Zobacz wÄ…tek - Nowy Buell
NAS Analytics TAG

Nowy Buell

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez icid » 18/7/2008, 22:49

senekkorzenna napisał(a):weźmy poprawkę w ocenie że to pierwszy motocykl typu sport Buell/a/
Mylisz sie, powinienneś poprzeglądać poprzednie modele, to pierwszy motocykl buella który stał sie mizerną masówką, a nie pierwszy sportowy model :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez Flow » 18/7/2008, 23:30

SQ napisał(a):KTMa także ;)
podobniez maja jakis feler ktory KTM poprawia,takto jest jak sa nowi w temacie, 1 sliwki robaczywki,ja bym tego KTM za chiny nie kupowal,moze jak sie rozkreca z ta kat motocykli,ale narazie raczkuja
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50


Postprzez SQ » 18/7/2008, 23:58

że KTM raczkuje?
akcje serwisowe zdażają się i w Hondzie i w Ducati i w Triumph. nic nie normalnego
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Flow » 19/7/2008, 09:47

ktm raczkuje w sportach, no zdazaja sie w kazdej firmie akcje serwisowe ale u nich odrazu przy 1 wypuszczonym modelu,to jak 1 model z kolorywm wyswietlaczem telefonu,po nim za 3 miesiace byly juz duzo lepsze i mniej zawodne modele.takze ja bym poczekal na kolejne modele sportow ktm,jakos do mnie nie przemawia ze wypuscili cos co odrazu musi wracac do serwisów,choc ktm bardzo lubie jako marke i robia naprawde nie do zajechania crossy to widac ze ze sportem jeszcze nie daja sobie rady ,wiec po co wydawac kupe kasy na cos co napewno nie jest jej waarte bo nie jest dopracowane,płaci sie za marke i tyle,mi sie ten KTM SC8 bardzo podoba no ale ja bym nie kupowal kota w worku.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 14:15

senekkorzenna napisał(a):
YZF R1 napisał(a):
greddy napisał(a):mi sie nie podoba.nic nadzwyczajnego, co mialoby wyroznic go w tlumie.


Mam takie same zdanie te starsze byly Å‚adniejsze troszkÄ™ bynajmniej dla mnie mi siÄ™ tylko podoba to jak silniki pracujÄ… a design to tragedia.... :wink:


YZF R1 ale co Ty porównujesz ,przecież poprzedni model jeżeli możemy mówić o poprzedniku -to naked a nie ścig. :? :?


Nie porównuje modeli mówie raczej o całokształcie marki Buell że jeśli miałbym kupić ten model to wolałbym starzy tej marki bez znaczenia w jakiej klasie on sie znajduje skupiłem sie raczej na marce... :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 19/7/2008, 20:47

senekkorzenna napisał(a):Tak tylko silniki Harrego nie nadawały sie absolutnie do sportu raczej do turystyki a tu innowacja silnik Rotaxa.
Mówi sie też że ;nie od razu Kraków zbudowano. :wink: :D
Rotax jest dla mnie taką firmą dziwką, robi każdemu kto zapłaci :) Nie zgadzam sie z tobą że silniki Harleya nie nadawały sie do sportu, przeciwnie, bogactwo części tuningowych sprawia że z tych silników można wykrzesać moc której ten rotax nigdy by nie przeżył. Taki silnik HD dobrze zmodyfikowany nie daje szans na starcie żadnej japońskiej maszynie. Niektórzy kręcą je do ponad 300 koni i te silniki śmigają.
Ostatnio edytowano 19/7/2008, 21:11 przez icid, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez zdzichu123 » 19/7/2008, 20:51

Czytałem o tym motocyklu w gazecie "Motocykl" w zeszłym roku, jesli znajde to wrzuce zdjecie jak to jeszcze byl prototypem. bedzie mozna porownac co w prototypie bylo a co zieniono w motocyklu seryjnym :) Pozdrawiam
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez SQ » 19/7/2008, 21:56

300KM z V2?

ok, da siÄ™. 100km i remont.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 21:57

Ale z tego co sie orientuje HD wogóle nie myśli o sporcie z dużym rozmachem może tam co nie co... chodź ja tą marką sie nie fascynuje sądze jednak że Amerykanie mają w nosie sport i robią sobie ciężkie klocki bo nie sport jest korzeniami HD.... ale za to są wytrzymałe i solidne i nie pękają i nie łamią się tak jak Japonia...podobnie z samochodami ciezkie duże fury z ogromnymi silnikami nawet w sporcie...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:01

mi amerykańska myśl technologiczna nie imponuje.
ostali sie jeszcze na epoce kamienia łupanego. sztywne mosty, resory piórowe, czterobiegowe autoamty i 200KM z 4litrów pojemności.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:05

i to jest właśnie SQ to co ludzie w Amerykańcach kochają powiem Ci że ja ostatnio na ślubie byłem gość młodych wiózł Cadillac-em Deville z 69 silnik 8 litrów 8V 30 litrów na sto ale brzmienie niezastąpione niebywałe nie do podrobienia i za to siekocha amerykańskie samochody....

senkorzenna bo Amerykanie są tradycjonalistami HD nie miał nic związanego ze sportem jak powstał dawno dawno temu w Milwaukee i oni się trzymają korzeni tacy Amerykanie są Dla nich to co ich jest najlepsze w pewnym stanie chyba texas albo Oregon juz nie pamiętam sprawdź w googlach wywodzi sie Nascar i wszyscy z tego stanu go kochają nie ważne czy kobieta czy mężczyzna czy młody człowiek czy stary są w stanie cię palcami wytykać jeśli nie będziesz lubił tego co się wywodzi z stamtąd w tym przypadku Nascar-u tak właśnie jest z HD nie chcą tej marki mieszać w sport bo ona nie ma nic ze sportem.... takie są moje spostrzeżenia tak samo jest z ojczyzną na każdym domu flaga itd... :wink:
Ostatnio edytowano 19/7/2008, 22:14 przez YZF R1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:05

"zawsze uważałem że sport napędza koniunkturę."
jak widzać na przykładzie HD nie zawsze, albo raczej nie tylko.
Ostatnio edytowano 19/7/2008, 22:09 przez SQ, Å‚Ä…cznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:07

ok, dźwięk. sam bardzo lubię muscle cars. lata 60, 70. ale nie zmienia to faktu, że technika jest na poziomie cepa, a wykonanie to skrzyżowanie FSO/deawoo
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:17

Raczej samo FSO
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:22

no niech będzie. w tej materii stopniowanie mija się z celem ;)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:56

nie gadaj SQ widziałeś testy NCAP Lanosa? zdziwił byś się jaka to pancerna bryka... powaga...!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 23:04

nie muszę się dziwić. starzy mają i już dwa razy g rozbiłem :)
zresztą nie chodzi o bezpieczeństwo tylko spasowanie wnętrza.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Flow » 19/7/2008, 23:09

SQ napisał(a):mi amerykańska myśl technologiczna nie imponuje.
ostali sie jeszcze na epoce kamienia łupanego. sztywne mosty, resory piórowe, czterobiegowe autoamty i 200KM z 4litrów pojemności.



ale za to mieli juz w 58r automaty z colÄ… w puszkach :D a my w latach 90tych :) i ich zolnierz jest 40 razy drozszy niz nasz xD

a NASCAR to chyba z Alabamy..tak mi sie myśli :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 23:32

moi rodzice też mają Lanosa wiem wiem spasowanie jest słąbe to fakt ale bezpieczeństwo naprawde na wysokim poziomie... ale temat nie dotyczy lanosa...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 20/7/2008, 09:42

SQ napisał(a):300KM z V2?

ok, da siÄ™. 100km i remont.
Jasne :D Widziałeś wogóle co można z tym silnikiem zrobić? Firmy zakładają do nich inne bloki, robią 1,5 pojemności, kute tłoki, kute korbowody, inne głowice z tytanowymi zaworami itd. Montują do nich nawet 2 kompresory i wtrysk podtlenku. http://www.youtube.com/watch?v=_M8W6DvgS3s Zobacz ile da sie s tego silnika wyciągnąć :) Dlatego myśle że ten pomysł z silnikiem rotaxa zabił dusze tego motocykla.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê