Kawasaki zx6r
Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kawasaki zx6r
Witam.
Od dzisiaj jestem posiadaczem Kawasaki zx6r z 2001r.
Przejechalem sie na nim okolo kilometra ze wzgledu na pogode
Chcialbym sie dowiedziec o awaryjnosci tego motorku . Czesto cos sie sypie ? i czy czesci sa drogie ?xD
I drugie pytanie ...
Ma okolo 120KM ... A jest to moj pierwszy moto .
Mocny jest ten motorek?
Od dzisiaj jestem posiadaczem Kawasaki zx6r z 2001r.
Przejechalem sie na nim okolo kilometra ze wzgledu na pogode

Chcialbym sie dowiedziec o awaryjnosci tego motorku . Czesto cos sie sypie ? i czy czesci sa drogie ?xD
I drugie pytanie ...
Ma okolo 120KM ... A jest to moj pierwszy moto .
Mocny jest ten motorek?
- runej
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 1/9/2008, 19:45
mocny jak h*j więc lepiej nie szalej i jeździj z głową tym bardziej że pogoda za oknem do du*y.
co do awaryjności itd. poczytaj na forum bo dużo już napisano na ten temat.
szerokości i przyczepności życzę
co do awaryjności itd. poczytaj na forum bo dużo już napisano na ten temat.
szerokości i przyczepności życzę

only god can judge me
-
kagiva - Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
- Lokalizacja: wschód
jak bedziesz dbal to ci bedzie chodzila bezawaryjnie silniki ogolnie nie do zajechania!!wymieniaj olej co 5 tys zaworki itp i bedziesz sie dlugo cieszyl nindżochą...

habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
ojtam pogoda nieciekawa
u mnie lało cały dzien ale 3 h jazdy obowiazkowo bylo,po miescie takze cos kolo 80km,no jak na 1sze moto to kozak mocny i naprawde uwazaj,ale kilometr przejejchales to juz teraz z gorki
szerokosci
ps.jak bedziesz dbał to na dlugi Ci posluzy(jak z kobieta(choc bywaja wyjatki oczywiscie;p))


ps.jak bedziesz dbał to na dlugi Ci posluzy(jak z kobieta(choc bywaja wyjatki oczywiscie;p))
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Re: Kawasaki zx6r
runej napisał(a):
I drugie pytanie ...
Ma okolo 120KM ... A jest to moj pierwszy moto .
Mocny jest ten motorek?
Jak sie umiesz odpychac nogami to styknie
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
110KM i to na gaźnikach, innymi słowy mocno zamulony, przestarzała technologia nawet jak na tamte czasy, rama lubi pękać od dawania na gumę, no i panewki lubią się posypać.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):110KM i to na gaźnikach, innymi słowy mocno zamulony, przestarzała technologia nawet jak na tamte czasy, rama lubi pękać od dawania na gumę, no i panewki lubią się posypać.
Cichy ramy w modelu G a on kupil J to po primo a po sekundo to jest jednak agresywniejszy motorek i nie odbiega osiagami od wspolczesnych mimo ze to jeszcze gaznik. 110KM bez doladowania a dla porownania cbr600f sport 2001 Moc: 109 KM podobnie gsx-r 600 z tego roku 110 KM wiec z ta technologia to wyjasnij o co cmon? Zawieszenie tez ma b.dobre a hamulce najlepsze z tej troji.
Poprawka:
Honda CBR 600 F Sport 2001:
Power: 109.00 HP (79.6 kW)) @ 12500 RPM
Torque: 65.00 Nm (6.6 kgf-m or 47.9 ft.lbs) @ 10500 RPM
Kawasaki ZX-6R Ninja 2001:
Power: 111.00 HP (81.0 kW)) @ 12500 RPM
Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 10000 RPM
Suzuki GSX-R 600 2001:
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 11800 RPM
Torque: 63.00 Nm (6.4 kgf-m or 46.5 ft.lbs) @ 9500 RPM
Yamaha YZF-R6 2001:
Power: 120.00 HP (87.6 kW)) @ 13000 RPM
Torque: 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) @ 11500 RPM
I mowisz ze co .....?
- eneasz
od kiedy srad miał tylko 98 kucy?
u mnie coraz wiecej takich gówniarzy 19-20 lat jeździ na takiej kawie, dosc popularny motocykl wśród dresów, widze ze zaczyna jeździć coraz więcej "przypadkowych" osób po to by zaimponować dzieffcynkom niedługo nie ebdzie klimatu motocyklistów itd łatwo rozmoznać takiego wzioka bo jak cieplo jest jedzie w krótkich spodenkach sportowych i adidaskach jak chłodniej to w firmowym dresiku

u mnie coraz wiecej takich gówniarzy 19-20 lat jeździ na takiej kawie, dosc popularny motocykl wśród dresów, widze ze zaczyna jeździć coraz więcej "przypadkowych" osób po to by zaimponować dzieffcynkom niedługo nie ebdzie klimatu motocyklistów itd łatwo rozmoznać takiego wzioka bo jak cieplo jest jedzie w krótkich spodenkach sportowych i adidaskach jak chłodniej to w firmowym dresiku
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
MICH4Ł nie każdy kto zaczyna od zx6r jest dresem, tak samo jak nie każdy 19-latek jest gówniarzem (sic!) i fakt, że zaczynałeś może od małej pojemności w wieku 30lat wcale nie stawia Cię ponad resztą.. Taka skromna sugestia 

-
---Corleone--- - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
- Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
MICH4Ł napisał(a):od kiedy srad miał tylko 98 kucy?
Nie wiem od kiedy mial wiem, ze mial tyle w tym modelu i w tym roku.
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... 0_2001.php
Masz na tej stronie katalog wszystkich motocykli i dane techniczne z ksiazki servisowej a nie z allegro czy ebaya gdzie kazdy wymysla sobie ile to ten motocykl mocy niema. A co do tematu to motocykl bardzo mocny i agresywny, jezeli to twoj pierwszy motocykl to raczej nie spotka cie mila przygoda (zle ci nie zycze ale chyba nie jestes rossim i raczej cie to przerosnie). A co do dresow, to ci kupuja to co uwazaja za efektowne, i zadna marka nie ma na to wplywu, to ze dresy kupuja/kupowaly bmw nie znaczy ze te auta byly jakies tanie i kiepskie tak samo z motocyklami. Zreszta wydaje mi sie ze wiecej dresiarstwa dosiada akurat inne motocykle ale jaki sens ma taka dywagacja?
- eneasz
Ene słyszałem że tam nawet plastiki pękąją od wstrząsów, ale z tobą nie dyskutuje twój jest najlepszy. Tylko że z tym odbieganiem trochę przeginasz. Mamy rok 2008 i żadnego z tamtych motocykli, seryjnie nie da się postawić oboknowych konstrukcji.
Zawieszenie jest do turystyki dobre, a motocykl miał być sportowy, więc uznajemy że im nie wyszło, no i cała konkurencja od 2000r. przeszła na wtrysk a kawa do 2003 wołała się dławić na gaźnikach.
Zaletą kawy jest cena, więc każdy zapaleniec który nie ma pojęcia z czym to się je, kupuje sobie to na pierwsze moto.
Tak więc 99% maszyn jest zakatowana, tak samo zresztą jak cbr600f3
Pełen błędów i przeczących sobie danych, weryfikowany przez.. nikogo
Zawieszenie jest do turystyki dobre, a motocykl miał być sportowy, więc uznajemy że im nie wyszło, no i cała konkurencja od 2000r. przeszła na wtrysk a kawa do 2003 wołała się dławić na gaźnikach.
Zaletą kawy jest cena, więc każdy zapaleniec który nie ma pojęcia z czym to się je, kupuje sobie to na pierwsze moto.
Tak więc 99% maszyn jest zakatowana, tak samo zresztą jak cbr600f3
eneasz napisał(a):MICH4Ł napisał(a):od kiedy srad miał tylko 98 kucy?
Masz na tej stronie katalog wszystkich motocykli i dane techniczne
Pełen błędów i przeczących sobie danych, weryfikowany przez.. nikogo
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Co wy to mówicie z tą mocą gsxra ? Przecież model 2001 ma ponad 115 KM ! Z doładowaniem ponad 120KM. Zrobiłem przykładowy test z Świata Motocykli (w tabeli jest podane 116KM )
(otwórz link)
(otwórz link)
To tak w roli ścisłości


To tak w roli ścisłości
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Enek te wydanie miało o ile pamietam 120 kucy to k1 mój sąsiad taka jeździł, nie ma co porównywać tego do kawy bo to przepaść technologiczna:) z korzyścią dla suzuki, bardzo wytrzymały sprzęt no i na wtrysku, za sterami też blizej mu do wspólczesnych maszyn niż kawie z tamtych lat.
edit:
Cichy wiesz plastiki akurat też i w Hondach pękaly np w sc33
edit:
Cichy wiesz plastiki akurat też i w Hondach pękaly np w sc33

Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
Eneasz jak zwykle pociesza młodych 600 sześćsetkarzy
musisz byc mega ostrozny i dasz rade ,nie sluchaj i nie wpajaj sobie do glowy ze napewno sie rozbijesz bo wtedy tak bedzie, wsiadaj na moto usmiechniety ale uwazny i czujac respekt ze masz mocny motocykl i bedzie git. yyy a czy Eneasz nie ma czasami takiej samej kawy? pewnie dlatego tak za nią stoi
tak to juz czesto bywa...


ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
cichy napisał(a):Ene słyszałem że tam nawet plastiki pękąją od wstrząsów, ale z tobą nie dyskutuje twój jest najlepszy. Tylko że z tym odbieganiem trochę przeginasz. Mamy rok 2008 i żadnego z tamtych motocykli, seryjnie nie da się postawić oboknowych konstrukcji.
Zawieszenie jest do turystyki dobre, a motocykl miał być sportowy, więc uznajemy że im nie wyszło, no i cała konkurencja od 2000r. przeszła na wtrysk a kawa do 2003 wołała się dławić na gaźnikach.
Zaletą kawy jest cena, więc każdy zapaleniec który nie ma pojęcia z czym to się je, kupuje sobie to na pierwsze moto.
Tak więc 99% maszyn jest zakatowana, tak samo zresztą jak cbr600f3
Cichy kiedy ty jezdziles na kawasaki, ze cos o tym wiesz?
A tutaj jest test ktory powinien rozwiac wszelkie watpliwosci i glupoty oraz bzdety jakie tu niektorzy wypisuja:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 15099.html
Nie wiem skad Cichy u ciebie ten uraz do kawasaki, ale chyba troszke przesadzasz, raczej nie wiesz wiele na temat tych motocykli, masz poprostu jakis swoj uraz personalny ktory jest raczej nieuzasadniony... nie musisz sie ze mna zgadza, a moj egzemplarz nie jest reprezentacyjny dla tego modelu ale ty tego nie wiesz bo co ty wiesz?
- eneasz
Nigdy nie polecałem 600 na pierwsze moto, ale tutaj nie mam nic do gadania bo już jest po fakcie.
Nie kręć wyżej niż 8tys obrotów to powinno być dobrze.
Na początku troche pojeździj, wyczuj sprzęt i potem już będzie z górki.
pzdr.
Nie kręć wyżej niż 8tys obrotów to powinno być dobrze.
Na początku troche pojeździj, wyczuj sprzęt i potem już będzie z górki.
pzdr.

-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
MICH4Ł napisał(a):eneasz ale ten test jest z 2000 roku a pokazałeś model suzuki z 2001 roku, w 2000 był jeszcze sracz który też miał już wtrysk, kawasaki zaczeło robić dobre motockle od modelu z 2003 zxr 636 i z750
Czym poza malowaniem rozni sie model kawy z 2000 i 2001, sprawa suzuki i innych zostala poruszona tylko po to aby pokazac jakie glupoty wypisuje cichy. Przytoczony test rowniez je obala potwierdzajac to co powiedzialem, ze ta kawa nie odstaje tak wiele od wspolczesnych motocykli. Mozna sie z tym klucic bo to tylko kogos opinia tak jak kazdy z nas ma swoja opinie ale, zanim ktos cos powie ze on cos wie to fajnie niech to wie bo mial okazje jezdzic czyms o czym mowi a nie bo widzial w telewizji albo na ulicy i o to mi tu chodzilo. Dlatego ponawiam pytanie kiedy to cichy jezdziles na kawie? I skoro jej zawieszenie jest turystyczne to odpowiedz mi jakie ma mozliwosci regulacji twoj fireblade ktorych niema ta kawa bo zaraz sie okaze ze fireblade ma turystyczne zawieszenie....
- eneasz
eneasz nie zgodze sie z tobą z bardzo prostej przyczyny, nowe motocykle to zupełnie inne konstrukcje zupełnie inne silniki, ramy itd waga jest inna i inaczej je się prowadzi są mocniejsze duzo zmian jest, taka rozmowa bez sensu jest, z tamtych lat to chyba najrozsądniejszym wyborem było by suzuki, honda była za bardzo "turystyczna" (f4)
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać
-
MICH4Ł - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 9/8/2008, 23:15
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości