jakie moto singiel lub V-2
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
a ja bym taki zachwycony ta sv nie byl.... mam w miescie goscia na sv 650 i ze tak powiem nie powalil mnie jakos ten motocykl (nie jezdzielm- odczucia zewnterzne).... juz nie wspominajac o odglosie bo chodzi jak 250'ka
moge sie oczywiscie mylic.... ale takie mam zdanie po tym jak go pare razy widzialem jak jechal
moge sie oczywiscie mylic.... ale takie mam zdanie po tym jak go pare razy widzialem jak jechal
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
kravec napisał(a):a ja bym taki zachwycony ta sv nie byl.... mam w miescie goscia na sv 650 i ze tak powiem nie powalil mnie jakos ten motocykl (nie jezdzielm- odczucia zewnterzne).... juz nie wspominajac o odglosie bo chodzi jak 250'ka
moge sie oczywiscie mylic.... ale takie mam zdanie po tym jak go pare razy widzialem jak jechal
No jeśli się sugerujesz odgłosem to gratuluje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
dzis ogladalem sobie z bliska sv 1000 goscia z osiedla, fajna maszynka ale waska strasznie w porownaniu z bandziorami 600 itp.
Brakuje tylko jeszcze jakis opini o singlach
Brakuje tylko jeszcze jakis opini o singlach
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
Kronos napisał(a):Masz racje, na I biegu mozna też przez przypadek wskoczyć na tylne koło po zbyt energicznym szarpnięciu manetką a i na II jak się ułożysz i jej lekko pomożesz lecisz na koło bez używania do tego sprzęgłą. Efekt przyblokowania przy redukcji występuje tylko na pierwszych biegach, ale można się tego łatwo oduczyć. Kilkaset km na SV i będzie ok.
Mozesz w inny sposób to wyjasnic? Bardzo Cie prosze. O co chodzi z efektem przyblokowania? Rozumiem ze ostroznie trzeba uzywac manetki?
- Sumin13
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/7/2008, 00:16
Popieram kolegÄ™ <borut>.
Sam mam Yamahe SZR660. Jeden cylinder, ładny dźwięk, fajnie ciągnie z dołu, a i moc akurat na początek odpowiednia. Całkiem fajnie się prowadzi i wygląda też całkiem fajnie:D Napewno rzuca się w oczy i nie jest codziennością. Można się wyróżnic. Niema ich najwięcej więc trzeba poszukac, ale cena też nie jest bardzo wygórowana. Polecam ten motorek:)
Sam mam Yamahe SZR660. Jeden cylinder, ładny dźwięk, fajnie ciągnie z dołu, a i moc akurat na początek odpowiednia. Całkiem fajnie się prowadzi i wygląda też całkiem fajnie:D Napewno rzuca się w oczy i nie jest codziennością. Można się wyróżnic. Niema ich najwięcej więc trzeba poszukac, ale cena też nie jest bardzo wygórowana. Polecam ten motorek:)
- pantronix
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2008, 13:41
- Lokalizacja: OPOLE
A moze jakieś supermoto od ktm'a?tam masz wybór Vałek jak i singli.No i na miasto sm wiadomo jak se radzi Modelami nie bede sypac bo to juz sam cos znajdzie jak bedzie chciał w ten desen iść
PS:Derbi Mulchacen Cafe 659
PS:Derbi Mulchacen Cafe 659
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
kravec napisał(a):a ja bym taki zachwycony ta sv nie byl.... mam w miescie goscia na sv 650 i ze tak powiem nie powalil mnie jakos ten motocykl (nie jezdzielm- odczucia zewnterzne).... juz nie wspominajac o odglosie bo chodzi jak 250'ka
moge sie oczywiscie mylic.... ale takie mam zdanie po tym jak go pare razy widzialem jak jechal
bo jak słaby kierowca to i sportowa 600 bedzie słaba. moze była zdławiona??
o odgłosach to sobie poszukaj na youtube.
na sv uzywanie hamulcow uzywa sie do minimum silnik tak pieknie hamuje ze wystarczy puscic gaz .
- bufon
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 1/10/2008, 21:45
ktm drogie, więc chyba nie wchodzą w grę?
sv super ale świeżak może sobie kuku zrobić. idzie na gumę jak głupie.
popieram czyjąś propozycję z er6n/f. lekki motorek. super poręczny. ładnie ciągnie z dołu. całkiem fajnie gada. mało pali. w sam raz na miasto i wypady za.
sv super ale świeżak może sobie kuku zrobić. idzie na gumę jak głupie.
popieram czyjąś propozycję z er6n/f. lekki motorek. super poręczny. ładnie ciągnie z dołu. całkiem fajnie gada. mało pali. w sam raz na miasto i wypady za.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SQ napisał(a):ktm drogie, więc chyba nie wchodzą w grę?
sv super ale świeżak może sobie kuku zrobić. idzie na gumę jak głupie.
popieram czyjąś propozycję z er6n/f. lekki motorek. super poręczny. ładnie ciągnie z dołu. całkiem fajnie gada. mało pali. w sam raz na miasto i wypady za.
ja swiezak i wzialem sobie sv 1000 i nie załuje. wystarczy wbic sobie do głowy charakterystyke pracy silnika i miec respekt
- bufon
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 1/10/2008, 21:45
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Zaczynałem od XT660E, singiel 45KM mocy i na początek oraz na miasto spokojnie wystarczy, zaletą jest również możliwość jazdy po krawężnikach oraz po poboczu (czasami inaczej się nie da), wysoko osadzony silnik i duży skok zawieszenia oraz naturalny ogranicznik prędkości przy 120km/h (mam 185cm wzrostu)
obecnie użytkuje SV650 (wersja z owiewką) - mając odrobinę respektu można zaczynać od tego moto, bardzo fajna charakterystyka silnika i przy dobrym wydechu daje dużą frajdę z jazdy po mieście oraz na trasie.
obecnie użytkuje SV650 (wersja z owiewką) - mając odrobinę respektu można zaczynać od tego moto, bardzo fajna charakterystyka silnika i przy dobrym wydechu daje dużą frajdę z jazdy po mieście oraz na trasie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
że sv fajny to nie wątpię, ale jest narowisty i jakoś nie sądzę, aby to było dobra dla świeżaka. poza tym uważam, że faktyczny respekt i realna ocena zagrożeń na moto przychodzi z kilometrami, dlatego zakładanie rozwagi u kogoś kto nigdy nie jeździł na moto i wybiera sobie na początek narwany sprzęt jest mocno na wyrost.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Z drugiej strony to poco sie stresować ?
Jeśli kolega A chce kupić duży( czytaj potężny) bolid to nasze rady i tak nic nie dadzą może to go jeszcze bardziej utwierdzić w tym że dobrze robi.
Może na forum powinien być odnośnik klientów którzy w ten sposób myśleli i teraz jeżdżą na wózkach inwalickich albo wąchają kwiaty od spodu.
Może trochę drastycznych zdjęć ostudzi zapały gorących głów
Jeżdżę osobiście teraz DR 800 z 91r. i powiem że dużo frajdy sprawia mi te moto.Mam 178cm wzrostu i radzę sobie na nim .Silnik w tym motocyklu oddaje równomiernie choć ma twardy charakter ( jeden cylinder)Niepowtarzalny dźwięk kręconego jednocylindrowca czysta bajka.
Kiedyś miałem dłuższy czas Kawasaki VN750 i też jeździło mi się wyśmienicie ale te własności jezdne(jednak to chopper)Ale jak silnik gadał to było coś niesamowitego.
Miał bym dylemat które moto wziąć czy singla czy V.
Dlatego przez pewien okres czasu miałem dwa i V i singla.
Ale niestety wybrałem własności jezdne i uniwersalny charakter.
Jeśli kolega A chce kupić duży( czytaj potężny) bolid to nasze rady i tak nic nie dadzą może to go jeszcze bardziej utwierdzić w tym że dobrze robi.
Może na forum powinien być odnośnik klientów którzy w ten sposób myśleli i teraz jeżdżą na wózkach inwalickich albo wąchają kwiaty od spodu.
Może trochę drastycznych zdjęć ostudzi zapały gorących głów
Jeżdżę osobiście teraz DR 800 z 91r. i powiem że dużo frajdy sprawia mi te moto.Mam 178cm wzrostu i radzę sobie na nim .Silnik w tym motocyklu oddaje równomiernie choć ma twardy charakter ( jeden cylinder)Niepowtarzalny dźwięk kręconego jednocylindrowca czysta bajka.
Kiedyś miałem dłuższy czas Kawasaki VN750 i też jeździło mi się wyśmienicie ale te własności jezdne(jednak to chopper)Ale jak silnik gadał to było coś niesamowitego.
Miał bym dylemat które moto wziąć czy singla czy V.
Dlatego przez pewien okres czasu miałem dwa i V i singla.
Ale niestety wybrałem własności jezdne i uniwersalny charakter.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy a mi się twój pomysł z odnośnikiem podoba. tylko pytanie co na to ustawa o ochronie danych, prywatności itp. osoby "poszkodowane" musiałby się zgdzić na zamieszczenie w takim odnośniku.
zresztą na forum jest temat gościa co na pierwsze moto kupił r6 i odradza go, komuś kto się uczy. ale jak widać jak ktoś się uprze to nic go nie ruszy
zresztą na forum jest temat gościa co na pierwsze moto kupił r6 i odradza go, komuś kto się uczy. ale jak widać jak ktoś się uprze to nic go nie ruszy
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Z tego co mówisz idelanie do ciebie będzie pasował mt-03 ma niezłego kopa jest zwinny wygodny i fajnie wygląda na dodatek w sam raz dla początkującego dużo na nim śmigałem ostatnio bo mój dobry kolega sobie kupił. Co do sv 650 to sam kiedyś posiadałem i powiem że moto jest suuuuper
>>>Perłowy Dukat 848<<<
-
Lone - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości