czerwony przycisk
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
czerwony przycisk
Jest dużo opini żeby nie wyłaczać motoru tym przyciskiem, a tylko samą stacyjką. No to mam pytanie dlaczego tak niby uważacie, co się wam wydaje że od tego może sie popsuć, lub co się wam popsuło ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
chozi o to ze motocykl nie powinien byc na zaplonie (czerwony przycisk) poniewaz nawet jak stacyjka jest wylaczona to napiecie caly czas jest podawane na modul, dopiero po wylaczeniu czerwonego przyciku napiecie jest odcinane od modulu. Nie wylacznie zaplonu moze po dluzszym czasie (nie jest to dzien czy dwa) spowodowac rozlegulowanie zaplonu.
Moto powinno byc wylaczone najpierw z przycisku pozniej ze stacyjki. Kiedy nie pracuje silnik stacyjka powinna zawsze byc wylaczona, bo tez sie cos dzieje jak na wylaczonym silniku stacyjka jest wlaczona tylko nie pamietam co:P:P:P

Moto powinno byc wylaczone najpierw z przycisku pozniej ze stacyjki. Kiedy nie pracuje silnik stacyjka powinna zawsze byc wylaczona, bo tez sie cos dzieje jak na wylaczonym silniku stacyjka jest wlaczona tylko nie pamietam co:P:P:P


No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
PTB_PL chyba się troche nie zrozumieliśmy, bo właśnie opinie są takie że to kluczykiem powinno się gasić motocykl a nie czerwonym przyciskiem. Dla mnie to jest dziwne, wydaje mi się że Ty gasisz tak samo jak ja najpierw czerwonym a za chwile wyłączasz stacyjke. Jednak wielu użytkowników twierdzi że tak nie powinno się robić :/ ale niech powiedzą niby dlaczego.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Na prawku instruktor zawsze gasił stacyjką a potem przycisk. Sam jestem ciekaw czy kolejność jest ważna?
Przysik działa jak odcięcie zapłonu, ale prąd dalej jest bo switała działają. Dopiero stacyjka odłącza prąd.
Przysik działa jak odcięcie zapłonu, ale prąd dalej jest bo switała działają. Dopiero stacyjka odłącza prąd.
- dosiek77
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
- Lokalizacja: Mokotów
wiec walsnie o to bega ze najpier guzik pozniej stacyjka tak powinno byc prawidlowo bo sam ACSledz mi mowil
a inni jak chca sobie gfasic insaczej to niech sobie gasza:P

a inni jak chca sobie gfasic insaczej to niech sobie gasza:P


No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Hans, bo mi się nic nie zepsuło, a tak pozatym stajesz sie powoli irytujacy wiesz o tym? tak że nie nabijaj sobie postów
jak w jawce nie masz czegos takiego to nie musisz sie od razu tak denerwować.

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Thores nigdy się z nikogo nie śmiałem że ma jawke komarka czy simsona, wiem że Tym się też fajnie jeździ i nie o to tutaj chodzi. (no może poza skuterami, jak widze chłopaka na skuterze to nie moge żeby się nie zaśmiać) . A ja poprostu odpowiedziałem złośliwością na złosliwość.
Ale może wrócimy do tematu i to już bez offtopów?
Ale może wrócimy do tematu i to już bez offtopów?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Mi mechanik tez mówił że najpierw przycisk potem stacyjka. Więc siłą wiekszości panowie czerwony przycisk górą :]. no chyba że ktoś nie ma.
Honda Hornet 600
- Marcin_wawa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 84
- Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
- Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin
w sumie to chodziło mi o te wypowiedzi w tym temacie (od wypowiedzi Kaji się zaczyna) viewtopic.php?t=1660&postdays=0&postorder=asc&start=0
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
no sprzęgło jest do ruszania
jak bez sprzęgła byś ruszył??
a temat jest tutaj bo zbieram opinie o czerwonym guziku. (jakby tak rozumować to tutaj by musiały być same pytania czy honda CBR 600 F1234 nadaje się na pierwsze moto--- jak ja już widze honda cbr600 to mi się niedobrze robi...[znaczy chodzi o temat])


<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Thores to uwierz że te skrzynie są naprawde różne, w końcu jest to zsynchronizowana skrzynia. A jakby nie było można tak zmieniać to by było dużymi literami w instrukcji napisane i nie powstało by (pierwsze zrobiło chyba kawasaki) sprzęgło antyhopingowe. Jak możesz to nie rób offtopa a załóż drugi temat, ja chętnie te odpowiedzi przeniose do tamtego. Tutaj pytałem o co innego w sumie mało odpowiedzi dostałem, a pytanie można powiedzieć że dotyczy każdego heh.
Shinden pisząc właśnie tak sobie pomyślałem że to może być niedopowiedzenie heh
a tak pozatym nie powiedziałeś jak Ty robisz
Shinden pisząc właśnie tak sobie pomyślałem że to może być niedopowiedzenie heh

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości