie lepszym siłowo zawodnikiem. Potrafi walczyc ale w praktyce po przyjeciu kilku mocnych ciosów kaze rzucac ręcznik, bo woli podążac swoją droga...niekoniecznie po tytuł mistrza, ale uznanie w oczach i odrabianie strat, dlatego mimo wileu wad i przegranej w przedbiegach na tabeli osiągów nadal ma uznanie u wielu, choc wiekszośc kompletnie go nie rozumie.

Pozdro.<br><hr>Ratatui
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/10/2008, 19:44

szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2008, 19:04

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
cześć -jako pierwszy motocykl ? no cóż przy posturze jaką opisujesz to chyba mniejszy motorek nie wskazany (śmiesznie byś wyglądał np.na jakiejś gpz 500 s,którą ujeżdzałem),a rozsądek zawsze jest wskazany.z MT-01 powinieneś być zadowolony,pozdro<br><hr>jozeks73
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2008, 20:19

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
Komentatorzy napisał(a):cześć -jako pierwszy motocykl ? no cóż przy posturze jaką opisujesz to chyba mniejszy motorek nie wskazany (śmiesznie byś wyglądał np.na jakiejś gpz 500 s,którą ujeżdzałem),a rozsądek zawsze jest wskazany.z MT-01 powinieneś być zadowolony,pozdro<br><hr>jozeks73<br>
Pierwszym motocyklem może być każdy, także MT-01. Liczy się to co w głowie. Przestrzegam jednakże przed zakupem "oczami". Warto umówić się na jazdę próbną. Mimo zniewalającego wyglądu motocykl ten nie wywarł na mnie dużego wrażenia (niekorzystne drgania silnika przekładające się na całą konstrukcję-jak jazda traktorem:) Z pewnością są zwolennicy takiej charakterystyki nietypowego przecież silnika. Wolę jednakże xjr1300 - również duży moment, a wszystko inne zestrojone pod mój tyłek<br><hr>madness
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/11/2008, 12:55

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
możesz miec motor z silnikiem 2,0 i 200 koniami a jazda będzie bardzo przyjemna i bezpieczna. Jedno jest pewne trzeba duzo szacunku do silnych streatów. Pytanie czy już jeździłeś motorami bez owiewek? Czy masz zamiar jeździć gdzieś dalej czy tylko miasto i jego regiony? Jesli tak to może to być dla Ciebie świetny motor, ale jesli chcesz czasme skoczyć 200-300 km nad jakieś jeziorko w lecie i to przy wietrznej pogodzie to nie kupuj tego motoru. Ja mam Fazera 600 i przy prędkościach podróżnych 120-140 i wietrze nie da się jechać i zwalniam do 70 - 80 i tak sie wlekę, mówie o jeździe z bagażem i zoną na plecach, tak wiec zastanów sie i wtedy podejmuj decyzje. Pozdrawiam i szerokości<br><hr>Pajdosss
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:01

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
a gdybyś nidy nie jeździł konno to siadłbyś na araba????<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:07

Komentatorzy napisał(a):Jesli oba sprzety porównywac w czysto subiektywny sposób, patrzac na to jak wyglądaja po wyprowadzeniu z salonu i czytając tabele danych to biorac za przykład autora i stawiając je w przeciwnych naroznikach mamy takie oto zestawienie.
B-King - Mike Tyson...moze nie przetrenowany, nie idealny i nie wygląda zbyt pieknie ani się tez tak nie porusza ale, kazdy kto staje z nim do walki musi spodziewac się nokautu zadanego jednym, celnym i nieprawdopodobnie silnym uderzeniem.

MT-01 - Troche nasz Gołota. Naprawde super technika i przede wszystkim technologia a wiec zawodnik ekstra przetrenowany, który niestety przez własną bezmyslność nie potrafi korzystać ze swego potencjału i nawet specjalnie nie rwie sie do walki, gdy staje przed zdecydowanie lepszym siłowo zawodnikiem. Potrafi walczyc ale w praktyce po przyjeciu kilku mocnych ciosów kaze rzucac ręcznik, bo woli podążac swoją droga...niekoniecznie po tytuł mistrza, ale uznanie w oczach i odrabianie strat, dlatego mimo wileu wad i przegranej w przedbiegach na tabeli osiągów nadal ma uznanie u wielu, choc wiekszośc kompletnie go nie rozumie.

Pozdro.<br><hr>Ratatui<br>
z tym że b-king sie nie porusza to przesadziłeś prowadzi się rewelacyjnie nastawy ok podwozie super.tylko odcięcie zapłonu wkurza<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:09

Komentatorzy napisał(a):Fajnie że jest porównanie tych maszyn, chociaż faktycznie subiektywne. Widać tutaj zamiłowanie autora do gixów. Jedna rzecz - porównanie bierze pod uwagę ekonomikę, przyspieszenia, prowadzenie ale nie kwestię kluczową - styl i charakter maszyny.

B-KING powstał z zadaniem: chcemy zbudować najmocniejsze naked jaki jeździ. No i jest. Pękate, nowoczesna stylistyka, sportowy silnik.

KODO powstał z założeniem - budujemu ultra mocne moto. Taki quasi custom z klasycznym, wielkim silnikiem w układzie V. Detale, szczegóły, klasyczny piękny wygląd który zwraca uwagę. Nieistotne ile pali. Istone jak brzmi i jak wygląda.

Ehh no co mam powiedziec testowałem B-Kinga, jeżdzę na MT01. Pod wzgledem prowadzenia, także w mieście i hamulców mam zupelnie odmienne zdanie nić autor.

na mt01 naprawde da sie jeździć : <a href="http://www.bikepics.com/members/power997/07mt01" target="blank" class="link">http://www.bikepics.com/members/power997/07mt01</a>/<br><hr>power<br>
szczególnie do pracy<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:14

Komentatorzy napisał(a):dosc ciekawy artykul, ale moj znajomy mial przyjemnosc jezdzic i na KODO i na B-KING i stwierdzil, ze B-KING w ogole nei nadaje sie do jazdy, rpzerost formy nad trescia, niewygodna pozycja itp itd Co do KODO i opisanego w tym artykule przyspieszenia byl bardzo zachwycony, twierdzac ze ma to lepsze odejscie niz niejedna H-D. Poza tym porownanie jest totalnei bezpodstawne, bo sa to ta rozne motocykle do B-KINGA mozna porownac nowego V-MAXA i taki powinien byc artykul.<br><hr>hajaja<br>
a ten twój znajomy jeżdził b-kingiem w tej wersji że się siedzi przodem czy tyłem???bo mój znajomy dragiem 650 na gumie latał. pozdro znajomego<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:29

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
Komentatorzy napisał(a):możesz miec motor z silnikiem 2,0 i 200 koniami a jazda będzie bardzo przyjemna i bezpieczna. Jedno jest pewne trzeba duzo szacunku do silnych streatów. Pytanie czy już jeździłeś motorami bez owiewek? Czy masz zamiar jeździć gdzieś dalej czy tylko miasto i jego regiony? Jesli tak to może to być dla Ciebie świetny motor, ale jesli chcesz czasme skoczyć 200-300 km nad jakieś jeziorko w lecie i to przy wietrznej pogodzie to nie kupuj tego motoru. Ja mam Fazera 600 i przy prędkościach podróżnych 120-140 i wietrze nie da się jechać i zwalniam do 70 - 80 i tak sie wlekę, mówie o jeździe z bagażem i zoną na plecach, tak wiec zastanów sie i wtedy podejmuj decyzje. Pozdrawiam i szerokości<br><hr>Pajdosss<br>
jeżdżę b-kingiem 160 to spacerek jakieś 5500 obrotów przy max trochę wieje ale pozycja jest dość wygodna w porównaniu chociażby z fjr .jak jeździsz z plecaczkiem to kup sobie g-w jest w promocji takim sprzętem można nawijać bez końca szkoda że kibla nie zamontowali,polecam też wiaderko oczywiście 1000 nie 125 rewelacja szczególnie starsze modele.2litry i 200 koni vulkan po tuningu ??<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2008, 01:35

Komentatorzy napisał(a):szybkie pytanie - kocham MT-01 od pierwszej chwili gdy go zobaczylem - moje pytanie - czy to jest dobry motocykl na pierwszy motocykl?
jestem duzej postury - 2m na karku i mam dobrze ulozone w glowie - zero brawury.

Pozdrawiam<br><hr>Marcinos<br>
Komentatorzy napisał(a):możesz miec motor z silnikiem 2,0 i 200 koniami a jazda będzie bardzo przyjemna i bezpieczna. Jedno jest pewne trzeba duzo szacunku do silnych streatów. Pytanie czy już jeździłeś motorami bez owiewek? Czy masz zamiar jeździć gdzieś dalej czy tylko miasto i jego regiony? Jesli tak to może to być dla Ciebie świetny motor, ale jesli chcesz czasme skoczyć 200-300 km nad jakieś jeziorko w lecie i to przy wietrznej pogodzie to nie kupuj tego motoru. Ja mam Fazera 600 i przy prędkościach podróżnych 120-140 i wietrze nie da się jechać i zwalniam do 70 - 80 i tak sie wlekę, mówie o jeździe z bagażem i zoną na plecach, tak wiec zastanów sie i wtedy podejmuj decyzje. Pozdrawiam i szerokości<br><hr>Pajdosss<br>
Komentatorzy napisał(a):jeżdżę b-kingiem 160 to spacerek jakieś 5500 obrotów przy max trochę wieje ale pozycja jest dość wygodna w porównaniu chociażby z fjr .jak jeździsz z plecaczkiem to kup sobie g-w jest w promocji takim sprzętem można nawijać bez końca szkoda że kibla nie zamontowali,polecam też wiaderko oczywiście 1000 nie 125 rewelacja szczególnie starsze modele.2litry i 200 koni vulkan po tuningu ??<br><hr>jacekn70<br>
przepalcowanie chodziło mi o golasa xjr,przepraszam fjr za pomówienie pozycja i niedmuchanie ok.<br><hr>jacekn70
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr