Kupiłem Kawasaki GPZ 500
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
o gp-1 już sporo było napisane. sam coś tam dłubnąłem. ja nie polecam. w tej kasie można znaleźć lepsze propozycje.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
też nie wierze w 15 tys.km ale przecież to nie chodzi o to żeby jak najmniej miał przejechane nasz motocykl prawda
zreszta jesli to 15 tys byłoby prawda to wcale to nie oznacza ze silnik jest w super stanie itd.

zreszta jesli to 15 tys byłoby prawda to wcale to nie oznacza ze silnik jest w super stanie itd.
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Inku rzeczy takie jak zapięcie, szybka, system otwierania, sytem wentylacji są ważne owszem ale nie pierwszoplanowe, dla mnie najważniejsze jest z czego ten kask jest zrobiony ile posiada i jakich warstw utwardzających i zabezpieczających jak trzepniesz banią o asfalt to zapięcie szybka i inne pierdoły ci czaszki nie uratują... tylko materiały z czego jest on zrobiony co mi po kasku który jest wypasiony super błyskawiczne zapiecia świetna szybka mnóstwo wywietrzników itp jak skorupa jest z plastiku i gąbki a duzo takiej chińszczyzny na rynku tanie AGV-y mają ubogie wykończenia proste zapięcia mało wywietrzników ale skorupy maja solidne i bezpieczne przydzwoń kiedyś AGV-em o coś zobaczysz że te pozornie marne bo tanie AGV-y są naprawdę twarde i bezpieczne ja miałem tylko AGV-y i po za suomy i shoei nie kupię inne marki co oczywiście szanuję twoje zdanie i podejście do kasków.....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
kamil.k a wiesz co się dzieje ze skorupa kasku z termoplastiku przy 10 metrowym ślizgu po asfalcie?;]
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 napisał(a):Inku rzeczy takie jak zapięcie, szybka, system otwierania, sytem wentylacji są ważne owszem ale nie pierwszoplanowe, dla mnie najważniejsze jest z czego ten kask jest zrobiony ile posiada i jakich warstw utwardzających i zabezpieczających jak trzepniesz banią o asfalt to zapięcie szybka i inne pierdoły ci czaszki nie uratują... tylko materiały z czego jest on zrobiony co mi po kasku który jest wypasiony super błyskawiczne zapiecia świetna szybka mnóstwo wywietrzników itp jak skorupa jest z plastiku i gąbki a duzo takiej chińszczyzny na rynku tanie AGV-y mają ubogie wykończenia proste zapięcia mało wywietrzników ale skorupy maja solidne i bezpieczne przydzwoń kiedyś AGV-em o coś zobaczysz że te pozornie marne bo tanie AGV-y są naprawdę twarde i bezpieczne ja miałem tylko AGV-y i po za suomy i shoei nie kupię inne marki co oczywiście szanuję twoje zdanie i podejście do kasków.....
Nie pisałem, że szyba czy wentylacja ma tu coś do rzeczy. Trudno wymagać od kasu za 3-4 stówy, antifoga w standardzie i innych wypasów. A zapięcie pełni kluczową rolę. Jeżeli uważasz, że zapięcie Ci bani nie uratuje to jesteś w błędzie. Może być skorupa zrobiona z kevlaru ale jak zapięcie puści to nic Ci to nie pomoże, bo kask spadnie z głowy. Nie bez przyczyny jedynie zapięcie podwójne D jest dopuszczone do wyścigów.
W tym GP1 nie było charakterystycznego kliknięcia, czasem się zacinało, raz nie można było zapiąć a raz rozpiąć.
A porównywałem z Probikerem bo w takim kasku jeździłem, nie było takich kwiatków jak spaprane zapięcie, skorupa była wykonana z Fiberglassu, czyli żaden plastik. GP-1 jest wykonany z HIR-TH, nie wiem co to, ale pewnie jakościowo porównywalny.
A do swojego AGV mam dużo zastrzeżeń ale to opiszę w temacie do tego stworzonym.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Macie koledzy fotogalerie, tam sa 22 fotki, staralem sie klikac kazdy element.
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_czlowiek87 (otwórz link)
No i kask który kupiłem GERMOT, zna któs tą firme, zaplacilem 280 zl.
Tu te kaski chodza po 450 zl
http://www.fmmotocykle.com.pl/?page=cze ... tlist&id=3
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_czlowiek87 (otwórz link)
No i kask który kupiłem GERMOT, zna któs tą firme, zaplacilem 280 zl.
Tu te kaski chodza po 450 zl
http://www.fmmotocykle.com.pl/?page=cze ... tlist&id=3
-
czlowiek - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23
jot napisał(a):kamil.k a wiesz co się dzieje ze skorupa kasku z termoplastiku przy 10 metrowym ślizgu po asfalcie?;]
a czy ja napisałem ze najlepsze sa z termoplastiku czy czegos innego

GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Sorry, usuneli mi fotki, wrzuciłem na swoje ftp. Moze z tych fot cos wiecej powiecie.
Jakies opinie na temat kasku? Ma otwory w szybie na pin locka, pelny system wywietrznikow, wyciagany srodek .
LINK DO GALERII (otwórz link)
Jakies opinie na temat kasku? Ma otwory w szybie na pin locka, pelny system wywietrznikow, wyciagany srodek .
LINK DO GALERII (otwórz link)
-
czlowiek - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23
patrzac na dzwignie zmiany biegow to chyba przebieg nie jest taki dramatyczny... ja mam 52 tys zrobione i chyba mam mocniej wytarta...
a na nowe tez nie wygladaja bo guma taka jakas starodawna
ale to moje wnioski tylko a super sie nie znam...
a na nowe tez nie wygladaja bo guma taka jakas starodawna

-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Lepiej nie polecaj, przejeździłem 2 sezony w AGV, nie będe komentował. Co do Nitro to mam w tej chwili ale dość wysoki model i jestem bardzo zadowolony, nie wiem jakie są te po 300 zł.jot napisał(a):za te same pieniądze możesz kupić kask AGV..
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
icid nie to żebym się czepiał, ale jakość kasku zależy głownie od jego ceny. Nie wiem w jakim modelu AGV jeździłeś, możliwe że są lepsze kaski - nie przeczę. Ja mam AGV i sobie chwale.
To jak z butami, indywidualna sprawa jeżeli chodzi o wygodę, o materiały można się pokłócić.
Btw, w jakim AGV śmigałeś?
To jak z butami, indywidualna sprawa jeżeli chodzi o wygodę, o materiały można się pokłócić.
Btw, w jakim AGV śmigałeś?
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
ja w dwa miesiace kwiecien-maj natukłem 6.000 km takze prawie polowe twojego przebiegu
hihihi
-mam skuter jeszcze od nowosci moj to tam mam 12k przebiegu ale to skuter... tam sie szybko nie jedzie i dlugo nie usiedzi
a rocznik 99 heh

-mam skuter jeszcze od nowosci moj to tam mam 12k przebiegu ale to skuter... tam sie szybko nie jedzie i dlugo nie usiedzi

-
pioterjawa - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
- Lokalizacja: mam wiedziec? Piła
czlowiek napisał(a):Na 1 biegu odcina przy 70 km, na 2 przy 110 km, dobrze?
bardzo dobrze

póki co nie mam zegarów ale moto po przekroczeniu pewnych obrotow naprawde chce wyrwac kiere z rąk



najlepsza frajda jest jak któs kogo wieziemy się nie słucha i słabo się trzyma


GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
kamil.k napisał(a):czlowiek napisał(a):Na 1 biegu odcina przy 70 km, na 2 przy 110 km, dobrze?
bardzo dobrze![]()
póki co nie mam zegarów ale moto po przekroczeniu pewnych obrotow naprawde chce wyrwac kiere z rąkteż tak masz
czy tylko mój tak ma
najlepsza frajda jest jak któs kogo wieziemy się nie słucha i słabo się trzymato uczucie zeslizgujacych sie rąk i ponowna próba złapanie sie kierownika bezcenne
Hehe no 5-6 tysięcy to wkręca sie niesamowicie, najlepszy efekt jest jak sie kładę cały na bak hehe.
Moc maksymalna 44 kW (60KM) przy 9800 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 45 Nm przy 8500 obr/min.
To przy których obrotach zmieniać biegi żeby mieć najlepsze przyspieszenie, patrzeć na moment czy moc? Czy ciągnąc po 11-12 tysięcy?
Kawasaki GPZ 500 S, 95'
-
czlowiek - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 3/7/2008, 15:23
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości