Zobacz wÄ…tek - Nowy Buell
NAS Analytics TAG

Nowy Buell

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez SQ » 19/7/2008, 21:56

300KM z V2?

ok, da siÄ™. 100km i remont.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka


Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 21:57

Ale z tego co sie orientuje HD wogóle nie myśli o sporcie z dużym rozmachem może tam co nie co... chodź ja tą marką sie nie fascynuje sądze jednak że Amerykanie mają w nosie sport i robią sobie ciężkie klocki bo nie sport jest korzeniami HD.... ale za to są wytrzymałe i solidne i nie pękają i nie łamią się tak jak Japonia...podobnie z samochodami ciezkie duże fury z ogromnymi silnikami nawet w sporcie...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:01

mi amerykańska myśl technologiczna nie imponuje.
ostali sie jeszcze na epoce kamienia łupanego. sztywne mosty, resory piórowe, czterobiegowe autoamty i 200KM z 4litrów pojemności.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:05

i to jest właśnie SQ to co ludzie w Amerykańcach kochają powiem Ci że ja ostatnio na ślubie byłem gość młodych wiózł Cadillac-em Deville z 69 silnik 8 litrów 8V 30 litrów na sto ale brzmienie niezastąpione niebywałe nie do podrobienia i za to siekocha amerykańskie samochody....

senkorzenna bo Amerykanie są tradycjonalistami HD nie miał nic związanego ze sportem jak powstał dawno dawno temu w Milwaukee i oni się trzymają korzeni tacy Amerykanie są Dla nich to co ich jest najlepsze w pewnym stanie chyba texas albo Oregon juz nie pamiętam sprawdź w googlach wywodzi sie Nascar i wszyscy z tego stanu go kochają nie ważne czy kobieta czy mężczyzna czy młody człowiek czy stary są w stanie cię palcami wytykać jeśli nie będziesz lubił tego co się wywodzi z stamtąd w tym przypadku Nascar-u tak właśnie jest z HD nie chcą tej marki mieszać w sport bo ona nie ma nic ze sportem.... takie są moje spostrzeżenia tak samo jest z ojczyzną na każdym domu flaga itd... :wink:
Ostatnio edytowano 19/7/2008, 22:14 przez YZF R1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:05

"zawsze uważałem że sport napędza koniunkturę."
jak widzać na przykładzie HD nie zawsze, albo raczej nie tylko.
Ostatnio edytowano 19/7/2008, 22:09 przez SQ, Å‚Ä…cznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:07

ok, dźwięk. sam bardzo lubię muscle cars. lata 60, 70. ale nie zmienia to faktu, że technika jest na poziomie cepa, a wykonanie to skrzyżowanie FSO/deawoo
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:17

Raczej samo FSO
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 22:22

no niech będzie. w tej materii stopniowanie mija się z celem ;)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 22:56

nie gadaj SQ widziałeś testy NCAP Lanosa? zdziwił byś się jaka to pancerna bryka... powaga...!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/7/2008, 23:04

nie muszę się dziwić. starzy mają i już dwa razy g rozbiłem :)
zresztą nie chodzi o bezpieczeństwo tylko spasowanie wnętrza.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Flow » 19/7/2008, 23:09

SQ napisał(a):mi amerykańska myśl technologiczna nie imponuje.
ostali sie jeszcze na epoce kamienia łupanego. sztywne mosty, resory piórowe, czterobiegowe autoamty i 200KM z 4litrów pojemności.



ale za to mieli juz w 58r automaty z colÄ… w puszkach :D a my w latach 90tych :) i ich zolnierz jest 40 razy drozszy niz nasz xD

a NASCAR to chyba z Alabamy..tak mi sie myśli :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 23:32

moi rodzice też mają Lanosa wiem wiem spasowanie jest słąbe to fakt ale bezpieczeństwo naprawde na wysokim poziomie... ale temat nie dotyczy lanosa...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 20/7/2008, 09:42

SQ napisał(a):300KM z V2?

ok, da siÄ™. 100km i remont.
Jasne :D Widziałeś wogóle co można z tym silnikiem zrobić? Firmy zakładają do nich inne bloki, robią 1,5 pojemności, kute tłoki, kute korbowody, inne głowice z tytanowymi zaworami itd. Montują do nich nawet 2 kompresory i wtrysk podtlenku. http://www.youtube.com/watch?v=_M8W6DvgS3s Zobacz ile da sie s tego silnika wyciągnąć :) Dlatego myśle że ten pomysł z silnikiem rotaxa zabił dusze tego motocykla.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez SQ » 20/7/2008, 09:49

nie zgodzÄ™ siÄ™ z TobÄ….
1500ccm?
w serii mają 1598ccm. to o niczym nie świadczy. nawet jak mu założą turbo dojdzie do mocy 100KM z 1litra. nie ma szału. dojdą do wartości 200KM z 1 litra? napewno tak, ale taka maszyna będzie nadawać się na tor dragsterów a nie do codziennej jazdy.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Haemophilus » 20/7/2008, 09:59

HD ma bardzo dużo wspólnego ze sportem - dirt trackiem.
Wystarczy popatrzeć na XR 750.
Haemophilus
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
Lokalizacja: Wawa

Postprzez SQ » 20/7/2008, 10:01

a poza dirt trackiem? na wet nie wiem jak takie zawody wyglądają... ponoć do żużla podobne, więc ciężko utorzsamiać to z maszynami na co dzień...
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Haemophilus » 20/7/2008, 10:09

SQ napisał(a):a poza dirt trackiem? na wet nie wiem jak takie zawody wyglądają... ponoć do żużla podobne, więc ciężko utorzsamiać to z maszynami na co dzień...


Trochę jak żużel. Tor jest z uklepanej gliny i jest zdecydowanie dłuższy. Maszyny nie mają przedniego hebla. Z racji długości toru prędkości są naprawdę spore.

Jak dla mnie sport to sport, nie zawsze można utożsamiać sprzęt używany w sportach motorowych z tym czym się jeździ na co dzień. Trochę jak z F1.

EDIT: Coś takiego znalazłem na szybko: http://pl.youtube.com/watch?v=cVjl37F8U ... re=related
Ostatnio edytowano 20/7/2008, 10:14 przez Haemophilus, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Haemophilus
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
Lokalizacja: Wawa

Postprzez icid » 20/7/2008, 10:10

Obrazek To jak dla mnie ostatnia dobra sportowa maszyna Buell-a. Uwierz mi SQ że na technicznym torze nie dogonisz go R1, trudno więc odmówić mu sportowości. Firmy zajmujące sie tuningiem podnoszą moc silnika na 130, 150 i 180 koni. Więc mówienie że ten motocykl nie jest sportowy jest nonsensem.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez SQ » 20/7/2008, 10:28

interesujÄ…cy deasing. ale czego to dowodzi?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez spazz » 20/7/2008, 10:29

ale co ci sie w tym wydechu nie podoba?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości




na górê