Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wikples » 29/10/2008, 21:27

Najlepiej zacząć od Simka, albo czegoś takiego. Ew. od jakieś zniszczonej Aprili, żeby, jak coś spierdzielimy, nie było szkoda.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Movi » 29/10/2008, 22:02

Dokładnie, nieśmiertelne Simki są najlepsze dla każdego :)
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city


Postprzez wojtasmazi » 30/10/2008, 14:45

Mozliwe i dziekuje za propozycje nauki na simsonie. Ale nie bedzie mnie stac na zmiane motoru tak czesto wiec chyba jednak bede musial zaczac od aprilki....
wojtasmazi
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 25/9/2008, 17:29

Postprzez Łukasz_15* » 4/11/2008, 16:07

Mam pewien problem z podłączeniem modułu. Rozbierałem motor wymieniłem dysze i wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza, teraz chciałem odpalić moto ale przez własną głupotę nie mogę, bo zapomniałem sobie podpisać gdzie jak kabel wchodziw module :oops: . Może ktoś wie jaka tam ma być kolejność tych kabli wg. kolorów, bo ja mam taką: czerwony, zielony, żółty(lub biały, takki jasny) i niebieski. To troche pamiętałem to wydaje mi się żę dobrze podłączyłem, ale nie wiem co do takiego zielonego kabelka i czarnego, zielony trzeba wsadzić w jedną ze śrubek którą przykręcam moduł i zakręcić i nie wiem co z tym czarnym kabelkiem. Czy go nałożyć na ten zieolny i przykręcć razem czy przykręcić razem z drugą śrubką.
Może ktoś kto ma nowy model apki mógłby zobaczyc jaka ma być kolejność?? (wystarczy ściągnąć bak) troszke to głupi problem no ale może ktoś mi pomoże :oops:
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 4/11/2008, 18:17

Ten kabelek to z byle którą śrubką przykręcisz i będzie ok. Byleby reszta była podłączona.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 4/11/2008, 19:20

Czyli ten zielony i czarny mam nałożyć na siebie i przykręcić śrubką?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez kiecu123 » 5/11/2008, 10:54

wiecie gdzie moge kupic naklejki do tej aprili rs rocznik 2007?? (chodzi mi o tego bialego lwa na boku)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez Koval135 » 5/11/2008, 15:42

Kiedyś na allegro widzialem komplet.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wojtasmazi » 5/11/2008, 19:55

allegro i sklepy internetowe. Niewiem z kad jestes ale wiem ze w jednym z poznańskich sklepow mozna bylo caly komplet zamówic
wojtasmazi
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 25/9/2008, 17:29

Postprzez Prorally » 5/11/2008, 20:11

hahaha pierwszym motorkiem Aprillia rs50!!! :D
najlepiej lej 98 jak na motorek o tych pretkosciach przystalo:D
Prorally
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/9/2008, 14:31
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Koval135 » 5/11/2008, 20:18

Nie wiem po co do 50 tki lać 98 :roll:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wojtasmazi » 5/11/2008, 21:15

ja własnie slyszalem ze lepiej lac benzyne 95
wojtasmazi
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 25/9/2008, 17:29

Postprzez lewko » 5/11/2008, 21:22

wlasnie trzeba lac 95
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez Łukasz_15* » 6/11/2008, 17:47

Podłaczyłem już moduł itd. w mojej apce odpaliłem i od razu moją uwage przykuł dziwny dżwięk który wychodzić gdziś w okolicy skrzyni biegów( ni to syczenie ni to stukanie) zacząłem dodawać gazu moto musiałem lekko podkręcić do 4000 tys. Sprawdzałem czy mieszanka nie jest za bogata i włączyłem ssanie gdy motor chodził i zgasł więc chciałem zmniejszyć ilość paliwa pobieraną, ale dalej to samo, i nie wiem czy jest wina źle dokręconej rury wydechowej przy kolanku czy coś innego w pobliżu bo troszke się z tej oklicy dymiło, może coś pomyliłem przy podłączeniu układu chłodzenia. Wymieniałem dyszę na większą 110, pozostał mi jeszcze moduł ale mi jeszcze nie przysłali więcj odpaliłem by sprawdzić jak chodzi no i coś nie bardzo jak widać. Nie wiem czego to przyczyna.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Koval135 » 6/11/2008, 18:41

Jaki masz filtr powietrza.Bo moja na Airboxie poliniego właśnie tak zasysa powietrze i jak sie nie przysluchasz to myślisz ze coś po silniku lata :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Łukasz_15* » 7/11/2008, 17:55

No więc problemów z motorem ciąg dalszy :lol: Dzisiaj znów podjąłem próby wyregulowania gażnika i z marnym skutkiem. Motorek pochodził chwile, coś nierówno chodzi więc daje ssanie no i chodzi pięknie więc mieszanka za uboga. Kręce śrubą regulacji mieszanki w lewo a tu gówno i tak kręce ze 3 obroty a tu nic, kręce w drugą strone... zgasła :oops: . Próbuje palić, zapaliłem chodzi chwile i gaśnie, pale drugi raz, akumulator siadł i moto nie zapale. Może mi ktoś powie co z tą mieszanką?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 7/11/2008, 21:07

Jak ja miałem taki problem to była to wina przypchanej dyszy w gaźniku. Nawet jak go czyściłeś to zrób to jeszcze raz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 7/11/2008, 21:29

Hmm troche to dziwne, bo dysza była wymieniana na nową większą, ale jeśli to konieczne to wyczyszcze gaźnik, ale narazie nic nie grzebie bo mam znajomego mechanika i pomoże mi zrobić wszystko żeby działało jak trzeba.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Landryss25 » 7/11/2008, 22:02

To dysza jak dopiero co kupiona to tym bardziej trzeba ją przeczyścić, czasami nawet minimalny paproch w dyszy może zakłócić pracę silnika.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Łukasz_15* » 9/11/2008, 19:24

No więc tak dzisiaj poprostu musiałem spróbować zapalić moto pomimo wcześniejszych problemów i zaistniała nowa okoliczność :P a więc motor sam wkręca się na wysokie obroty, nie czekałem co się dzieje dalej tylko zgasiłem motor, co może to powodować, czy coś z dyszą czy z mieszanką?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr
cron