Zobacz wątek - Kupiłem Kawasaki GPZ 500
NAS Analytics TAG

Kupiłem Kawasaki GPZ 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez SQ » 4/7/2008, 21:37

o gp-1 już sporo było napisane. sam coś tam dłubnąłem. ja nie polecam. w tej kasie można znaleźć lepsze propozycje.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka


Postprzez kamil.k » 4/7/2008, 22:06

też nie wierze w 15 tys.km ale przecież to nie chodzi o to żeby jak najmniej miał przejechane nasz motocykl prawda :?:

zreszta jesli to 15 tys byłoby prawda to wcale to nie oznacza ze silnik jest w super stanie itd.
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski


Postprzez YZF R1 » 4/7/2008, 22:20

Inku rzeczy takie jak zapięcie, szybka, system otwierania, sytem wentylacji są ważne owszem ale nie pierwszoplanowe, dla mnie najważniejsze jest z czego ten kask jest zrobiony ile posiada i jakich warstw utwardzających i zabezpieczających jak trzepniesz banią o asfalt to zapięcie szybka i inne pierdoły ci czaszki nie uratują... tylko materiały z czego jest on zrobiony co mi po kasku który jest wypasiony super błyskawiczne zapiecia świetna szybka mnóstwo wywietrzników itp jak skorupa jest z plastiku i gąbki a duzo takiej chińszczyzny na rynku tanie AGV-y mają ubogie wykończenia proste zapięcia mało wywietrzników ale skorupy maja solidne i bezpieczne przydzwoń kiedyś AGV-em o coś zobaczysz że te pozornie marne bo tanie AGV-y są naprawdę twarde i bezpieczne ja miałem tylko AGV-y i po za suomy i shoei nie kupię inne marki co oczywiście szanuję twoje zdanie i podejście do kasków.....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamil.k » 5/7/2008, 09:14

YZF R1 to że kask jest twardy nie znaczy że nas ochroni .on ma zamortyzowac uderzenie .co z tego że po wypadku kask bedzie cały jak nasza głowa już nie
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez jot » 5/7/2008, 11:21

kamil.k a wiesz co się dzieje ze skorupa kasku z termoplastiku przy 10 metrowym ślizgu po asfalcie?;]
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
jot
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Inku » 5/7/2008, 11:30

YZF R1 napisał(a):Inku rzeczy takie jak zapięcie, szybka, system otwierania, sytem wentylacji są ważne owszem ale nie pierwszoplanowe, dla mnie najważniejsze jest z czego ten kask jest zrobiony ile posiada i jakich warstw utwardzających i zabezpieczających jak trzepniesz banią o asfalt to zapięcie szybka i inne pierdoły ci czaszki nie uratują... tylko materiały z czego jest on zrobiony co mi po kasku który jest wypasiony super błyskawiczne zapiecia świetna szybka mnóstwo wywietrzników itp jak skorupa jest z plastiku i gąbki a duzo takiej chińszczyzny na rynku tanie AGV-y mają ubogie wykończenia proste zapięcia mało wywietrzników ale skorupy maja solidne i bezpieczne przydzwoń kiedyś AGV-em o coś zobaczysz że te pozornie marne bo tanie AGV-y są naprawdę twarde i bezpieczne ja miałem tylko AGV-y i po za suomy i shoei nie kupię inne marki co oczywiście szanuję twoje zdanie i podejście do kasków.....



Nie pisałem, że szyba czy wentylacja ma tu coś do rzeczy. Trudno wymagać od kasu za 3-4 stówy, antifoga w standardzie i innych wypasów. A zapięcie pełni kluczową rolę. Jeżeli uważasz, że zapięcie Ci bani nie uratuje to jesteś w błędzie. Może być skorupa zrobiona z kevlaru ale jak zapięcie puści to nic Ci to nie pomoże, bo kask spadnie z głowy. Nie bez przyczyny jedynie zapięcie podwójne D jest dopuszczone do wyścigów.
W tym GP1 nie było charakterystycznego kliknięcia, czasem się zacinało, raz nie można było zapiąć a raz rozpiąć.
A porównywałem z Probikerem bo w takim kasku jeździłem, nie było takich kwiatków jak spaprane zapięcie, skorupa była wykonana z Fiberglassu, czyli żaden plastik. GP-1 jest wykonany z HIR-TH, nie wiem co to, ale pewnie jakościowo porównywalny.
A do swojego AGV mam dużo zastrzeżeń ale to opiszę w temacie do tego stworzonym.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez czlowiek » 5/7/2008, 12:01

Macie koledzy fotogalerie, tam sa 22 fotki, staralem sie klikac kazdy element.
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_czlowiek87 (otwórz link)
No i kask który kupiłem GERMOT, zna któs tą firme, zaplacilem 280 zl.
Tu te kaski chodza po 450 zl

http://www.fmmotocykle.com.pl/?page=cze ... tlist&id=3
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Postprzez kamil.k » 5/7/2008, 12:58

jot napisał(a):kamil.k a wiesz co się dzieje ze skorupa kasku z termoplastiku przy 10 metrowym ślizgu po asfalcie?;]


a czy ja napisałem ze najlepsze sa z termoplastiku czy czegos innego :?; napisałem tylko że kask nie powinien byc twardy jak beton bo taki nam nie pomoże .to że powinien byc odporny na scieranie w kontakcie z asfaltem to powinno byc jego kolejna cecha która ma wpływ na bezpieczenstwo
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez Saimek » 5/7/2008, 14:50

czlowiek chyba cos nie tak..


do tej pory:

* umieścił 0 fotek
* w 0 galeriach

?
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez czlowiek » 5/7/2008, 14:56

Sorry, usuneli mi fotki, wrzuciłem na swoje ftp. Moze z tych fot cos wiecej powiecie.
Jakies opinie na temat kasku? Ma otwory w szybie na pin locka, pelny system wywietrznikow, wyciagany srodek .
LINK DO GALERII (otwórz link)
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Postprzez Saimek » 5/7/2008, 15:02

patrzac na dzwignie zmiany biegow to chyba przebieg nie jest taki dramatyczny... ja mam 52 tys zrobione i chyba mam mocniej wytarta...

a na nowe tez nie wygladaja bo guma taka jakas starodawna ;) ale to moje wnioski tylko a super sie nie znam...
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez czlowiek » 5/7/2008, 16:32

Chłopaki macie zdjęcia, możecie komentować stan techniczny moto.
A powiedzcie tak przy prędkości 100 km/h na jakim biegu jeździć, bo na 6 to słabo jedzie jakoś, 4 sobie dobrze radzi.
Kawasaki GPZ 500 S, 95'
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Postprzez icid » 5/7/2008, 17:41

jot napisał(a):za te same pieniądze możesz kupić kask AGV..
Lepiej nie polecaj, przejeździłem 2 sezony w AGV, nie będe komentował. Co do Nitro to mam w tej chwili ale dość wysoki model i jestem bardzo zadowolony, nie wiem jakie są te po 300 zł.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez jot » 5/7/2008, 17:47

icid nie to żebym się czepiał, ale jakość kasku zależy głownie od jego ceny. Nie wiem w jakim modelu AGV jeździłeś, możliwe że są lepsze kaski - nie przeczę. Ja mam AGV i sobie chwale.
To jak z butami, indywidualna sprawa jeżeli chodzi o wygodę, o materiały można się pokłócić.

Btw, w jakim AGV śmigałeś?
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
jot
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez czlowiek » 5/7/2008, 17:55

Chlopaki zrobiliscie off top, zna ktoÅ› firme GERMOT?
Ocena moto?
Kawasaki GPZ 500 S, 95'
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Postprzez pioterjawa » 5/7/2008, 20:54

ja w dwa miesiace kwiecien-maj natukłem 6.000 km takze prawie polowe twojego przebiegu ;-) hihihi

-mam skuter jeszcze od nowosci moj to tam mam 12k przebiegu ale to skuter... tam sie szybko nie jedzie i dlugo nie usiedzi ;-) a rocznik 99 heh
Avatar użytkownika
pioterjawa
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
Lokalizacja: mam wiedziec? Piła

Postprzez Urbud » 6/7/2008, 14:13

Ogolnie nie ma co sie trzepac.Motorek naprawde ladnie wyglada.Fakt ze przebieg daje duzo do myslenia...ale spoko :D
Motorynka>Skuter>Simson>Suzuki rg80>obecnie GPZ 500s
Avatar użytkownika
Urbud
Świeżak
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:31
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez czlowiek » 6/7/2008, 16:27

Na 1 biegu odcina przy 70 km, na 2 przy 110 km, dobrze?
Kawasaki GPZ 500 S, 95'
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Postprzez kamil.k » 6/7/2008, 18:34

czlowiek napisał(a):Na 1 biegu odcina przy 70 km, na 2 przy 110 km, dobrze?


bardzo dobrze :D

póki co nie mam zegarów ale moto po przekroczeniu pewnych obrotow naprawde chce wyrwac kiere z rąk :lol: też tak masz :?: czy tylko mój tak ma :?:

najlepsza frajda jest jak któs kogo wieziemy się nie słucha i słabo się trzyma :lol: to uczucie zeslizgujacych sie rąk i ponowna próba złapanie sie kierownika bezcenne :lol:
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez czlowiek » 6/7/2008, 19:35

kamil.k napisał(a):
czlowiek napisał(a):Na 1 biegu odcina przy 70 km, na 2 przy 110 km, dobrze?


bardzo dobrze :D

póki co nie mam zegarów ale moto po przekroczeniu pewnych obrotow naprawde chce wyrwac kiere z rąk :lol: też tak masz :?: czy tylko mój tak ma :?:

najlepsza frajda jest jak któs kogo wieziemy się nie słucha i słabo się trzyma :lol: to uczucie zeslizgujacych sie rąk i ponowna próba złapanie sie kierownika bezcenne :lol:


Hehe no 5-6 tysięcy to wkręca sie niesamowicie, najlepszy efekt jest jak sie kładę cały na bak hehe.

Moc maksymalna 44 kW (60KM) przy 9800 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 45 Nm przy 8500 obr/min.

To przy których obrotach zmieniać biegi żeby mieć najlepsze przyspieszenie, patrzeć na moment czy moc? Czy ciągnąc po 11-12 tysięcy?
Kawasaki GPZ 500 S, 95'
Avatar użytkownika
czlowiek
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê