Zobacz wÄ…tek - Yamaha Thundercat . Jak to z tym moto jest ?
NAS Analytics TAG

Yamaha Thundercat . Jak to z tym moto jest ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez jordan23 » 3/1/2009, 13:18

Też uważam że kotek jest super... Tylko obawiam się trochę tego ,że tem moto trochę już ma . Nie jest na wtrysku , jest już starą konstrukcją :( Za przykładowo 12-13 tys można kupić ładną yamahae ale i F4i gdzie jest moto nieporównywalne .
Sprawa jest taka ,jak mówiłem, czy jest ta F4 albo f4i jest dużo bardziej agresywna , bo jeśli nie ma tak dużej różnicy ( początkujący nie wiem czy jest w stanie to odczuć ? ) to wolałbym cebrę . Ale jeśli honda jest zdecydowanie agresywniejsza to odpada dla mnie :(
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?


Postprzez Konig » 3/1/2009, 13:25

Nie, F4 nie jest agresywna, spokojnie polecam
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity


Postprzez system95 » 3/1/2009, 14:07

na początku i tak nie będzie różnicy dla ciebie a potem agresywność będzie na + nie na - xD
system95
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 9/7/2008, 19:36

Postprzez limak14 » 3/1/2009, 14:16

ja powiem w ten sposób: miałem Yamahe FZR 3he(czyli silnik starszy niż u tcata). Dawała troszkę więcej frajdy z jazdy niż F4i, która teraz posiadam.
Nie mniej jednak konstrukcja Hondy byłaby młodsza.Moim zdaniem wszystko zależy od twojej pozycji finansowej. Za 12tys. można też wyhaczyć jakąś R6, ale z racji tego, że dopiero zaczynasz się w to bawić na pewno nie polecałbym R6.
F4 oddaje moc liniowo, co nie wszystkim sie podoba.
A co do wypowiedzi twoich kolegów, że "Honda to Honda" to totalna bzdura, bo każdy motocykl ma wady i zalety, niezależnie od marki...
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez jordan23 » 3/1/2009, 14:46

Dokładnie .O motocykl trzeba dbać . Ludzie nie dbają a potem piszą że nie polecają moto bo się psuje ...
Co do R6 .Nawet o niej nie myślę . Może i mi się podoba ,ale mam poukładane w głowie i wiem czym może się skończyć taka przygoda. Chcę właśnie moto który będzie liniowo oddawał moc a nie agresora który się włącza nagle.
Czyli nie ma wielkiej różnicy w F4 (i) a thundercatem ?Chodzi mi o agresywność ,sposób oddawania mocy
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez limak14 » 3/1/2009, 14:54

tak dokładnie nie napiszę ci kolego czym się różni Tcat od F4-ki
miałem FZR, le jednak ona była całkowicie odminnym motocyklem niz Tcat.Więc miłoby było jakby wypowiedział się ktoś kto miał styczność z Tcat-em
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez jordan23 » 4/1/2009, 14:43

To jak, jest ktoś kto miał oba motocykle ?albo miał przyjemność jeżdżenia F4 i tcatem ? :wink: Umie ktoś je porównać pod względem dynamiki ?
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez Taser » 4/1/2009, 16:35

Powiem tak, ze jadac tcatem powyzej 8 tys. wlacza sie nadprzestrzen, jednak jest to do ogarniecia.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez Ew3Ra » 10/1/2013, 21:53

Hej.

Odgrzeje trochÄ™ starego kotleta:p

Gdy szukam czegoś na temat Thundercata przy nazwie pojawia się przedział roczników 1996-2000, ale na allegro można znaleźć dużo młodsze maszyny.

Z tego co już wyczytałem to podobno wstrzymano produkcję na europe a te nowsze modele pochodzą z za dalekiej granicy. To prawda?

W których latach Tcat przechodził modyfikacje?

Mam dylemat czy kupić moto droższe ale o młodszym roczniku czy szukać wśród tych najstarszych ale w dobrym stanie i zaoszczędzić.

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Pozdrawiam.
Ew3Ra
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 23/11/2011, 22:33

Postprzez Invi » 10/1/2013, 22:26

W niektórych krajach wpisują datę pierwszej rejestracji jako datę produkcji. Więc ten 2003 z allegro to może być i 1999 ;)

Niby był produkowany do 2003.

Przez cały okres produkcji nie przechodził jakichś znaczących modyfikacji, cały czas ta sama ciężka krowa z sypiącą się skrzynią biegów :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez damien90 » 11/1/2013, 09:03

Invi napisał(a):Niby był produkowany do 2003.

ostatnio na alegroszu widziałem egzemplarz z 2007:) miałem dzwonić do sprzedawcy ale dałem sobie spokój...

Invi napisał(a):cały czas ta sama ciężka krowa z sypiącą się skrzynią biegów :P

true, true...

Wg mnie wygodna maszyna, dobre heble.
damien90
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:07
Lokalizacja: jesteÅ›?

Postprzez skidmarks » 11/1/2013, 09:21

Najmłodsze roczniki te po 2003 r pochodzą z rynku USA

Thundercat dostało w 98r komin czarny tyle z jego zmian. Chyba nie trzeba było. Hitem sprzedaży wiedzieli już po 97r ze nie bedzie. On pozycjonowany jest z GSX-F 600 "jajo" ale od niego technicznie ciut lepszy.


Prawda jest taka że Yamaha wypusciła go aby zawalczyć w "supersportach". Nie udało im się to.

CBR 600F3 był hitem sprzedazy dzieki swojej "uniwersalności". Kozakami na torze były w latach 96-97 GsxR 600 SRAD i Kawa ZX-6r . Yamaha wzieła sie za robote i w 98 r wparowali z YZF R6 i wygrywali wszystko przez pewnien okres... ;) Konkurencja zaatakowała od 2000r z Gixxerem K1 potem Kawa 636 itd. Honda nadal robiła te swoje F4 niby torowe niby do turystyki. Wiara sie podnieca a ja nie wiem czym.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Ew3Ra » 12/1/2013, 14:20

A jak to jest z tym wyskakujÄ…cym 2 biegiem?

Wiadomo że takie zjawisko ma miejsce ale czy tak jak w przypadku R6 możemy powiedzieć, że w modelach nowszych niż 2002 ten problem został przez producenta usunięty?

Proszę o odpowiedź bo nakręciłem się na tcata a teraz mam sporo wątpliwości.

Ludzi nawet piszą, że przy oględzinach nic nie zapowiadało, że 2 bieg może wyskakiwać a po kupnie i przejechaniu 1 tys km stało się to normą aż użytkownik zaczął ten 2 bieg pomijać. Niewesoła perspektywa.
Ew3Ra
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 23/11/2011, 22:33

Postprzez cezary1808 » 12/1/2013, 17:10

Sam jestem świeżo po przerabianiu tego tematu, nabyłem w grudniu Tcata, na forum Tcata jest sporo o tym napisane, dodatkowo wypytałem kilku użytkowników a więc dwójka jeśli zadbana to spokojnie i 100tys zrobisz - są tacy na forum:) Dwójka wylatuje ponieważ jest mniej odporna na złe traktowanie - jazda na kole, wrzucanie bez sprzęgła no i trzeba ją zdecydowanie wrzucać. ten 1 tys km to ten użytkownik albo nie potrafił wrzucac albo dobrze nie sprawdził:) bo pierwszy objaw to szarpanie przy wysokich obrotach na 2ce, ciężcie wchodzenie 2ki i na koniec wyskakiwanie.
Moto bardzo fajne i bardzo wygodna pozycja za sterem:)
cezary1808
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/11/2012, 10:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Sumomoto » 15/1/2013, 13:44

cat to fajny motocykl. Nie obawiałbym się skrzyni biegów, chyba, ze ktoś uczył sie na nim latać na kole (uczył!) albo źle traktował skrzynię (opis j/w). Normalnie uzywany 100% jak np F3.
Do turystyki polecam tym silnikiem FZS600 po lifcie (w kwadratowych mijania nic nie widać 98-02!).
W FZS silnik bardzo oszczędny i dobrze oddaje moc jest przyjazny, regulacja sprężyny przedniego zawieszenia dużo załatwia. parę tat temu sprzedawałem FZS600 I z przebiegiem 78tys km i działał super!
Po 2000 roku Yamaha rozszerzyła okresy międzyprzegladowe.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê