Zobacz wątek - jakie moto singiel lub V-2

jakie moto singiel lub V-2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jakie moto singiel lub V-2

Postprzez bast » 7/7/2008, 11:24

Witam
Szukam sprzetu na moje pierwsze moto. Jeszcze nie wiem dokladnie czego chce, na poczatku myslalem o jakiejs szlifierce (hornet, fazer, bandit) ale ten paskudny dzwiek. Po za tym bede jezdzil glownie po miescie wiec po ch. mi 100 kucy. Dlatego co raz bardziej sklaniam sie ku singlom lub 2-V. Dodam ze raczej chodzi o streeta albo nakeda. Choppery sa za duze i za ciezkie.
Do tej pory myslalem o yamaha mt-o3 lub suzuki sv 600. Ciekawe sa tez nowe aprilie, mana 850 i shiver 750 ale drogie strasznie i brak uzywanych.
Jesli ktos jezdzil tymi sprzetami to moze wytkniecie im jakies wady i zachwalicie zalety. Wiem, ze przed kupnem trzeba na moto pojezdzic ale to sie rozumie jakby samo przez sie.
Podajcie jakies nazwy innych moto tego typu (singiel, 2-V), bo zeby ogarnac wszytko co jest na rynku to zycia nie starczy.

W skrocie szukam 1, 2 cylindorwego moto na miast, co mozecie polecic
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez fandzoilisz » 7/7/2008, 11:32

sv 650
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez CeBeRek » 7/7/2008, 11:32

Ja bym się rozglądnął za sv 650n po 2003 roku, bardzo ładny wygląd jak dla mnie i motocykl już na wtrysku.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez -COLD- » 7/7/2008, 12:11

Ja mam takie pytanko czym się różni wersja s?

http://www.wroom.pl/motocykle-suzuki-sv ... snaco.html
SHADOWNET
Avatar użytkownika
-COLD-
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9/6/2007, 15:29
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Saimek » 7/7/2008, 13:05

tym ze ma owiewke a wersja N to rasowy golas bez owiewki :)

jezeli tylko miasto to bym bral N bo fajnie wyglada..

ale jezeli jakas trasa to szyba jest potrzebna powyzej 120 bo sie robi nieprzyjemnie :)
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pol3k » 7/7/2008, 13:13

Kawa ER-6, dwa gary na wtrysku, 70 kucy
Zephyr 550 "RUDA SUKA"
Avatar użytkownika
pol3k
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 8/1/2008, 14:44
Lokalizacja: W-W

Postprzez kosta » 7/7/2008, 13:16

latałem sv 650 bez owiewki ekstra maszyna daje poczucie radości i uper sie kłądzie w zakręty polecam :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez skwy » 7/7/2008, 20:37

Z czystym sumieniem na miasto mogę polecić MT03.
Naprawdę zajebiste moto.Jeździ nim sie prawie jak super moto.Do objeżdżania po winklach w mieście nie widzę lepszego pojazdu.Zwinny poręczny zajefajne prowadzenie i jest lekki.
Mogę stwierdzić że w pobitym polu zostawisz bolidy 100 konne.
Temat naprawdę wart zainteresowania:)
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez greddy » 7/7/2008, 21:03

esfał szejset50.z mt nie mialem kontaktu, dlatego sie o niej nie wypowiadam.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez Inku » 7/7/2008, 23:11

-COLD- napisał(a):Ja mam takie pytanko czym się różni wersja s?

http://www.wroom.pl/motocykle-suzuki-sv ... snaco.html


Wersja S ma bardziej sportową pozycję, sportową kierę, dołożoną owiewkę, lekko zmienione przełożenie, nieznacznie szybciej jedzie. Poszukaj a znajdziesz.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez bast » 8/7/2008, 10:17

no panowie i panie, cos marnie z tymi radami, a tak moze sie ogarne i kupie cos na koncowke zesonu. Dajcie jakies propozycje V-ek albo singielkow godnych polecenia
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez spazz » 8/7/2008, 12:40

junak m10. tylko trzeba sie znac na mechanice
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez bast » 8/7/2008, 14:30

Idealny by byl Yamaha MT-01 ale kupa kasy i 1600 pojemnosci to raczej nie dla zoltodziobow takich jak ja :/

Ale ten dzwiek i ten wyglad
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 8/7/2008, 15:05

sa tacy co zaczynali na takich i zyja :) ale to juz zalezy od Twojej głowy ;) 650 sv tez raczej nie dla zoltodziobów :) ale bardzo ciekawe moto a jesli cos innego to rowniez jak pol3k polecam er6 i na poczatek dobre
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez icid » 8/7/2008, 20:24

Popieram, co prawda nie jeździłem sv ale jeździłem hyosungiem a to praktycznie identyczny silnik, można o tym moto powiedzieć wszystko, oprócz tego że jest dobry dla początkujących.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez -COLD- » 9/7/2008, 11:15

no i mam zgryz :) Chcecie powiedzieć, że sv 650
jest lepszy na miasto od fazy?

No nie wiem...
SHADOWNET
Avatar użytkownika
-COLD-
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9/6/2007, 15:29
Lokalizacja: Katowice

Postprzez spazz » 9/7/2008, 11:59

a czemu by nie?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kronos » 9/7/2008, 13:12

SV zdecydowania. Ma duży mement obrotowy i to w najbardziej użytecznym zakresie obrotów. Targa jak głupia od 4 tyś a przy 7 tyś dostaje jeszcze większej głupawki. Na miasto na SV nie ma bata, ani Hornet ani FZ6 tylko SV
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Flow » 9/7/2008, 13:15

tylko pamietajmy ze jesli chodzi o autora tematu to jest on poczatkujacy i jak z fazerem moze sobie dac rade to z SV bedzie duzo ciezej,zla redukcja biegow na zakrecie i moze byc nieciekawie
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Kronos » 9/7/2008, 14:06

Masz racje, na I biegu mozna też przez przypadek wskoczyć na tylne koło po zbyt energicznym szarpnięciu manetką a i na II jak się ułożysz i jej lekko pomożesz lecisz na koło bez używania do tego sprzęgłą. Efekt przyblokowania przy redukcji występuje tylko na pierwszych biegach, ale można się tego łatwo oduczyć. Kilkaset km na SV i będzie ok.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr